تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۱۱۲۹۹۲

۱۳ تعاونی حاشیه یاسوج را به نابودی کشانده‌اند

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳تعاونی مسکن ادارات استان حاشیه شهر یاسوج را به نابودی کشانده اند.kazmi
سید حسین کاظمی در کارگروه مبارزه با زمین خواری در استان افزود: این تعاونی ها با خرید زمین های کشاورزی اطراف شهر یاسوج و تغییر کاربری آنها نقش مهمی در زمین خواری داشته اند.
وی بیان داشت: طبق بررسی های انجام شده، بیشترین تخلفات در اراضی دولتی مربوط به دستگاههای اجرایی است.
کاظمی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون پروانه ساختمانی در مناطق حاشیه ای اطراف یاسوج، گفت: دستگاه های خدمات رسان نیز بدون مجوز اقدام به ارائه خدمات شامل آب، برق، گاز و حتی جاده دسترسی به آنها کرده اند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری به نمونه هایی از زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: تصرف و ساخت و سازهای غیراصولی و بدون پروانه ساختمانی در بیش از ۱۷ هکتار از اراضی ملی منطقه سروک شهرستان بویراحمد یکی از مصادیق مهم در این راستا است.
کاظمی بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بدون کمترین توجهی به مسایل قانونی و اصولی اقدام به واگذاری حدود ۲۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ مترمربعی در یک منطقه کوهستانی و منابع ملی به ساکنان و اهالی منطقه سروک کرده است.
وی افزود: البته بنیاد مسکن در حالی که باید حدود چهار هکتار برای این تعداد ۲۰۰ نفر زمین واگذار می کرد ولی اقدام به خرید بیش از ۱۷ هکتار در دل طبیعت و اراضی ملی این منطقه کرده است.
کاظمی مقابله با زمین خواری را در دستور کار مسئولان و مقامات اجرایی استان بویژه شخص استاندار عنوان کرد و گفت: بیش از دو هزار و ۳۰۰هکتار از اراضی و منابع ملی در حدود یک سال گذشته رفع تصرف شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس کاظمی عزیز،تو رو به جدت قسم یه سربه زمینهای خروجی شهرباشت به طرف چرام بزنین ببینید علی رغم اطلاع مدیر منابع طبیعی شهرستان چه فضاحتی به بار اومده.باورکنید ظلمی بالاتر از اون تا الان ندیدم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1