تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : ۱۱۲۹۰۷

با رشوه سرمایه‌گذار را از میدان یاسوج بیرون می‌کنند/محض رضای خدا حرف که می‌زنید به آن عمل کنید

۲
۰
کبنا ؛
 میدان بزرگ میوه و تره‌بار مرکزی یاسوج با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد شهردار و برخی از اعضای شورای شهر یاسوج افتتاح شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی میدان بزرگ میوه و تره‌بار یاسوج افتتاح شد.

در این آئین محمدعلی جاوید شهردار یاسوج ایجاد میدان میوه و تره‌بار را برای این شهر ضروری دانست و گفت: شهر یاسوج به دلیل نداشتن برخی زیرساخت‌ها و امکانات قابل مقایسه با هیچ شهری در کشور و دنیا نیست.

yasuj (7)

وی با ابراز نگرانی از وضعیت ورودی شهر یاسوج، اظهار کرد: وجود وانت‌بارهای فروش میوه وضعیت نامساعدی را در ورودی شهر یاسوج ایجاد کردند و ۶۰۰ نیسان میوه‌فروشی در شهر یاسوج مستقر هستند که با راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار این وضعیت نابسامان را ساماندهی می‌کنیم.

در ادامه سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار که فردی غیربومی بود به وضعیت میوه در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: میوه‌ای که برای کشورهای همسایه و خارجی ارسال می‎‌شود من آن را وارد یاسوج می‌کنم و انتظاری جزء همکاری ندارم.

عده‌ای با دادن رشوه از من خواستند که از استان کهگیلویه و بویراحمد بروم

این سرمایه‌گذار با بیان اینکه از ابتدای شروع کارم در میوه و تره‌بار مرکزی یاسوج عده‌ای با دادن رشوه از من خواستند که از استان کهگیلویه و بویراحمد بروم، اظهار کرد: چرا باید در این استان به جای اینکه به فکر توسعه شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد باشید، همدیگر را تخریب می‌کنید.

نقیمی افزود: شهر یاسوج، شهری زیبا و دارای طبیعت دیدنی است که عملاً برای آن کاری انجام نگرفته است و مسئولان نتوانسته‌اند توریستی و گردشگری را به این استان معرفی کنند.

برخی  اجازه نمی‌دهند شهردار یاسوج کارش را بکند

وی با بیان اینکه شهردار یاسوج شهرداری خوب است، ادامه داد: برخی دست او را بسته‌اند و در کار شهردار یاسوج دخالت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند او کارش را بکند.

این سرمایه‌گذار که دل پردردی داشت، اظهار کرد: یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند در بعد میوه فروشی با استان‌های همجوار برابری کنند ولی برخی اقدامات اجازه این کار را نمی‌دهد.yasuj (6)

نقیمی اضافه کرد: بگذارید شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت کند و اینقدر پشت سرهم حرف نزنید و همدیگر را تخریب نکنید.

وی افزود: جوانان زیادی برای اعتلای این نظام جان خود را از دست داده‌اند و اکنون جوانان ما با مشکلات زیادی روبرو هستند و باید چاره‌ای کرد.

این سرمایه‌گذار گفت: اگر مشکلات‌مان را حل نکنید با مقامات بالا صحبت خواهم کرد.

محض رضای خدا حرف که می‌زنید به آن عمل کنید

نقیمی با لحنی تند بیان کرد: محض رضای خدا برای حرف‌هایتان ارزش قائل شوید، محض رضای خدا و ائمه اطهار امضاء‌هایتان ارزش داشته باشد، حرف که می‌زنید به آن عمل کنید و حرف بدون عمل نزنید.

به گزارش کبنا نیوز، این سرمایه‌گذار با تذکر شهردار یاسوج صحبت‌هایش را به پایان برد.

نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خدایی ماشینها را از ورودی و خروجی شهر جمع کنید کامل خیابون را تصرف کرده اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
محض رضای خدا و زیبایی شهر یاسوج رودخانه بشار را هم که چهره زشتی را برای ورود هر گردشگر و مسافری نمایان می کند لایروبی کنید. هر سال این رودخانه دست بخش خصوصی بود و از آن برای جذب گردشگر استفاده ی بجایی می شد و لی امسال واقعاً هر وقت که از روی پل رد می شوم و منظره نازیبای آن را می بینم برای شهردار و مردم یاسوج افسوس می خورم.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1