تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۱۲۸۳۸

مدیرعامل برق استان گوش به فرمان عده‌‌ خاصی است

۱۱۰
۰
کبنا ؛

مدیر سابق شرکت توزیع برق کهگیلویه با انتقاد از رخنه مسایل سیاسی در مجموعه خدمات‌رسان برق گفت: مدیر عامل برق کهگیلویه و بویراحمد گوش به فرمان عده خاصی است.





 آیین تکریم و معارفه مدیران شرکت توزیع نیروی برق دهدشت که با حضور فرماندار شهرستان، معاونین مدیر عامل شرکت بهره‌برداری برق استان و کارکنان شرکت برق ناحیه برگزار شد نه تنها فضای برگزاری متفاوتی داشت بلکه حاوی گلایه‌هایی از جنس درد نیز بود.

در این مراسم که در فضای کوچک نمازخانه اداره برق دهدشت برگزار شد ازدحام جمعیت و کمبود جا برای نشستن در شرایطی بسیاری از همراهان را مجبور به ایستاده دنبال کردن مراسم می‌کرد که میکروفنی برای ایراد سخن در اختیار سخنرانان نبود و صدای آنان به سختی به گوش می‌رسید.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه در آیین تکریم خود که بعد از ۳۰ ماه خدمت در این حوزه برگزار شد از بی‌توجهی مدیر عامل برق استان نسبت به این شهرستان دلی پر از گلایه داشت.

 


 
کاظم رزمه در حالی مدیریت برق ناحیه را به همتای چرامی خود سپرد که به گفته وی وضعیت تنش سیاسی این حوزه را با تلاش‌های طاقت‌فرسا طی این مدت آرام نموده و فضا برای خدمت مهیا شده است.

مدیریت ارث پدری کسی نیست

مدیر سابق شرکت توزیع برق کهگیلویه در ابتدا از بی‌برنامگی مدیر عامل یهره‌برداری برق کهگیلویه و بویراحمد در ترتیب زمان مراسم تکریم و معارفه به شدت انتقاد کرد و گفت: ساعت ۱۱ شب از طریق تلفن به همکاران اطلاع دادند که صبح فردا این مراسم برگزار خواهد شد.

رزمه با بیان اینکه به همین علت حتی فرصت آماده‌سازی عملکرد ۳۰ ماهه خود را پیدا نکردم افزود: مدیریت ارث پدری کسی نیست و هر آمدنی رفتنی دارد اما چگونه رفتن و احترام به زحمات نباید نادیده گرفته شود.

آقای راهزادی هیچ گونه ارتباطی با ناحیه کهگیلویه نداشت

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب مدیر عامل سابق برق استان تصریح کرد: اما آقای راهزادی مدیر عامل فعلی این شرکت از زمان تصدی مدیریت این مجموعه هیچ گونه ارتباطی با ناحیه کهگیلویه نداشت.

مدیر سابق برق ناحیه کهگیلویه سرکشی مدیر عامل از این ناحیه و حضور در جمع عوامل برق را باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه کاری خواند و افزود: برای مدیر عاملی که در پست فنی و خدمات‌رسانی مشغول به کار است بی‌توجهی به سایر نواحی آفت مدیریتی است.

 
IMG_3095

 
 رخنه مسائل سیاسی در برق

رزمه از رخنه کردن مسایل سیاسی در مجموعه شرکت برق ابراز نگرانی و تصریح کرد: جو ناآرامی که قبلا در این مجموعه وجود داشت را با سختی به حدی رساندم که بتوان در آن خدمت کرد. سخت‌ترین زجرها را کشیدم و با وجود همه مشکلات همکاران را به خوشرویی همراهی می‌کردم.

به گفته رزمه سیاست حتی در جزئی‌ترین مسایل شرکت خدمات‌رسان برق  رسوخ کرده و فریاد دادخواهی این مجموعه تاکنون به جایی نرسیده است.

رزمه با تاکید بر اینکه در این حوزه سوءاستفاده‌های بسیاری شده و منافع شخصی بر منافع سیاسی تسلط یافته است گفت: مدیریت ماندگار نیست آن چیزی که می‌ماند عملکرد و خدماتی است که یک مدیر از خود بر جای می‌گذارد.

 


 
مدیر سابق شرکت توزیع برق کهگیلویه در پاسخ به اظهارات یکی از عوامل برق استان که به دفاع از مدیر عامل سخن می‌گفت و در بخشی از سخنانش به رزمه قول استفاده از تجارب در پست استانی شرکت برق می‌داد با قاطعیت اعلام کرد: بنده در ناحیه شهرستان و در کنار همکاران می‌مانم و هیچ مسئولیتی در استان نمی‌پذیرم. ترجیح می‌دهم در کنار همکاران خودم در شهرستان باشم.

وی با اشاره به پایدار شدن برق ناحیه به رغم مشکلات عدیده به مدیر جدید شرکت توزیع برق شهرستان و مردم اطمینان داد که در تابستان امسال کوچکترین خاموشی در سطح شهرستان پیش نخواهد آمد.

در ادامه این مراسم خسرو پرویزی سکاندار جدید مدیریت توزیع برق کهگیلویه در سخنانی با خاص خواندن مشکلات این ناحیه اولویت کاری خود را بر کاهش تلفات انرژی دانست و گفت: فارغ از دغدغه‌ها و مسایل حاشیه‌ای به این مسئله خواهم پرداخت.

پرویزی متعادل‌سازی معابر و پایداری شبکه‌ها را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد و افزود: کیفیت ولتاژ و پایداری برق دیشموک مد نظر قرار داده می‌شود و در مناطقی که افت شدید فشار وجود دارد این مشکل باید بررسی و رفع شود.

نده هیچ مشکلی با کسی ندارم

مدیر شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه با تاکید بر بی‌طرفی و دوری از مسایل حاشیه‌ای عنوان کرد: بنده هیچ مشکلی با کسی ندارم و از مسایل سیاسی و حاشیه دوری می‌کنم. اعتقاد دارم هر مسئله سیاسی باید خارج از اداره مطرح شود و محل اداره را تنها برای خدمت‌رسانی به مردم و کار داشته باشند.

IMG_3113

--------------------------------------------------
حاشیه‌نگاری از : سیده طیبه سعادتی‌نیک

-------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

مرد باش
Iran, Islamic Republic of
.سی چه درو ایکنی تو قبلا حکم یکی دینه زدی الان حاشا ایکنی
مسعود
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم بذار مردم ازت تمجید کنند نه خودت از خودت جناب مهندس راهزادی کارش درسته و گوش بفرمان هیچ کس نیست
دوستدارمهندسين جوان
Iran, Islamic Republic of
باارزوی توفیق برای برادرپرویزی امیداست که باحسن ونیت ودرایتی که درایشان سراغ داریم بتواندسکان اداره برق راانطورکه دولت تدبیروامیدمیخاهدبچرخاند مااهالی شاهد۸ازسوق مدت۶ماه است جهت جابجایی تیرهای برق به اداره برق مراجعه کردیم ولی هیچ گونه اقدامی دراین زمینه صورت نگرفته فقط نقشه تیرهاراکشیدندوالان پرونده ماپیش اقای یعقوبی قراردارد....لذاازمحضرحضرتعالی عاجزانه تقاضامندیم به این موردمهم رسیدگی بنماییدواین ازنخستین جرقهای کاریت درسکان مدیریت برق کهگیلویه باشد..انشاالله
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب رزمه دو تا سئوال دارم از جنابعالی. ۱- مگر آمده بودی که بمانی اگر چنین بود پس مدیریت ارثی خواهد شد. ۲-خداییش با کدام پشتوانه مدیر شدی : سیاسی کاری یا کارمردم پسند؟
جواب: پس با این اوصاف برای ماندن می جنگی و نارحتی . جواب دوم با حمایت لیدرهای جریان حاکم نماینده ریئس شدی.
اما در ادامه: کار نیکو کردن از پرکردن هست .مشک آن هست که ببوید نه آنکه عطار در کرنا و بوق بگوید . لاجرم پس از هر اوجی باید فرودی باشد. به امید روزهای خوب برای همه شما کارمندان خدوم و زحمت کش اداره برق کهگلویه
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس رزمه که با شجاعت حرفش را زد
سادات
Iran, Islamic Republic of
دوستان حقیقت را گفتن تلخ است واقعا مسائل سیاسی در اداره برق زیاد شده است
لادن طلایی
Iran, Islamic Republic of
خدا روزیت را جای دیگری بدهد
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
جناب رزمه از مهندس راهزادی بد نگی از کی بد بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به هر حال ایشون حکم مهندس پرویزی رو امضا کرده...
ایل بزرگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
رزمه محبوب و پاکدست ترین مدیر بود و اسفند ماه جواب قاطعی به این بی احترامی اقای بزرگواری میدهیم
ترا خدا جواب بدید
Iran, Islamic Republic of
مهندس راهزادی برای تمام ملت و دولتی ها شناخته شده است و نیازی به تعریف و تخریب های زیردست را نداره. شرکت برق شیرمردی چون مهندس راهزادی را به چشم ندیده و نخواهد دید. بهترین انتصاب ممکن شکل گرفت و مهندس پرویزی حقش بیشتر از این چیزهاس و تشکر می کنیم از مهندس راهزادی بخاطر این انتصاب
بهرام بیگی
Iran, Islamic Republic of
راهزادی=حاج زارع
قادر
Iran, Islamic Republic of
من نمیدانم پرویزی چه گلی بر سر چرام زد که حالا بردندش دهدشت .....مگر در برق دهدشت قحط الرجال است
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک شخص بیطرف در جامعه امروزی شجاعت مهندس رزمه را تحسین میکنم چون جامعه ما و همه سیستم اداری سیاسی شده واقعا درست گفتی مردم استان ما همه قربانی مسائل سیاسی شده ایم و گرنه شرکت برق باید خدمات رسان باشد نه جایگاهی برای سیاسیون که قدرت خود را به رخ همدیگر بکشند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر صداقت مهندس رزمه ....چون نخواست ماشین امضا دیگران باشد ننگ بر این نوع مدییریت
کهکیلویه
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی من تو جلسه بودم و لذت بردم از شجاعت گفتار مهندس رزمه . حقیقت تلخ است ع..................زیزان
حسنی
Iran, Islamic Republic of
جهانا مگر کور گشتی و کر /به روبه بدادی جای شیران نر /چه بیشه تهی گشت از نره شیر /شغالان در آیند به بیشه چه شیر /سر از خاک بردار و ایران ببین /که بی تو خراب است ایران زمین
شاهد غیب
Iran, Islamic Republic of
اقای پرویزی شما هم با حمایت ساسون و بزرگواری امدید لذا نمیخواهد خود را از سیاست مبرا کنید همین حالا عده ای برای پست اداره عملیات هر روز تو دفتر شما هستند و چاپلوسی میکنند پس راست بگو
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان عزیزم که نظرات زیبایی دادند امامن به شخصه مهندس رزمه را میشناسم ایشان ازلحاظ شخصیتی ومدیریتی قابل احترام هستند اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی حیف است با مدیری خاکی ومردم دار این طور برخورد شود ورسم بر این است که شخص مدیر کل باید مدیر جدید را معرفی کند پس من و شما که بیرون از گود نشسته ایم از گفتار مهندس رزمه چنین برداشت میکنیم که حرف حق را زده و گرنه چرا نباید مدیر کل میامد ضرب المثل لری خودمون که میگه سرگپ حقم است که کسی تیم نداره گویای این حقایق است
مسافرکوی دوست
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرومادرت را بیامرزد رزمه که نترسیدی وحرف دل همه را زدی شیر مادرت حلالت
بابا میدان
Iran, Islamic Republic of
ای ولا مهندس گل گفتی ای گل گفتی جالب بود
والیبالیست
Iran, Islamic Republic of
سوال این جاست چرا بازیگر اصلی این جریان تودیع و معارفه مهندس .. غایب جلسه بود حتما میخواست بگه من بیگناهم اما نه و مکرو ومکرالله والله خیر الماکرین
زلفعلی
Iran, Islamic Republic of
راهزادی اصلا مستقل نیست و فرمانش توی دست ا..است. راهزادی می ترسد بزرگواری خلعش کنه - خدا و ای مدیر ....
مجيد عسکري
Iran, Islamic Republic of
در تاریخ مدیر کلی مثل مهندس راهزادی پیدا نمیشه لطفا قضاوت درست بفرمایید دوست عزیز
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
برخه جان !
کنار بخاری گرمت نشه!
بابا تو هم بیکاری!
محقلی دلش خشه و خر خان او ایکشه
مختار ثقفی
Iran, Islamic Republic of
نقش پوزش چیه؟!
عادل
Iran, Islamic Republic of
دومین قربانی بزرگواری ظرف ده روز !!!!!!!! بعد از حاج کریمی مهندس رزمه هم قربانی سکوت مرگبار اصلاح طلبان شد !!! اغایان مدارا تا کی ؟اغای منطنقیان مهندس رزمه چوب ارتباط با شما را خورد!!!اینطور میخای انتخابات را ببری؟؟؟؟
United States
خدا قوت مهندس رزمه،شجاعت شما قابل تحسینه،جامعه ما همیشه قربانی بابات جناح گری میده،و شایسته سالاری مدنطر نیست،شما همین قدر ک با پاکی و صداقت ب کارتون ادامه دادید شایسته تقدیرید،بقیه هم مطمئن باشید جوابگو نواهند بود،در محضر خدا،ب امید موفقیت شما،و از زحماتتون بسیار متشکریم
رضا پویا
Iran, Islamic Republic of
ما همه میدونیم مهندس رزمه چی گفته ، چون عین واقعیته، درود بر شما ای شیر مرد.
رفیق دیروز
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی حاج ا غا بزرگواری؟کار خودت را کردی؟ اما بازی ادامه دارد؟ درود بر مهندس کاظم رزمه ! ناراحت نباش مهندس اسفند ماه نزدیک است جبران میشه لطف حاج اغا
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
مهندس رزمه آدم متین و با صداقتی بود تو این مملکت صداقت نباید داشت. ..هم مثل بقیه مهندس رزمه چون .ب سرش اومد حالا ...برن بخورن
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
سلام
تماشاگر
Iran, Islamic Republic of
اقای راهزاذی تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ! بابا خودت تصمیم بگیر؟ خدای فک میکنی مدیری ؟
رضا پویا
Iran, Islamic Republic of
شما که میگین تو تاریخ ، بذار یه کم از تاریخ مدیریت ضعیفش بگذره بعد حرف از تاریخ بیارین ، تا الانش که به جز حاشیه و محافظه کاری چیزی ندیدیم
دوست
Iran, Islamic Republic of
اغای رزمه ناراحت نباش شما دور قبل یه اشتاه کردی رفتی به سمت بزرگواری او هم پاسخ داد شما را مدیر کرذو حالا که بهات برخورد کرد حسابتان یر به یر شد . یادته بهت کفتم درسته ما کاندید نداریم اما خدای نباید مرتکب این خطا شد ! کفتم این اغایون قابل اعتماد نیسن قبول نکردی این هم نتیجش ؟ حالا بهت میگم حوشحال باش که اون لکه ننگ پاک شد ؟ برگرد به خونه ما از اشتباهت میگذریم ! جناب مهندس ! مولانا میگه : هرکه دور ماند از اصل خویش /بازجوید روزگار وصل خویش
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده این شهر یکی مثل ......آدم با صداقت نمیخوان این مملکت .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی مهندس نجیب ، محبوب، صادق ، پاکدست و زحمتکش، حدا قوت
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده شهر ی آدم . باشه باید هم اوضا شهرمون این باشه مهندس رزمه آدم با صداقت بود چون صداقت داشت و باج نداد. ..
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اقای راهزادی عاقبت خدمت صادقانه اینه ؟ خسته نباشی مهندس کاظم رزمه
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی چماق ب دستان برای منطقه ای تصمیم گیری کنند از این بیشتر انتظار نمیشه رفت ک مدیرانی ک مردم را ب افراد خاص ترجیح میدن رو کنار بزارن و ابزار دستی بیاورند ک مطیع انان باشند . همین سیاسی و باند بازی هاست ک نمیگذاره استان ما به جایی برسه! همینکه مدیری دلسوز سعی در حل مشکلات منطقه داره و در مقابل منفعت طلبی افراد خاص می ایسته ک از حقوق شهرستان و مردم دفاع کنه علیه ش نامردانه از پشت خنجر میزنند!
متاسفم برای جناب ..ک با بی انصافی تمام مسبب این اتفاقات شدند و این ظلم رو اولا در قبال مردم محروم کردند و در ثانی در حق مهندس رزمه! خدا بزرگه مهندس ..ه لیاقتتون رو نداشتن وگرنه اینان خود رو سیاهان عالمن
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای رزمه به نفع اصلاح طلبان کل اداره رو چرخونده ، نمونه بارزش مهندس یعقوبی رییس مهندسی ، مهندس تابش ریس عملیات ، جناب دانشگر رییس مشترکین و مهندس برزین رییس لیکک که با حمایت وی صورت گرفت.
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی رزمه با کار مردم پسندانه آمد ولی با بی احترامی مدیرعامل و بزرگ منشی مردم شهر دهدشت به کار خود در ریاست پایان داد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
خدایا چنان کن سرانجام کار .....
علی
Iran, Islamic Republic of
آری از پشت کوه آمده ام…

چه می دانستم این ور کوه باید برای ثروت، حرام خورد؟!

برای عشق خیانت کرد

برای خوب دیده شدن دیگری را بد نشان داد

برای به عرش رسیدن دیگری را به فرش کشاند

وقتی هم با تمام سادگی دلیلش را می پرسم

می گویند: از پشت کوه آمده!

ترجیح می دهم به پشت کوه برگردم و تنها دغدغه ام سالم برگرداندن گوسفندان از دست گرگ ها باشد، تا اینکه این ور کوه باشم و گرگ! آریپمهندس اینجا جای شما نیست ، جای گرگ صفتان بیشه نامردیست.
ترمه
Iran, Islamic Republic of
معلومه گوشش تو دست کیه (یازهرا)
متین
Iran, Islamic Republic of
بب
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
دوستمان سوال کرد نقش پوزش چیه: هیچی ، نقش پوزش مساوی است با نقش راهزادی در ادره برق
رستم
Iran, Islamic Republic of
پوزش مرد خوب و سالیمه ،اصلاح طلب هم هست اما بهتر بود در همان برنام و وبودجه بماند
جلیل
Iran, Islamic Republic of
آقای پوزش اداه برق هیچ،ما نگران انتخابات هستیم اونو از دست ندیم؟
.
Iran, Islamic Republic of
در مدتی که کنار مهندس رزمه بودم جز صداقت و پاکی چیزی ندیدم احسنت احسنت به شجاعت شما مردم ب یقین دیدند شخصیت والای شمارو احسنت ک ماشین امضای جاهطلبان نشدید .
Iran, Islamic Republic of
اقاى راهزادى خودمونیم هااا..دارى مشهور میشى
.
Iran, Islamic Republic of
آری از پشت کوه آمده ام…

چه می دانستم این ور کوه باید برای ثروت، حرام خورد؟!

برای عشق خیانت کرد

برای خوب دیده شدن دیگری را بد نشان داد

برای به عرش رسیدن دیگری را به فرش کشاند

وقتی هم با تمام سادگی دلیلش را می پرسم

می گویند: از پشت کوه آمده!

ترجیح می دهم به پشت کوه برگردم و تنها دغدغه ام سالم برگرداندن گوسفندان از دست گرگ ها باشد، تا اینکه این ور کوه باشم و گرگ! جناب مهندس رزمه شما انسان پاکدامنی هستید که نباید بین گرگ ها بچرخید، جایگاه شما والاتر از این حرفهاست. بگذاری لاشخورها استفاده کنند و بوقلمون صفت ها
نماینده ایل بزرگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
حتما حاج آقا بزرگواری ده رای من ایل بزرگ تامرادی نیخو. به خدا قلم دم کاغذ سیش نوشته نیابو . رزمه بزرگ ایل ایما بی ، بی احترامی و ایشون یعنی بی احترامی و ایل تامرادی.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
درجواب علی- رزمه خواب مدیر برق شدن را نمی دید بزرگواری اورا رییس کرد بقیه اصلاح طلبان اداره برق را هم بزرگواری پست داد برزین هم قبل از رزمه رییس برق لیکک شد رزمه قذر شناسی که نکرد به بزرگواری پشت پا هم زد
ش
Iran, Islamic Republic of
استاندار و بزرواری یکی هستند..بر این دولت .و
Iran, Islamic Republic of
تاریخ در اینده ای نه چندان دور گواهی خواهد داد که چه به سر برق استان با آمدن راهزادی ضعیف و سیاسی کار آمده وقتی یه نفر کار نابلد که سابقه مدیریت نداشته و در حوزه اجرایی عملکردی نداشته باشد نتیجه آن چیزی خواهد شد که مردان صادق و متعهد و پاک دستی چون مهندس رزمه،مهندس کریمی،مهندس معتمدی (که در این شرکت کارآزموده شدند و براحتی در استاهای بررگ کشور همچون البرز و خوزستان بعنوان مدیران صنعت برق آن استانها بکار گرفته شدند) از سیستم کنار گذاشته شوند و امثال جانی پور با مدرک کشاورزی و راهزادی لیسانس مکانیک باید در راس یکی از تخصصی ترین های شرکتهای خدمات رسان قرار بگیرند سیاسیون در برابر خون شهدا و آیندگان چه جوابی دارند. استاندار کجای این انتصاب را با مصادیق تدبیر و امید دانسته اند
خبرنگار
Iran, Islamic Republic of
مهندس رزمه شما دیگه چرا...شما که خودت رفیق صمیمی بزرگواری و راهزادی بودی و پای ثابت مجالس و برنامه هاشون....چرا ناراحتی؟این همه بغض و اشک در جسله تودیع معارفه چرا؟ فکر نمی کنی مهندس بودنت زیر سوال میره...اخه مگه مدیریت ارث و مالک داره که اینطور سرسختانه رهاش کردی....یا چون میدونی مهندس پرویزی مدیر توانمندی هست لرز بر اندامت افتاد که مردم دست به مقایسه بزنن...امیدواریم پست ها پستمان نکند
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
یه وقت تماسی با رزمه برای فردی به سفارش مدیرعامل جهت جذب بصورت خدماتی در برق دهدشت داشتم، ایشان صادقانه گفت مدیرعامل به شما قول میدهد و از طرف دیگر به بنده می گوید من مجبورم نامه دهم ولی شما رد کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا از این جسارت در زمانی که مدیر بود حدود ۶ ماه پیش برای قابل تحسین بود و از وی تشکر کردم .
ای
Iran, Islamic Republic of
پوزش فقط پوزش میخاهد و دیگر هیچ
درویش
Iran, Islamic Republic of
پوزش برای بزرگواری مساوی است با ..تبریز
Iran, Islamic Republic of
همه میدونن که کامنت های ذکر شده کار ۳نفر هست که شناخته شدن ومطمئن باشید اگه حمایت بزرگواری نبود اقای رزمه مدیری را حس نمیکرد .ولی باید بداند هر امدنی رفتنی دارد ولی خیلی ..بود وگوش بگیر همین ۳نفر در ناحیه نتونستی مقتدر باشی تقصیر راهزادی چیه میخواستی دو جریان سیاسی رو داشته باشی نتونستی برادر
ادم شناس
Iran, Islamic Republic of
میدونید پرویزی کیه ؟ تلفنی با منطقیانه فاتح حونی با بزرکواری و رایش هم مال اقای خاصه
Iran, Islamic Republic of
رزمه چوب..خودش را خورد بین همکاران دستش رو شده بود چون کاراش تابلو بود و زود لومیرفت البته بی تجربگی هم داشت ولی بزرگواری تا اخر عمررزمه حق سنگینی برگردنش داره چون اون بود که موجبات رشد وپیشرفتش بود
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اقای راهزادی لطفا تنش را در شرکت کم کنید اوضاع بشدت متشنج است
میزبان
Iran, Islamic Republic of
اقای معنای و اقای صدوقی بفرماید شام!!!!
دعاگو
Iran, Islamic Republic of
نه بابا اتفاقا پوزش ادم خوب ، سالم و اصلاح طلبی است اما نه برای فرمانداری بلکه برای برنامه و بودجه مناسب است
شهرتی
Iran, Islamic Republic of
راهزادی خودمونیم داری مشهور میشی ؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای مهندس رزمه مدیری توانمند هست دستشم درد نکنه ب پاس زحماتشون ولی حتما جناب اقای مهندس پرویزی توانمند تر از ایشان هستن که به انتخاب مدیریت انتخاب شده ان اقای مهندس پرویزی نیروی کاری هست ب هیچ جناحی هم وابسته نیست مدیر بایدمردمی و کاربلد باشد ن جناحی
حسین
Iran, Islamic Republic of
رزمه اگر بغض کرد نه به خاطر پست وو مقام بود چون خود تو میدانی رزمه با التماس دوستان خود و به مصلحت اصلاحات، این مقام رو پذیرفت . اگه دنبال پست بود که الان مثل حروم خوارا وو پاچه خوارای .... پست بعدی رو از مهندس راهزادی میگرفت ، نه علنا اعلام میکرد که پست بماند برای خودتان.
حسین
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم .خودش چه جوری شد رییس برق وو بعد چه جوری شد معاونت مهندسی استان ، خداوکیلی نمیدونم بیشتر مردم روشون رو از کجا آوردن .
مردانگی
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم کی هستی وو چه جوری تشخیص دادی که فقط سه نفره که داره به نفع رزمه نظر میده ، ولی کور خوندی ، نمیتونی افکار مردم رو تغییر بدی، برین بپرسین که امروز تو اداره برق چه پاچه خواری های صورت نگرفت با بیت المال ، با حق الناس ، آری پست متعلق به چنین شخصیت هاییست.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
کرو ایشا سی مو بگین کی خشه ( بزرگوارینه) رییس که؟!!!!!!!
.......رو تا چه حد
Iran, Islamic Republic of
برادر ، دوست عزیز حالت چطوره؟ چرا جواب نمیدی؟
حقگودیبلال
Iran, Islamic Republic of
.
علی
Iran, Islamic Republic of
راهزادی با زور زارع و بزرگواری مدیر شد والا مکانیک چه به مدیریت برق
حتی قائم مقامش,
ایل بزرگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای ;مگر شما نبودی که تا دیروز یا غار همین آقایانی که الان باشون مخالفت میکنی بودی؟ نظر خودت و اطرافیانت را به اسم ایل بزرگ تامرادی نزار. مهندس پرویزی از اول حقش بود که مدیر کهگیلویه بشه و لی شما به ناحق یه چند وقتی اومدی . حالا که رفتی دیگه این داد و بی داد نداره.
چرام
Iran, Islamic Republic of
پرویزی حق به حق دار رسید. خدا حامی شما باشه . مهندس ارزشی و توانمند
ا ه
United States
باتشکراز زحمات اقای رزمه .در جواب عزیزانی که باتنگ نظری. به خاطر انتصاب مهندس پرویزی که واقعا بهترین انتخاب ونشان از نگرش عالی مدیر عامل محترم برق استان است،ازایشان ونماینده محترم شهرستان انتقاد میکنند ،وان را سیاسی جلوه میدهند عرض میکنم اولا جناب مهندس راهزادی ومهندس پرویزی اهل سیاسی بازی نیستند وفقط هدفشان خدمت به مردم است.دوما ،خود مهندس رزمه از چه فیلتری به این سمت رسیده بودند.عزیزان بیایید به جای انتقادهای الکی که نشان از بخل وحسادت است ونه حمایت از اقای رزمه. با مدیریت جدید که یکی از کارامدترین مدیران در استان با تحصیلات عالیه ومرتبط با کارشان برعکس مدیراان سابق که مثلا کاردان یا عکارشناس الهیات یا علوم تربیتی را برای این پست ها که واقعا نیاز به مدیری با تحصیلات در همین زمینه داشته. که حالا با درایت مهندس راهزادی این امر میسر گشته ومدیری مدبر وتحصبلکرده بکار. گرفته شده.ایشان در مدت فعالیت خود در سهرستان چرام واقعا کارنامه بسیار خوبی به جا گذاشتند و مدیریت موفقی داشته اند.با امید موفقیت وبهروزی برای ایشان وهمه مدیران استان.


@
ا ه
United States
خ
ارشد مدیریت
Iran, Islamic Republic of
آقای رزمه ...
ان شما بودین که از طریق جریانات سیاسی و جناهی و کارهای حق نگهدار (پدر خانمتان) ب این پست نشستین ولی چوب خدا صدا ندارد .
تازه ...
به گفته ی علیبازی ، آقای راهزادی بیش از سی بار به ناحیه برق دهدشت سر زدند .
به کارها و افتخارات آقای پرویزی در ناحیه چرام ی نگاهی بیندازین و به گذشته برق دهدشت (در زمان شما) هم نگاهی بیندازید .
چالش
Iran, Islamic Republic of
مخاطب خاص (آدم ناشناس)
آقای پرویزی کسی بود که طی سی ماه خدمت صادقانه در شهرستان چرام ،
طوری مدیریت کرد ک همه ازش تعریف و تمجید کردند .
ولی
آقای رزمه کی بودند ؟
کسی که چه ... ک نکرد ؟
کسی ک تو جلسه معارفه گریه می کرد ؟
این پستها چه سودی دارن ک برا صندلی گریه می کرد ؟
آقای خاص
Iran, Islamic Republic of
آقای رزمه راست میگه ...
اگه نفوذ جریانات سیاسی در برق نبود ، بخصوص رابطه آقای حق نگهدار (پدر خانم رزمه) با آقای بزرگواری نبود ، خواب پست در شرکت توزیع را نمیدید .
آقای بزرگواری ک اول گذاشتت رو این سمت ، بد نبود ، حالا بد شد ؟
ریز بین
Iran, Islamic Republic of
زحماتی ک آقای پرویزی در شهرستان چرام انجام دادند ، غیر قابل انکار هستند .
ولی
آقای رزمه چی ؟
آقای پرویزی وابسته ب هیچ جناحی نیستند و فقط خدمت صادقانه و مردمی انجام دادند .
مث بعضی ها نبودند که ...
سر دار
Iran, Islamic Republic of
اقای راهرادی گیر بد کسی افتادی!
من
Iran, Islamic Republic of
حاج اغا بزرگواری اسفند ماه به هم میرسیم! بازی ادامه داره عجله نکن
روشن
Iran, Islamic Republic of
بابا هی نگید راهزادی ، اخه بنده خدا کاره ای نیس ! قبول ندارید از الف ب بپرسید
رفیق باز
Iran, Islamic Republic of
راستی اقای صدوقی قضیه عادلی چه وابی
شکارچی
Iran, Islamic Republic of
بابا گپ.نه بزنید ول کنید .
جواب حاضر
Iran, Islamic Republic of
اقای خاص درسته اگه بزرگواری نبود ، راهزادی هم نبود ، اگه بزرگواری نبود ابوذر بزرگواری هم نبود، یه چیز خیلی مهم ! اگه بزرگواری نبود ارزش چماق معلوم نمیشد


















۱
اشنا
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس راهزادی شرکت داره از دست خارج میشه یه کاری کن
محمدی دوست
Iran, Islamic Republic of
گفتین حق نگهدار ، چقدر حسرت روزی را میخوریم که جناب سید حاجتی حق نگهدار بزرگ مرد استان که جز از مردانگی چیزی از آن سراغ نداریم به خاطر مصلحت و خیر اندیشی مردم پا بر عقیده خود گذاشت وو چنین ننگی را وصله خود کرد. خدا را گواه میگیرم که اگر تا به امروز به خاطر داماد خویش سکوت کرده بود با این اتفاق شاید کمی از گره های درونش باز شده و آسوده تر سر بر بالین میگذارند. درسته برادر و دوست عزیز
محمدی دوست
Iran, Islamic Republic of
درسته که روی کار آمدن های الان در تمام اداره جات ریشه سیاسی داره ولی مقصود جناب مهندس رزمه ، سیستم های داخلیه اداره ها میباشد ، بنده خدا واقعیات رو گفته ، حالا با هر ترفندی رییس شدی ، شدی دیگه ، مهم اینه که چقدر به مردمت خدمت کنی نه اینکه کل سیستم شرکت رو به خاطر منافع خودت زیر پا بذاری وو بگی چون نفعی برای من و کاندید مورد نظر من نداره گور باباش.
یو هم یه گپ
Iran, Islamic Republic of
ایشا سی مو بگید که هی برق چروم برق چروم ایکنین، آخو کل برق چروم ایابو اتفاقات دهدشت ، که هی مقایسه ابکنین عملکرد پرویزی بی جناب مهندس رزمه نه. نه فقط خالی کردن عقدیله
اسفند نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
اولا پرویزی لیانس مدیریت داره وو ربطی به برق نداره و به خاطر همین بی ربط بودنش بود که نتونست مهندسی چرام رو راهندازی کنه ، حالا دم از لیاقت میزنه ، بزرگواری بیشترین بی احترامی رو به برق ناحیه کهگیلویه ، با این انتخاب کرد چون مهندسان خبره ای چون یعقوبی ،نیکدل،عادلی ، افسری و دایا و...که همگی به جرم اصلاح طلب بودن ، حقشان پایمال گشته، اگر برای جمع آوری رای بودی ، قبلا پرویزی به انتخاب خودت به ریاست جرام گماشته شده بود، این کار بی احترامی محض به مردم شریف دهدشت و کار کنان آن بود.
پیشگو
Iran, Islamic Republic of
پرویزی را شش ماه دیگر ببینید ! ررزمه انتخاب مدیر توانمندی مث مهندس کریمیه اما پرویزی انتحاب ابوذر بزرگواریه ؟ اغی راهزادی اگه نمیریم نپیریم
اینده نگر
Iran, Islamic Republic of
اغ، تا اسفند ماه زمان زیاذی نیس ! هیچ فک کردید سال اینده این موقع چه سرنوشتی دارید! اینو با اطمینان بدونید اگه همه کانیدهای اصلاح طلب هم رد صلاحیت بشوند دیگه غلامحمد و علی محمد راهی به مجلس ندارن!!! دوستان ، مردم تصمیم خودشون را گرفته اند، توصیه میکنم کمی بفکر یک سال دیگر بیفتید و تمام پلها را پشت سرتون خراب نکنید ! بد جوری مورد غضب هستید ؟ از من گفتن بود و !!!!
بی غرض
Iran, Islamic Republic of
بابا پرویزی و رزمه با هم مشکلی ندارند مشکل جای دیگه ای است...اونا می خوان رزمه نباشه ،حالا یا عادلی یا پرویزی یا یه کس دیگر اونش مهم نبود! در هر صورت ابوذر تصمیم خودش را گرفته بود!!
اتفاقا انتخاب پرویزی مطلوب رزمه بود اینو من از خود رزمه شنیدم.
گلادیاتور
Asia/Pacific Region
خوایی عادلی نسب با سواد و منطق و مهربونی که داره باید جایگزین آقای رزمه می شد
عادلی فدایی داری
هکرررر
Asia/Pacific Region
تمام کامنت ها کار یه نفره دونم که دونی که دونم ختی
بزرگواری خیلی راه رو براتون باز گذاشت اما این اسمش نبود
دور زدن رفیق این روزا خیلی خریدار پیدا کرد اما از شما انتظار نمی رفت
هر چیزی یه قیمتی داره خودتونو مفت و بی جهت فروختید.
بازی ادامه داره ما مرد روزای سختیم(جنگجو)....
چرام
United States
سلام مهندس رزمه مگه قرار بود ماندنی باشی!!مگه ....!!بابا بیخیال بزار همکارانت تایید کنن عمل کرد یکی دوساله شما رو
چرام
Asia/Pacific Region
سلام بر بی غرض چه خبر از خودت....!
منطق
United States
تبریک به آقای سعید جنیده ریس جدید مشترکین.
امیداورم موفق باشند و راه آقای د........ر تکرار نشه، چون با همه برخورد بد و تندی داشت حتی ارباب رجوع
کشاورز
Asia/Pacific Region
متن نظر شما
آقای رزمه کم پیدا شدی تو شرکت خبری ازت نیست نکنه با خودت قهر کردی برادر
رضا
Iran, Islamic Republic of
افزایش تلفات در یک ماهه ی اخیر شده ۶۸ درصد .. بله دیگه مدیریت جدیده وو .... مدیر عامل جون چرا الان کشی گیر نمیده به این حال وخیم ، چرا کسی الان داد نمیزنه خاموشی ها چرا هفته ای بیش از چهار بار در هر منطقه و اون هم بیش از یک ساعت در هر قطعی برقه ، هه ، خوب معلومه ، اداره ای که تصمیم گیرندش یه مفت خور باشه مثل ... ، نیروهای پاک و کاربلدی مثل پرسیان ، دانشگر ، رزمه ، و .... جایگزین شدن با یه عده بچه ، باید هم بشه یه اداره بچه بازی. نوش جونتون سیستم الانی بخورین تا اسفند ببینیم آخرش می خواد چی بشه.
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر تو نگران رزمه نباش ، رزمه هر جا باشه انقدر سربلند وو آبرومند هست که. تو حواست به خودت باشه اینو هیچوقت فراموش نکن چوب خدا بی صدا میزنه. یه سر به وجدانت بزن ببین اوضاعت از چه قراره . اوکی
خسرو
Iran, Islamic Republic of
بابا برین گم شید با این حرفای مفت و پاچه خوارانتون ، گند زدید به سیستم برق با این انتخابتون ، هر روز قطعی برق ، خدا شاهده کل این مدت که رزمه مدیر برق دهدشت بوده به اندازه این یکی دو ماه ما قطعی برق نداشتیم ، برین جمع کنین کاسه کوزتون رو که البته چیزی به اون نمونده...
فهیم
Iran, Islamic Republic of
آخه کدوم آدم عاقلی میاد جناب دانشگر رو با .. جنیده مقایسه کنه ، بسه دیگه بسه. این فیلما دیگه کارساز نیست.
نماینده ایل تامرادی
Iran, Islamic Republic of
به پاکی و صداقت رزمه قسم تا جون و غیرت من بین داریم ، جوابی دندون شکن و ای بی احترامی و ایل تامرایینه اییم.
ازرائیل
Iran, Islamic Republic of
جناب کشاورز ، برادر.. حواست و خوت بو....خخخخخخخ، حماقت عاقبت نخوبی داره ، رزمه یه مرد بی همتایه ، خوت هم دونی عقده ای
ازرائیل
Iran, Islamic Republic of
جناب کشاورز ، برادر.. حواست و خوت بو....خخخخخخخ، حماقت عاقبت نخوبی داره ، رزمه یه مرد بی همتایه
Iran, Islamic Republic of
درووووووس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1