تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۵۵
کد مطلب : ۱۱۲۸۱۰

خوش‌آئین: نامه مارگون تاجگردون را من منتشر نکردم

۲۵
۰
کبنا ؛معاون حقوقی و امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور پیرامون مکاتبه تاجگردون در خصوص شهرستان شدن مارگون توضیح داد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مکاتبه غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم گچساران و باشت در خصوص شهرستان شدن مارگون این روز‌ها در رسانه‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد بحث‌های زیادی را به دنبال داشت، در این بین برخی از رسانه‌ها امیررضا خوش‌آئین نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها را به انتشار این نامه در فضای مجازی متهم کردند.

khoshain
امیررضا خوش‌آئین معاون حقوقی و امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور در گفت‌وگو با کبنا نیوز با اشاره به مسائل حاشیه‌ای مکاتبه تاجگردون، اظهار کرد: اینکه می‌گویند این نامه را من در فضای مجازی منتشر دادم، رد می‌کنم، ضمن اینکه بوجود آمدن مسائل حاشیه‌ای خلاف اخلاق حسنه و نظم عمومی می‌باشد.
خوش‌آئین در ادامه گفت: بر اساس اصل ۸۴ قانون اساسی هر نماینده مجلس شورای اسلامی در برابر ملت مسئول است و حق دارد در همه مسائل داخلی و خارجی اظهار نظر نماید.
وی به تشریح مکاتبه نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس با نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پرداخت و اظهار داشت: نامه‌ای از طرف چندین نفر از اعضای شورای اسلامی شهر مارگون به دفتر معاونت حقوقی و امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور ارسال شد و مراجعه حضوری هم داشته‌اند و متعاقباً اینجانب نامه‌ای را پیوست و در اختیار غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه قرار دادم.
خوش‌آئین با بیان اینکه نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا تلاش‌های زیادی در این راستا انجام داد، افزود: اعضای محترم شورای اسلامی شهر مارگون به آقای تاجگردون مراجعه کردند و ایشان با کنسل کردن جلسات متعدد خود به آنها اجازه داد تا اعضای شورای شهر مارگون اقدامات صورت گرفته را با وی در میان بگذارند و آقای تاجگردون برای تسریع کار و همکاری با آنها از طریق نامه‌نگاری و تماس تلفنی با مسئولین کشوری اقدامات شایسته‌ای در این خصوص انجام داد و وی هیچگونه قصدی به جزء کمک کما فی سابق نداشته است.
معاون حقوقی و امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در وهله اول نماینده ملت ایران و بعد استان هستند، تاکید کرد: آقای تاجگردون در این چند سال نمایندگی خود همیشه این اصل قانونی یعنی نماینده همه مردم بودن بخصوص نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد را سرلوحه کار خود قرار داده است و بنده به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس شورای عالی استان‌ها ترتیب ملاقات اعضای شوراهای اسلامی استان را با آقای تاجگردون به منظور پیگیری مشکلات شهرهای استان ترتیب داده‌ام.

خوش‌آئین با تاکید بر تلاش‌های نماینده بویراحمد و دنا برای شهرستان شدن مارگون، بیان کرد: به طور مرتب اشخاص دیگری از حوزه‌های بویراحمد و کهگیلویه به نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت مراجعه می‌کنند، لذا آقای تاجگردون همانطوری که خودشان بیان کرده‌اند و بارها هم گفته است، شهرهای مارگون، زیلایی، لیکک و گچساران و باشت برای او فرقی ندارد.
وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته نامه مزبور به دفتر دکتر نوبخت واصل شده است، گفت: از تلاش‌های تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، نماینده بویراحمد و دنا و نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده که در جهت رفع محرومیت‌زدایی از استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش می‌کنند و بنده شاهد آن هستم به عنوان عضوی از جامعه بزرگ شورائیان تشکر می‌کنم.
معاون حقوقی و امور مجلس شورای عالی استان‌های کشور در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: به جای تخریب‌ها و تنگ‌نظری‌ها نخبگان جامعه، سیاسون و اقشار مختلف بر اساس شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر «همدلی و همزبانی، دولت و ملت» در راستای شکوفایی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد گام برداریم و از خودزنی‌ها دست برداریم.
خوش‌آئین گفت: نمایندگان استان در مجلس جزء فرصت‌های این استان هستند و اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها و سایر اقشار مختلف جامعه می‌توانند با همکاری با آنها مسیر توسعه استان را سریعتر بروند.
نام شما

آدرس ايميل شما

انکوربات
Iran, Islamic Republic of
ایسوکه من همه چی ورباختی فایده نیاره تاجگردونم تیه وت نیاره چاپلوسی هم حدی داره
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
ماهیتت برا همه رو شده جناب خوش آئین. آبروی هرچی آئین و مرام و مسلک است تو بردی
Iran, Islamic Republic of
زارع وکهگیلویه وبویراحمد زیر نظرتاجکردون هستند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید شما دیگه کی هستین که برای بویراحمد تصمیم گیری می کنید؟ ما نیاز به قیم و دایه مهربانتر از مادر نداریم و از تلاش نماینده خودمان هم کاملا اطلاع داریم. شهرستان شدن مارگون موضوعی است که قبلا تمام شده و شما با این کارها و صحبت ها فقط تفرقه اندازی و حاشیه سازی می کنید.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چخان و خود شیرینی شما قابل تقدیر است.
Iran, Islamic Republic of
بابا ع. مردم خودشان آگاه هستند.
تو
Iran, Islamic Republic of
من برای همه مردم ثابت میکنم این نامه توسط خوش آیین در سایتهای مجازی پخش شده است دوستان عزیز کت در عکس ایشون رو با شلواری که نامه روش گذاشته شده وعکس گرفته شده بزارید پیش هم بعد مشخص میشه ایشون .
دیما
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر غلام رضا تاج گردون نماینده محبوب استانی وکشوری.....................؟
محمدجواد حیدری
Iran, Islamic Republic of
باسلام "
این کار اقای دکتر تاجگردون قابل ستایش است "
تعجب می کنم از تنگ نظریهای بعضی افراد انگشت شمار مغرض
Iran, Islamic Republic of
بله سرعمرتمام بچه های بویراحمد توسط ایشون رفتن حاشیه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای خوش آیین، بزرگان رو به بزرگی خطاب کردن نشآت گرفته از شخصیت حقیقی هر انسانیه،جناب دکتر تاجگردون آدمی نیست که به این شکل مورد خطاب جنابعالی که جای فرزند اون میمونین قراربگیره.شما که میدونین خدا رو شکر دری به تخته ای خورد و شدین معاونت حقوقی شورای عالی استانها وافتخاری برای استان وقطعا" مطلع هستین که این آخرین سالیه که این سمت رو دارین از طرفی دارای خانواده محترم وخوش نامی هم هستین،به نظر میاد از روی ادب صحبت کردن نه تنها چیزی از شما کم نمیکنه بلکه به منش واعتبار اجتماعی شما بیشتر افزوده میشه.البته اصل رو میذاریم بر بی تجربگی وعدم سوءنیت خاص. موفق باشین.
شین.دال
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در استان ما عده ای حیا را خورده و وقاحت را قی کرده اند.امثال آقای دکتر تاجگردون در این جامعه براستی نادر ند . افرادی که گفتارشان همانند کردار شان بوده و ذره ای در رفتارشان کجی و ناراستی دیده نمی شود. گر چه آدم صبوری است اما از خدا میخواهم که در مقابل تنگ نظران و حسودان صبر مضاعفی به او بدهد.بعضی ها هم کمی خجالت بکشند بد نیست البته اگر حیائی برایشان باقی مانده باشد.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
چون انتخابات استانی شده حالا تاجگردون متوجه بقیه جاها شده چرا زمانی که معاون اول ریس جمهوررا به استان اورد علی رغم مشکلات زیاد شهرستان کهگیلویه به این شهرستان نیامد
علی
Iran, Islamic Republic of
بنازم به خوش ایین که همه نمایندگان ومردم و......رابه جان هم انداخته .همه راگول میزندوشهرت وموقعیت به دست می اورد.غافل ازاینکه دیگرهیچ کس به اواعتماد نمی کند.
باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب حقگو استانی شدن انتخابات نیاز به ساز وکارهایی داره که تهیه وفراهم نمودن اونا به این زودی صورت نمیگیره ضمن اینکه اصل طرح دارای اشکال قانون اساسیه که قطعا"مورد تایید شورای نگهبان نخواهد بود واگراصرارمجلس باشه به مجمع تشخیص ارجاع میشه،مجمع تشخیص هم که این طرح رو قبلا"به طورکلی ازدستورکارخارج کرده بود.پس مطمئن باشین که استانی شدن انتخابات کلا"منتفییه.ولی خدا رو شکر که تو این موضوع ماهیت بعضیا که ادعایی داشتن مشخص شد. انشائالله دور بعدی تاجگردون مجددا"نماینده شهرستانهای باشت وگچساران هست. به نظرم بهتره شما به فکر حوزه انتخابیه خودتون باشین.این هم یه امتحان وتجربه خوبی بود.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود برتاجگردون
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت اقای خوش ائین
می دانم که داری یکی بع نعل می زنی یکی به تخته ولی بدانید که دست شما برای همه رو شده و همه ماهیت شما رو می دونند .
اگه کار شما هم نباشه مطمئنا یه نقشی توش داشتی .
شما با سوئ استفاده کردن از این موضوع قصد تفرقه بین دو نماینده در استانه انتخابات ( اگر استانی شود) دارید و همینطور می خواهید جلب توجه کنید و خود را در بین بزرگان به زور جا بدید.
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر خوش آیین همیشه در همه محافل ایشان از دکتر تاجگردون حمایت کرده وایشان را دوس دارد
محسن
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از جناب خوش آیین و درود وسپاس به تاجگردون بخاطر همدلی با مردم سراسر استان
ز د
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
محسن
Iran, Islamic Republic of
با این کارت که به نظر بیشتر .. میومد یک استانو بهم ریختی نتیجه ...همینه دیگه...
شاکر
Iran, Islamic Republic of
انتخابات استانی نماینده گچساران=دکتر سید مصیب افتخاری
احمد
Iran, Islamic Republic of
خوش آیین انشالا تاجگردون دیگریست که به عرصه سیاست وارد می شود
باشت
Iran, Islamic Republic of
بشین بینیم بابا.چه حرفا
محمدقلی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگه راست میگه برای امامزاده جعفر کاری بکنه که جمعیتش از مارگون بیشتره
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
1