تاریخ انتشار
شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۱۱۲۷۶۳

گزارش تصویری معارفه رئیس جدید برق کهگیلویه

۲۴
۰
کبنا ؛با حضور فرماندار کهگیلویه، معاونین مدیرعامل شرکت بهربرداری برق استان و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان و کارکنان شرکت برق کهگیلویه، رئیس جدید شرکت برق این شهرستان معرفی شد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، تودیع ومعارفه رؤسای جدید وقدیم شرکت برق شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه،قائم مقام شرکت برق استان،معاون بهره برداری،حراست ومشاور مدیرعامل ،جمعی از رؤسای ادارات وکارکنان شرکت برق کهگیلویه در نمازخانه شرکت برق دهدشت برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه در ابتدای سخنان خود از زحمات مهندس رزمه به پاس تلاش های گذشته در این شرکت وهمچنین از مهندس پرویزی به خاطر پذیرش مدیریت شرکت برق کهگیلویه تقدیر وتشکر کرد.
پوزش تکریم رزمه را توسط شرکت برق استان خواستار شد وت أکید کرد: بر ما واجب است که یک مدیر وقتی پستی را تحویل می دهد، آن چیزی که در شأن آن مدیر هست باید رفتار شود.
جابجایی در مدیریت‌ها عادی است
وی بحث جابجایی در مدیریت ها را یادآور شد و تصریح کرد: در واقع این موضوع یک امر بدیهی است که در دنیا اتفاق می افتد، زیرا با این جابجایی ها و این گردش قدرت افراد با قابلیت های مختلف در جایگاه خودشان قرار می گیرد واین جابجایی بین آقایان رزمه و پرویزی را باید به دیده مثبت نگاه کنیم.
فرماندار کهگیلویه صنعت برق را یکی از زیرساخت های مهم کشور دانست و بیان داشت:یکی از اساسی ترین نیازهای مردم منطقه برق است وما امیدواریم که مجموعه کارکنان شرکت برق کهگیلویه با همکاری مدیریت استان این نیاز اساسی در شهرستان کهگیلویه را برطرف کنند.
علی پوزش نارسایی ها وافت فشار برق کهگیلویه تا قلعه رئیسی و دیشموک را یادآور شد وگفت: همین فاصله زیاد باعث می شود که شبکه برق دچار مشکل شود و هر چند مهندس رزمه اقدامات وتلاش های را در این زمینه در کوتاه مدت انجام داده اند ویا در حال انجام است ولی برای درازمدت و برای اینکه برق پایدار داشته باشیم باید یک ایستگاه فوق توزیع در سطح شهرستان داشته باشیم.
فرماندار کهگیلویه خواستار سه مطالبه بحق مردم از مسئولین شرکت برق استان شد و گفت: یکی از مهمترین مطالبات بحث روشنایی معابر بخصوص معابر روستایی است که حتماً باید پیگیری شود.
پوزش افزایش ایستگاه دومداره را در سطح شهرستان کهگیلویه، مطالبه دیگر خواند و گفت: راه اندازی اتفاقات دوم در سطح شهرستان یکی دیگراز مطالباتی است که می تواند پاسخگوی مشترکان برق در سطح شهرستان کهگیلویه باشد.
فرماندار کهگیلویه در پایان ابراز امیدواری کرد که مسئولان شرکت برق استان، پرویزی را در این راه یاری کنند.
در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات ۳۰ ماهه کاظم رزمه، خسرو پرویزی به عنوان مدیر جدید برق ناحیه شهرستان معرفی شد.
IMG_3083 IMG_3086 IMG_3091 IMG_3095 IMG_3098 IMG_3099 IMG_3100 IMG_3104 IMG_3110  IMG_3112 IMG_3113 IMG_3115 IMG_3126
IMG_3111
نام شما

آدرس ايميل شما

آرش وفایی دهیاری روستای اسلام آباد
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس پرویزی این انتصاب را به شما و هم استانی های عزیزم تبریک میگویم.
انتخابی بسیار عالی و شایسته بود
باشد که در این راه پیروز و موفق و سربلند باشید
درود
Iran, Islamic Republic of
جناب پرویزی ضمن تبریک،لطفایه کاریکنید این برق قسمت کوچه سالن ورزشی ۱۸۰دستگاه اینهمه هرروزقطع نشه..به رییس قبلی هرچه گفتیم انگار نه انگار....ممنون
عبدالا
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت به تمام پرسنل زحمت کش برق کهگیلویه
حسنی
Iran, Islamic Republic of
جهانا مگر کور گشتی و کر /به روبه بدادی جای شیران نر /چه بیشه تهی گشت از نره شیر /شغالان در آیند به بیشه چه شیر /سر از خاک بردار و ایران ببین /که بی تو خراب است ایران زمین
حسنی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی اگه ثبتش نکنین نامردین
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
مهندس رزمه مدیر با صداقت و پاکدستی بودند موفق باشید
ديشموكي
Iran, Islamic Republic of
چرای اقای رزمجو را دعوت نکردید
رضا پویا
Iran, Islamic Republic of
درود میفرستم به شیر مردی چون رزمه، ماشالا به غیرتت
رضا
Iran, Islamic Republic of
آخه مگه مدیر عامل جون اجازه داد کسی خبر دار شه ، میترسید نکنه دوباره اختلالی تو انتخاب بقیه صورت بگیره.
سادات
Iran, Islamic Republic of
مهندس پرویزی امید وارم همانطور که با جدیت و توان بالا مشکلات چرام را در برق کم کردی در کهگیلویه هم پر توان باشید و کاستی های فعلی رارفع نمایید.
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
پرویزی مرد عمل و توانمد مهندس لایق و معتدلی است تبریک عرض می نمایم.
ت
United States
ضمن عرض تبریک به اقای مهندس پرویزی ایشان یکی از لایق ترین مدیران وبهترین انتخاب برای مدیریت برق کهگیلویه بودند وچون این سازمان تخصصی است مدیری تخصصی میخواست که الحمدلله با درایت جناب مهندس راهزادی که ایشان هم یکی از مدیران لایق استان هستند ،جناب مهندس پرویزی که سابقه مدیریتی با کارنامه بسیار خوب تحصیلات عالیه در رابطه با این کار وپشتکار فراوان وهمچنین وابسته به هیچ جناجی نمیباشد.
شهروند چرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیری توانمندولایق همچون مهندس راهزادی که عملکردهارادرهرناحیه بررسی کرد وبه این نتیجه رسید که ناحیه ای همانند دهدشت بزرگ جایگاه مدیران بزرگی همچون مهندس پرویزی است احسنت بر این انتخاب
حق نگهدار
Iran, Islamic Republic of
درجواب حسنی باید بگویم که حیف شیر /که بر روی همه کس گذاشته می شود /مدیری ترسو و بز دل بود که از خودش هیچ صلاحیتی نداشت //اش به مهندس راهزادی می گفت که دیگران به جای او تصمیم می گیرند انگار یادش رفته که خودش در زمان مدیریتش هیچ کاره بود و تصمیمات را کسان دیگر می گرفتند یادت رفته در جلسات رییس مشترکین چنان با تو بحث می کرد که جرات صحبت کردن را با او نداشتی مدیری که در جلسات هیچ کس اجازه حرف زدن را به او نمی دادند بعد با صدای بلند می گفت هوی هوی بزاریت من هم یک کلمه حرف بزنم چه مدیری بود جناب آقای مهندس راهزادی همین بی عرضه گیها را دید که گفت .به درد مدیریت نمی خور د راست گفت احسنت و درود بر مهندس توانمند و کاردانی همچون .جناب .روز تودیع معارفه دیدی همانند کسی که لکنت زبان داشته باشد صحبت می کردی فارسی و لری قاطی می کردی و مثل بید می لرزیدی و عرق می ریختی خدایی دلم به حالت سوخت وهمانجا گفتم تف بر پست که این قدر آدم را پست می کند
شهروند چرامی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس پرویزی در طول دوران مدیریتش در اداره بهره برداری برق دهدشت و در زمان مدیریتش به عنوان مدیر ناحیه برق چرام تلاشها و زحمتهای زیادی برای شهرستان چرام کشیده اند جادارد در همین جا از مدیر لایقی همچون مهندس پرویزی تشکر و قدردانی نماییم مدیریت جدید را به ایشان و خانواده محترمشان تبریک عرض نموده از مهندس راهزادی مدیر عامل زحمتکش هم کمال تشکر و قدردانی را داریم که این اعتماد را به مهندس پرویزی کردند و ناحیه دهدشت بزرگ رابه دستان پرتلاش وی دادند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باورکنید اول خند ه م گرفت بعد احساس شرمندگی کردم از این .انتصاب .......????????????????! ! ! ! ! ! ! !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باور کنید اول خنده م گرفت بعد ازاین انتصاب شرمنده شدم ???????????!! ! ! ! ! !
اسفند نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
ای کسی که به جای حق نگهدار کامنت گذاشتی ، با همین لحن گفتاریت مشخص شد کی هستی وو چه عقده هایی از رزمه واقعا شیر صفت به دل داری ، چون اولا حق نگهدار پدر خانم رزمه هستش و ثانیا همه به توانایی های مهندس رزمه در زمینه فنی آگاهند، من که خودم تو جلسه بودم حسرت خوردم از این جابجایی آخه کی رو جایگزین چه کسی کردی، راهزادی خودش به این نتیجه میرسه، ولی زشتی کار تو تو این نحوه ی صحبت وو اینکه به اسم دیگران کامنت می گذاری جای بحث دیگریست. رزمه مرد بود وو ماشین امضای هیچ دزد وو نامردی نشد.نوش جانتان باشد اداره ی برق بی صحاب دهدشت...بفرمایید.
بترس از فردا
Iran, Islamic Republic of
آخه خدا وکیلی چرام برق داشت که مدیریت داشته باشه ، در ضمن تا اونجایی که من می دونم هر روز دست به دامن برق دهدشت بودن برای مشکلات برقیشون ، برق چرام.....، یه کم تو مقایسه هاتون منصف باشین.
نگهدار
Iran, Islamic Republic of
آقای اسفند نزدیک است اگر کامنت نوشته حق نگهدار این را بدان و یاد بگیر که منظور حق نگهدار پدر زن رزمه نیست واین را بدان اگر حق نگهدار پیش تو و امثال شما ارزش دارد نزد ما این حق نگهداری که تو می گویی عددی نیست حق نگهدار اگر همان زمان مثل بچه کوچلو قهر نمی کرد و به سردسیر نمی رفت رزمه چشمش مدیر ناحیه نمی دیدرزمه این قدر بی عرضه بود که روزی که ابوذر بزرگواری او را به عنوان مدیر معرفی کرد خدایی نتوانست دو کلمه صحبت کند آن روز هنوز یاد بچه ها نرفته رزمه این قدر نمک نشناس بود که بعد از دو روز مدیریت ماشین رونیز را به بزرگواری برای دو روز نداد چون چیز ندیده بود به امید خداوند منان گند کاریهای رزمه را تا چند روز آینده همشون رو می شوند خودت خواهی دید بعد اگر مردی بیا و کامنت بنویس
Iran, Islamic Republic of
در جواب نگهدار ..تو یه سواستفاده گری که فکر ابکنب انسان باشرافتی مثل رزمه باید و دزدل و دلاللی مثل ایشا باج بده٬ قضی حقنگهدار هم من سرتو بو که به خاطر شرایط منطقه ای و یه خاک بر سرلی مثل ایشا بها دا٬ ای عقده ای بره یه آمار جمعی و مردم بگه بینی چه شخصیتی قابل قبوله تو که دزدی یا رزمه که باشرافته...خخخخ.. رزمه سرش بالایه چون مردونگی داره نه صب تاپسین خشه بی یه بر معتاد و‌ مفنگی وبیشخصیت گند ایکنه.
Iran, Islamic Republic of
در جواب نگهدار ..مو نونم تو چه وجدانی داری که ایطو گپ ایزنی٬ نونم ایتری سرته تی خدا راس کنی .ها حق نگهدار تی تو عددی نی چون ده منفعتی و ای گپ نیبری او موقه که باید استفاده بوردی بردی از کارل شخصی بگه تا جناحی سیاسی.. رزمه هم شاید خوش بهتر دونس که ماشینه سیچه ندا ٬ ای گسنه تشنه که ای گپله ایزنی تا او جی که مو رزمه نه ایشناسوم اوسو که وو چی ایدی تو دست من چیلت بی وو او و کپت چیر ایکه.....تازه و دوران رسیل عقده ای....
محمد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش پارتی بازی تو اداره برق ازبین میرفت که هرکس واسه خودش مدرک های دارند که زمین وزمان فاصله دارند تا مدر برق بعد استخدام اداره برق میشن با تشکر
.کاوس فلاحی
Iran, Islamic Republic of
مو فقط ازتلاش وجدیت. رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد تشکر میکنم ایشان واقعا مدیر هستند ودرهربرهه از روز وشب بهاش تماس میگیری در رابطه با مشکلات جوابگو هستند . ودرحل مشکلات مردم پاسخگو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1