تاریخ انتشار
شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۱۲۶۶۳

زارعی: شهرستان شدن مارگون توسط بنده صورت گرفت

۵۷
۰
کبنا ؛نشست معتمدین، شهردار و شورای شهر پاتاوه با حضور امام جمعه پاتاوه  و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی در مسجد این شهر به منظور بررسی مشکلات  برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج،  نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی در این نشست با اشاره شعار سال «همدلی و هم‌زبانی، ملت و دولت» اظهار کرد: این شعار اهگشایی برخی از معضلات و مشکلات در سطح جامعه است و بنده با تمام توان در چند سال اخیر در خدمت مردم بودم و مشکلات آنها را در حدتوان بررسی  وحل کردم.

نباید به خاطر دنیا آخرت خود را فراموش کنیم
غلام محمد زارعی با بیان اینکه نباید کاری کنیم که به خاطر دنیا، آخرت خود را فراموش کنیم، یاد آورشد: مسئولان نباید خود را به خاطر برخی‌ها جهنمی کنند و باید به دنبال خدمت بی‌منت به مردم باشند، زیرا مردم شایسته بهترین خدمت هستند.
زارعی تصریح کرد: برای رضای خدا گام برداریم و بفکر باشیم که روزی باید در برابر پروردگار جواب پس بدیم.

بدون هر سیاسی کاری مأموریتم را انجام دادم/ فردای قیامت جوابگو اعمالم هستم
وی با اشاره به خدمات انجام شده در چند سال اخیر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: با اخلاص و بدون هر سیاسی‌کاری مأموریتی را که مردم به من محول کردن را پیگری کردم و خوشحالم که در قیامت می‌توانم جوابگو اعمالم باشم.
عضو کمسیون صنعت و معدن مجلس شواری اسلامی به پیشرفت‌های صورت گرفته در بعد از انقلاب به مناطق محروم اشاره کرد و ادامه داد: توسعه و پیشرفت در استان کهگیلویه و بویراحمد را مدیون خدمات نظالم جمهوری اسلامی ایران هستیم.
زارعی بیان کرد: نظام روز به روز در حال پیشرفت است ولی گاهاً دشمنان قسم خورده این نظام مردمی به دنبال سنگ‌اندازی برای جلوگیری از پیشرفت هستند که با درایت مقام معظم رهبری و مردم ولایت‌مدار این سرزمین کاری به جایی نخواهند رساند.

افزایش اعتبارات استانی در سال گذشته
وی وضعیت اقتصادی کشور را خاص دانست و افزود: انشاءالله به کمک دولت مردان در مذاکرات پیشرو وضعیت مطلوب خواهد شد و اقتدار جمهوری اسلامی دراین مذاکرات البته شرط است.
نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه در سطح بودجه برای عمران آبادانی از محل ملی، متمرکز و استانی استفاده می‌شود ابراز داشت: اعتبارات استانی همیشه برای کهگیلویه و بویراحمد بسیار پایین بوده که خوشبختانه این رقم در سال گذشته افزایش داشته است.
زارعی عنوان کرد: بیش از ۵۰ درصد اعتبارات ملی مربوط به احداث پروژهای بزرگ در بویراحمد و دنا است.
وی ادامه داد: در روزهای اولی کارم که پاتاوه آمدم، دیدم که ورودی غیر فنی و بسیار زشت، نبود آب اشامیدنی کافی، نبود روشنایی برق سیمای این شهر که مرکز بخش هم است را بسیار ناشایست کرده است.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی افزود:خوشبختانه منبع آب پاتاوه در حال ساخت است و امروز از پیشرفت خوبی برخودار است روشنایی معابر آن به اتمام رسیده، علی رغم اینکه مخالف بودم که پروژه ساخته شود وبعد تخریبی شود پیگری کردم تا ورودی پاتاوه که در حق ورودی استان هم است تخربی شود و دوباره ساخت شود.
زارعی ادامه داد: به جوانان این شهر قول دادم برای زیر ساخت‌های ورزشی تلاش کردم که خوشبختانه در سال جدید مبلغ یک میلیارد تومان برای اتمام استخر شنای این شهر تخصیص داده شده است.

مجوز ۲۱۵ بیمارستان دنا اخذ شد
وی افزود: بیمارستان از خواست‌های به حق مردم پاتاوه و شهرستان دنا بود که خوشبختانه توانستم در سال‌های گذشته  از محل مجوزهای ۲۱۵ مجوزی برای ساخت یک بیمارستان در شهرستان دنا را اخذ کنم.
وی اظهار داشت: ولی یک بیمارستان برای شهرستان دنا ناکافی بود و خواست مردم ایجاد دو بیمارستان یکی برای مرکز شهرستان (سی سخت) و دیگری برای بخش پاتاوه بود به لحاظ مهاجرت‌پذیری و گردشگری از نیاز به حق این شهرستان هم بود.

انتقاد زارعی از عملکرد برخی مدیران

این نماینده مجلس با اشاره به سخنان رضا چمن رئیس علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در شرایطی کفش‌های پولادین خودم را پوشیدم و در وزراتخانه به دنبال مجوز ۲۱۵ برای ساخت بیمارستان پاتاوه باشم ولی متأسفانه رئیس علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در همایش خیرین اعلام می‌کند که پاتاوه بیمارستان نیاز ندارد و من با چنین مسئولینی دارم کار می‌کنم.

زارعی ادامه داد: هرگز ساکت ساکت نخواهم شد و در رساندن خدمات به مردم با هیچ‌کس تعارف ندارم، هر چند گزارش‌های لازم را به وزیر بهداشت و درمان ارائه دادم.
وی با اشاره به دیدار خود و معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: در این دیدار مجوز ساخت بیمارستان در شهرهای سی‌سخت و پاتاوه را تصویب کردیم و به یاری خدا با دریافت مجوز ۲۱۵ این بیمارستان در پاتاوه کلنگ‌زنی خواهد شد.

توضیحات زارعی پیرامون شهرستان شدن مارگون

زارعی با اشاره به شهرستان شدن مارگون و مکاتباتی که در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی انتشار یافت، اظهار کرد: عده‌ای مغرض به دنبال اختلاف بین نمایندگان هستند، در هیچ زمانی این اتحاد و همدلی بین نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد وجود نداشته است. نمایندگان استان نگاه‌های فرا منطقه‌ای و استانی دارند و همه هم و غم نمایندگان استان توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد است.

وی تصریح کرد: عده‌ای مغرض فکر می‌کنند با پخش کردن کاغذی در فضاهای مجازی می‌توانند بین مردم و نمایندگان اختلاف بیندازند ولی بدانند نمایندگان در راستای توسعه هم‌صدا هستند.

وی افزود: کارهای شهرستان شدن بخش مارگون در اواخر دولت دهم توسط بنده صورت گرفت و در این دولت نیز نهایی شد و به زودی هم ابلاغ می‌شود.

 IMG_8446 IMG_8447 IMG_8448 IMG_8450 IMG_8452 IMG_8454 IMG_8456 IMG_8458 IMG_8465 IMG_8462
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس درمان
Iran, Islamic Republic of
نماینده باید نیاز را بسنجد نه تقاضا را پس برای هر روستایی تقاضای بیمارستان نمودند قول مساعدت بدهید و پیگیر آنهم باشید . احداث و تاسیس بیمارستان آیتمهای خاصی دارد از جمله داشتن جمعیت بالای یکصد هزار نفر و دوم داشتن فاصله بیش از هشتاد کیلومتر تا بیمارستان بعدی. کار باید قانونی باشد ای کاش همه مدیران کل اینطوری قانونمند باشند.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
حاجی فکر نکنم
خبرها
Iran, Islamic Republic of
سی سخت با هشتهزارنفر جمعیت بیمارستان سی چنشه ؟ سی چه بیت المال حروم ایکنید؟
خبرهاملکی
Iran, Islamic Republic of
بجای ساخت و کلنگ زدن بیمارستانهای سی سخت پاتاوه لیکک و لابد از فردا چرام و لنده و باشت باید بیمارستانهای گچساران دهدشت و یاسوج پیشرفته شوند
محمد
Iran, Islamic Republic of
اینجاهایی که اسم بردید یک خانه بهداشت یا مرکز بهداشتی درمانی برایشان کفایت میکند یعنی در سی سخت بیمارستان میسازید بعد جراح و اتاق عمل و سی سی یو و آی سی یو و ارتوپدی و بخش اطفال و نوزادان و ... راه می اندازید
نیازمند
Iran, Islamic Republic of
شهرک ما از سی سخت پر جمعیت تراست یه بیمارستان هم در محله ما بسازید
Iran, Islamic Republic of
پاتاوه در محل مواصلاتی کشور است یه توجیهی دارد، البته توجیه ساخت بیمارستان که نه ولی یه مرکز پیشرفته خدمات اولیه درمانی ، اما سی سخت بیمارستان ساختن مسخره است
مکلو
Iran, Islamic Republic of
په تو که نماینده مردمی میگی دکتر چمن اینو گفته خود مردم چی بگن بدبخت
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
توسط شما انجام گرفت?!!!! ما که دیدیم تاجگردون نامه نوشته. کاش تاجگردون میومد یاسوج
لببیی
Iran, Islamic Republic of
بله دیگه نزدیک انتخاباته و اینها همه شعار تبلیغاتیست
نوذ
Iran, Islamic Republic of
به احد وواحد قسم در رابطه با شهرستانی مارگون تو تا کنون هیچ اقدام مثبتی انجام نداده ای
سجاد
Iran, Islamic Republic of
اف سی تیم تخریب گر سی چه ایکنن تیشا همو جماعتیت که باید بی چو بالای سرتو ویسن و کسی دلش سیتو نسوزه دنا موقعی که دیدگاه مردممو یو بو نبید انتظار پیشرفت داشته بیم اخ سی سطح توقعات مردم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بنازمت زارعی حسودان می سوزند هنوز بوی سوخته می اید وبس
Iran, Islamic Republic of
زارعی اگر دستش رو تا ارنج بکنه تو عسل. بکنه تو دهن بعضی ها. موقعی که خواست دستشو دربیاره. گازش می گیرن
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاجی. یا زهرا یا زهرا یا زهرا
محمد
Iran, Islamic Republic of
حاجی عده ای قدرنشناسن شما به دل نگیرید
مارگون
Iran, Islamic Republic of
حاجی خدا خیرت بده بخدا نماینده ای به زحمت کشی شما تا الان استان ما نداشته
حاجی ما میدونیم که شما دارید زحمت شهرستانی شدن. شهر ما رو میکشی ما میدونیم تاجگردون هیچ نقشی نداره
پرستار
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده حاجی
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
برای کبگیان هم بیمارستان فراموش نشود چون قرار است برای مارگون و لوداب و سی سخت و پاتاوه و توت نده و کریک بیمارستان ساخته شود.هیچ گونه توجیه کارشناسی برای این مناطق جهت احداث بیمارستان نیست حساب دو دوتا چهارتاست.
رییسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف و حیثیت حاج زارع.. تشکر و قدر دانی از شما نماینده ای تلاشگر و مردمی داریم..
از خیرین استان
Iran, Islamic Republic of
امان از بی انصافی و کار تبلیغاتی جناب زارعی چرا اصول را زیر پا می گزارید من در جلسه خیرین بودم ریاست محترم علوم پزشکی اصول علمی را براساس نیازمندی به خدمات بهداشتی و درمانی توضیح دادند که مورد تایید و تحسین همه بزرگان پزشکی استان بود هیچ حرفی هم از سیسخت و پاتاوه نبود امان از.
پاتاوه شهروند
Iran, Islamic Republic of
دلسوزی اینطوری در دقیقه نود هیچ مشکلی از مردم پاتاوه حل نمیکند مشکلات پاتاوه با پوشیدن کفش آهنین هم حل نمیشود جناب نماینده ، کاش مثل رییس دانشگاه کمی از مشکلاتمان را برطرف میکردید حداقل دوسه روز در هفته متخصص میفرستد برای پاتاوه اگر کسی نیاز داشت بتواند به پزشک متخصص مراجعه کند
سینا
Iran, Islamic Republic of
چرا کسی بفکر بیمارستان مرکز استان نیست ؟ اگر کسی بخواهد کار درستی برای مردم انجام بدهد باید این بیمارستان که دهسال است خاک‌میخورد تمام شود مردم پاتاوه و چین و زیلایی هم از آن استفاده میکنند
سکوت
United States
درود بر نماینده فعال و پویایی دیار اریوبرزن؛ مایه غرور و افتخارمون شدی…
احمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه نماینده محترم شهرستان های دنا و بویراحمد جناب زارعی با دست پاچگی دارد خودش را به آب و آتش می زند که بگوید من توانمندم در حالیکه متاسفانه نه معلومات درست و حسابی داره و نه ... سیاسی را رعایت می کنه. با حرف های عوام پسند که مردم خام نمی شن.
منصف
Iran, Islamic Republic of
پ بگه این حسنی فقیر و ای استانداری و ای همه مسوولان دولتی در استانداری و در حوزه امور سیاسی و تقسیمات کشوری. بودند تا حالا تا فقط تو رفتی مجوز شهرستان شدن مارگون را گرفتی آخ از بخت مردم و از بخت مسوولان هر دو
اموزش و پرورش
United States
جا دارد از تلاشهای و پیگیری های منجر به نتیجه و بی شائبه جناب حاج آقای زارعی تقدیر و تشکر کرد. خداوکیلی گرچه بیاخلاقان و ورشکستگان سیاسی دایما در حال کارشکنی علیه این جریان مردمی هستند اما این مردم ذرهای از خدمت و تلاش برای مردمش نه تنها عقب نشینی نکرده بلکه بیش از پیش با قدرت ادامه داد
باید از حاج زارع تشکر فراوان کرد دستمریزاد حاجی خدا قوت
شهیدی از پاتاوه
United States
کارهای صورت گرفته در حوزه بویراحمد پایین بی سابقه بوده انشالله مردم قدرشناس زحمات نماینده بویراحمد و دنا باشند و من از طرف خودم و خانوادم تشگر خودم رو به ایشون و مجموعه مدیران زحمتکش دولت تدبیر و امید اعلام مب نمابم. سپاس بیکران
لر بویراحمد
United States
انشاله کارهای زارع و خدماتش همیشه ماندگار میماند و همه به وجود با ارزش زارع مهر تایید میزنند.
مردم
United States
خدا هر کسی که قصد تخریب افراد زحمت کشو داره روسیاه میکنه
از درمانگاه پاتاوه
United States
جناب زارعی نباید برای اثبات خودت حرف های بی حساب بزنی برادر کم توان جناب زارعی همه ما میدونیم که آقای دکتر چمن بیشتر از هر مدیری به توسعه بهداشت و درمان استان و همینطور پاتاوه کمک کرده شبانه روزی شدن درمانگاه با ۴ پزشک- راه اندازی آزمایشگاه و رادیولوژی- فرستادن پزشکان متخصص و دهها خدمت دیگر. اگر بحثی بوده حتما بحث کارشناسی و تخصصی پیرامون نیازهای واقعی بوده که احتمالا شما نتونستید متوجه بشید و یا خودتوتو به اون راه زدید - اما بدونید که ما به این راحتی فریب نمی خوریم.
طاهری
United States
زارعی واقعا زحمت کشه. کسانی که قدرت طلب هستن و هیچ توانایی ندارن تخریب میکنن
سرآبتاوه
United States
به جرأت میتونم بگم که مردم بویراحمد و دنا تا به حال نماینده ای به فعالی و مردم داری حاج زارع ندیده و نخواهد دید، درود بر زارعی با غیرت.
باانصاف
Iran, Islamic Republic of
انصافادرسته سیسخت مرکزشهرستانه ولی اگه پاتاو ه بیمارستانوبسازن میتونه بدردمردم بخشهای پاتاوه ،مارگون و لوداب بخوره .هفتاددرصدجمعیت شهرستان دنا دربخش پاتاوه سکونت دارند.سیسخت عملاازساعت دوبعدظهر به بعدیه روستایه.
پاتاوه ای
Iran, Islamic Republic of
حق با زارعی است بیمارستان باید پاتاوه باشد که در مسیر چاده اصلی است ونزدیک به لوداب ومارگون ولی معاون درمان سیسختی است وحرف حساب هم نمیپذیره...زور وزور زیاده....
کیامرث
Iran, Islamic Republic of
در رای جمع کردن مگر کسی به کارهای کارشناسی کاری دارد ؟ هرچه خوش آمد همان باید پیش بیاید ، همین الان بگویند رای می آوری بشرطی که بیمارستانهای یاسوج تعطیل شوند و بیمارستان در پاتاوه با جمعیت کمتر ساخته شود یقین بدانید مجمع نمایندگان محترم مردم شریف استان همین کارراخواهند نمود
بویراحمد با غیرت
Iran, Islamic Republic of
کاش تاج گردون داشتیم تا می پرستیدمش،وای به حال بویراحمد،همین بودجه ناچیز هم به برکته تاجگردون بوده وگر نه شما و بزرگواری فاتحه....
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
کلا تنها راه خود نشان دادن این شده که در شهرستان بگردند با یک کلنگ و پروژه بکوبند حالا بدرد مردم بخورد یانه دهسال دیگر باید دید، خدارحم کند که بااستانی شدن انتخابات کار کاندیداهاخیلی سخت تر هم‌میشود چون باید با کلنگ کل استان را بگردند و کلنگ بزنند و اتفاقی که می افتد اینست که مثلا برای پاتاوه در ابتذا و انتها و وسط شهر امکان دارد هرنماینده یک بیمارستان کلنگ بزند
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مدیران لایق و کاربلدی همچون جناب دکتر چمن. جناب زارعی اینبار خیلی اشتباه کردی که با ایشان درافتادی و محبوبیت خودتت در بهداشت و درمان را از دست دادی.
طرفدار گذشته
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج زارعی حتماشنیده ای حرف حساب جواب ندارد ، سیستم درمان درست میتواند نیازسنجی کند وبراساس آن عمل کند و بنظر صحبتهای رییس دانشگاه در اجلاس خیرین سلامت که خودم حضور داشتم بر احقاق حق مردم محروم پافشاری بوده است و علمی بوده چرادربرابر حرف حق مقاومت میکنید بخش زیادی از طرفدارانت را در علوم پزشکی از دست خواهی داد از ما گفتن بود
بهرام
Iran, Islamic Republic of
بنظر من که آقای زارعی دنبال این حرف و ول نمیکنه آقای زارعی خود شما شهرستانی مارگون وپیگیری کردی ول کن آقازیاد کار بزرگی که نیست بجای این حرفا یه فکری برای این استان کنید این مردم بیچاره فکر نکنم دیگر این حرفها رو باور کنن ولی شما هم ادامه دهید
امور اداری شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
برید نامه نماینده گچساران رو جمع کنید ، نماینده بویراحمد بره حقش رو از اون یکی نماینده بگیره که مارگون رو شش دنگ به اسم خودش زد دستش درد نکنه . زارعی بجای احقاق حق خودش فرافکنی کرده اومده سراغ علوم پزشکی ، جایی که بیشترین رای و‌نظر و آرا را داشت و بااین نظرات خام ساخت بیمارستان پاتاوه و حاشیه سازی بخش زیادی از محبوبیتش را در بخش بهداشت ودرمان از دست داده
احسانی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز کبنا نیوز تشکر فراوان از اطلاع رسانی کم نظیرتان در همه زمینه ها. اما سخنی با جناب زارعی که راه افتاده در اینجا و اونجا قول شهرستان و بیمارستان و غیره و ذالک می ده دوست عزیز جناب زارعی مردم از اینجور کارها نفرت دارن با این کارهای پوپولیستی نمیی شه محبوبیت کسب کرد بلکه نتیجه عکس میده پس بی جهت توقع برای مردم ایجاد نکن از خدا بترس این دو روزه عمر نمایندگی هم تموم می شه اما کار درست ماندگاره نه کار تبلیغاتی بی نتیجه.
شکیبا
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی، ساخت بیمارستان درپاتاوه ودنا توجیه علمی. ندارد حرفهای دکترچمن حرفهای کارشناسی. است این کاردردنیا همین شکل است مادراین جاها می بایست، مرکز درمانی، اورژانس، آمبولانس، وخانه بهداشت داشته باشیم که خداراشکر داریم درود بر دکترچمن مرد کاروعمل
رای برگشتی
Iran, Islamic Republic of
مردم بزرگ ما انقدر عقل دارند که بفهمند نمایندشان زحمت کشیده و این جنگولک بازی یک فرد در طراحی و انتشار یک نامه را با چشم عقل می نگرند
بس کنید و اینقدر مردم شریف ما را کم نپندارید .
پاتاوه در جریان هست
Iran, Islamic Republic of
اگر پیگیری امام جمعه محترم پاتاوه نبود و به یک خواسته اصلی مردم تبدیل نشده بود و وجود و حمایت دکتر خادمی استاندار محترم و محبوب و با تدبیر و با انصاف استان و دانشگاه علوم پزشگی و دکتر چمن و اقای دکتر ملک حسینی و اقای مهندس اراسته و پیگیری روزانه بخشدار پاتاوه حتی در جلسات تنظیم بازار و شورای ترافیک نبود قطعا بیمارستانی برای پاتاوه اختصاص داده نمی شد. و حالا عده ای بیان تبلیغات کنند. پاتاوه در جریان هست
مارگون قهرمان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تشکر تشکر
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده،به نظرمن به برای مرکزشهرستانهایک بیمارستان ۱۰ تختخوابه لازمه چون ممکنه مریضی وضعیت بیماریش حاد باشه یاتصادفی باشه وتارسیدن به مرکز استان فوت کند ولی اینکار موجب رضایت همگان را فراهم می سازد
پیشکسوتان ورزش گچساران
Iran, Islamic Republic of
بدون از سیاسی کاری . بعید میدونم
حامد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خود سی سخت بیمارستان بیشتر ازهمه جا نیاز داره شما که هیچی نمیدونید چرا اظهار نظر بی خود میکنید.
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی بدبختمون کردی دست بردار ...
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زارعی نماینده محترم وقتی شما آئین نامه ها و قوانین را نمی دانید نمی دانید و نمی دانید باید هم مورد تمسخر و هجمه قرار گیریداگر شمای نماینده در استان اعتباری دارید از صدقه سر و فعالیتهای مدیرانی جون دکتر چمن است ، آقای نماینده مرکز بستر درمانی سی سخت در روز چند بیمار دارد ، پزشکان آنجا را بزور دکتر چمن و معاونت درمان نگاه داشته اند چون درآمدی ندارند و بیماری به حمد خدا وجود ندارد ، لطفا" و لطفا" و خواهشا" تنها دستگاهی در استان را که دارند خدمت واقعی به مردم محروم ارائه می دهند را به حال خود واگذارید و سفره سیاست بازی را جای دیگری پهن نمایید .
مارگون
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر حاجی موفق باشید یه فکری هم به حال در مانگاه شهید افتاده مارگون کنید که شده قتلگاه ،نه درمانگاه چون نه پرستار خوب داره ونه دکتر متاسفانه نیروهای این مرکز را باید ازشون تست اعتیاد گرفت بیشتر به مرکز ترک اعتیاد شبیح تا مرکزدرمانی
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
سلام بر زارعی و درود بر اصلاحات...ای تنگ نظران تا جون دارید .تخریب کنید... ما خوشحالیم که انسانهایی ضعیف مثل شما مخالف ما هستند...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
خدا ب دادا ادمای بی انصافی مث شما برسه، ک اون بدمینتون رو بخاطر آمال و افکار سیاسی خود ب آتیش میکشین،چرا اینجوری و وقیانه در مورد نماینده بویراحمد حرف میزنین،من طرفدارش نیستم یعنی اصلا.رای نمیدم، ولی تا حالا نماینده ب ای شکل ندیدم ک دلسوز مردم باشه و دنبال مطالباتشون باشه،حالا چ اشکالی داره در شهرمون ۱۰ تا بیمارستان باشه،ب کی بر میخوره ای همه پزشک بیکار داریم ب کارشون میگیریم و ب مردم خدمات میدیم.از خدا بترسید ک او ناظره
لر
Iran, Islamic Republic of
مردم شهر من بخاطر پیشبرد هدف خودشون حرف میزنن آقای تاجگردون خوشحال نباش و امیدوار نباش ب این مردم،شما برای مردم من ی ابزار هستین ک دارن با شما نماینده فعلی رو تخریب میکنن ک ب کاندیدشون کمک کنن...
من خودم نیستم
Iran, Islamic Republic of
مردم مردای قدیم،چی میشد داخل دانشگاه میگفتن ۲ واحد باید مردانگی پاس کنین،بخدا خیلیامون مدرک نمیگرفتیم،چون اول نامردا هستیم،فردین یادت بخیر ک فقط اسمت مونده و اون مردانگی ک بهش دم میزدی نیستیش،بیا ببین مردمت چقد نامرد شدن،دارن خنجر میزنن ب خودشون ب شهرشون برا یکی دیگه،خیلی بزرگش کردن شده زینال بندری، میگن خدایا زینال بیاد شهر ما،متاسفم برا مردم بویراحمد ک دم از غیرت میزنن و خودشون رو طلایه دار کوروش و اریوبرزن میدونم...متاسفم
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1