تاریخ انتشار
شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۱۱۲۶۲۲

یک کلنگ و فرافکنی عضو شورای شهر یاسوج

۴۲
۰
کبنا ؛احسان اکبرزاده

حدود دو سال از عمر دوره چهارم شورای اسلامی شهر یاسوج می‌گذرد، ۱۰ مرد و یک زن سکان مدیریت شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفتند و قرار بود که این یازده نفر با همفکری و همراهی، برای پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم، استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی استان کهگیلویه و بویراحمد جهت شکوفایی شهر یاسوج تلاش کنند، اتفاقی که انجام نگرفت.

yasuj-zamani-parkbanvan (10)

پرداختن به عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در مجال این مقاله نمی‌گنجد و آن را به زمان دیگری موکول می‎کنیم، اما ریاست شورای اسلامی شهر یاسوج به مرد با تجربه و چندین پیراهن پاره کرده رسید اگر چه عدم همراهی برخی از اعضای شورا اجازه نداد تا وظیفه‌شناس رئیس به وظایفش برسد و دو سال گذشت و کارکرد شورای شهر یاسوج آن چیزی است که هم‌اکنون آن را مشاهده می‎‌کنیم.

و اما کلنگ‌ تدبیر «زهرا زمانی» برای ایجاد امید و نشاط در بین بانوان با حضور نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به زمین خورد تا عملاً نشان دهد که می‌توان در شورای اسلامی به جای دعوهای بی‌سرانجام قدم‌های در راستای رفاه حال شهروندان این شهر برداشت.

کلنگ به زمین خورد و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از زهرا زمانی به خاطر پیگیری در زمینه احداث و تخصیص اعتبار به این پارک به صورت ویژه قدردانی کرد. اما ساعاتی بعد برخی افراد که به تریپ قبای آنها برخورده بود شروع به سمپاشی بر علیه تنها بانونی شورای شهر کردند و عملاً در مقابل صحبت‌های زهرا زمانی موضع گرفتند.


yasuj-zamani-parkbanvan (17)

اما زهرا زمانی چه گفت؟

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گفت؛ به دلیل ضعف مالی شهردای یاسوج با همکاری تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی پارک بانوان تخصیص داده شد، و این  به مذاق برخی از اعضای شورای اسلامی شهر خوش نیامد و در مصاحبه‌هایی از اعضای شورا خواستند تا به مسائل سیاسی ورود پیدا نکنند، غافل از اینکه آن فرد سیاسی که این عضو شورا به آن اشاره می‌کند، در وهله اول نماینده ملت و پس از آن به عنوان یکی از موکلان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود  و استفاده از ظرفیت‌های ملی برای توسعه شهر و محله‌مان خدمت به مردم است و بزرگترین عبادت خدمت به مردم و تشکر و قدردانی از هر فرد خدمتگذاری مصداق «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» است.


آقای عضو محترم شورای شهر؛

 کاش صحبت‌های زمانی را خوب گوش می‌دادید بعد اظهار نظر می کردید ایشان گفت: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج قدردانی میکنم از طرفی از آقای تاجگردون به دلیل همکاری برای جذب اعتبار آن پروژه تشکر کرد براستی اشکال کار کجا بود که شما اینچنین برآشفتید؟

آقای محترم!

شما در صحبت‌هایتان گفتید «اعضای شورای شهر به جای پرداختن به مسائل سیاسی و تمام کردن نام طرح به اسم فرد به فکر حل مشکلات مردم باشند»، لازم است که از خودتان شروع کنید چون که موکلانتان تا به حال کاری یا اقدام خاصی از شما ندیده‌اند و شما هم تاکنون گزارشی به مردم نداده‌اید و از این پس سعی کنید یک «سوزن به خود و یک جوال‌دوز به مردم بزنید».

آقای عضو  محترم شورای شهر یاسوج

شما گفته‌اید که «اعضای شورای شهر به جای تریبون شدن برای سیاسیون و کاندیداهای آینده مجلس به فکر پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات آنها باشند»، چه خوب بود که شما هم اگر می‌توانستید از قدرت چانه‌زنی خود برای جذب اعتبار و رشد و توسعه شهر خود بهره می‌بردید و در این مسیر حتی تریبون سیاسیون هم می‌شدید؟ دریغ از یک ریال اعتبار که تاکنون از محلی غیر از محل درآمدهای شهرداری یاسوج جذب کرده باشید و اگر به جزء این است به جای فرافکنی و تخریب دیگر اعضای شورای شهر گزارش دهید و سعی نکنید ضعف‌ خود را در تخریب دیگران بپوشانید.

آقای محترم؟

شما گفته‌اید «شورای اسلامی شهر یاسوج هرگز به دنبال جانب‌گیری از شخص یا گروه سیاسی خاصی نبوده و حل مشکلات مردمی و پاسخگویی به خواسته‌های به حق آن ها مهم‌ترین برنامه‌های این شورا است» حضرتعالی کی؟ چه زمانی؟ پاسخگوی خواسته‌های مردم بودید و چه طرحی را برای پیشبرد مسائل اجتماعی ، عمرانی و سایر امور رفاهی مردم شهر ارائه دادید.

آیا مشکلات زیرساخت‌های گردشگری یا معضل ترافیک شهر و... را برطرف کردید؟ توان انجام کدام کار ساده را داشتید؟...

به امید روزی که اعضای شوراهای شهر ما جایگاه کسانی باشد که علاوه بر داشتن دوراندیشی از نگاه حذفی، قبیله‌ای و منطقه‌ای مبرا باشند و تمام تلاش خود را برای توسعه و رشد شهر به کار بگیرند.

 تا بعد...
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی هم ده میلیاردبه شهرداری یاسوج اختصاص دادند..حداقل این راهم می گفتی
پیمان از گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم زمانی ...هم از قیافه تون و هم از مصاحبه تون معلومه ی سر و گردن از اعضای شورای شهر و همکارانتون بالاترین..نترسید از این حاشیه ها و حسادتها نسبت به خودتون و کار برای زنان شهرتون..به راهتان به امید خدا ادامه بدید...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چه خوب بود که شما هم اگر می‌توانستید از قدرت چانه‌زنی خود برای جذب اعتبار و رشد و توسعه شهر خود بهره می‌بردید و در این مسیر حتی تریبون سیاسیون هم می‌شدید؟
چی نوشتی برادر من؟ خودتم می دونی چی نوشتی؟؟؟
مگه ما خودمون نماینده نداریم؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر ایخواسی و عموزادت تعریف بدی باید جاشو پیدا ایکردی.
امید
Iran, Islamic Republic of
زهرا زمانی فقزط برای تاجگردون تبلیغ کرده و بس حق با عضو شورای شهره بعدشم عکاشه تو نخود هر اشی نشو تو سر پیازی یا ته ... خودت روز و شب داری پاچه خواری میکنی فکر میکنی ملت خرن
کاکی
Iran, Islamic Republic of
زهرا زمانی. تریبون تاجگردون شده اقای تاجگردون تا خدا نخواد نمیشه اگر هم بخواد هر چی بشه میشه
علیرضا از گچساران-
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم زمانی از این هارت و پورتها نترسیدو ما مردم استان کهگیلویه وبویراحمد به شما وامثال شما که خدمت صادقانه برای استان انجام می دهند حمایت می کنیم .به امید موفقیت روز افزون شما قدمهایتان را استوار بردارید خدا یارتان باد.......
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
چطور شد رئیس شورای شهر وشهردارازسیاسیون تعریف نکردندولی خانم زمانی که توستاد.. این قدر قوی.که پول بیاره تواستان واز سیاسیون حرف بزند ولی از نماینده مرکز استان ورئیس مجمع نمایندگان هیچ تشکری ..جای اعضای شورای شهر وشهردارباشم باید مصوب کنند که هرگونه هزینه ازمحل درآمدهای شهرداری که از جیب همین مردم میگرند جهت پارک مذکور خود داری شود تا مشخص بشه خانم زمانی از چه محلی میاره .بسه دیگه کسی به این تعارف بها نمیده
سیاست
Iran, Islamic Republic of
ربهتره برود به نگهداری بچه ها وخانه داری و نان برای خانواده خودش درست کند
رها
Iran, Islamic Republic of
خانم زمانی شیر زنی است از استانمان که مایه افتخار و سر بلندی شهر مونه
شماهم به جای نقد کردن و تفکیک مرد و زن بیاید و همایتش کنید
صد آفرین به این بانوی با غیرت که از صد مرد بیشتر مردانگی اش را ثابت کرد
درود بر بزرگ بانوی شهرم
.......
Iran, Islamic Republic of
شهر به وجودچنین چهره هایی نیازمند.کاش..
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
ای ده ملیاردی که زارع و شهرداری دایه کوچنه که ایما خبر نیاریم
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
بهرامی دوست داریم
محمود آباد
Iran, Islamic Republic of
ایشون فقط به تحریک داییشون جناب صلاحی از تاجگردون تعریف کرد همین...
سماوند
Iran, Islamic Republic of
احسنت درودبرتو خانم زمانی که نشان دادی لایق بهترین هاهستی
....
Iran, Islamic Republic of
خانم زمانی اهمیت نده بذار هر کی هر چ میخواد بگه شما لیاقت بهترینارو داری .
....
Iran, Islamic Republic of
خانم زمانی سربلند باشی
به حرف دیگران هم اهمیت نده اینها فقط از روی حسادته.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
آنچه مسلم است آنچه را که دیگر نمایندگان در دوندگی چند ساله به آن میرسند، آقای دکتر تاجگردون با یک اشاره، یک تماس یا یک یادداشت محقق می کند. و آنچه را که دیگران مصوب کرده اند با یک اشاره دکتر تاجگردون اجرایی می شود. تاجگردون شوخی نیست! یک واقعیت ملی است. نه کسی را یارای تخریب اوست نه مقایسه ایشان با دیگر نمایندگان استان در شأن اوست. تاجگردون را باید با لاریجانی، حداد عادل، توکلی و ... مقایسه کرد که آن هم در جای خود اجحاف به شأن این بزرگوار است. بدون شک هر نماینده ای از استان که دکتر تاجگردون را همراهی کند می تواند در پیگیری امور موکلینش توفیق داشته باشد آن هم به برکت وجود دکتر تاجگردون. عده قلیلی که آفتاب درخشان شکوه تاجگردون رو در آسمان استان و کشور ندیده اند، یا چشمشان بسته است یا ....
مختار
Iran, Islamic Republic of
بلند نیستی جواب بدی ، مطلب نزن
ک کلام بگفتی آقای ..تبار ، اینقدر برا ..، آقای .. پ....تبلیغ نکن ودر نظام مهندسی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت خانم زمانی من به عنوان یک عضوی از استان کهگیلیویه وبویراحمد به شما تبریک میگم به جسارت وشهامت خود ببالید که تنها عضو فعال شورای شهر یاسوج خودتون هستید .آرزوی موفقیت بیشتر برای شما.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
افرین به جسارت وشهامت خانم زمانی
بانو
Iran, Islamic Republic of
ما بانوان از خانم زمانی حمایت میکنیم ایشان خیلی زحمت میکشند ولی چه کسی قدر بداند
علی
Iran, Islamic Republic of
خانم زمانی باید جوابگوی اعتماد بانوان استان باشند و این خود یک قدم بزگی هست که تاکنون هیچکس به فکر ان نبود که این بانوان استان هم مانند استانهای دیگر احتیاج به محلی مخصوص خود دارند که امنیت کامل داشته باشد
دنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا یک اقدام بی سابقه و در خور و شایسته بانوان استان ممنون خانم زمانی
سمیرا از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ممنون باز حداقل یکی پیدا شد به فکر ماها باشه
چویل
Iran, Islamic Republic of
تبریک
تبریک به تو
تبریک به شما
تبریک به خودم با رایی که دادم
مرسی
محروم
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم کسانی انتقادمی کنند وحسادت از آقای تاجگردون که خودشان بجزء سیاسی کاری وسنگ اندازی کاری نکردند بابا جان شماها هم کاری کنید که مردم آفرین آخه چرا؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
بدبختی ایما یو بی که اومیم رای و زن دادیم شاید به خاطر...
حسن از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
افرین به دکتر زمانی وصدافرین به همت ایشان
محمد ازیاسوج
Iran, Islamic Republic of
من خیلی خوشحالم به رای که به خانم زمانی دادم .واقعا جای تشکر دارد.
غیرت
Iran, Islamic Republic of
فمنیست
علی پور
Iran, Islamic Republic of
با سلام اول جا داره به بانوی فعال و با درایتی مثل شما تبریک بگم و دوم اینکه چرا بعضی ها نمیخوان قبول کنند که در مقابل دکتر تاجگردون کم اوردن بابا به خدا اصلا فعالیت هیچ نماینده ای توی کل تاریخ این استان قابل مقایسه با اقای دکتر تاجگردون نیست زیاد با کلمات بازی نکنید و .......به خدا مردم دارن بهتون میخندن دیگه رو که ندارید کف ترازو هم .......
حسنی از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام بر همه خوانندگان و ... خانم زمانی اگر از زارع تعریف می کرد بهتر بود چون تاجگردون از گچساران و باشت نیامد به او رأی دهد و بعدأ هم از یاسوج کاندیدا شده و قرار است اگر فرصتی دیگر فراهم شود بشود که دیگر چنین نمی شود .
پورعلی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه مردم عزیز ازآنهایی که انتقاد میکنندو چه آنهایی که تمجید وتعریف از خانم زمانی میکنند. بخدا زشت اینکارها ما همه تحصیل کرده هستیم چرا درمراسم کلنگ زنی شرکت نکردید تا بدانید وبشنوید که خانم زمانی ازکسی یا چیزی حمایت نکرده .ایشان فقط تشکر کردند بخاطر بودجه ای که آقای تاجگردون تائید کردن وقبول کردن که کمک کند تا پارک بانوان استان ساخته شود .وفضای مناسبی برای بانوان استان باشد .آیا این جرم است ؟چرا درست مطالب نمیگذارید درشان جوانان تحصیل کرده این استان نیست که به بانوی فعال وزحمت کش استان توهین کنند..پس بهتر بیندیشیدو بهتر بنویسید چون اکثرجوانان ما دکترا دارند ولی این مطالب درشان شما جوانان تحصیل کرده نیست وخرافاتی فکر نکنید به خودتان بیایید.
احمدرضا از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
من صحبتم با آنهایی است که به خیال خودشان تحصیل کرده هستند ولی متاسفم برای کسی که فکر میکند تحصیل کرده است و این مطلبهای بی محتوا می گذارند مثلا :خانم بره خانه داری کنه ونان بپزد.چرا ما به خودما احترام نمی گذاریم .خانم زمانی واقعا ازیک مرد مردتر است که برای این استان تلاش میکند .اویک خانم است ولی من وامثال من اورا یک شیرمرد می شناسیم وافتخار میکنم به رایی که به ایشان دادم .خانم زمانی ما مردم استان به شما افتخار می کنیم وامیدواریم که درآینده نزدیک شاهد چندین خانم و آقای فعال مثل شما باشیم.به امید موفقیت شما ازخداوند متعال
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود برشما که لایق بهترین ها هستی خانم زمانی
م
Iran, Islamic Republic of
برادری که خبر نداری زارع به شهرداری پول داده احتمالا موقع آقاتون....تقسیم غنایم کرده بین فامیلاشون شما تشریف نداشتین. ببخشید جا موندین
حقیقت گو
Iran, Islamic Republic of
اقای عزیزی که اینقدر از توانمندی زارعی صحبت میکنید و میگویید زارعی ۱۰ میلیارد کمک کرده اولا این اعتبار ماده ۱۸۰ بود از جیب خودش نبود وجهت اطلاع حضرتعالی ۸ میلیاردش را از شهرداری بابت پول اسفالت طلب داشت
شاکر اصولگرای گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکتر سید مصیب افتخاری رهایی استان از شتاب زدگی و ورود به محوریت عقلا. با انتخابات استانی کاندیدای اصولگرایان گچساران . دروووووود بر افتخاری
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع ۱۰میلیارد تومان به شهرداری کمک کرد..براسساختو تکمیل پارک های غدیر .ولایت و.... بهتره که وجدان داشته باشیم..و همه چیزو ببینیم...
زهرا
Iran, Islamic Republic of
حیف رای که بهت دادم
نمک خوردی،نمکدون شکوندی!!
آرامش_گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سپاس از زحمات تمام کسانی که قدم مثبتی برای مردم محروم این استان برمی دارند که گل سرسبدشان آقای دکتر تاجگردون است.نام نبردن از ایشان و تلاشهای زیاد وپیگیرشان درجهت رفع محرومیت از استان.حقیقتا از عدل و انصاف بدور است.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1