تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۱۱۲۴۳۶

نظر آیت الله ملک حسینی درباره مذاکرات هسته ای

۱
۰
کبنا ؛http://img7.irna.ir/1394/13940404/81659754/81659754-6542700.jpgنماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: ضمن این که بدبینی و سوء ظن به دشمن را فراموش نخواهیم کرد اما به دلیل مشخص بودن اصول مذاکره هسته ای ایران با گروه ۱+۵ به نتیجه این مذاکرات خوش بین هستیم.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، در گفت و گو با ایرنا افزود: به دلیل این که رهبر معظم انقلاب به طور کلی مساله هسته ای کشور را رصد و اصول کلی را برای مردم و دولت مطرح می کنند به همین سبب به مذاکرات هسته ای کشور امیدوار هستیم.
وی ادامه داد: آحاد کارگزاران نظام و مردم می توانند با ایجاد همدلی و احساس واحد برای حفظ اقتدار نظام، مقابله صحیح با دشمن و نرمش قهرمانانه حرکت کنند و اگر این مهم محقق شود، منویات رهبر معظم انقلاب نیز تحقق می یابد و توافق خوب در مذاکرات هسته ای دست یافتنی است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بدون شک اگر در مذاکرات هسته ای، اهداف و اصول کلی رهبر معظم انقلاب مطرح و لحاظ شود، توافق در این زمینه بسیار خوب خواهد بود و هیات مذاکره کننده و مردم نیز این توافق را می پذیرند.
آیت الله ملک حسینی افزود: اما هرگونه عدول و عدم انطباق با اصول و اهداف مد نظر رهبر معظم انقلاب و خطوط قرمز نظام در توافق نهایی، باعث رد توافق هسته ای از سوی رهبر معظم انقلاب و مردم می شود و اگر در مذاکرات هسته ای به عزت ملت و اقتدار کشور کم توجهی شود، مذاکرات زیر سوال می رود.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با کارگزاران نظام و مردم سخنان مهمی را مطرح کردند که بیانگر تاکید ایشان بر خطوط قرمز نظام و پایمردی و پایبندی مجدد بر اصول بیان شده ظرف چند سال اخیر بود.
وی گفت:بدون تردید همدلی و همزبانی مورد نظر رهبر معظم انقلاب، تنها راه عبور از مسائل و مشکلات موجود کشور است.
آیت الله ملک حسینی با بیان این که همدلی و هم فکری دو مقوله جدا از هم و متفاوت است ، اظهار داشت: خداوند انسان ها را با افکار متعدد و متنوع آفرینده است و نمی توان انتظار داشت انسان ها در افکار با هم یگانه و متحد باشند اما می توان همدلی و احساس واحد در انسان ها ایجاد کرد.
وی ادامه داد: اگر همدلی مناسب در جامعه وجود نداشته باشد و افراد به شیوه های مختلف اقدام به بهانه جویی کنند، این امر به صلاح کشور و مصلحت جامعه نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
خداوند به عمر با برکت رهبر عزیز بیفزاید و او را از شر خناسان محفوظ بدارد .انشا الله کشور عزیزمان در سایه ایشان از نعمت سربلندی و آرامش و امنیت برخوردار بوده وباشد . زنده باد نماینده مجلس خبرگان دلاور مرد نترس کهگیلویه و بویر احمد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1