تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۱۱۲۲۸۲

دولتی ها و اصلاح طلبان پیروز شدند/سراج نشست

۴۰
۰
کبنا ؛serajسید علی سراج جایگزین سید علی موسوی‌اصل شد.
مطابق اخبار روز گذشته، قرار بود امروز با حضور حسینی معاون اداری و مالی سازمان پیام نور کشور و گلستانی رئیس حراست سازمان پیام نور کشور تودیع و معارفه عنایت الله نجیب‌زاده و سید علی موسوی‌اصل امروز صبح در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود ولی این مراسم با مخالفت‌های زیادی از سوی اصلاح‌طلبان روبرو شد و حکم موسوی‌اصل لغو گردید.
نکته قابل توجه آذین بندی و شست شوی خیابان منتهی به دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد توسط برخی اصولگرایان حامی موسوی اصل بود.
در نهایت حسینی معاون اداری و مالی سازمان پیام نور کشوربه مراسم نیامده و طبق شنیده ها قهر کرد.
گلستانی رئیس حراست سازمان پیام نور کشور نیز با انتقاد از دخالت سیاسیون در دانشگاه خواستار پایان بخشیدن به حاشیه ها شد.
تودیع و معارفه پشت درهای بسته و در اتاق رئیس انجام شد و سراج رسما سکان پیام نور را به دست گرفت.
سراج که از اهالی زیلائی می باشد پیش از این رئیس پیام نور سی سخت بود.
برخی کارشناسان سیاسی اتفاقات این هفته را اتحادی حداقل تاکتیکی میان اصلاح طلبان و حامیان زارع دانسته و آن را نشانه ای از تغییر در معادلات سیاسی بویراحمد و حتی استان می دانند.
کبنا نیوز به زودی در همین باره مطلبی نگارش خواهد .
 عیسی فتحی (خبر و تصویر)
با حضور گلستانی، حراست کل دانشگاه پیام نور کشور و روسای مراکز و واحد های پیام نور استان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
منطقه کهگیلویه و بویراحمد دکتر گلستانی، مدیرکل حراست دانشگاه پیام نور کشور در این مراسم گفت: دانشگاه پیام نور همسو و همراه با دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: سرپرست جدید باید تدابیری بیندیشد که وضعیت جذب دانشجو، مدیریت مالی، تکریم دانشجو و بهبود فرآیندهای کاری را در این دانشگاه بهتر کند.
گلستانی بیان کرد: مدیریت جدید باید در جهت رشد و پیشرفت و ایجاد وحدت در دانشگاه تلاش کند.
همچنین عنایت الله نجیب زاده، سرپرست سابق دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: با این نیت کار خود را در دانشگاه پیام نور استان شروع کردم که نام نییک برای خود به یادگار بگذارم.
وی افزود: تا قبل از مسئولیتم دانشگاه پیام نور فضای فیزیکی مناسبی برخوردار نبود که تلاش کردیم این مشکل رفع شود همچنین دانشجویان پیام نور مرکز یاسوج برای ایاب و ذهاب با مشکل مواجه بودند که با رایزنی با اتوبوسرانی این مشکل را نیز برطرف کردیم.
نجیب زاده با بیان اینکه برای ارتقاء دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش داشتم، تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی، شایسته سالاری از ملاکهای کار ام بود.
سرپرست سابق دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: من اصلاح طلب اعتدالگرا هستم و اعتقاد داشتم که باید در چارچوب اعتدال نیروهای خود را چینش کنم. همچنین در مراکز و واحدهای پیام نور استان در تلاش بودم تا از اساتید مجرب و علمی با انجام مصاحبه استفاده شود.
وی ادامه داد: مرکز گیاهان دارویی، آزمایشگاه قطبی و امور رفاهی از مهمترین مسایلی بود که در این مدت مدیریت خود پیگیر بوده ام.
سید علی سراج، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در راستای شعار همدلی و همزبانی و اهداف دولت تدبیر و امید حرکت می کنم.
وی افزود: تکریم نیروی انسانی، مدیریت هزینه، بهبود فرآیندهای کاری، تکریم دانشجو از مهمترین مسایلی است که در برنامه خود دارم و به آنها توجه خواهد شد. تا جایی که توان داشته باشم در جهت ارتقاء و رشد دانشگاه پیام نور استان تلاش خواهم کرد.
سراج اضافه کرد: با اتحاد و همدلی و همزبانی از همه نیروها استفاده خواهم کرد و جلوی افراط، تفریط، جوسازی ها و حاشیه سازی ها را در دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خواهم گرفت.
به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم سید علی سراج بعنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات عنایت الله نجیب زاده تقدیر شد.
seraj ۱۶۱۱۵ ۱۶۱۱۴ ۱۶۱۱۳ ۱۶۱۱۲ ۱۶۱۱۱
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رهمالي
Iran, Islamic Republic of
نجیب زاده نیروی زارع بود
جهانگیری نیروی زارع بود
این بدبخت کجا نیروی زارع بود
هيات علمي
Iran, Islamic Republic of
ای ول حاج زارع
اصلاحات-مارگون تا ابد سرافراز
Netherlands
خواب اصولگرایان جبهه پایداری و تیم اقای هدایت خواه و فصول گرایان شکست خورده در انتخابات تعبیر نشد و اوج هنرمنمایی و قدرت و نفوذ زارعی بار دیگر ثابت شد.
زارعی متخصص تغییر احکام ریسان،مدیران در کمترین زمان انتصابشان...
درود بر زارعی که باز هم یکی دیگر از نیروهای اصلاح طلبش را رئیس دانشگاه پیام نور استان کرد.
بویراحمد سفلی یکپارچه حامی زارعی خواهد بود
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی مرد دقیقه ۹۰ . واقعا این هم شده بود مثل داستان دانشگاه ازاد که در دقیقه ۹۰ حاج زارع ورق را برگرداند
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
انتخاب دکترسراج چهره برترعلمی استان رابه تمام مجموعه پیام نورتبریک عرض مینمایم،دکتراموراداری استان نیاز,جدی واورژانسی به تغییرداردواینکه به فکرنیروهای بلاتکلیف که مدت زیادیست مجانی کار میکنندباش.
هنرهینو
Iran, Islamic Republic of
ای وای وسی ای زحمت بی فایده که سی چیدن صندلی سالن وبرنامه معارفه همکارل کشیدن وکمرم دوش وخونرفتم ازبس صندلی چیدم ،ای پلاکاردل که وول نوشتیم اشکال نداره چندسال دیه ودردمون ایخره.قرارنبی دکترسراج بیاچه وابی مه خوایبینم؟
خان ویس
Iran, Islamic Republic of
به واللله اگرقدرت رایزنی ااصلاح طلبان گچساران نیودالان دکتر موسوی کارش راشروع کرده بود ساعت یازده شب خبرلغو حکم از گچساران مخابره شدان وقت میگیدحاج زارع نذاشت.زارع دخالت کردولی نه انقدر که مانع شود .درودبردکترنجیبزاده،سراج،پلوان شیرمردگرمسیر،ورنجیرودکترکارگر..
Iran, Islamic Republic of
خودمون هم میدانیم زارع یه هیچ کاره بود ..چراخودمون رو گول بزنیم زارع به تاریخ پیوست
سخنور
Iran, Islamic Republic of
با انتخابات استانی دکتر افتخاری گزینه اصولگرایان گچساران
باوی
Netherlands
شکست دیگری برای تاجگردون, گزینه جبهه پایداری تاجگردون باز هم رئیس دانشگاه نشد!
یک بار دکتر بهادر کرمی جبهه پایداری رو برای ریاست دانشگاه یاسوج معرفی کرد که رد شد
و امروز باز هم موسوی جبهه پایداری تاجگردون برای ریاست پیام نور استان برکنار شد!
جوادی
Iran, Islamic Republic of
دیروز شنیدم که قراره موسوی امروز بیاد و رو این صندلی بشینه که یکی از دوستان گفت عجله نکن زارع کس دیگه ای رو برا این صندلی انتخاب کرده در عرض شش ساعت زارع حکم موسوی رو باطل کرد
خان ویس
Iran, Islamic Republic of
درجواب باوی بایدبگم به خدا هیچ وسیاست حالیت نیابو،هرگفت رطب بره یه جا بطپ.
جوادی
Iran, Islamic Republic of
اقای خان ویس .میاد چونه برا یه .میزنه که پست بگیره با عقل جور در میاد دیروز شنیدم که قراره موسوی امروز بیاد و رو این صندلی بشینه که یکی از دوستان گفت عجله نکن زارع کس دیگه ای رو برا این صندلی انتخاب کرده در عرض شش ساعت زارع حکم موسوی رو باطل کرد
کارمند پیام نور
Iran, Islamic Republic of
موسوی گزینه تاجگردون بود ولی زارع هم ولایتی خودش رو منصوب کرد میترسیم استاندار هم بویر احمدی شه
Iran, Islamic Republic of
واقعا کار یسیار زشتی کردند که دقیقه۹۱حکم رو لغو کردند بدور از شخصیت انسانی بود این افتخار برای اصلاح طلبان نیست یک نقطه ضعف است.
Iran, Islamic Republic of
دکتر نجیب زاده وپلوان اوردنشون اشتباه بود باید زودتر از اینها می رفتند.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
دکتر تورا ب جد بزرگوارت قسم به فکر نیروهای بلاتکلیف ک چند ماهه دارن بدون حق الزمه برا دانشگاه کار میکنن باشید .با ارزوی موفقیت براتون
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز همینطور نظر ندهید اولا اگر دکتر تاجگردون نبود علی موسوی الان ریس دانشگاه بود دوستان این را بدانند اگر دکتر تاجگردون نبود که ساعت ۸ شب این برنامه را کنسل کرد وزیر علوم هم نمی توانست دوستان من خودم با حراست سازمان صحبت کردم گفت استاندار ونماینده ولی فقیه وآقای زارع این را تایید کرده اند ولی با تماسهایی که با دکتر تاجگردون گرفته شد ساعت ۸ با دکتر سرلک تماس گرفت وحکم لغو شد دوما دوستان تلاشهای دیگران را به حساب خود نزنید واز همه دوستان خواهشمندم که تاجگردون با بقیه قابل قیاس نیست سوما دوستان دهدشت دیگر چیزی را بحساب خود نخواسته نزنند خواهشا تا دفعه دیگر هم بتونیم کاری انجام دهیم واقعا دست تاجگردون درد نکند.
مسلمان
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزه پدر و مادر کسی رو ک همچه پیشنهادی رو برای انتخاب دکتر سراج داده...ایشان جوان توانمند اهل علم ومتدین و با اخلاق هستش.به امید خدا ک موفق میشه در کارش
.....دنا
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شایسته وبجا. دکتر سراج را به. ریاست دانشگاه پیام نور. تبریک و تهنیت عرض می نماییم. سیاسیو ن بویراحمد. سفلی.
بویراحمدی با غیرت
Iran, Islamic Republic of
به ولله قسم جنازه ی دکتر نجیب زاده .ایرزه تورو به حضرت عباس گپ ول نزنیت
دیده بان
Iran, Islamic Republic of
خدی که ایطور ضد حال ایزنی شکرت
همکار
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت دکتر عزیز
احمد
Iran, Islamic Republic of
حق به حقدار رسید
دوست
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان .ساعت. ۱۰:۲۵ دکتر حسینی و دکتر خادم از نجیب زاده خواستند نیرویش را طی ۱۰ دقیقه معرفی کنه. و اون هم دکتر سراج رو معرفی کرد .این همه زارع زارع نکنید همش حرف وله
همکار
Iran, Islamic Republic of
۲ماه دیگه نمی شه که قدر نجیب زاده رو می دونید.نجیب زاده کجا اینا کحا.ولی باز هم شکر که جبهه پایداری شکست خرد و نیروی نجیب زاده اومد که می گه من راه نجیب زاده رو ادامه می دم
دیده بان
Iran, Islamic Republic of
آخ و دلم سی دلواپسان.خدا بمیرم
داشجو
Iran, Islamic Republic of
البته راست گفتی اقایی تاجگردون از اقایی دکتر امین زاده که از نیروهایی جبهه پایداری بود حمایت کرد تا ایشان به عنوان رئیس آموزشکده پسران یاسوج اتنخاب شود . امید است تاجگردون از کار خودش پشیمان شود و ایشان را از این مسئولیت خلع کند واز نیروهایی اصلاح طلب استفده کند
عدالت جو
Iran, Islamic Republic of
بزودی دانشگاه پیام نور با انتصاب دکتر سراج بقولا توسط اصلاح طلبان همچون دکتر نجیب نابسامان خواهد شد : دانشگاه بر سکانش یک مدیر لایق ویک انسان اخلاق مدار میطلبد : نه یک فردیکه بدون تجربه وخراف ودهن لق وضد اخلاق باشد ودراین مورد خواهشا از همکارانش سوال کنید :وایشان فقط در حوزه ادبیات یکسری شعر حفظ دارند ودیگه عددی نیستند اتفاقا مشکلات وفساد اخلاقی فراوانی دارند که در اینده نزدیک فاش خواهند شد وحیف وصد حیف از اصلاح طلبان وبدبخت زارع که یک نیروی سالم ندارند سراج از نجیب بدتر بزودی ثابت خواهد شدو زارع خود قضاوت کند:
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بابا سراج کیلو چنده اون از قبلیه بدتر
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
وای فقط خدا به داد پیام نور استان برسه چه خبره چه ریسایی براش می فرستن امان امان امان علم داره به فساد کشیده میشه
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
دوستان بنشینید و به درد بویر احمد گریه کنید ما که نه نماینده داریم نه روزگاری این هم از انتصاب ریس دانشگاش واقعا شرم اوره زارعی هر جا ریس دانشگا میزاره گند میز نه این یکی که بدتر گند میزنه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
داداش زارع کجابود؟؟؟
کارمند پیام نور
Iran, Islamic Republic of
کی باور میکنه تاجگردون یه بویر احمدی رو منصوب کنه کار حاج زارع بود و استاندار
Iran, Islamic Republic of
دکتر سراج اگه راه نجیب زاده رو ادامه بده عواقبش هم اینه که نیومده باید بره
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
حرف اضافی نرنید لطفا،دکتر نجیب زاده یکی از برترین چهره های علم و ادب دانشگاه بود ،حیف دکتر نجیب زاده که با خدمت صادقانه اش به بویراحمد حالا یه سری ادم که واقعا این خدمت حرومشون باشه دارن پشت سرش حرف مفت میزنن،دکتر نجیب زاده عزیز واقعا مرد بودی و هستی،واقعا دلمون برات تنگ میشه
حیف شما که توی استان بخوای خدمت کنی،جای شما همون تهرانه و امیدوارم همیشه موفق و موید باشی.از طرف محمد جواد
نجیب زاده حلال زاده
Iran, Islamic Republic of
به هر صورت فقط تنها چیزی رو که میتونم بگم اینه که جایگاه دکتر نجیب زاده ریاست پیام نور کشور بود و انصافا ثابت کرد که به تمام معنا فردی قدرت مند است که توانست طی عرض ۱۰ دقیقه حکم سید موسوی را لغو و نیروی اصلاح طلب منطقی و باشرف آقای دکتر سراج رو معرفی و آقای موحد زاده و جاودان خرد و خانم حاتمی رو سر جای خود بنشاند
ازدشیری
Iran, Islamic Republic of
شایسته است بعضی دوستان مرافب گفتار خودشان باشند بویژه آقای عدالت جو بر خلاف عنوان خانوادگیش از الفاظ ناشایست حاوی توهین و افترا استفاده کزده که نشانگر شخصیت خودش میباشد
دیده بان
Iran, Islamic Republic of
دکتر سراج خودتو برا برکناری آماده کن .آخه اون دوتا فىلسوفی که بهت مشاوره میدن خودشون کلک نجیب زاده رو کندن.اره شریفی و محرابی رو میگم .آخه خود محرابی تو تهران کاراییش نتونست جواب بده حالا خود دانی والا من مخالفت نیستم .
همکار
Iran, Islamic Republic of
سراج نیروی کسی نیست سراج برای خودش منش داره ادم یا دست نشانده کسی نیست
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1