تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۱۱۲۲۷۰

بی‌نظمی سواحل رود بشار قابل تحمل نیست

۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: ساختار فعلی و مبلمان شهری شهر یاسوج که نام پایتخت طبیعت ایران را با خود دارد به هیچ وجه متناسب با شان مردم و شهروندان نیست.yasuj-zamani-parkbanvan (11)


 سید موسی خادمی روز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی پارک ویژه بانوان شهر یاسوج ، افزود: محیط اطراف این شهر زیبا را دامنه های وسیع، رودخانه های خروشان، جنگل ها، درختان و آبشارهای زیبا فرا گرفته است.
وی تصریح کرد: با وجود چنین فضای طبیعی و دل انگیز که برخی شهرها و نقاط مختلف کشور نیز آرزوی آن را دارند باید زیرساخت ها و شرایط نیز به گونه فراهم شود که رضایتمندی و استفاده بهینه شهروندان از این نعمت های الهی و طبیعی فراهم شود.

خادمی تصریح کرد: البته شهرداری یاسوج و اعضای شورای اسلامی نیز کارهای عمرانی و زیرساختی مناسبی را آغاز کرده اند که به نظر می رسد با بهره برداری از آنها تحول عظیمی در سیمای شهر نیز بوجود آید.
وی گفت: وقتی پارک جنگلی یاسوج با آن وسعت و عظمت، رودخانه ساحلی بشار زیبا، آبشار مفرح یاسوج و منابع بکر و طبیعی و خدادادی در اطراف این شهر است نباید شهروندان و مردم همچنان در حسرت استفاده مطلوب و مناسب از خدمات شهری باشند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیریت اجرایی و حوزه عمرانی استانداری نیز با تمام توان برای اجرا و بهره برداری از طرح های عمرانی و زیباسازی شهر یاسوج از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.
وی بیان کرد: با وجود افزایش ۱۴۰ درصدی میزان کل اعتبارات عمرانی استان در سال ۹۴ اما به دلیل کاهش میزان اعتبارات یک سوم نفت در کشور میزان اعتبارات اختصاصی به استان نیز در این حوزه حدود هفت درصد کاهش یافت.
وی بیان کرد: برغم کاهش این هفت درصد اعتبارات عمرانی اما اعتبارات فصل عمران شهری در شهرهای استان بدلیل اهمیت و ضرورت نیز شش درصد رشد داشته است.

بی‌نظمی سواحل رود بشار قابل تحمل نیست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به هم ریختگی و بی‌نظمی کناره‌های رود بشار قابل تحمل نیست.


سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی پارک بانوان شهر یاسوج با قدردانی از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی یاسوج این پارک را ضرورت مهم برای تفریح بانوان در مرکز استان دانست.
وی با بیان این که در بودجه امسال بیش از هر چیز فصل عمران شهری مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: در شهر یاسوج نیز چندین کار مهم وجود دارد که باید به سرانجام برسد.

خادمی با ذکر چند پروژه ضروری در شهر یاسوج از پارک آبشار، پارک غدیر، پارک ولایت، پارک جنگلی و پل چهارم بشار به عنوان ضرورت‌های عمرانی این زمان شهر یاسوج یاد کرد.





استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه برای ساخت شهر یاسوج خداوند همه امکانات و موهبت‌ها را در اختیار ما گذاشته است که باید موهبت‌های الهی به درستی استفاده کنیم.

وی افزود: وقتی رودخانه و جنگل و کوه و همه چیز را داریم چرا باید وضعیت این‌گونه باشد در حالی که می‌توان شهر زیبایی برای مردم داشته باشیم.

این مسئول با ابراز گلایه‌مندی از وضعیت کنون رود بشار گفت: به هم ریختگی و بی‌نظمی که اکنون در کناره‌های رود بشار دیده می‌شود به هیچ وجه قابل تحمل نیست.



 
شهردار یاسوج نیز گفت: هنوز زیرساخت های لازم برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان در این شهر فراهم نشده است.
محمد علی جاوید افزود: با تلاش و توجه ویژه استاندار چندین پروژه بزرگ عمرانی در یاسوج اغاز شده که با بهره برداری از آنها تحول خوبی در حوزه عمران شهری از جمله افزایش سرانه فضای سبز ایجاد خواهد شد.
وی تصریح کرد: پارک ولایت به میزان حدود ۱۴ هکتار در حاشیه رودخانه بشار، ساماندهی آبشار و پارک جنگلی یاسوج و نیزپل چهارم بشار از جمله این طرح هاست.
وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۲۰۰ تن زباله در شهر یاسوج تولید می شود،افزود: هنوز مکان و ساختمان مناسبی برای دفع و جمع اوری این زباله ها در شهر وجود ندارد و دفع غیربهداشتی آنها موجی از نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.
جاوید بیان کرد: در صورت همکاری و اهدای زمین از سوی فرمانداری شهرستان بویراحمد ظرف مدت چهار ماه ساختمان و فضای مناسب برای دفن این زباله ها ایجاد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1