تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۱۱۲۰۹۱

تیم مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد قدرتمند نیست

۶۸
۰
کبنا ؛اشاره:
عین الله گرجی پور  در طول ۳۳ سال سابقه خدمت خود همیشه مدیر بوده است مدیرکل شیلات استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت ۹ سال، رئیس مرکز تحقیقات ژنتیک شیلات، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه، معاونت امور دام اداره کل جهاد کشاورزی و ... از جمله مسئولیت‌های گرجی  پور می‌باشد.  او چند صباحی است از کار دولتی بازنشسته شده اند ولی همچنان ارتباطات مردمی‌خود را حفظ کرده اند و اینک به اتکای همین ارتباطات می‌گوید: اگر انتخابات آینده مجلس استانی شود در انتخابات نامزد خواهد شد. گرجی پور چهره فعال سیاسی نیست البته  سیاسی به معنای وابستگی به جریانات و گروه‌های سیاسی و گر نه خود می‌گوید که در تمام سال‌های عمر درگیر سیاست و مردم  بوده است. با گرجی پور راجع به استانی شدن انتخابات مجلس و هم چنین حضورش در صحنه انتخابات گفت‌وگویی انجام دادیم که ماحصل این گفت و گو تقدیم خوانندگان می‌گردد.
gorje

جناب آقای گرجی پور شما چندی پیش اعلام کردید که قصد حضور در صحنه انتخابات را دارید و این حضور را منوط به استانی شدن انتخابات دانستید چه اتفاقی در استانی شدن می‌افتد که در شکل شهرستانی وجود ندارد و همین موضوع هم شما را ترغیب به حضور می‌نماید؟
در دو دهه اخیر خواص درگیر در سیاست و آنهم مخصوصاً در استان‌های عشیره‌ای و قبیله‌ای چون کهگیلویه و بویراحمد شرایط را به گونه ای  بار آورده اند که زمینه فقط برای حضور خودشان و یا  عناصر وابسته شان  در عرصه سیاسی مهیا گردد. متاسفانه چون ما حزب نداریم و چهارچوب خاص سیاسی هم وجود ندارد نیروهای زبده نمی‌توانند عرض اندام کنند و صحنه سیاسی به مکانی برای امتیاز دهی و بده و بستان تبدیل شده است و انحصار طلبان سیاست  حتی اجازه نمی‌دهند که این وضعیت نقد شود و هر کسی ورود نماید متهم می‌شود به بی سوادی و سهم خواهی. به واسطه این وضعیت معتقدم استانی شدن انتخابات اتفاق خوبی است و خروجی مثبت آن بیشتر از عوارض منفی اش خواهد بود و بستر برای حضور افراد توانمند در عرصه انتخابات فراهم می‌گردد و زمینه انتخاب مناسب و شایسته برای مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون  مردم شهرهای بزرگ مهیاتر می‌گردد.
چه تضمینی وجود دارد که افت‌های انتخابات شهرستانی در استانی هم تکرار نشود؟
تضمین صد در صد وجود ندارد اما شک نداشته باشید که در دراز مدت این طرح به نفع مردم می‌باشد. در شکل فعلی انتخابات هر دوره ما شاهد تشدید   حساسیت ها و نگاه‌های قومی‌در انتخابات هستیم و سیاسیون برای چند رای بیشتر با احساسات و باورهای مردم بازی می‌کنند. این یک واقعیت است که اگر انتخابات استانی شود مردم به این باور می‌رسند که دنبال عناصری باشند  که سابقه و کارنامه ی خوبی دارند. در انتخابات استانی مردم قدرت انتخاب بیشتری دارند. در استانی شدن حضور در خانه‌های مردم و فاتحه خوانی رفتن تحت اشعاع قرار می‌گیرد و حجم فعالیت ها و گستره کار به گونه ای است که فرصت کار برای خواص فرصت طلب و این گونه رفتارها نیست . اعتقادم بر این است و به ان پایبندم که مردم خواسته‌هایی دارند که بواسطه جو انتخابات فراموش می‌شوند چون نمایندگان با شعار‌های غیر واقعی جلو می‌آیند   و به جای کارهای توسعه ای و  زیربنایی قول و قرارمدیریتی و اعطای پست به طرفدارانشان می‌دهند. در حالی که ایجاد اشتغال و ایجاد فرصت‌های اقتصادی و  بسیاری دیگر از وعده ها  در عمل از توان نمایندگان خارج هستند.
به نظر شما چرا در این مقطع جریان اصولگرا در مجلس دنبال تصویب این طرح است ایا این قضیه با رد صلاحیت احتمالی نیروهای اصلاح طلب در انتخابات مجلس مرتبط است؟
بنده سخنگوی هیچ جریانی نیستم  و از نیت کسی در این باره خبر ندارم. با این وجود و با هر هدف سیاسی که ممکن است در پشت این طرح باشد بنده اعتقاد م این است که چنین طرحی برای رشد و توسعه استان و کشور مفید است و در استانی چون کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند مانع از بروز رفتارهای قوم گرایانه و طایفه محوری گردد.
به نظر شما اگر انتخابات استانی شود سه نماینده فعلی استان در مجلس شانس پیروزی دارند؟

پیش بینی خاصی نمی‌شود کرد البته تضمینی هم برای موفقیت این سه وجود ندارد تغییرات انچنان غیر قابل پیش بینی و وسیع خواهد بود که شرایط فعلی   زیر و رو خواهد شد. انتخابات استانی میدان افراد ملی و بزرگ است و فرد باید پیشینه ی سنگینی داشته باشد تا از ان خوان به سلامت بگذرد.
 
تحلیل‌تان نسبت به عملکرد این سه نماینده چیست؟
منهای یک نفر یا دو نفر در طول تاریخ نمایندگی مجلس در استان مابقی کسانی بودند که همه کارشان دامن زدن و صرفا تکیه بر مسائل باندی و گروهی و در مواردی قومی‌بوده است و در این دوره هم کار خاصی ندیدم که متفاوت از گذشته باشد هر کسی در طی این سال ها باند و گروه خودش را آورده و استفاده کردند. من سهم خواهی در مدیریت نمایندگان را محکوم می‌کنم. نمایندگان اگر خواستار پیشرفت استانند باید مدیرانی را انتخاب کنند که دارای توانمندی و قدرت ریسک پذیری  و شناخت همه جانبه نسبت به مسائل داخلی و بین اللملی باشند.
عین الله گرجی پور با تابلوی سیاسی احزاب خواهد آمد یا مستقل؟
بنده ولو اگر کمترین موفقیت را بدست بیاورم به عنوان یک فرد مستقل صرفا بر شناختی که از مردم و مردم از من دارند  در صحنه حاضر می‌شوم واعتقادم بر این است که مردم  خود بهترین و شایسته ترین را انتخاب می‌کنند بنده ترجیح می‌دهم مستقل در صحنه حاضر شوم هر چند اگر گروه‌ها و جریان ها  حمایت کنند تناقضی نمی‌بینم.
گفته می‌شود نمایندگان استان در مجلس در کارهای اجرایی دخالت دارند و در عزل و نصب ها اعمال نفوذ می‌کنند چقدر این موضوع را تایید می‌کنید و این دخالت ها  را ناشی از چه می‌دانید؟
صد در صد تایید می‌کنم. سهم خواهی و دخالت نمایندگان موضوعی نیست که بتوان انرا انکار کرد  و بسیار اضح و مبرهن است بنده همیشه  تقسیم مدیریت بین نمایندگان را به تقسیم غنایم جنگی تشبیه کرده ام.
و علت  این دخالت و انفعال استانداران هم روشن است استانداران به عنوان بالاترین مقام در یک  استان و نماینده دولت در استان ها  خود تحت چینش و نفوذ  نمایندگان می‌باشند و اتفاقا این موضوع یعنی هماهنگی با نمایندگان در معرفی استانداران موضوعی است که خود آقای رحمانی فضلی هم بر ان تاکید داشتند   و بالتبع هم استاندارانی که این گونه انتخاب می‌شوند بدون هماهنگی با نمایندگان هیچ کاری انجام نمی‌دهد  و این در حالی است که گفته می‌شود قوا مستقل هستند و نمایندگان وظیفه شان نظارت است.  مشابه این وضعیت و حتی حادتر در کهگیلویه و بویراحمد دیده می‌شود  البته در گذشته استانداران قدری در استان بوده اند که به ندرت به نمایندگان اجازه دخالت درکارشان را می‌دادند ولی من در مدیریت و عملکرد آقای خادمی‌چنین اراده ای را نمی‌بینم و همین مسئله از ایراداتی است که بر استاندار بومی‌وارد است.
یک ایراد دیگر که منتقدین بر کلیت کار مدیریتی در استان وارد می‌دانند و در این دوره  از مدیران بیشتر انتقاد می‌کنند بحث قومی‌عمل کردن استاندار، نمایندگان و مدیران می‌باشد شما نظرتان راجع به موضوع چیست؟
اصلا هویت وجودی ما قومی‌است  و در قران و روایات بر این موضوع تاکید شده است. قومیت  فی نفسه موضوع بدی نیست اما سوءاستفاده از ان گناه نابخشودنی است و ان گونه که اشاره کردم برخی برای حفظ  جایگاه و سمت  خود عمدا ان را  مستمسک قرار می‌دهند و به تشدید ان کمک می‌کنند. قومیت جزیی از شناسنامه ی ماست و خود بنده علاقه زیاد به نسب شناسی دارم و معمولا  این مسائل را پیگیری  می‌کنم و بسیار در این مسائل کنجکاو هستم ولی دلیلی نمی‌بینم   گروه ها و باندهای سیاسی از ان سوء استفاده کنند و سیاسیون   سمت و سوی مردم  را به سمت مسائل عشیره ای سوق دهند. همین  ساختار قومیتی در استان سبب شده است   کسانی که یک دوره نماینده می‌شود فرصت زمینه سازی برای تکرار موفقیت خود را داشته باشند ولی استانی شدن انتخابات بخش زیادی از این فرصت را از انها سلب خواهد کرد.
 لابد شما می‌خواهید ادعا بکنید که در طول دوران مدیریتتان قومی‌عمل نکرده‌اید؟
ادعای صد در صد دارم که در ۳۳ سال خدمتم کار قومی‌نکرده ام و هیچ کدام از اقوامم حتی یک نفر را به کار نگرفتم و همیشه هم نگاهم  استانی و ملی بوده است. از این بابت احساس آرامش می‌کنم و در محضر خدا می‌گویم اگر کاری برای مردم نکرده ام ولی خیانت هم  نکردم. در طول دوران خدمتم هیچ چیزی به اندازه انجام کار مردم و گره از مشکلات انها گشودن به بنده لذت نمی‌داد و احساس می‌کنم ارامشی هم بالاتر از این برای یک مدیر وجود ندارد
تحلیل تان از مدیریت فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه عملکرد آقای استاندار چیست؟
با صراحت می‌گویم تیم مدیریتی استان  تیم قدرتمندی نیست و هیچ دورنمای روشنی هم در این زمینه دیده نمی‌شود . در دو سال گذشته حضور این تیم هیچ اتفاق مثبتی در هیچ حوزه ای ما ندیدیم و انگار استان و مدیریت کلان ان به روزمرگی و تعارفات و توجیه ناتوانمندی ها عادت کرده است. البته در این میان نباید از حضور  برخی نیروهای انگشت شمار مدیر  قدر و توانمند در این مجموعه چشم پوشی کرد. از ان طرف هم باید اشاره کنم چه نیروهای خوب و لایقی که بواسطه بدسلیقگی ها دیده نشدند و از ظرفیت انان استفاده نشد
از لحاظ سیاسی موضع تان چیست یعنی خود را به کدام یک از دو جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی نزدیک می‌بینید؟
تغییرات و اتفاقات سیاسی را به یک اصطلاح تعبیر می‌کنم  و ان این که فعالان سیاسی  هر روز یورد عوض می‌کنند و از این شاخه به آن شاخه می‌پرند و در همه  ستادها فعال هستند. باندهای سیاسی ما هیچ ماهیتی ندارند پس به نظر شما به عنوان یک ادم منصف می‌شود در مورد این جریان ها قضاوت کرد.
اگر شما توانستید موضع مدیران و وکلای فعلی  را مشخص کنید که تابع چه جریان سیاسی هستند بنده هم موضعم را  اعلام می‌کنم در حالی که انها برای تثبیت خود مدام از این گروه به آن گروه می‌پرند. این صحبت ها به این معنا نیست که بنده کلیت کار سیاسی و حزبی را بی ارزش تلقی می‌کنم بلکه منظورم بی ثباتی در افراد و موضع جریان هاست. شما ملاحظه می‌فرمایید احزاب قارچ گونه ظهور می‌کنند و بعد از دو سه سال فعالیت دیگر اثر و خبری از انها دیده و شنیده نمی‌شود و این بزرگترین آفت سیاسی برای جامعه ما محسوب می‌شود در چنین وضعیتی واقعا بنده از عضویت و یا تعلق خاطر به این گروه‌ها اکراه دارم.
سوال پایانی آیا عین الله گرجی پور در انتخابات دهم مجلس قطعی ثبت نام خواهد کرد؟
اگر استانی باشد صد در صد شرکت می‌کنم. بنده خود را دلسوخته انقلاب، مردم و رهبری می‌دانم و اهل تظاهر و شعار دادن نیستم که در رسانه ها یک چیز بگویم و بعد در تهران و پشت پرده حرف دیگری بزنم  و امتیاز شخصی بگیرم. در صورت تصویب طرح استانی انتخابات مجلس عزم جدی دارم که به عنوان کاندیدا در انتخابات شرکت نمایم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باشتیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای گرجی پور .واقعا در زمان مدیریتش در سازمان شیلات مرد شریف و کار بلدی بود
فتح العلی
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه ی شجاعانه ای است کاش سایر سیاسیون هم جرات داشوند حرف دل دلشان را بزنند.ولی میترسن
از سوق
Iran, Islamic Republic of
عجب مصاحبه توپی است .خوب به همه چی حمله کرده.خداییش همش راسته
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ی کیه دوباره و کوچو بی.....بلیت تا بیا ی دو قرش پیلی جمع کرده تا بیا خرجش کنه ی چند نفریم دور یو سرگرم بویه...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما مدیر خوب در این صحنه هم پیروزی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر مرد بزرگ و غرور آفرین. از حمایت ایل بزرگ دولتیاری برخورداری
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ایشان با وجود همه کارشکنی ها باز مقتدرانه ایستاد. حتما پیروز انتخابات خواهی بود
رضا زاده
Iran, Islamic Republic of
مردی شجاع و نترس که شجاعت خود را از غیرت خود دارد نه از شهرت
الله وردی
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان از تهران نیز پیشاپیش پیام تبریک را می فرستیم
امین افشار
Iran, Islamic Republic of
یک انسان به معنای واقعی و قدرتمند در عرصه مدیریت
اكوانيان
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای گرجی پور عزیز مطالب شما را که در واقع درد دلهای عموم مردم است مطالعه کردم و باتوجه به شناختی که نسبت به شما دارم و توان مدیریتی قوی و مردم داری جنابعالی که به عینه تجربه کرده ام با توجه به سالها همکار بودن .امید وارم که در راهی که انتخاب کرده اید موفق باشید .
اکبری
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف که مردانگی و معرفت را از ایشان آموختیم.
بنده چندین سال کارمند ایشان بودم و از نزدیک نظاره گر اعمال ایشان
دکتر جان اگر استانی هم نشد باز هم پا به عرصه بگذار. خسته ایم از این وضعیت
علي ليككي
Iran, Islamic Republic of
عاشقتم عین الله
نویسنده:بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود به این مرد بزرگ
شک ندارم که در عرصه سیاست و قدرت بی نظیر هستید و شکست ناپذیر
ما همگی در این عرصه به شما کمک خواهیم کرد
امیر زند
Iran, Islamic Republic of
دکتر عزیز بیا که هوا بس ناجوان مردانه سرد است.
هوای تازه می‌خواهیم ز دیار مهر و وفا
شاه حسینی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر خوش حالیم که همیشه پر قدرت در صحنه حضور داری
جمال زاده
Iran, Islamic Republic of
منتظرتیم مرد گچسارانی
کیوان پور
Iran, Islamic Republic of
ایشان مردی نترس و طرفدار مظلومین و محرومین استان بوده و هستند. کبنا نیوز ما را مشعوف کردی
دانشور
Iran, Islamic Republic of
ما اهالی کهگیلویه همه از ایشان طرفداری خواهیم کرد
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام بگوییم که تحولی در راه است. خوش آمدی دکتر جان
عبدالله شرافتی
Iran, Islamic Republic of
سلام به دوست عزیز. دکتر جان اگر با برنامه جلو بیای مطمئن باش که پیروز انتخاباتی. غلام تاجگردون و مابقی عددی نیستند در برابرت. این همه امکاناتی که در اختیار اونهاست اگه در اختیار شما بود چه ها که نمی کردید.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
مجموع پاسخ های ایشان تاحدزیادی باواقعیت تطبیق دارد ولی قبول شدن ایشان کار تقریبا غیرممکنی می باشد
بهروزی
Iran, Islamic Republic of
نیاز به عنصری راست گو و برش دار در بین طوایف استان احساس می شد. دکتر بزرگوار حائض تمام شرایط هستی.
به تمام افراد نا مطلع: اعلام منطقه آزاد گچساران از زمان نمایندگی سید مسعود حسینی در دستور کار بود که تا زمان بعد از احمدی نژاد عملی نشد. آقایون نمایندگان فعلی این موضوع را به خود نسبت ندهند لطفا.
مشتی
Iran, Islamic Republic of
که وری
آگاه به مسائل
Iran, Islamic Republic of
خدایی سایت کبنا رو مسخره کردی با ای ]قا مصاحبه گرفتی یاهم گرجی پور رو گذاشتی سرکار
واقعبین
Iran, Islamic Republic of
برو بابا ، خودتو مسخره کردی
آبرو ما را هم بردی
ایل باوی دیارغیورمردان
Iran, Islamic Republic of
درودبررشیدمردباوی دکتر گرجی پور..
ایل باوی دیارغیورمردان
Iran, Islamic Republic of
درور بر دکترگرجی پور حامی مستضعفان .
اشکانی
Iran, Islamic Republic of
بابا تو که به گفته خودت عرضه ولیاقت بکارگیری یک نفر از فامیلات نداشته ای در این ۳۳ سا, هم امرار ومعاش را بدست می آوردی پس بدرد این حرفا نمیخوری دیگه بیش از این خودتو ضایع نکن با این تحلیلی آبکی در ضمن اگه جای دکتر تاجگردون بودم در این استان ثبت نام نمی کردم که امثال بعضی ها اسم کاندیداتوری مجلس میآورند انصافا صد حیف
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
واقعا تحلیل درستی بود منافع آقایون هست که مواضعشون رو بدنبال داره
اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
آقای گرجی پور قبلا گفتم خدممتون که تاجگردون دیگه به کسانی که میان خودشون رو مثلاً کاندیدا میکنن بعد میکشن کنار پست نمیده.ول کن این حرف رو مدل حاج زارع و حاج رحیمی یه وضعیت خاص بود.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما به امید روزهای بهتر از این نمایندگان که بخاری بلند نمیشه
از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
اقای گرجی پور قطعا نیامده که بماند بلکه امده امتیاز بگیرد و یا همین حرف ها را بزند
عضو صندوق
Iran, Islamic Republic of
اب زنید راه را ....... این دیگه کجا بود . پانصد رای الی هفتصد تا
فلانی سوق
Iran, Islamic Republic of
رای ما اهالی سوق عین الله گرجی پور
مهمان
Iran, Islamic Republic of
با درود به آقای دکتر گرجی پور که بخشی از واقعیت های استان را بیان نموده است. حقایقی که سایه بر استان افکنده و مجال حرکت به جلو را به آن نمی دهد. دکتر گرجی پور یک متخصص توانمند و کاردان هستند و مجلس جای چنین افرادی است.
پناه بر خدا
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا بی خبر از هر کجا با چه سرعتی دارد می اید باید خیلی مواظب باشه که با دیگر کاندید ها که ارام ارام می ایند تصادف نکند برایش ارزوی توفیق وبهبودی دارم
با اقبال
Iran, Islamic Republic of
به این برادر عزیز که خیلی دوستش دارم خوش امد میگویم ولی خیلی با سرعت دارد می اید خدا کند بادیگر کاندید ها که ارام ارام در حرکت هستند تصادف نکند برایش ارزوی توفیق وبهبودی دارم
م-ا
Iran, Islamic Republic of
طایفه جناب دکتر گرجی پوردولیاری /مله تم ا/بده گاه /پیچویی/ ۱۵۰۰ رای دارد و در زمان حکومت تاج ۱۵۰ پست کلیدی را اشغال کردند و حالا حق دارند کاندید معرفی کنند پس تبریک به جناب تاجگردون که فقط به طایفه مادریش چسبید و بقیه را فراموش کرد.
سی شلال
Iran, Islamic Republic of
عین لا کوتاه بیو،
واقعبین
Iran, Islamic Republic of
روزی صد تا فحش به خاتمی و هاشمی میدادی حالا مستقل هستی؟
بهتر بود بگی نیروی چند شناسنامه ای هستی
روز با موحد و شب با تجاگردون
عصر با هدایتخواه و صبح با سید قدرت
برادر جان ، عصر دروغ و ریا بسر آمده
عاقل
Iran, Islamic Republic of
بعضی از کامنتها جز حسادت چیز دیگری نیست مگه دکتر گرجی پور چیشون از کسانی که الان یا نمایندن یا کاندید نمایندگین کمتره
عاشق ولایت
Iran, Islamic Republic of
شمایی که طرفدار نماینه فعلی هستید از هر حیث ایشون از تاجگردون یه سر و گردن بالاتره اون زمانی که عوامل رژیم شاه دنبال ایشون بودن که دستگیرش کنن تاجگردون شما کجا بود اگه بهرام تاجگردون نبود غلام تاجگردونی در کار نبود خونواده تاج/ردون برابر با انحصار طلبی فقط حساب حاج بهرام ازشون جداس
پارسایی
Iran, Islamic Republic of
دکترجان دوست داریم دایی جان
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز دقت کنید به زمان کامنت گذاشتن کسانی که همایت کردن از ایشون همش تو یه زمان مشخصه .................همه کامنت ها کار یک نفره دوست عزیز این کارا خوب نیست به شعور خوانندگان توهین نکن
سخنور
Iran, Islamic Republic of
با استانی شدن انتخابات گزینه اصولگریان گچساران دکتر افتخاری است.
سحر
Iran, Islamic Republic of
دکتر گرجی پور از بزرگ زادگان ایل باوی و طایفه عزتمند دولیاری است. بعد تاجگردون همه جا بنر میزنه که طلیفه دولیاری ازش اعلام حمایت کردن. درحالیکه دولیاری صدها دکترا داره فقط. این گرجی ها مثل کوه جلوی استبداد ایستاده اند. درود دکتر ما منتظریم چراغ بر افکنی و آزادگی سر دهی
آشیر
Iran, Islamic Republic of
آرزوی موفقیت براتون داریم دکتر جان
خیرآباد ها
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بی الایش وغیرت مند واقعا حرف دل مارازدی .انشاالله موفق باشی
دامدار
Iran, Islamic Republic of
بابا دکتر برو شکار اهو را داشته باش بهتره خودت را قاطی نکن یهو شورای نگهبان به عنوان ناقض طبیعت ردت کرده ها گفته باشم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترگرجی پور ماطایفه سلطانعلی دشمن زیاری ازشما حمایت میکنیم .تاج تسلیم
دامدار کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت هم استانی های عزیز دکتر گرجی پور در طول زمانی که رییس دامپزشکی دهدشت بود یازده خون بین عشایر غیور کهگیلویه را اصلاح کرد وتاجایی که من به یاد دارم همیشه به مردم وجوانان کهگیلویه افتخار میکرد .انسانی شریف باغیرت ومتعهد وباصداقت باسواد وخوش بیان .دکتر خوش آمدی خوش آمدی
دشمن زياري
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دکتر گرجی پور اگر چه یه کمی اصلاح طلب هست اما بخدا مرد و شجاع است اگر قول بده که مثل گذشته شجاعانه عمل کند بهترین هست اما بشرط ها و شروط ها اینکه ما را کتک نزند چون هر بار که ما ایشان را زیارت می کردیم اول کتک مفصل را از دست ایشان می خوردیم و بعد احوال پرسی میکرد
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
به خدا برام سخته که اسم دکترگرجی پور رانزدیک اسم بعضی از نمایندگان فعلی ببینم .خواهشا ندانسته حرف نزنید از پدران خود بپرسید که دکتر گرجی پور کیست
نویسنده:بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای کسانی که تا این حد بی ادبانه و گستاخانه پیام هایی رو نوشتند و به این کار خود حتی افتخار هم میکنند...آقای دکتر هم همانند خیلی از کاندیدها قابل احترام هستند حال چه برد در این کار باشد چه شکست شما ادب خود را رعایت فرامئید فکر نکنم چز بدی باشد.من خود بی طرف هستم ولی اخبارهای استان را مرتب دنبال میکنم پس خواهشا این گونه حرف زدن های ناشایست را کنار بگذارید....فرهنگ و ادب چیز بسیار خوب و باارزشی است که متاسفانه در فرهنگ ما لرها بسیار مانده تا جا باز کند
نویسنده:تهران
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان با شناختی که بنده از شما دارم مطمئن هستم پیروز خواهید شد اگر قدرت و سیاست را به شما واگذار میکردند وضع کنونی الان لرهای غیور استان به این نحو نبود متاسفانه مردم لر ما فقط بر اساس قومیت ها و طایفه های خود به پشت صندوق رای میروند و بدون آگاهی از مسایل سیاسی کشور رای خود را میدهند و چه بسا بهتر ما بر اساس یک شناخت درست این کار را انجام دهیم
نویسنده:دهدشت
Iran, Islamic Republic of
وقتی دکتر تو دهدشت با تمام وجود برای ما دهدشتیا کار میکرد و از ما حمایت میکرد و با یه مدیریت قوی دامپزشکی رو اداره میکرد تاجگردون کجا بود؟؟؟....هنوز مونده دکترو بشناسید
دکتر ما دهدشتیا همه ازت دفاع خواهیم کرد و پشتتیم
نویسنده:گچساران
Iran, Islamic Republic of
ایول عمو جاااااااان تو فامیل که همیشه تک بودی و هستی انشاالله در این جا هم موفق باشی ازت حمایت میکنیم خفننننننننن
نویسنده:بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یه بویراحمدی تا جون در بدن دارم ازت دفاع میکنم دکتر جان،یه خاصیت خوب دکتر داره اونم اینه که حرفشو رک میزنه دروغ تو کارش نیست و ریا هم بلد نیست مثل بعضی ها.تاجگردون فقط اسم در کرده وگرنه هیچ کار خاصی نکرده بهتره بکشه کنار.خود بنده حقیر تا حالا نزدیک به ۳۰ بار به ایشون زنگ زدم واسه مشکلات ایشون حتی ج یه زنگ هم نمیده بعد میخواد .واسه کیا کار کنه و کمک؟به خودتون بیایین طرفدار های تاجگردون.
نویسنده:'حسینی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت و کار فقط بسپار به دکتر
ایوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
حمایت از ما کار از شما دکتر
مندنی
Iran, Islamic Republic of
واقعا دکتر گرجی آدم با انصاف و بامرامی هست بیازود که عاشقتیم
غریبه
Iran, Islamic Republic of
والا اگر ۱ ادم به درد بخور تو این استان باشه اون دکتر گرجیپور
دوست قدیمی
Iran, Islamic Republic of
دوست قدیمی دکتر عین اله
سلام
نمی دانم خوشحال باشم یا ناراحت از حضور احتمالیت در انتخابات.خوشحال از اینکه بعد از سالها زبان گشودی و با صراحت گوشه ای از درد و دلهایت ، دغدغه هایت و آلامت را گفتی و ناراحت از اینکه عده ای مزدور و بادمجان دور قاب چین به سان صاحبان قدرت خویش سعی در تخریب تو دارند..
لااقل ما مردم کهگیلویه خوب میدانیم که تو اهل شعار دادن نیستی.خوب یادم می آید ، اوایل انقلاب بود و تو جزو معدود فارغ التحصیلان از دانشگاه جندی شاپور از استان محروممان.دانشجویی خود را شر و شور در عرصه سیاسی گذراندی.می دانم که ساواک از خوزستان و همدان و ... به دنبال تو بود.اما دستشان به تو نرسید..با انرژی و پر از آرمان های امام بعد از انقلاب به کهگیلویه آمدی.به قول خودت "خانه ی محبوبت" بود به آن عشق می ورزیدی.
نمی دانم چرا نمی گویی اما من میگویم :
کهگیلویه صعب العبور بود و تو با پای پیاده و در کسوت رئیس دامپزشکی آن شهرستان تمامی روستاها را وجب به وجب برای واکسیناسیون دامها زیر پا می گذاشتی، می گفتی امام از ما خواسته با جان و دل به مردم خدمت کنیم . کاش درختان بادام کاشته شده توسط دستان تو برای بیابان زدایی زبان می گشودند و از مهربانیهایت می گفتند..کاش دو طایفه ...و ... که بعد از ۴۰ سال آشتیشان دادی از مردانگیت می گفتند.هدفت راضایت مردم و شادی دل امام بود.هیچگاه به دنبال مکنت و پول و عوام فریبی نبودی.همین است که بعد از گذشت سی و اندی سال مردم آن دیار هنوز دوستت دارند و در قلبشان هستی.
اما دکتر جان سیاست عرصه ی کثیفی است.خوب یادم است که چند نماینده از بویراحمد و دوگنبدان و کهگیلویه مهمان سفره ات بوده اند. نمک خوردند و نمکدان شکستند.نمی دانم چرا نمی گویی.؟
چرا نمی گویی به خاطر لیاقتت ۳۳ سال مدیر بودی در۵ دولت، فارغ از هر گونه باند و سیاسی بازی مدیریت کردی.
چرا نمی گویی چمران به تونماد لیاقت داد؟چرا نمی گویی پست های سازمان شیلات تهران و چندین پست وزارت خانه ای که همه برایش سر و دست می شکاندند به تو پیشنهاد شد و تو کفتی نمی روم.قلبم با مردم استان است.
چرا نمی گویی که حالا عده ای مزدور قلم به جسارت ببرند و دست به تخریب بزنند .
بله دکتر جان ، تو متعلق به مردم بودی و سیاسیون فرصت طلب خوب این را میدانستند و بر سر سفره ات می آمدند و بعد از پشت خنجر میزدند و عده ای مزدور را می فرستاند که به قولی تخریبت کنند اما تو بازهم مهربانانه با ایشان برخورد میکردی. تازه به دوران رسیده هایی که خود بازیچه سیاسیون بزرگتر بودند و به هوای جردن نشینی افسار پاره کردندند و خیانت کردند .
کسانی که بعد از قبولیشان ، به یمن وجود افرادی چون تو، حمایت های تو و جایگاه مردمی ات ، به یک باره رم کردند و دستان ولی نعمتشان را به سان پدران مزدورشان پس زدند.حالا هم میدانم باز هم برای خدمت آمده ای.مزدوران به سان ولی نعمتشان یادشان رفته تو بازنشسته شده ای و پست به کارت نمی آید.هدفشان فقط از روی ترس تخریب است. اما دکتر جان، بدان که تو در قلب همه ی مردم هستی ، چه بیایی و چه نیایی.چه پیروز شوی و چه نشوی.
برایت آرزوی سلامتی و در کنار مردم بودن را دارم.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
دوستان لطفا توهین نکنید
نظرات ایشون رو نقد کنید
کبنا خواهش می کنم مغرضانه نظرات توهین آمیز رو نشر نده
برافتابی اسپر
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر . اگر تصمیم قطعی به آمدن داری ما هستیم چون این دفعه وجدانم در قبال این مردم محروم که دستشان به امضاهای طلایی نمیرسه اسوده میشه و میدانم که با رای خود موجبات حق خوری عده ای نمیشم
ا
برافتابی اسپر
Iran, Islamic Republic of
ما هم هستیم دکتر .
برافتابی اسپر
Iran, Islamic Republic of
ما هم هستیم
برافتابی اسپر
Iran, Islamic Republic of
ز
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1