تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۱۱۲۰۰۷

پای فرماندار گچساران به مسئله بانک‌ها باز شد

۵
۰
کبنا ؛

فرماندار گچساران با اشاره به برخی مشکلات و موانع ازدواج جوانان گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج همکاری بیشتری کنند.


پیش از ظهر امروز فرماندار گچساران به همراه تعدادی از کارشناسان فرمانداری در پی بررسی برخی اعتراضات مردم در خصوص نحوه عملکرد بانک‌ها، از تعدادی از بانک‌های عامل شهرستان بازدید کرد.
 


 
وی در پی این بازدید ضمن بررسی وضعیت خدمات‌دهی شعب مختلف بانک‌های عامل نیز با مراجعه‌کنندگان، کارکنان و مسئولان شعب به گفت‌و‌گو پرداخت.

عبدالرحیم رحیمی در این بازدید ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی و راهنمایی و گشاده‌رویی با مسئولان و کارکنان بانک‌ها، اظهار کرد: تعامل و هم‌اندیشی بانک‌های شهرستان عامل موثری در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم بوده که باید مدنظر این مسئولان قرار بگیرد.

وی در ادامه ضمن بحث و گفت‌و‌گو با مسئولان بانک‌ها پیرامون تعامل و همکاری در پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات بانک‌های عامل، ارائه خدمات مطلوب به مردم و وضعیت خودپردازهای سطح شهر، با بیان اینکه فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی، خدمت‌گذاری به مردم است، تصریح کرد: امروز که ما مسئولیت خدمت به مردم را در دست داریم باید جهت رفع مشکلات آن‌ها نهایت تلاشمان را به‌کار بگیریم.

فرماندار گچساران با اشاره به نقش کنونی بانک‌ها در زمینه امیدبخشی به زندگی خانواده‌ها و رشد و توسعه اشتغال، عنوان کرد: پاسخگویی خوب بانک‌ها به مردم و همچنین توجه و کمک به نیازمندان نقش به‌سزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

 


 
رحیمی در ادامه خواستار همکاری و تعامل بیشتر بانک‌ها در راستای رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات‌رسانی بهتر شد و افزود: توجه به افراد فقیر و آسیب‌پذیر جامعه باید مورد توجه بانک‌ها نیز قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه عده‌ای از مردم هستند که در جامعه با نداشتن بنیه مالی دارای مشکلات حادی هستند، ادامه داد: برخی از مردم شهرستان با مراجعه به فرمانداری تقاضای دریافت تسهیلات تا سقف یک میلیون تومان را دارند اما متاسفانه برخی از شعب شهرستان نیز همکاری خوبی در این راستا ندارند.

نماینده عالی دولت در گچساران بیان کرد: بانک‌ها باید در راستای رفاه حال مردم و رعایت وضعیت اجتماعی آن‌ها و بر اساس قوانین و ضوابط بانک مرکزی تا جایی که امکان دارد به مردم کمک کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیشتر مراجعین بانک‌ها نیز متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه با سقف محدود هستند اما برخی بانک‌ها با سخت‌گیری‌های بی‌مورد مانع دریافت این تسهیلات می‌شوند، خواستار همکاری بیشتر بانک‌ها در خصوص معرفی ضامن بانکی با مردم شد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه مدیران بانک‌های شهرستان همه افرادی انقلابی و دلسوز هستند، گفت: این مسئولان باید با اخلاق‌مداری و رفتار انسان‌دوستانه با مراجعه‌کنندگان برخورد کنند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم همکاری مردم و همه دست‌اندرکاران نظام در جهت رفع مشکلات ازدواج جوانان، اظهار کرد: بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات ازدواج تلاش کنند که تسهیل‌کننده این امر باشند نه اینکه با سختگیری این امر حسنه را به تاخیر بیندازند.

وی در پایان عنوان کرد: بانک‌ها باید همگام با مسئولان در خصوص رفع مشکلات بیکاری و اشتغال در جامعه تلاش کنند./فارس


نام شما

آدرس ايميل شما

هیس
Iran, Islamic Republic of
فرماندار جایگاهش بالاتر از رییس یک بانکه که بخواد بره به یک بانک و رییس پشت میز باشه و فرماندار پشت میز؟! لطف کنید سلسله مراتب رو حفظ کنید! هر چند باید به شعور و اخلاق اجتماعی اون رییس بانک تو عکس هم ایراد گرفت
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
والا فرماندار تو همه چی دخالت میکنه.یه مدت پیش تو خیابون داشت پروانه کسب بازاریا رو نگاه میکرد
پیمان از گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار خودتو خسته نکن ...بانکها کشور قریب ۱۵ ساله هر چه در سطح ملی و در شورای اقتصاد همه دولتهای گذشته هر کاری میکنن زورشون به بانکها نمیرسه دیگه چه رسد به ی مدیر شهرستانی..البته از این اقدام شما حمایت میکنیم و سپاسگذاریم اما مشکل اصلی در سطح ملی ست و باید در اونجا حل و فصل بشه...مطمئن باش شما از در بانک رفتید بیرون هیچ کدوم از این بانکها و رئیسهاشون حرفای شما را به جدیت نمیگیرند و به ریش شما و مردم میخندن ...چون اونا فقط به فکر منافع خودشون و جیب خودشونن مردم هیچی...کار اقتصاد ما به جایی رسیده و فقر به جایی رسیده که مردم باید برای وام ۱ میلیونی چه منتها بکشن..
صادق
Iran, Islamic Republic of
باشتی جماعت لطفا نظر ندن
دولت تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
ببینید دوستان به ظاهر دوست شماها که اینقده مغرور شدید که دیگه جواب هیشکیو نمی دین روزی را خواهم دید که منفور ترین خواهید شد فقط منتظر بشینید تا با رای قاطع ملت و نه گفتن به شما رو سیاه عالم بشید
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1