تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۱۱۱۹۵۰

اعتراض شدید زنان شاغل گچساران به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها

۵۵
۰
کبنا ؛

کارکنان زن شاغل در ادارات گچساران نسبت به تعطیل شدن روز پنج‌شنبه و افزایش زمان کاری در دیگر روزها در کهگیلویه و بویراحمد اعتراض کردند.


با اعلام تعطیلی روز پنج‌شنبه برای کارکنان دولت در ادارات مختلف کهگیلویه و بویراحمد از سوی مجید محنایی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران واکنش‌های جالبی از سوی بسیاری از بانوان شاغل در ادارات نسبت به این امر صورت گرفته است.

براساس این مصوبه که در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و بر اساس اختیارات استانداری‌ها صورت گرفت، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، هماهنگ‌سازی کار دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با ستاد مرکزی در تهران به عنوان مهم‌ترین اهداف عنوان شد.

براساس این طرح، ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی طی روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح تا ساعت ۱۵:۴۵ و چهارشنبه ۶:۴۵ صبح تا ۱۴:۴۵ اعلام شده است.

با اعلام این مصوبه به سراسر ادارات و نهادهای کهگیلویه و بویراحمد، زنان شاغل در ادارات گچساران واکنشی منفعلانه نشاند دادند و اعتراض شدید خود را نسبت به این طرح با دلایل خود عنوان کردند.

عذرا آذریان کارشناس امور بانوان فرمانداری گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان به نمایندگی از مادران شاغل ادارات داری فرزند خردسال گفت: ما مراتب اعتراض خود را نسبت به تغییر تایم کاری و تعطیلی روزهای پنج‌شنبه اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه لطف مراتب اعتراض ما را به گوش مصوب‌کنندگان این بخشنامه برسانید، افزود: در راستای تکریم و حرمت مادران شاغل باید در این بخشنامه این امر لحاظ می‌شد.

این کارشناس امور بانوان در فرمانداری گچساران با بیان اینکه کودکی که نتواند از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ از محبت و مهر مادری خود استفاده کند دچار آسیب‌های روحی و روانی شده و قطعاً فرد مثبتی برای آینده جامعه نمی‌شود.

آذریان ضمن انتقاد از مصوب شدن تعطیلی پنج‌شنبه‌ها و افزایش تایم کاری دیگر روزهای اداری گفت: آقایانی که این تصمیم را بدون کارشناسی شدن مصوب و اجرایی کرده‌اند چه فکری برای تکریم خانواده کارکنان و فرزندان خردسال زنان شاغل کرده‌اند.

وی ادامه داد: زن شاغلی که تا ساعت ۱۶ درگیر کارهای اداری و ارباب رجوع شده است چه وقت و توانی خواهد داشت که به تربیت فرزند و روابط خانوادگی بپردازد.

آذریان عدم پیش‌بینی زمان صرف ناهار و استراحت در میان روز برای کارکنان را از دیگر مقاطع ضعف این مصوبه عنوان کرد.

در این خصوص وی از اعتراض تعدادی از کارکنان زن در هلال‌احمر سخن گفت و افزود: این بانوان طی تماسی با اینجانب اعتراض خود را اعلام و خواستار رسیدگی به این امر شدند.

آذریان به اعتراض کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران نیز اشاره کرد و تعدادی از بانوان شاغل در این اداره نیز اعتراض خود را نسبت به این بخشنامه اعلام کرده‌اند.

این کارشناس امور بانوان در فرمانداری گچساران با اشاره به اعتراض جمعی از کارکنان زن شبکه بهداشت و درمان در این خصوص افزود: نظر این افراد این است که تصویب این تعطیلی چه صرفه‌جویی می‌تواند داشته باشد که تا ساعت ۱۶ تایم کاری باشد و جلسات نیز به روزهای پنج‌شنبه موکول شود.

آذریان بیان کرد: با اجرای این طرح ضربه شدیدی به خانواده‌ها وارد می‌شود.

وی افزود: از لحاظ پزشکی نیز صرف ناهار در ساعتی جز ساعت مقرر سبب بروز بیماری‌های معده از جمله سرطان معده می‌شود، بیماری که در کهگیلویه و بویراحمد رایج است.

این کارشناس امور بانوان در فرمانداری گچساران در پایان به نمایندگی از بانوان شاغل ادارات گچساران از مسئولان خواست تا در این خصوص کارشناسی و در نهایت تجدیدنظر کنند.

گزارش از کوروش رضایی/فارس

 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
ساعت نماز و نهار به مدت یک ساعت مانند همه ادارات استان های همجوتر لازم می باشد
احسنت باید حق زنان را در نظر بگیرند نه تنها گچساران بلکه تمام زنان شاغل ادارات سایر شهرها هم اعتراض دارند
Iran, Islamic Republic of
شما چون اقایان پنجشنه تعطیل هستند ناراحتی اتفاقا من چون شوهرم روز پنجشنبه در کنارم هست بسیار راحت ترم و بسیار طرح خوبی است
رضایی
Iran, Islamic Republic of
کارمندان شرکت نفت همین تایم کاری را دارند اما در غیر ماه مبارک یک تا یک ونیم ساعت موقع ظهر تعطیل می شوند برای ناهار و نماز.حالا ادارات که مانند تهران و یا شرکت نفت نیست که ناهار بدهند.مجبوری تا ساعت ۴ بمونی و بی رمق بری خونه عصرونه بخوری ...با این اوصاف روزه بگیریم بهتره صوابش رو هم هدیه می کنیم به تدبیر این مدیران
مهمان
Iran, Islamic Republic of
خانم ناشناس که نوشتی شوهرت پیشته راحتی،هیچ زنی بدش نمیاد شوهرش کنارش باشه،اما فرق جنابعالی با ما اینه که هر روز تا لنگ ظهر واسه خودت می خوابی و خوش میگذرونی ولی ما ساعت سه بعد نصف شب که بلند میشیم واسه سحر دیگه خواب نداریم تا دوازده شب !معلومه نمیتونی زنان شاغل رو درک کنی !
مهمان
Iran, Islamic Republic of
برای آقای محنایی و بقیه کسانی که بلد نیستن برنامه ریزی داشته باشن و معلوم نیست اصلا" خودشون اهل روزه هستن یا نه متأسفم!!
حاکم شهری که مرغابی بود بر سر آن شهر رسوایی بود !
مهمان
Iran, Islamic Republic of
این دولت خیلی بی تدبیره و همه رو از دولت ناامید کرده..
آخه کدوم مادری میتونه از ساعت شش صبح تا چهار عصر فرزندشو نبینه و وقتی چهار بی رمق و خسته میاد خونه به بچش برسه ؟!
جالبه خودشونو مسخره کردن و اسم این طرحم گذاشتن تحکیم بنیان خانواده !
مهمان
Iran, Islamic Republic of
آقای محنایی ما نخواستیم پنج شنبه تعطیل باشیم باید کی رو ببینیم ؟؟!
چرا اینقدر کارشناسی نشده و بی فکر تصمصم می گیری ؟
کارمندا میان سر کار میگیرن می خوابن اونوقت تو میگی اینطوری بهتره ؟
از طرف خانم های بویراحمدی ها
Iran, Islamic Republic of
ما خانم های کارمند شهرستان بویراحمد نیز ازاین طرح شوکه شدیم ، کی باید به داد ما برسه ، بچه های ما روزی ۹ ساعت بدون حضور مادر چگونه با ید زندگی کنند ، الان هم فصل تعطیلی مدارس می باشد چی بر سر زندگی مان می آید.
Iran, Islamic Republic of
خواهش می کنیم مسولین کمی هم به فکر ما زنان باشید بابا به خدا زندگیمون به هم می ریزید با این برنامه ها
راستگو
Iran, Islamic Republic of
با سلام من هم به نمایندگی همه بانوان شاغل شهرستان دنا که از دیروز تا کنون مراتب اعتراض خود را اعلام کرده اند به این قضیه اعتراض دارم امیدوارم مسؤلین محترم چاره ای بیندیشند خواهش می کنیم جدی بگیرید.
سام
Iran, Islamic Republic of
ااحسنت به بانوان شاغل گچسارانی وکارشناس امور بانوان شهرستان ما بانوان شاغل در سازمان بهزیستی هم مراتب اعتراض خود را اعلام وخواستار تجدیدنظر میباشیم
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
انتقاد به تعطیلی پنجشنبه:

این کار اشتباهه.چون کار کارشناسی نشده.
بیشتر ادارات استان فاقد غذاخوری برای کارکنان است.
شرکت نفت چون سیستمش کشوری و جهانی است مجبورند.اما ادارات دیگر فرق میکنه.
ادارات دیگر همگی خدماتی هستند و مردم پنج شنبه هم با آنها کار دارند اما شرکت نفت کاری به مردم ندارد و شرکت صنعتی محسوب میشود نه خدماتی.
استانهای دیگر یا تهران بعلت وسعت شهرها و آلودگی هوا شهر و ترافیک اینکار را کردن اما استان ک ب نه آلودگی شهری داره و نه ترافیک.

تازه شهرهای بزرگ به زنان و کودکان آنها با مهدکودک و سرویس رفت و آمد خدمات میدهند.استان ک ب چه خدماتی به زنان شاغل میدهد؟؟؟

نکات دیگری هم مربوط به رفت و آمد بانوان و مشکلات نگهداری فرزند در خانه و ..... وجود دارد که استانداری باید فکری بحال مردم بخصوصا بانوان کند.


بهتره هر چه سریعتر ضمن بررسی بازخورد اینکار فوری یا بعد ماه مبارک رمضان یا از شهریور ماه باز روال کارها به قبل برگردد و پنج شنبه ها ادارات دایر باشد.

چون این کار استانداری نارضایتی شدیدی بین مردم و بخصوص بانوان و ارباب رجوع ادارات ایجاد میکند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
این فقط نظر اونایی میباشد که مفتکی پنجشنبه تعطیل بودند حالا ضرر کردند طرح خوبی می باشد اگر مشکل ناهار بطریقی حل بشه واین طرح مثل دیگر استانها همیشگی بشه خوب می باشد .
حیدر کرار
Iran, Islamic Republic of
الان متوجه میشین که کسایی که تایم کاریشون تا چهار عصر است در طول سال چه شرایطی دارن
مادر
Iran, Islamic Republic of
سلام.ما چند خانم کارمند و هر کدام مادر ۲ فرزند هستیم که محل زندگیمان گچساران و محل کارمان باشت می باشد.با احتساب زمان تردد بین دو شهر خودتان قضاوت کنید.....۹ ساعت کار ۲ ساعت رفت و برگشت و تردد.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
آخه کی و زن خواسه بره سرکار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همه ی مردل فوق لیسانس و دکترمون بیکارن زن بره چه کنه با همه ی حواشی!!!!!!!!!!!
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اولا که یان ساعات کاری سوری هست و کمتر از قبل در اداره حاضر میشن و دوما مگه بقیه ساعات کار میکنن که حالا بخوان کار بکنن
سوما بچه ها دیگه عادت دارن زیاد نگران نباشین
از طرف کارمندان مرکزبهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از همه کاربران محترم بخصوص بانوان گرامی ، اما لطف کنید به موضوع به شکل زنانه ، مردانه نگاه نکید . این طرح شامل ادارات استان هست . اما همانطورکه بسیاری از عزیزان گفته اند کارشناسی نشده است . دراستانهای دیگرهم درحال اجراست . چون به شکل قانونی اگه کارمندی ۵/۸ ساعت در روز کارکنه ، باید به او کمک هزینه غذا بدهند که در سال ۹۳ این مبلغ ۴۶۰۰ تومان بود وامسال شده ۵۲۰۰ تومان . دربعضی از ادارات بصورت ماهانه مبلغ را به کارمند می دهند که درحال حاضر بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان است . دربسیاری از ادارات درسطح کشور نیز بجای پرداخت مبلغ ، از ساعات کارروزانه کارمندان یک ساعت کسر می نمایند . یعنی کارمندان ساعت ۷ صبح تاساعت ۵/۱۴ کار می کنند. دربوشهر ، خوزستان ، اصفهان و ... به همین صورت می باشد . اما در استان ما این دستور با کیفیت فعلی، کاملا غیر قانونی است ومی توان آن را در دیوان عدالت اداری و یا سازمان بازرسی باطل نمود . با این طرح فقط زنان کارمند آسیب نمی بینند بلکه کل خانواده نابود و مختل خواهد شد . تمام نظرات مخالف طرح از طرف کاربران محترم نیز صحیح می باشد . لذا از استاندار محترم تقاضای رسیدگی فوری واجرای طرح موصوف مانند سایران استانهای دیگر هستیم در غیر اینصورت یا باید از خزانه دولت هزینه غذای روزانه هزاران کارمند پرداخت گردد ویا با طرح شکایت دردیوان عدالت وسازمان بازرسی نسبت به ابطال آن اقدام خواهد شد .
جواب خانم سام
Iran, Islamic Republic of
شما خانم محترم شاغل در بهزیستی به خاطر این ناراحتی که مجبوری هر روز تا ساعت ۱۵:۴۵ بمونی چون قبل از این تغییر ساعت ۱۴٫۳۰ می رفتی خونه و پنج شنبه هم تعطیل بودی.بله قبلا برای شما بهتر بود .باید هم ناراحت باشی.اتفاقا این تغییر تایم کاری عالیه.
کارمند مرد بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
خانمها الکی پنج شنبه ها تعطیل بودند وتا ساعت ۲:۳۰ بیشتر تواداره نبودند الان به ضررشان شده اعتراض می کنند چون حالا مجبورن تا ساعت ۳:۳۰ بایستند
مهمان
Iran, Islamic Republic of
اینا خودشون پنج شنببببببببببببببببه تعطیل بودن حلا فک میکنند باید چهارشنبه هم تعطیل باشند تازه قانونی شده اون موقع اینا الکی تعطیل بودن /متاسفانه فقط خودشون ومیبینند نه جامعه رو /کاش تعطیلی پنجشنبه برا کل سال بود
مهمان
Iran, Islamic Republic of
کاش براکل سال پنجشنبه ها تعطیل بود این خانما قبلا تعطیل بودن حالا ناراحتند ک قانون در مورد اونا هم اجرا شده
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
تمام این مشکلاتو آقای نوبخت برای مردم ایران درست کرده همین آقای نوبخت بود جلوی کلهر نتونست صحبت کنه تا اقای احمدی نژاد رئس جمهور شد
روشن
Iran, Islamic Republic of
خانم مهمان توهم حرص نزن سرکار نرو تاخفت صبح بخواب ادارات به مفت خوری عادت کردن
روشن
Iran, Islamic Republic of
شما که همش دنبال استعلاجی هستین اینطوری جبرانش میکنین
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
انتقاد شدید به تعطیلی پنجشنبه ها و ساعت کار کارکنان دولت و نظریات فرصت طلبانه برخی ها:

این کار اشتباهه.چون کار کارشناسی نشده.
بیشتر ادارات استان فاقد غذاخوری برای کارکنان است.
شرکت نفت چون سیستمش کشوری و جهانی است مجبورند.اما ادارات دیگر فرق میکنه.
ادارات دیگر همگی خدماتی هستند و مردم پنج شنبه هم با آنها کار دارند اما شرکت نفت کاری به مردم ندارد و شرکت صنعتی محسوب میشود نه خدماتی.
استانهای دیگر یا تهران بعلت وسعت شهرها و آلودگی هوای شهر و ترافیک اینکار را کردن اما استان ک ب نه آلودگی شهری داره و نه ترافیک و نه وسعت شهر زیاده!!!!!!

تازه شهرهای بزرگ به زنان و کودکان آنها با مهدکودک و سرویس رفت و آمد خدمات میدهند.استان ک ب چه خدماتی به زنان شاغل میدهد؟؟؟

نکات دیگری هم مربوط به رفت و آمد بانوان و مشکلات نگهداری فرزند در خانه و ….. وجود دارد که استانداری باید فکری بحال مردم بخصوصا بانوان کند.

اینکه عده ای میخواهند ۲ روز آخر را بروند گردش اشکال نداره شماها که هر هفته نمیخوای بروی گردش!ماهی یکبار یک سفر ۲ روزه میروید پس مرخصی بگیرید با حقوق یا بدون حقوق بروید کیف کنید.

اگر بعضی از اون دسته افرادی هستند که هر هفته ۲ روز در تعطیلات و گردش بسر میروند بدانید این تیپ افراد جزو کارمندان زیر کار در رو هستند.تو ۵ روز هفته کار نمیکنند بعدش هر هفته هم ۲ روز میخواهند بزنن به کوه صفا سیتی با کباب و جوجه و قلیون.افتاد

تازه باید کار ۶ روز باشه که معلوم بشه کی کاری است کی زیر کار در رو!!!

ساعت ۶/۴۵ کی میره ادارات کار داشته باشه؟؟؟جواب بدید دروغگوهای فرصت طلب زیر کار در رو!!مردم کله صبح تو اداره چکار دارند؟؟؟؟پادگان و کلانتری هم ۷ صبح سرویس دهی میکنند!!!! فلسفه ادارات برای ارباب رجوع است.افتاد.


پس این زودتر سرکار رفتن فقط یک حسن دارد و آن اینکه منجر به این میشود که کارمندان صبحانه را زودتر تو اداره بزنن قبل از آمدن ارباب رجوع و مشتریان تا اینکه تو ساعت ۸ صبحانه میل کنند جلوی مشتریان.همین.

دیرتر تعطیل شدن ادارات در ساعت ۱۵/۳۰ هم تنها یک حسن دارد و آن اینکه کارمندان از ساعت ۱۳/۳۰ تا ۱۵/۳۰ اصلا ارباب رجوع و مشتری ندارن و فقط ادارات پاتوق همصحبتی همکاران برای گذاران وقت میشود و گرفتن پول مفت بابت ۲ ساعت الافی تو ادارات.
البته اگر در برخی ادارات برخی افراد به نوبت و توافقی جیم نشوند بروند خانه.

بهتره هر چه سریعتر ضمن بررسی بازخورد اینکار اشتباه و غیر عاقلانه و فرصت طلبانه برای برخی افراد و مدیران خوشگذران که دنبال گردش و تفریح خودشان در کوهها و آبشارهای بویراحمد هستند فوری یا بعد ماه مبارک رمضان یا از شهریور ماه باز روال کارها به قبل برگردد و پنج شنبه ها ادارات دایر باشد.

چون این کار استانداری نارضایتی شدیدی بین مردم و کارمندان بخصوص بانوان و ارباب رجوع ادارات ایجاد کرده.

بدرود
.....دنا
Iran, Islamic Republic of
تصمیم خوبی اتخاذ شد با توجه. به وضیت نامطلوب هوا و ماه مبارک رمضان.
علی
Iran, Islamic Republic of
یه ساعتی ظهر تعطیل بشه تایه ناهاری خورده بشه مثل شرکت نفت خیلی خوب طرحیه
Iran, Islamic Republic of
تعطیلی پنچ شنبه ها پیشکش -بروند مرخصی ۹ ماهه خانمهای شاغل را مرتفع نمایند که قانون رسمی کشور است و تامین اجتماعی آنرا اجرا نمیکند وکسی هم پاسخگو نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مجبور نیستی چند نفری شاغل باشی بقیه اوقات بچه هایتان اسیب نمی بینندتمام بچه های بی پارتی بیکارند واواره وشما ها چند نفری خانوادگی شاغلید اتفاقا طرح بسیار خوبی است در ضمن اقای احمدی نزاد چند سالی است که غذای شرکت نفت را جمع کرده ومصوبه مجلس را زیر پا گذاشته اگر ساعت ۸ می امدی وساعت ۲ می رفتی وحقوق مفت احمدی نزادی می گرفتی خوب بود مجبور نیستی روزه بگیری وسر کار بیایی
یاداور گذشته
United States
قابل توجه خانم های معترض لطفا استعفا بدین تا بجای شما آقایون بیان سر کار
پاکدل
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از همه کاربران محترم بخصوص بانوان گرامی ، لطف کنید به موضوع به شکل زنانه ، مردانه نگاه نکید . این طرح شامل ادارات استان هست . اما همانطورکه بسیاری از عزیزان گفته اند کارشناسی نشده است . دراستانهای دیگرهم درحال اجراست . چون به شکل قانونی اگه کارمندی ۵/۸ ساعت در روز کارکنه ، باید به او کمک هزینه غذا بدهند که در سال ۹۳ این مبلغ ۴۶۰۰ تومان بود وامسال شده ۵۲۰۰ تومان . دربعضی از ادارات بصورت ماهانه مبلغ را به کارمند می دهند که درحال حاضر بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان است . دربسیاری از ادارات درسطح کشور نیز بجای پرداخت مبلغ ، از ساعات کارروزانه کارمندان یک ساعت کسر می نمایند . یعنی کارمندان ساعت ۷ صبح تاساعت ۵/۱۴ کار می کنند. دربوشهر ، خوزستان ، اصفهان و ... به همین صورت می باشد . اما در استان ما این دستور با کیفیت فعلی، کاملا غیر قانونی است ومی توان آن را در دیوان عدالت اداری و یا سازمان بازرسی باطل نمود . با این طرح فقط زنان کارمند آسیب نمی بینند بلکه کل خانواده نابود و مختل خواهد شد . تمام نظرات مخالف طرح از طرف کاربران محترم نیز صحیح می باشد . لذا از استاندار محترم تقاضای رسیدگی فوری واجرای طرح موصوف مانند سایر استانهای دیگر هستیم در غیر اینصورت یا باید از خزانه دولت هزینه غذای روزانه هزاران کارمند پرداخت گردد ویا با طرح شکایت دردیوان عدالت وسازمان بازرسی نسبت به ابطال آن اقدام خواهد شد .
امیر
Iran, Islamic Republic of
نادان کسی مفتکی (ادبیات جدید)تعطیل نبود
کارمند مرد گچساران
Iran, Islamic Republic of
کسانی ناراحت هستند از این طرح که قبلا پنج شنبه ها کامل جیم میزدن اول صبح یه انگشتی حاظری میزدن بعدش میرفتن یه مراسم فاتحه خوانی ساعت ۱۲ هم میرفتن خونه ولی خانمی که نگران کمبود محبت و مهر مادری برای فرزندت هستی خداوکیل از بچه هات سوال کن آیا راضی نیستن دو ساعت دیرتر بری خونه ولی درعوض از ۴شنبه ظهر تا شنبه صبح کامل پیششون باشی .یا تو این گرمای گچساران بعد ماه رمضان ببریدشون مسافرت همین آبشار یاسوج.در ضمن کدوم بچه ای تا ساعت ۲ نهارشو نخورده اتفاقا بعدش هم خوابیده.حالا چه شما ۲٫۳۰ میرفتید خونه چه الان ۳٫۴۰ پس در هر حال تاثیری رو بچه ها نداره.شهامت داشته باشید بگید خودمان اذیت میشیم ربطی به بچه نداره..دلیلش هم معلومه روز ۵شنبه اصولا کاری وجود نداره تو ادارات الان میگید ارزشی نداره به خاطر یه روز خلوت کاری کل هفته اضافه بمونید.آیا اگه مثلا شنبه تعطیل میشد که روز شلوغ کاریه باز مهر مادریتون لطمه میخورد.....
کارمند مرد گچساران
Iran, Islamic Republic of
سر کار خانم لطفا یک جمله جواب من رو بدهید..
آیا اگر به جای ۵شنبه وه اصولا خودش روز خلوت کاری بوده مثلا شنبه که روز پرکاریه تعطیل میشد باز ناراحت بودید
۲٫آآیا در روزهای عادی وقتی ساعت ۲٫۳۰ میرفتید خونه بچه ها نهارشون رو نخورده و نخوابیده بودن که الان که ۴ میرسید خونه فرقی داشته باشه برای اونا
۳٫آیا از نظر خود بچه هاتون بودن مستمر ۳روز کامل کنارشون همراه با فرصت کافی جهت مسافرت و تفریح بهتر نیست تا یک ساعتزودتر رفتن روزانه شما به منزل آن هم در وقت خواب نیمروزی آنان که حظور شما هیچ گونه تاثیری برایشان نخواهد داشت
اكوانيان
Iran, Islamic Republic of
همه نظرات به نوعی شبیه و نزدیک به همه و از یک نمونه قلم و بیان
خانم محترم شما نمی خواد برا یه استان تصمیم بگیری در نظر سنجی انجام گرفته بالای ۹۰ درصد کارکنان با تعطیلی پنج شنبه موافقند .
دولت تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این تدبیر ، ماشاالله به این همه امید روی محمود داره سفید میشه از این همه تدبیررررررررررررررررررررررر
کارمند فرمانداری
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
خانمهای محترم به نظر من اعتراض شما بیشتر رو موضوع پنجشنبه ها میباشد زیرا شما خودتون پنج شنبه ها تعطیل بودین و اکنون نمیتوانید ببینید مرد ها نیز پنج شنبه ها تعطیل می باشند.
به نظر بنده این کار کاملا کارشناسی شده و از این خانم محترم نیز میپرسم که فرق ساعت ۲:۴۵ تا ۳:۴۵ برای ما چیه؟ما تغا برسیم خونه میشه ۳ الان میشه ۴ در هر صورت ما به موقع ناهار نمیخوریم و بیشتر شبیه عصرانه هست.زیاد نگران موضوع نباشید.با تشکر
Iran, Islamic Republic of
خانم ها اگه ناراحتن نیان سرکار
جانا
Iran, Islamic Republic of
خون زنان استان ما از خون زنان تهران رنگینتر که نیست زنان شاغل تهرانی ساعت ۴باید تعطیل کنن وساعت ۶/۵تا۷شب برسن خونه اینهمه هم کلاس نمیگیرن سرطان معده والاآخر ضمن اینکه زنان شاغل دارای فرزند هم باید اینو بدونن که اگه قبلا پنج شنبه ها تعطیل بودن باید ساعت کاری پنج شنبه رو در طول هفته جبران میکردند مدیرانی که به این موضوع توجه نکرده وبدون ساعت کاری پنج شنبه زنان شاغل رو روز پنجشنبه آزاد گذشتن تخلف اداری انجام دادن وباید پیگیری بشه
همکار آذریان
Iran, Islamic Republic of
قبل از این خود خانم آذریان با توجه به طرح استفاده از دورکاری روزهای پنجشنبه تعطیل بوده که هیچ وقت هم کاری در این روز انجام نداده و اظهار نظر نامبرده و امثالهم از روی کارشناسی و دلسوزی نبوده ضمن اینکه تنها ساعت کاری با گذشته یک ساعت تفاوت دارد زیرا ابتدا و انتهای ساعت کاری جمعا نیم ساعت (از ساعت ۷ صبح تا۱۵:۳۰ )برای ایاب و ذهاب کارکنان استفاده می شود
نوید
Iran, Islamic Republic of
ب نظر من پنج شنبه خوبه واسه تطیلی ب دلایلی...
نوید
Iran, Islamic Republic of
البته ی نظر دیگه هم دارم میخوام به مادران شاغل عرض کنم که کتاب در ستایش مادران خانه دار رو تهیه کنن مطالعه کنن حتما مطالعه کنین...
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
من تعجب میکنم یعنی اون خانم تهرانی که تا ۴ عصر سرکاره بعد راه میافته ساعت ۶ مثلا کرج خونه کناره فرزندشه حق نداره شما خانم اذریان برا اون نیم ساعت اضافه کار داری.اینجوری هم که مشخصه با اون نیم ساعت اضافه ناراحتی.عیب نداره استعفا بده برو خونه کنار فرزندت و جاتو بده یه مرد تازه بیشتر بدرد میخوره تا شما
همکار
Iran, Islamic Republic of
آقایان در این استان همیشه همه چیزو واسه خودشون می خواهند و برای زن و تکریم خانواده احترامی قائل نیستند و این اصلا مناسب این استان نیست چرا در تصمیم گیری نظر همکاران خانم اهمیتی ندارد.تنها دیدگاهشان این است که کار برای زن نیست.چقدر دید اشتباهی واقعا باید تاسف خورد.
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
نتیجه میگیرم باتوجه به اصل دمکراسی ورای اکثریت پنج شنبه ها باید همیشه تعطیل باشه
Iran, Islamic Republic of
این خانما هستند که کار ادارات میچرخونند . نبض ادارات ( ماشین نویسی ، دبیرخونه ، بایگانی ) تو دست خانمها هست . کدوم از اقایان میتونند این کارا انجام بدن . اقایان اگه یکساعت یه جا بشینند مریض میشند . باید تایم ادارایشون اختصاص بدن به بنگاهها و پرداخت قسطها و خرید منزل و کلا جیم زدن از ادارات . بابا اگه خانمها نباشند نظم ادارات از بین میره . هیچ به شغل و اضافه کار زنان با دیدگاه جنسیتی نگاه نکنید . یه مقدار به روز باشید . از این فکرهای بسته بیاین بیرون . این بنده خدا به نمایندگی از خانمها ؛ حرف حق انتقال دادن
نریمان
Iran, Islamic Republic of
درجواب نیکنام احمدی نزادقبل ازرای گیری رییس جمهورشده بود
اامیر
Iran, Islamic Republic of
نیکنام کلهر اصلا بلد نیست صحبت کنه و در حد واندازه اقای نوبخت با سواد با تدبیر اعتدال گرای جنتلمن نیست تو را خدا کمی بیشتر دقت ومطالعه کنید واسم احمدی نزاد را دیگر بر زبان نیاورید احدی نزاد ویارانش به موزه تاریخ سپرده شدند ومملکت را به ویرانه ای تبدیل وتحویل دادند.
اامیر
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب نیستی دروغ نگو اصلاح طلبان با برنامه و تدبیر مخالف نیستن
یاداور گذشته
Iran, Islamic Republic of
آره جون خودت موقعی که سبزی خورش میارین تو اداره پاک میکنین چندتایی میشینین دور هم غیبت میکنین . اینجور نظم اداره رو حفظ می کنین.
استقلال قهرمان
Iran, Islamic Republic of
لزومی نداره خانما بیان سر کار با این همه جوان فوق لیسانس بیکار البته مرد لطفا ناشکری نکنید
اشنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا نظر بعضی ها خنده داره ،چقد تنگ نظرند بعضی افراد،کار زن و مرد نداره همه یکسانند،هیچ فرقی بین زن و مرد نیست ک بعضی ها میگمن خانمها نیاین سر کار،تعطیلی پنجشنبه خوبه فقط باید ساعتش درست بشه
اشنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا نظر بعضی ها خنده داره ،چقد تنگ نظرند بعضی افراد،کار زن و مرد نداره همه یکسانند،هیچ فرقی بین زن و مرد نیست ک بعضی ها میگن خانمها نیاین سر کار،تعطیلی پنجشنبه خوبه فقط باید ساعتش درست بشه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1