تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۱۱۱۸۶۷

بلوارآرانپور دهدشت؛ محل انباشت زباله و فاضلاب

۳
۰
کبنا ؛در حالی که اعضای شورای شهر و شهردار دهدشت  از فرصت حضور در مسند شورا و شهرداری به نحو مطلوب و بهینه استفاده می کنند هستند کسانی که در همین شهر به دلیل بی توجهی و بی خیالی آنها آسایششان سلب شده است.
یک از محلات شهر دهدشت که اهالی آن مدتهای زیادی از بی‌توجهی شهرداری و سوء مدیریت در خدمات رسانی عملا به محل انباشت زباله و فاضلاب تبدیل شده است بلوار آرانپور دهدشت است.
اهالی این محله به رغم اینکه بارها مشکلات خود را به شهرداری و شورای شهر انعکاس دادده اندو از آنها برای رفع این معضل کمک خواسته اند عملا با بی توجهی و بی میلی نسبت به رفع این معضل مواجه شده اند.
یک از اهالی این بلوار با انتقاد شدید از شهرداری و اعضای شورای شهر دهدشت گفت: باراها این مشکل را به شهرداری و اعضای شورای شهر انتقال دادیم ولی با نیشخند و بی‌ توجهی آنها مواجه شدیم.
 
وی گفت: متاسفانه در طول سه سالی که من در این محله سکونت دارم حتی یک بار هم شهرداری برای جمع آوری زباله ها و ساماندهی جدول فاضلاب این محله اقدام نکرده است.
این جوان افزود: متاسفانه در حالی که اعضای شورای شهر دهدشت در شهرهای یاسوج و تهران جا خوش کرده اند و دارند از هوای سردسیری فیض می برند ما در دهدشت و در این محله باید آرزوی یک نفس عمیق را با خود به گور ببریم.
این شهورند دهدشتی خطاب به اعضای شهردار و شورای شهر دهدشت گفت: ما هم خدایی داریم ولی شما هم بدانید که روی آسایش را در آن دنیا نخواهید دید چرا که در امانتی که همان مسئولیت و وظیفه شناسی است خیانت کرده اید و عملا به دنبال منافع خود رفته اید و مشکلات شهر و محلات را به امان خود رها کرده اید.
وی توضیح می دهد: اعضای شورای شهر معمولا به منافع شخصی و طایفه‌ای خود توجه داشته‌اند ولی در این دوره کار از حد گذشته و شهرداری و شورای شهر مسائل و مشکلات شهری را به امان خود رها کرده اند و هر یک در فضای خود بسر می‌برد.
خانم جوان دیگری از اهالی همین محل نیز گفت: بوی تعفن فاضلاب و زباله ها زندگی در این محله را برای ما سخت کرده و شب جرات نمیکنیم کولر را روشن کنیم چرا که خانه از بوی فاضلاب پر می شود.
این مشکل تنها گوشه ای از رنجنامه اهالی دهدشت شهر دهدشت است شهری که به دلیل اهمال دستگاه های خدمات رسان بیشتر به بیغوله ها تبدیل شده و همین کمبود امکانات و بی توجهی در امر خدمات رسانی مطلوب باعث شده هر روز شاهد مهاجرت بخش از جمعیت این شهر به شهرهای همجوار باشیم.
خیابان سایپا یدک و بلوار آرانپور تنها گوشه ای از زخم های شهر دهدشت است زخم هایی که مرهم آن احساس مسئولیت و وجودان کاری است که در خیلی از مسئولان عملا وجود ندارد.
IMG-20150620-WA0008 IMG-20150620-WA0009 IMG-20150620-WA0010  IMG-20150621-WA0010 IMG-20150621-WA0009 IMG-20150621-WA0008  IMG-20150621-WA0005 IMG-20150621-WA0005 IMG-20150621-WA0006 IMG-20150621-WA0008 IMG-20150621-WA0009
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه حداقل یکی از مشکلات مردم دهدشت (مهمترین مشکلشون) حل شود این شورای شهر را منحل و درش را گل بگیرید . مشکل اساسی مردم دهدشت خود شورای شهر است
سنگ صبور
Iran, Islamic Republic of
.بزارهمینطوربماند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام به خدا ..شورای شهر وشهردار را دهدشت دارد فقط بلد هستند بنر اعضا با کت وشلوار های گوناگون را در سطح شهر نصب کنند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1