تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۱۱۱۸۴۷

پیش گویی برد تاجگردون! رویای وابسته به الهام قبلی؟

۵۲
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ مصطفی جوزانی
رویای وابسته، توانایی برای دیدن آینده از طریق الهام را می گویند. برای دیدن و تصور کردن آینده، این توانایی نیازمند آن است که استفاده کننده ناهشیار باشد. با این وجود، مشخص نیست که استفاده کننده بتواند این توانایی را به دلخواه فعال نماید.
برای حدس و توانایی آنچه که در آینده رخ می دهد، باید دچار ذهنی ناهشیار شویم! اما آیا کسانی که به هر دلیلی خود را به خواب زده اند، یا دچار ذهنی مشوش و خواب زده شده اند، بازهم قدرت گرفتن الهام قبلی را دارند؟
متاسفانه تبعاتی که در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری، در سالهای ۸۴ و ۸۸ گریبانگیر کشور شد، ساخته اذهان خراب و خواب زده به اصطلاح ناهشیار با توجه به الهام توهمی و القای پیروزی بود.
اگر از این نکته مهم نگذریم که همگان از اشخاص و جریانات مختلف، بر دمکراتیک بودن برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی هم نظر هستند، پس بنابراین چه عواملی باعث شد که کسانی خواسته یا ناخواسته در زمین فرصت طلبان به بازی گرفته شوند؟
به جز این که گناهشان تنها پیشگویی و القای پیروزی! صرفا به دلیل الهامات متوهمانه قبلی بود؟
البته جدای از انتخابات ۸۸ که خیانتی از قبل برنامه ریزی شده بود، نباید همان دید را نسبت به سال ۸۴ داشته باشیم. پیروز آن انتخابات فردی ناشناخته بدون هیچ پشتوانه جریانی و رسانه ای و از همه مهمتر مالی بود. و در مقابل هاشمی رفسنجانی ! بدون هیچ توضیح خاصی قرار داشت که پیروزی قطعی بدون دریافت هیچ الهامی و پیشگویی قبلی از آن وی دانسته می شد. پس در این صورت چه عواملی دست به دست هم داده که اینچنین پیشگویی شود؟
گفتیم که بدون هیچ توضیح خاصی فقط به سوابق مبارزاتی هاشمی قبل از انقلاب و بعد از آن ریاست مجالس خبرگان و شورای اسلامی و از همه مهمتر دوران ریاست جمهوری وی بسنده می کنیم. که این برگ برنده ها همراه با جریانات سیاسی، رسانه ای و مالی فوق العاده قوی دست به دست هم داده بودند که الهام قبلی و القای پیروزی هاشمی موجی اساسی در اذهان و نه در واقعیت ایجاد کند.
حال فضا در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان این روزها قبل از انتخابات مجلس در دوره نهم، برای جریان اصلاح طلب جهت فریب افکار و القای پیروزی قطعی! تاجگردون به دلیل رویای وابسته حکایت دارد. و از آن سو به دلیل اینکه انتخابات آینده با توجه به تعظیم الهامات متوهمانه و احساسات کاذب در برابر رای و نظر مردم و از همه مهمتر چارچوب دمکراتیک انتخابات در نظام جمهوری اسلامی دارد.
پس بنابراین چه عواملی و به چه حقی با توجه به این نوع القائات متوهمانه که تبعات جبران ناپذیری را به کشور در گذشته تحمیل نمود! خود را نماینده افکار و رای مردم می دانند که اینچنین نظر قطعی درباره انتخابات آینده می‌دهند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

دیما
Iran, Islamic Republic of
انتخاب براساس شایسته سالاری و اصلاح طلبی میباشد.
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز ایشان قبول هم نشوند بقول شما تا۴سال آینده که حکومت ئفتنه گران سر کارند صاحب قدرت میباشند ۰اگر خدای ناخواسته شماها رفتید دوباره فلاکت وبدبختی مردم شریف گچساران را تجربه خواهیم کرد
بنر
Iran, Islamic Republic of
خطاب به خناسان و دلواپسان : از حسادت و کینه بسوزید
سید اولاد پیامبر
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم تمام افراطی های تندرو به خصوص افراطی های تند روی گچساران که از همین حالا قصد تخریب دکتر تاجگردون را د ارند. جنازه تاجگردون را بر این گچ مغزهای افراطی ترجیح میدهم.

۷اسفند۱۳۹۴ روز روسیاه افراط و افراطیگری را پیشاپیش به تمام افراطیون به خصوص اونایی که منفورترین شخصیتهای این مملکت رو توی مسجد شهیدان آوردند تسلیت میگویم.
قشقایی ز د
Iran, Islamic Republic of
ما ترکها در هیچ دور ه ای از نمایندگان مجلس شخصی را همانند تاجگردون ندید ه ایم که اینقدر واسه شهرش و روستایش کار انجام دهد
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
ما ترکها در هیچ دور ه ای از نمایندگان مجلس شخصی را همانند تاجگردون ندید ه ایم که اینقدر واسه شهرش و روستایش کار انجام دهد
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
نمایند ه ای که بیت ترک لر عرب مهاجر فرق نمی زاره فقظ تاجگردون است
سید
Iran, Islamic Republic of
جنا ب اقای جوزانی،برنده قطعی انتخابات اینده گچساران وباشت جناب اقای دکتر تاج گردون می باشد،جنابعالی هم نمیخاد پیش گو وغیب گو بشی،هیچ فتنه گری هم بالاتر ازخو شماها نبود ه ونیست،در اخر هم خیلی بچه ای.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
بنده بعنوان اصولگرا تمام قد از دکتر تاجگردون و اقدامات و ولایت پذیری ایشان حمایت کرده و در آینده نزدیک همه دوستان که تا دیروز .... را به چالش خواهم کشاند.منتظر علم بزرگ اصولگرایان حامی دکتر تاجگردون در گچساران باشید
؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کی گفته که وقتی یکی عقاید اصولگرایی را قبول کرد باید یک سری افراد را هم قبول کند. به گفته مولای خوبی ها علی(ع) :ببینیم چه میگوید نه که میگوید. والله تفکرات تاجگردون تا امروز از مدعیان اصولگرای گچساران ولایی و اصولگرایانه تر است. کجای اصولگرایی قدرت طلبی است.تخریب دیگران است.به هر بهایی به قدرت رسیدن است.یک مورد از خروج تاجگردون از خطوط قرمز نشون بدید شما راست میگید.بسسسسسسسسسسه خواهشا
بینا
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر با تاجگردون مشکل دارین خدا را شکر میکنیم که دکتر هیچوقت دنبال منافع نبود اگر دارد خودش را به اب آتیش میزند چوندلش می خواهد زادگاه هم قطارانش عزیزانش دوستانش وو خودش به شهر و ابا دیش افتخار کند در تهران ..که نشان دهد نفتی که میاد و اون تهراننشینا بد ونن که از کجا میاد وان ها در خوشی باشن مگه بچه های ما چه گناهی دارن مگه نباید خوش باشن اگر جشن بر پا می شود میگن گ ناهه اگر بی خیال بشه میگن چکار کرده با کدوم ساز باید رقصید بخدا قسم جز خودش هیچکس به داد ما و شهر ما نخواهد رسید البته مشکلاتی هم در زمینه بیکاری داریم که به امید خدا و تلاش آین مرد بز گرو آر درست میشه بیایید دست از این حرف حدیث ها برداریم و شهر مان را در همه جا نشون بدیم بگیم که آبادیهای. شهرهای شما از پول نفت یه که از ظر ف.جنوب میاد وو بعد خودمان داریم مردی را که مملکت قبول دارن خودمان خرا بش می کنیم تاجگردون مرد کهن .مغزی پر و عشق پیر و جوان موفق باشید
بهروزی
Iran, Islamic Republic of
ترک های عزیز شما اگه توان داشتید به اجماع می رسیدید و یک ناینده از بین خودتون انتخاب می کردید. نه اینکه بیاید از آدمی مثل تاجگردون که در محله جردن تهران و بسیاری مکان های دیگر کاخ ها رو تصاحب کرده. از بی خبری شما مردم شهر گچساران واقعا تعجب می کنم که اینقد ساده هستید. تمام این ها هم که از تاجگردون در این صفحه طرفداری می کنند نیز نوچه های این آقا هستند و کیسه دوختند. به دنبال انتخاب اصلح باشید و یک نگاه به خود بیندارید و مجلس را به مکان معامله ملک و خرید حج تمتع برای یعضی ها تبدیل نکنید.
بیزار از تخریب
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این نوع برداشت های بیجا و برآمده از تخریب ناشی از رشد قارچی در فضای سیاسی است که هر بچه ای که نوشتن الفبا رو یادگرفته وارد صحنه سیاسی شده و شعار های برخواسته از نیات نام طلبانه در جهت نان میدهد و به خود حق اظهار نظر میدهد!
عجیب است که چگونه برای خود توجیح میکند که بله منم صاحب نظرم و بگذار سخنی بگویم..!
مردم هوشیار هستند و میبینند که جعفری و حسینی که رفتند مجلس صدایی ازشان درنیامد ولی تاج گردون در دور اول چ کارهایی کرد که از حوصله بیان من خارج است و مشق امشب شما که برید و چشمانتان را باز کنید و ببینید که چ کارهایی در همین دور اول انجام داده است..

من الله توفیق
حبیبپورباباکلان
Iran, Islamic Republic of
جناب برادری که فقط موقیت انتخابات رادر نظر میگیری وبه ترکها سر میزنی جناب دکتر تاجگردون هر سه ماهی یک بار در باباکلان نشست داره ومشکل برادران ترکمان راحل میکند.
........
Iran, Islamic Republic of
بهرحال در دوره ای که اقای تاجگردون برنده نشدن و سید قدرت رای نهایی را اورد خیلی منطقی پذیرفت و سکوت کرد هر چند انتقادهایی بود.در سال ۸۴ هم اون آقا خیلی ناشناخته هم نبود و حمایتهایی از سوی ....میشد که موثر بود.
ایران
Iran, Islamic Republic of
آقای جوزانی این یک واقعیته که تاجگردون پیروز قاطع انتخاباته..ولی کلا ما پیشگویی رو از کیهان جونت یاد گرفتیم.
نریمان
Iran, Islamic Republic of
اقای جوزانی بازجوگیرشدی تحریکت کردندبازحرفهای نسنجیده زدی برادردوستان ولایی وحزب الهی شمارادیدیم بنام ولایت ودین چه غارتگریهایی کردند ماهمین تاجگردون بقول شماطرفدارفتنه رادوست داریم هیچی نداریدبگیدفقط باکلمات فتنه ضدولایت فقیه ضدانقلاب برچسب میزنید
رفیعی
Europe
بیکاری تو گچساران مشخصه اما نماینده ما به فکر چمن مصنوعی وپارک هست..اونم شهرداری که ازیاران سید قدرت حسینی هست...درضمن هیچ نماینده ای تو شهرستان گچساران وباشت ۲سال پشت سرهم نرفته...مردم دیگه آگاه شدن که بیکاری جوانانشون اولویت اولشونه..
بینا
Iran, Islamic Republic of
عزیزی که می گویی تا جم بدون جردن نشینه .می دونی تاجگردون چند ساله تهران زندگی می کنه .ایشون می تونستن در تهران شیراز هم کاندید بشن ولی به خاطر شهر و دیوارش کا ندید شده و مطمئن باش اگر میشد بیشتر بهش افتخار می کردن نه من و شما بشینیم بگیم تاجگردو ن توی جردن زندگی می کنه .ایشون همیشه از نظر مادی معنوی پر بودن و هستن ا ینشالله همه ما را به راه راست هدایت فرما من به وجدانم رجوع کردم و شماها هم به وجدان رجوع کن اگر مشکل شخصی داری اون یه چیز دیگه است
شجاعی بوستان
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون مردبی ادعاومحبوب کشورایران است.آقای جوزانی به جز فکرنکن .تاج گردون درهرکلان شهری برای نمایندگی مردم شرکت کندپیروزخواهدبود.(هفت شهر عشق راعطارگشت.شماودوستان مغرضتان هنوزاندرخم یک کوچه اید)عزیزم.تاج گردون نیازبه نمایندگی ندارد جون همفکردولت هست ومی توانددربهترین پستهای کلیدی درپایتخت مشغول شودولی به عشق مردم وباشعارخدمت بی منت وصرفاباتوجه به نفوذوتوانایی که داردواردعرصه انتخابات خواهدشد.مردم میدانندکه چه کسی برایشان کارمی کندوباقدرت وباعشق وعلاقه به دکترتاج گردون رای خواهنددادتاانشاالله باتوجه به لیاقت ودرایتی ک درایشان سراغ دارندبرکرسی ریاست مجلس تکیه زند.
کشکولی
Iran, Islamic Republic of
میدونید یکی از آرزوهای بویراحمد اینه که کاش یه نماینده ای همتراز تاجگردون داشتند واقعا باید قدرشو دونست اگر کسی بر علیه ایشان صحبت میکنه به خاطر منافع شخصیشه والا هیچ کس مثل تاجگردون در جهت منافع عامیانه کار نمیکنه ما ترکهای گچساران از صمیم قلب تاجگردون را دوستش داریم و بهش افتخار میکنیم
مهمان
Iran, Islamic Republic of
جوجه ها را آخر پائیز می شمارند، وقتی که ابرهای تیره کنار روند و ماهیت افراد مشخص گردند آنوقت از طرفداری کردنتان پشیمان و شرمنده خواهید شد که دیگر دیر شده است.
حسین
Iran, Islamic Republic of
صحبت های دانشجوی دکترای جامعه شناسی در مناظره پخش زنده از شبکه سوم سیما :
http://www.aparat.com/v/DVR8K/
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
آقا جوزانی
افراد زبون و فرومایه مانند مگس روی ناپاکی ها و آلودگی هامی نشیند و به دنبال نقاط فاسد میگردد. و مواضح صحیح و سالم را ترک میکند . اکنون نامه نگاری شما علیه دکتر تاجگردون شبیه عمل مگس میماند.
Iran, Islamic Republic of
بابا چقدر ساده ا لوحانه فکر میکنید تاجگردون خودش نیروی اصولگرای محض هست
هیهات
Iran, Islamic Republic of
جناب بهروزی.تاجگردون توی کاخ نیاوران هم بشینه از عرضه خودشه.اون موقعی که ایشون تو رشته ی اقتصاد تو دانشگاه درس میخوند جنابعالی کجا بودی؟ استاد دانشگاهش چون تاجگردون دانشجوی خوبی بود ازش دعوت کرد که بیاد تو سازمان برنامه و بودجه کار کنه و همینطور پله های ترقی رو طی کرد.البته شانسش خوب بود که اون سالها و حدود سالهای ۷۰ که ادارات و سازمانها از لحاظ نیروی انسانی اشباع نشده بود تونست وارد سازمان برنامه و بودجه بشه.جنابعالی این وسط اومدی با این جمله یه چیزی گفته باشی که تخریبش کنی.واقعا برات متاسفم .خداوکیلی من برای دورهای آینده مجلس ناراحتم و همش فکرم مشغوله که کی میتونه بعد از تاجگردون اینچنین برای گچساران و باشت کارهای عمرانی و .. انجام بده.واقعا چهره گچساران داره عوض میشه.اونوقت کسانی امثال شما با دسیسه و تخریب فکر میکنید میتونید از آرا تاجگردون کم کنید.کور خوندید برادر .برو خودتو اصلاح کن.
زوال
Iran, Islamic Republic of
به نظرم اقای جوزانی عزیز این مطلب خودرا که مفهوم تکراری دارد قبل از خبر استانی شدن انتخابات به سایت داده است چون با استانی شدن انتخابات بقول معروف گاو نرمی خواهد ومرد کهن
عقل سلیم
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنم اقای جوزانی عزیز مطلب خود را که مفهوم تکراری داردقبل از انتشار خبر استانی شدن انتخابات به این سایت داده است با این شرایط برای انتخاب شدن به قول معروف گاو نر می خواهد ومرد کهن
جمشید
Iran, Islamic Republic of
در جواب سید اولاد پیغمبر لطف کن ادب و نزاکت خودت را در صورت داشتن ادب رعایت کن و با حسن ادب سخن و مطلب بنویس اگه میخوای انتقاد کنی درست اما این صحیح نیست که شروع میکنی به عقده گشایی.
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
انتخابات استانی شده افراد وطوایفی معدودی که بخاطر منافع دور تاجگردون را گرفته اند هوشیار باشند، جوانان بیکاری که بی عدالتی را دیده اند هوشیارند انها دیگر گول عکس های تاجگردون را نمی خورند.
احمد لو دره شوری
Iran, Islamic Republic of
خاستیم به اقای بهروزی بگو یم ما ساده نیستیم ما با فکر و عقل رای خواهیم داد
محروم
Iran, Islamic Republic of
نیازی نیست شماها به مردم دیکته کنید اون روزها از خونه میزدیم بیرون میدیدیم حالاهم می بینیم خودتون راخسته نکنید هنوز ما درد قبلی هارا میکشیم
مصطفی حسینی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز در این که دکتور تاجگردون بزرگ مرد سیاست استان مان بازهم سکان دار مجلس و ابروی استان خواهند بود شک نداشته باش مردم گچساران و مردم کل ایران لطمهایی که از سوی اصولگرایان دیده اند را فراموش نخواهند کرد
ایل باوی_
Iran, Islamic Republic of
اقای جوزانی خودتون بااین حرفا در اذهان عمومی خراب نکنید
مهدی ایزدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون
بهار
Iran, Islamic Republic of
امان از لیدرهای تاج
بهلول
Iran, Islamic Republic of
جناب جوزانی ، شما که اینقدر بصیرت دارید و ذهن افراد را می کاوید ، چرا برآشفته سخن میگویی ؟ به همان دلایلی که گفتی ، مطلب شما هم تاجگردون را برنده ی انتخابات آینده میداند . پسر جون برو کشکات را بساب که دوران دولت ویران الدوله محمود خالی بند و یارانش و همراهانش به سطل دم در منازل مردم ریخته شد.
باوی ساکن یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تو با این متن مزخرفت
سخنور
Iran, Islamic Republic of
با استانی شدن انتخابات گزینه اصولگریان گچساران دکتر افتخاری است.
دشت مور
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به کامنت جناب رفیعی‌..
مردم آگاه هستند که وظیفه ی نماینده کار شخصی نیست و بیکاری و اشتغال جز وظایف دولت است که متاسفانه دولت اصولگرای احمدی نژاد عامل اصلی بیکاری بود و الا در زمان اصلاحات سرمایه گذاری چشم گیری در کشور در حال انجام بود
در کل اصولگرا برا نقد آفریده شده نه مدیریت..نمونش همین جوزانی...جز نقد چیز دیگری بلد هست بنظرتون؟؟؟
اما در مقابل اکثر متخصصین کشور نگاهی اصلاح طلبانه دارند
سحر
Iran, Islamic Republic of
آقای جوزانی عالی بود. یکی دونفر اوباش رو اجیر کردن هرکی تاجگردونو نقد کنه میگیرنش به باد فخاشی و الفاظی که فقط خودشون لایقشن. شما شک نکن راهی که میروی راه آزادگی و شرافت انسانی است. این کاسه لیسان نوکری را به ارٍ برده اند. آری روزی که ابرهای دروغ ونیرنگ کنار زده میشود و خون نخبگان ترور شده دوباره به جوش درآید خیلی دیر نخواهد بود. فریب ماندگار نیست
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام یکی یکی نشستم خوندم کامت ها رو خدایی ووجدانن جدایی از هر مذهب وراه وزبان ماهه برادری خدایی ول انصاف تاجگردون واسه شهر چه کرده این همه سنگش رو به سینه میزنید اگه کارهای شهرداری مانند جدول وچراغ وچمن مصنوعی میگید تاجگردون کرده پس شهرداری چیکار کرده اگه میگید حمایت کرده همین کارهارو هم مگه حسینی نمیکرد که بهش فوش میدادین که ها چرا شهر وخراب میکنن الان همون کارو تاجگردون انجام میده میگین به به زیر گذر خومهندس پولادی وندا از شرکت بودجه ش رو آورد فرودگاه به تهران وصل شد باز فولادی آورد جاده ی دوبانده ی گناوه به گچساران که کلید منطقه آزاد شدن خورد رو باز فولادی آورد کارخانه های بسته شده رو فولادی باز کرد مال شرکت ونفت رو پارک نفت وفضاهای سبز دیگه وهمین شرکت نفت ودانشگاه نفت رو فولادی لغوش کرد ونزاشت بره اگه رفته بود گه شما دیگه هیچ بودین بعضی ها میگن فولادی نفوذ نداره اگه داشت برکنار نمیشد یا تاجگردون بخاطر شهرش اومده چیکار کرده فولادی برکنار شد وزیر نفت وزیر خارجه همش برکنار شدن بعدشم برکنار ی مهندس پولادی وندا از بی لیاقتی مسولین وقت بود وفشارهایی که از یاسوج اعمال میشد لغو شد ودیگه هم تصویب نشد دکتر تاجگردون که شهرو میکنه بنر واسمشوشعارشو میزاره خدمت بی منت کدوم کار عمرانیش در حد واندازه های کار مهندس پولادی وندا بوده مهندس پولادی این همه کار عمرانی کرد یبار تبلیغ کرد تاجگردون برا اشتغال زایی چه کرد رییس کمسیون بودجه بود چرا دوتا کارگاه تولیدی را ه ننداخت دوتاجوون برن سر کار تنها کار عمرانی تاجرگدون جاده چرام بود موافق باشین
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
دروووووووووووود بر مهندس فولادی وندا جنابی که از طرف ترکها حرف زدی تو چیکاره باشی کی برادران لر زبان جز دم انتخابات هوای مارو داشتن وتو چقدر ساده ای که اینطور فکر کردی مگه تو مهندس فولادی رو نمیشناسین اگه نمیشناسین برو بوشهر شیراز ووووو تا بهت بگن چیکاره بوده وچیکارهایی کرده اسمش مه میاد همه سیغ میشن مدیر هستش چون خارج از محیط نفت کار کرده براشون از بودجه یی نفت همین گچساران دوماه مدیر بود برو مطالعه کن چقدر کارهای عمرانی کرده الکی کامنت نزارید اگه مهندس پولادی زد مهندس پولادی چندین بار جزو مدیران ارشد شرکت نفت چندین دوره جزو نفرات ارشد وزارت نفت شناخته شده افتخار ماهستش بفهم اینارو هرچند من همه ی همشهری هام چه لر ترک بهبهانی عرب رو دوست دارم وبرادرانم هستن
توشهر ميگن
Iran, Islamic Republic of
مدیران کهگیلویه ای که ادعا ذمیکنند باحمایت تاجگردون مدیرکل شده ایم باعث گردیده که اگر ازباشت وگچساران درروز انتخابات عبور کنیم به لحاظ تنفری که مردم ازآنهادارند، ما به آقای تاجگردون رأی ندهیم .مانند تعاون روستایی استان ، خداییش ماموندیم چه از ایشون دیده اند.
جمال
Iran, Islamic Republic of
به خاطر برخورد نادرست مدیر کل اموزش و پرورش با فرهنگیان بویراحمد به باشت می رویم و به تاجگردون هم رای نمی دهیم
باوی
Iran, Islamic Republic of
در جواب جناب اقای محمود عزیزم شهرداری اون پولایی ک باهاش چمن و جدول میزنه از کجا میاره بنظرت؟؟شما پول دستی بهش میدی
نریمان
Iran, Islamic Republic of
درجواب محموددلم برات میسوزه هرچه برعلیه تاج وبسودفولادی حرف میزنی فایده نداره
نوری دهبزرگ
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لطفا و خواهشا کسی با ...و تاجگردون .بین حامیان و تاجگردون درست نکنند ک ما حامیان .از طایفه دهبزرگ پرپاقرص پشت نماینده ولایت مدار جناب اقای دکتر تاجگردون ایستاده ایم و ارزوی توفیق و سربلندی روز افزون داریم
نوری دهبزرگ
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اقای تاجگردون
ناشناس
Europe
جوزانی احمدی نمرات زد اصول حسابداری آوردی ۵ برو درستش کن اونوقت ازسیاست حرف بزن
اسحاق از آرو
Iran, Islamic Republic of
خطاب به برادر محمود
مگه دوره های قبلی شهرداری نبود؟تربیت بدنی نبود؟ مگه نماینده نبود ؟چرا رو واقعیت پا میزارین بیاید دست به دست هم و برای آبادی شهرمان از دکتر حمایت کنیم
اسحاق از آرو
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر تاجگردون و بس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1