تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۱۱۷۵۹

برگزاری دوره‌ آموزشی عکاسی در گچساران

۷
۰
کبنا ؛sharif masoud
رئیس انجمن فیلم و عکس اداره ارشاد اسلامی گچساران از برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی در بخش تدوین عکاسی با حضور اساتید برجسته در این شهرستان خبر داد.

مسعودشریف رئیس انجمن فیلم و عکس گچساران با بیان اینکه این انجمن زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در حال فعالیت است، اظهار کرد: انجمن فیلم و عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و شکوفایی استعدادهای ناب این شهرستان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مقدماتی در بخش تدوین عکاسی کرده است.

وی با بیان اینکه برای افرادی که این دوره آموزشی را با موفقیت به پایان برسانند، گواهی پایان‌دوره داده می‌شود، افزود: علاقمندان جهت شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر به این انجمن در اداره مراجعه کنند.

* تشریح برنامه‌های انجمن فیلم و عکس گچساران

رئیس انجمن فیلم و عکس اداره ارشاد اسلامی گچساران در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های این انجمن، تصریح کرد: این انجمن با هدف تشویق همه‌جانبه در راستای تولید فیلم کوتاه نیز آماده حمایت و پشتیبانی از فیلم‌سازان در شهرستان است.

شریف با اشاره به روند تولید فیلم کوتاه و حمایت فیلم‌سازان در این راستا، ادامه داد: با تصویب طرح و ایده فیلم‌ساز توسط شورای ارزیابی‌کننده و هدایتی در عرصه تولید فیلم کوتاه نیز پس از بررسی منطق ایده در بین شورا، ورود به مرحله تولید توسط فیلم‌ساز صورت می‌گیرد.

این مسئول هدف این انجمن در شهرستان را ساخت فیلم کوتاه عنوان کرد و گفت: آموزش تولید، کسب مهارت و ایجاد درآمدزایی برای هنرجویان نیز مهم‌ترین رویکرد این انجمن در شهرستان است.

وی با بیان اینکه در دوره‌های آموزشی فوق‌الذکر در راستای تقویت و ارتقاء کیفی آموزش از اساتید برجسته استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در جهت ایجاد انگیزه و تحول در تولید و آموزش در این انجمن نیز گام‌های موثری از جمله دعوت از اساتید و کارگردان‌های مجرب، برگزاری ورک‌شاپ‌های تخصصی نیز برنامه‌ریزی شده است.

رئیس انجمن فیلم و عکس اداره ارشاد اسلامی گچساران تمرکز بر حوزه فیلم کوتاه و جوان را توجه به آینده سینمای کشور دانست و افزود: علاقمندان حاضر در این دوره‌های آموزشی پس از فراگیری آموزش‌های حرفه‌ای و تجربه تولید در سطوح مختلف نیز آمادگی ورود به حرفه سینما را پیدا خواهند کرد.

شریف با بیان اینکه این انجمن متولی صفر تا صد سینمای داستانی است، عنوان کرد: جوانان علاقمند این حرفه می‌توانند دوره‌های مقدماتی و تجربیات اولیه این حوزه را با حمایت این انجمن در شهرستان طی کنند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه کشف استعدادهای جوان، اولویت مهم این انجمن است، اذعان کرد: این انجمن تصمیم دارد که در مقاطع مختلف زمانی نسبت به چابک‌سازی و بالندگی خود همسو با تغییرات فرهنگی و فناوری‌های روز نیز با آسیب‌شناسی در خصوص بخش‌های مختلف هنر، عکس و فیلم اقدامات موثری انجام دهد.

وی در پایان یادآور شد: انجمن فیلم و عکس گچساران به عنوان فعال‌ترین انجمن در استان در دهه گذشته تولیدات آئینی، استانی، مستند و همچنین تولیدات بسیاری در حوزه کودک و نوجوان داشته است./فارس

 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران شهر ما
Iran, Islamic Republic of
کلاسهای عکاسی چند ساعته برگزار میشه؟؟؟؟؟؟
چقد پول میگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟این کلاسها آبکی نباشه!!!!!!!امکانات خودتون را نگفتید؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تو گچساران هر موسسه خصوصی بروید کلاس خیلی بی کیفیت کلاسهاشون برگزار میشود.فقط فنی حرفه ای گچساران بسیار علمی و با امکانات و مربیان توانمند کلاسها را برگزار میکند.
کلاسهای آموزشی فنی حرفه ای
Iran, Islamic Republic of
فنی حرفه ای گچساران در فلکه سرباز اول جاده آبشرین کلاسهای طراحی وب با زبان html / کارور شبکه اینترنت/کاربرد رایانه در محیط کار/کارافرینی KAB /ابزار دقیق/جوشکاری/برق خودرو/ و رشته های دیگر
بصورت فشرده یک ماهه یا دوماهه با مدرک معتبر ملی و بین المللی ارایه میدهد.

بجای دادن پول زیاد چند صد هزار تومانی به موسسات خصوصی بی کیفیت در گچساران به کلاسهای استاندارد با مربیان کاردان فنی حرفه ای که تنها با پرداخت حدود ۵ هزار تومان شرکت کنید و مدرک ملی بگیرید که هر جا رفتید با آن مدرک هم وام میدهند و هم باهاش کار کنید.

دوستان و فرزندان خودتان را تشویق به شرکت در کلاسهای فنی حرفه ای کنید نه اینکه سر از کلاسهای بی ارزش و غیرکاربردی در موسسات زیادی که امروز به وفور در شهر گچساران مثل بقالی سردر آورده اند در بیاورند.
Arezo
Iran, Islamic Republic of
میگم فنی و حرفه ای کانالی ادرس تلگرامی داره ک بدین؟!
م
Iran, Islamic Republic of
تدوین عکاسی؟اولین باره میشنوم
آرزو
Iran, Islamic Republic of
اداره ارشاد مگر کلاس برگزار میکند؟؟مدرکش معتبر است؟؟


عکاسی خیلی خوبه اما آیا باید خودمان دوربین داشته باشیم یا دوربین خودشون دارند؟؟چون دوربین ندارم.


کلاسهای آموزش خبرنگاری و وبلاگ نویسی و فتوشاپ و طراحی وب و فیلنامه نویسی هم برگزار کنید خیلی استقبال میشه.


فقط خواهشن کلاسها را در مرکز شهر در آموزشگاه یا مدرسه یا کتابخانه برگزار کنید.آخه رفت و آمد تا اداره ارشاد سخته بخصوص برای خانم ها.
ساعت کلاسها را هم ظهر نگذارید.
Arezo
Iran, Islamic Republic of
منم خیلی اذیت میشم فقط فنی حرفه ای خوبه و اداره ارشاد ک دوتاش دورهههه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1