تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۱۱۱۵۰۷

زینل زاده: نه به تهران می روم نه کاندیدا می شوم

۰
کبنا ؛IMG_0197حبیب قلندری
شهردار گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: در بحث زیبا سازی و مبلمان شهری با کمبود جدی الخصوص در معابر و بلوار شهر مواجه هستیم و ما اعتقاد داریم در ارتباط با زیبا سازی و طراحی و معماری شهری با توجه به پیشینه قدیمی شهرستان گچساران نسبت به شهرهای دیگر استان کهگیلویه و بویر احمد جای کار بیشتر وجود داشته و دارد.
اردلان زینل زاده با اشاره به اینکه شهرداری در بحث فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی تعامل و همکاری و مشارکت بسیار خوبی با سایر دستگاه های فرهنگی شهر داشته، افزود: ما بعنوان مدیریت شهری و همچنین با توجه به دید گاه شورای شهر مبنی بر افزایش فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در سال جاری تلاش کردیم یک سری جشن های محله ای را برای اولین بار در سطح شهر با کیفیت بسیار بالا برگزار کرده که خوشبختانه با استقبال بی نظیر و گسترده شهروندان و ساکنین محله ها مواجه شدیم.
وی در بحث فضای سبز شهری تصریح کرد: در سال گذشته یک سری پارک های برای توسعه فضای سبز احداث کردیم که پارک جنگلی و کوهستان از این دست پارکها می باشد و در پارک کوهستان یک آمفی تئاتر با کالبد و موقیعت جدید که می تواند تاثیرات خاص خودش را داشته باشد که جهت نمایش و برگزاری و اعیاد ،مناسبتهای مذهبی،جشن ها که قریب به ۱۵ هزار نفر می توانند از آن استفاده کنند طراحی و پیش بینی کرده ایم.
زینل زاده پروژه های پارک بانوان ،پارک های ناحیه ای سادات،رادک،شهید محلاتی،کارکنان دولت و کانال های دفع آبهای سطحی رزمندگان،شهید محلاتی، کارکنان دولت و ساماندهی بلوار های ۳۵ متری کارکنان دولت، میدان فردوسی به شهر ک هدایت و بلوار سوم باغ فردوس به فرهنگیان و روشنایی بلوار معلم و طرح نهال کاری و آسفالت تقاطع فنی و حرفه ای، محلاتی به آبگرمو، شهرک مکانیک ها، مجتمع ادارات و احداث دریاجه مصنوعی درپارک نفت از پروژه های در حال اجراء یا انجام شده شهرداری گچساران می باشد.
** تصمیمی برای شرکت در انتخابات ندارم
شهردار گچساران در پاسخ به سوال آیا در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی کاندید خواهد شد و بحث استیضاح صحت دارد یا نه ؟ جواب داد: تصمیمی برای شرکت در انتخابات مجلس ندارم و اما در مورد استیضاح تعجب می کنم که این شایعات چگونه نشر داده میشود و دلیلی هم برای این شایعات نمی بینم، بنده همچو گذشته با تمام توان برای عمران شهری  و خدمات رسانی به همشهریان گچسارانی تلاش خواهم کرد.
زینل زاده در مورد کمبود تجهیزات و امکانات در آتش نشانی شهرداری تصریح کرد: در سفری که به تهران داشتم و جلسه ای که به اتفاق آقای دکتر تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت با معاون عمرانی وزیر کشور داشتیم که قول های مساعدی  به ما داده شد. و ما بزودی یک سری تجهیزات آتش نشانی خریداری خواهیم کرد و ما این مورد حساس را بشدت پیگیری می کنیم.
توضیح کبنا نیوز؛
۲۸ خرداد آخرین مهلت استعفای مسئولین از سمت های خود برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی بود.
IMG_0188
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام بر زینل زاده شهردار محبوب...جناب شهردار شما در عرصه مدیریتی خیلی موفق ترین تا در عرصه های دیگر لطفا بمانید و شهر خودتان را بسازید و به شایعات توجه نکنید...همه مردم میدانند کسانی این شایعات رو میسازند که منافعی داشتند از بیت المال و شما دست اونا رو کوتاه کردید و لحظه شماری میکنن تا شما بروید تا بتونن به کارهای خودشون ادامه بدهند و دوباره به زمین خواری و دسترسی ب پولهای بیت المال داشته باشند لذا شما را سدی در مقابل خودشان میبینند..بمانید و به کمک مردم و نماینده و مدیریت توانمند خودتان بسازید شهر گچساران را بی شک مردم خود آگاه هستند و میدانند که قبلن در شهرداری چه میگذشته و الان بهتر شده این دستگاه خدماتی که نشان مدیریت شماست...نترسید و به امید خدا خدمتتان را ادامه دهید چون مردم بهترین قضاوت کننده هستند.
افخمی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد زینل زاده که به رغم توطئه دشمنان این دیار برای ایجاد اختلاف بین مسئولین شهر که حرف هایی رو فقط و فقط برای توقف چرخ های قطار توسعه گچساران و تلاش برای عقب نگاه داشتن گچساران مطرح میکنند.اتحاد و همدلی خود را با دکتر تاجگردون حفظ کرده و خود را اسیر بازی دو سر باخت بحث های حزبی نمیکند.
احسنت بر شما که به یقین آیندگان و فرزندان ما از حضرتعالی به دلیل فهم بالا و درک درست موقعیت حساس گچساران و فرصتی که به واسطه حضور دکتر تاجگردون برای ما به وجود آورده به نیکی یاد خواهند کرد.
گشین
Iran, Islamic Republic of
با تمام قوا پشتت هستیم نترس .شما مدیری لایق باشرف وبا انگیزه هستید پس مردانگی کنید وبه قول خودتان به این شایعات زیاد توجه نکنید.به امید سربلندی شما ۴سال دیگر در مجلس شورای اسلامی.اصولگرای با سیاست.
گرچه ما را دوست نداری
آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
جناب زینل زاده همه مردم نیت خیر حضرتعالی در توسعه عمرانی شهر و همراهی تمام و کمال با جناب تاجگردون رو میبینند و درک میکنند.خدا انشالا که همیشه پرتوان و پر انرژی باشی تا بتونی به مردمت خدمت کنی.
تو را به قرآن مبادا فریب حرفهای باندهای فساد رو بخورید.کلید آباد شدن گچساران در اتحاد شما و آقای تاجگردونه و آنها تمام سعی خود را خواهند کرد که بین شما اختلاف بیاندازند. مردم همه چیز را میفهمند و در دل برای شما دعای خیر میکنند.
روان شاد
Iran, Islamic Republic of
دوست داریم مهندس زینل زاده
باشت
Iran, Islamic Republic of
خدایی شهردار داره خوب و دلسوزانه کار میکنه
آرش
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض ادب خدمت مهندس زینل زاده. ممنون میشویم اگر طرح کانال دفع آبهای سطحی جزیره وهمچنین فضای سبز وروشنایی این محله در دستور کار قرار گیرد.
عبور
Iran, Islamic Republic of
کانالهای فاضلاب رزمندگان سالی یکبار هم جاروکشی نمی شوند
عبور
Iran, Islamic Republic of
لطفا جهت دفع به موقع بهداشتی زباله در رزمندگان فکری کنید اونا هم ادمند
اصوالگرا
Iran, Islamic Republic of
آقایان عکاشه و قلندری احسنت بر شما عزیران که به نحو شایسته و مطلوب عملکرد شهردار محبوب شهر بازتاب میدهید مردم این شهر شماها را فراموش نخواهند کرد.درود بر شما
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس زینل زاده از شما بابت تمامی خدماتی که داده اید ممنونیم.همیشه خوش باشی
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
حرف آقای حجازی صحیح است.فردی که با دستگاه کار سونوگرافی را انجام میده در حال حاضر مرد است و مرد جوان هم هست.و این برای زنان بخصوص زنان جوان درست نیست.

لازم است یا یک سونوگراف زن استخدام کنند یا اینکار را به یکی دو پرستار یاد بدهند تا موقع حضور بیمار زن پرستاران زن اینکار را انجام بدهند و مرد سونوگراف فقط یادداشت کند.کاری که سونوگراف مرد انجام میده آسان است حتی خود من هم تا حدودی یاد گرفتم.برای پرستاران زن خیلی راحته.


بیمارستانها این شرط یاد دادن به پرستاران زن را برای سونوگراف مرد استخدامی بگذارند مطمئن باشید مجبور است قبول کند.

البته راه حل دیگه این است که یک سونوگراف زن برای یک یا دو روز در هفته به گچساران بیاورند تا مشکل خانمها حل شود.
بهبهان و یاسوج سونوگراف زن دارند.

لطفا آوردن سونوگراف زن را بیمارستان رجایی با همکاری بیمارستان شرکت نفت انجام بده تا برای سونوگراف زن آمدن به گچساران مناسب تر باشد.

حتمن عکاشه جان منعکس کن چون همه چی سیاست نیست امورات مردم هم مهمه.

آغاز ماه مبارک رمضان ماه پاک شدن دلها از نفاق و کینه و حسادت را به همه تبریک میگویم.

باتشکر
حمید رضا رضایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت شهردار محترم .باتشکر وقدر دانی از خدمت بی منت شما .از شما عاجزانه درخواست دارم که نسبت به درست کردن اسفالت محله لبنان روبروی تندیس اسب سفید که نمایی زیبا دارداقدام نمایید .ضمنا جناب شهردار محترم چندین مورد بازدید نمودهاید .وقول به اهالی محل نیز دادید .با تشکر فراوان
بهارستان
Iran, Islamic Republic of
لطفابه شهرک بهارستان هم توجه ورسیدگی فرمایید
همشهري از اهواز
Iran, Islamic Republic of
من گچسارانی ام اما ساکن اهواز
تقریبا ماهی یک بار یا دو ماهی یک بار میام گچساران
واقعا از زمانی که ایشون شهردار شدند به خوبی میشه تفاوت ها و پیشرفت ها رو در محیط شهری گچاساران دید.
چهره شهر خیلی بهتر از قبل شده و انصافا عملکردش حداقل نسبت به شهردارهای قبلی خیلی خیلی بهتر بوده .
انشالله که سالم باشن .
لر
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده یکی از پاک دست ترین مدیرهاست....البته پاک دست واقعی نه از اون پاک دست های دولت قبل
سینا
Iran, Islamic Republic of
از آدم با اصالتی همچون مهندس زینل زاده کمتر از این هم انتظار نمیره
سینا
Iran, Islamic Republic of
از آدم با اصالتی همچون مهندس زینل زاده کمتر از این هم انتظار نمیره.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
فقط میدانم که آدم های که زیاد لاف می زنند باید مراقبشان باشیم . با وجود تاجگردون صحبت از نمایندگی نکن
غلام
Iran, Islamic Republic of
اینقدر بزرگ نمایی نکن.. ۵۰ رای نداری
غلام
Iran, Islamic Republic of
مورچه.. باشد
غلام
Iran, Islamic Republic of
مورچه ..د نماینده نماینده
ساعد
Iran, Islamic Republic of
والا بودجه که باشه غضنفر هم دوبی میسازه. .....تازه ایشون همین بودجه هم درست و حسابی مدیریت نکرد....
وفا
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید وخداقوت
دشت مور
Iran, Islamic Republic of
بنازمت شیرمرد برآفتابی و طرفدار سرسخت دکتر تاجگردون
حمید کریمی نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
آقای زینل زاده واقعا حرف نداری........شهرمونو گلستون کردی....ممنون ک هستی
سلام شهردار
Iran, Islamic Republic of
خیابان پیروزی وکانال مخروبه اش را هم ببین رمضان گذشته در مسجد محل قول دادید ولی عملی دیده نشد..اهالی
اهالی کوچه شقایقها
Iran, Islamic Republic of
سلام مهندس بزرگوار لطفا اگر وقت کردی سری به کوچه رو بروی مدرسه رضوان روبروی ساختمان شورا شهر در سه راهی بهبهان بزنید واقعا وضعیت این کوچه در شان کسانی که در این محله زندگی می کنند هست قضاوت با خودتان تشکر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که کامنت میگذارن چقد از وضعیت فساد در سیستم اداری جناب آقای زینل زاده مطلع هستین تمامی افرا. فاسدی که هنوز پرونده های انها در سازمان بازرسی تحته پیگیری هست و در سیستم قضایی همینطور در بدنه مدیریتی شهرداری اقای شهردار جایگاه ویژه دارن انجام کارهای عمرانی ان هم به پشتوانه تلاشهای مستمر و کوششهای مجدانه غلامرضا تاجگردون در جهت تامین اعتبار از وظایف ذاتیه شهردار می باشد وظیفه شهردار عمران و ابادی و زیباسازی است از جهتی وظیفه اساسی دیگر شهردار بهبود سیستم اداری شهرداری و رفع فساد می باشد که ایشان همه نیروهای سابق را فقط جابجا کردن همان نیروهای فاسد بیش از هفتاد درصد اربابان رجوع شهرداری از طبقه ضعیف و متوسط جامعه هستن از اربابان رجوع بپرسین که در شهردتری چه خبر است با اطلاع و اگاهی کامل از شهرداری و شهردار صحبت کنیم من به نوبه خود به عنوان یک شهروند عرض میکنم اقای زینل زاده با افزایش سرانه فضای سبز و انجام پروژه های عمرانی نمیتوانند فساد حاکم در شهرداری را مرتفع کنند عزمی راسخ میخواهد و گامهای استوار که وابستگی ایشان به جریانات خارج از شهرداری به ایشان اجازه اصلاح و بهبود ساختار سازمانی را نمی دهد
باشت درجواب تعدادی از عزیزان منقد دیدگاه فوق
United States
درجواب به ظاهر گشین حداقل ادب داشته باش اسم مستعار خود را بنویس واسم یک طایفه را ننویس یا اگر جرات نداری از کامنت ناشناس بنویس چون جملات ومتنت از بس بس بی ارزش قابل خواندن نیست
کرمیان جایگاه سوخت
Iran, Islamic Republic of
جناب زینل زاده مردم گچساران شمارادوست دارند تحت تاثیرحرفهای عده ای فرصت طلب قرارنگیرید گچساران ازاشخاص باصداقت مثل دکترتاجگردون نماینده گچساران و باشت وشما و کابینه درحال حاضرافتخارمیکند
کرمیان جایگاه سوخت
Iran, Islamic Republic of
جناب زینل زاده مردم گچساران شمارادوست دارند تحت تاثیرحرفهای عده ای فرصت طلب قرارنگیرید گچساران ا زاشخاصی مثل دکترتاجگردون نماینده محترم گچساران وباشت وشماشهردارمحترم وکابینه فعلی افتخارمیکند
جعفر
Iran, Islamic Republic of
خیلی خودتو تحویل گرفتی نمایندگی کدوم فاکتوره وکالت مردم رو داری
زکی
Iran, Islamic Republic of
پول که باشه، همه چیز حل میشه..در ضمن مهندس عزیز.. عمران و آبادی فقط جدول و بلوار نیست. انسان ها هم نیاز به هرس و غربالگری دارند. زیاد هستند
بهار
Iran, Islamic Republic of
مسخرست
محمود
Iran, Islamic Republic of
کابینه مهندس زینل زاده با مهندس فولادی وندا تکمیل میشه نه تاجگردون تاجگردون خدایی چه کار کرد چرا احساسی طرفداری میکنید آره زینل زاده شهر وساخت اما تاجگردون در سمت نمایندگی چه کرد حتی یه کارگاه تولیدی هم نزد چهارتا جوون برن سر کار اونم ادعا رییس کمسیون بودجه داره کدوم اشتغال زایی رو کرد جوونی که جیبش خالیه بیکار ه دلش خونه چمن مصنوعی واسفالت وجدول رنگ زدن رو میخاد چی کار سه سال از نمایندگی گذشت چه کار ی انجام داد جز فقط مهره ی مار داره تا جدولی رنگ میزنه از اول شهر تااخرشهر بنر میزنه تبلیغ میکنه این منت نیست بعد شعارشو گذاشته خدمت بی منت رییس کمسیون شد چی به مار مردم دیارش رسید تونست حداقل نیرو های شهری رو بومی سازی کنه یه شهرمان رو جزو کمسیون انرژی کنه اما در مقابل مهندس پولادی وندا طی دوماه مدیریتش که افرادی بدون مطالعه نظر میدن میدونن که جاده دوبانده گناوه رو مهندس پولادی زد وکلید منطقه آزاد شدن گچساران خورد چون تا شهری به اب آزادی وصل نباشه ابن امتیاز نمیتونه بهش برسه از فرودگاه پرواز به تهران رو وصل کرد چندین کارخانه بسته شده رو باز کرد پارک نفت و چندین فضایی سبز واسه شهر زدن از رفتن دانشگاه نفت ونفت گچساران به یاسوج جلوگیری کرد واگدنبال آینه که گچساران رو ببره تو کمسیون انرژی اینا کارن کدوم مدیر نفتی اومد که خارج از محدوده ی شرکت نفت وگاز کاری بکند واسه شهر بودجه عمرانی بیاره اینا طی دوماه انجام گرفت ویه مدیر نفتی بود نه نماینده ونه شهردار یا فرماندار میگن از بی لیاقتی کنار گذاشته شد واقعا خنده اوره چون جریانات سیاسی و بی لیاقتی وقدر نشناسی مسولین وقت باعث بر کناری شدن مسولین وقت منظورم مسولین گچساران هستش بعدشم خود وزیر نفت هم آقای میر کاظمی خودشم بر کنار شد بعد یه مدتش اما مهندس پولادی نه دنبال مقام ونه دنبال پستی بود ولی در عوض گذشت از همه چی وگچساران رو نجات داد وتوصویب نشد ودیگر هم نخواهد شد این همه خدمت برا دیارش در خفا وبدون کوچکترین تبلیغی انجام میگرفت نه مثل بعضی ها همش منت بزارن وکاری نکنن
نارگ موسي.مهدي
Iran, Islamic Republic of
خداییش میخوای منت سرتاجگردون بذاری.بیادرست پرچم تاج راببربالا۱۰رای همنداری
آشنا
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار
با عرض سلام وخسته نباشی
خدایی بنده ب عنوان ی شهروند از تحرک زیادشما برای بازدید از طرح های عمرانی شهر قدردانی میکنم.

جناب شهردار اما از شما انتظار دارم ک ی فکر اساسی برای انتقال فاضلاب کوچهای پانصد سمت راست/پشت جهاد/کنار دره ایستگاه ترابری / داشته باشید .

حدود ۲۰ سال است ک هر مسئولی ک بازدید میکنه میره و دیگه پشت سرشو نگاه نمیکنه... تقاضا دارم با توجه ب اینکه دکتر تاجگردون ۲سال پیش در این محله کلنگ ساخت پارک زدند شما بازدیدی میدانی داشته باشید ....

این کانال بزرگ مشکلات اجتماعی هم در پی داشته چون هیچ گونه روشنایی نداره وخیلی مشکلات دیگه ..
Iran, Islamic Republic of
با سلام من هم التماس دعای آقای آشنا را دارم از شهرک هدایت تا شهرک معلم نیاز به دفع آبهای سطحی و روشنایی و فضای سبز دارد این امکانات با وجود اینکه سمت راست قدیمی تر و با جمعیت بیشتر می باشد انتظار میرود تا چهره وروددی شهر از بلوار شهرک هدایت به بهارستان وشهرک معلم را دگرگون ودر شان یک شهر و شهردار خوب باشد تتتتتتتتتتتتتششششششششششششکککککککککککککرررررررر
سپاس
Iran, Islamic Republic of
درجواب محموددلم برات میسوزه هرجامطلب می نویسی همه برعلیه ات منفی میزنندچون یاکینه وحسادت حرف میزنی واقعیت رابنویس وتخریب نکن که راه بجای نمیبری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1