تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۱۱۱۴۸۱

دنا صنعت یاسوج نشان ماندگار کسب کرد

۱
۰
کبنا ؛مجتمع تولیدی بین المللی دناصنعت یاسوج، در جشنواره بین المللی انتخاب برترین نام و نشان های تجاری ایران بعنوان شرکت تجاری برتر مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در جشنواره بین المللی انتخاب برترین نام و نشان های تجاری در ایران که توسط مرکز مطالعات برند ایران درسالن همایش های بین المللی صدا سیما برگزار شد، از برترین برندهای خارجی فعال در بازار ایران نیز با لوح سپاس تجلیل شد.
در این مراسم دکتر کریم زارع رئیس مجمع متخصصین ایران به عنوان ریاست جشنواره، ایمان مصدری معاون مجمع متخصصین به عنوان دبیر کمیته علمی جشنواره معرفی شدند.
همچنین مشاور ارشد حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده مجلس شورای اسلامی فراکسیون حمایت ازحقوق مصرف کنندگان، انجمن مدیران صنایع نیز حضور داشتند
دراین جشنواره ضمن انتخاب صد برند برترایرانی و ۵ برند برتر خارجی، برترین برندهای ملی ایران و برترین نام های تجاری پیشتاز در بازار ایران و نام و نشان‌های تجاری با قدمت حدود ۵۰ ساله معرفی شدند.
برخی موسسات وشرکت های فعال در بازار ایران اعم از داخلی و خارجی که ماهیت تولیدی، صنعتی، بازرگانی، توزیعی، سرمایه‌گذاری و خدماتی دارند در این جشنواره حضور داشتند.
این جشنواره، با رویکردی علمی و پژوهشی وتکیه بر فنون نوین علم بازار یابی و تبلیغات برای ارزیابی جایگاه شرکت ها و بنگاه های اقتصادی فعال در بازار ایران و ایجاد فضایی برای رقابت سالم بنگاه ها با راهبردها و اهداف تعریف شده برگزارشد.
ترویج فرهنگ مشتری مداری و مدیریت ارتباط موثر با مشتریان به منظور ارتقاء سطح فروش،. تأکید برلزوم توجه برمدیریت نام و نشان تجاری ( Brand ) به عنوان عاملی استراتژیک برای ارتقاء و ماندگاری سازمان ها جهت افزایش مزیت رقابتی، تأکید برنقش آموزش، تحقیق و دانش محوری در ارتقای جایگاه رقابتی نام و نشان تجاری دربازار، تأکید بر ارزشیابی و ارزش گذاری مالی نام تجاری بعنوان یک دارائی نامشهود، ایجاد و ارتقای فرهنگ هوشمندی نسبت به نام و نشان تجاری و شناسایی، معرفی و تجلیل از شرکت‌های برتر در حوزه مدیریت نام و نشان تجاری از اهداف مهم این جشنواره بود.
رعایت اصل بی طرفی در ارزیابی دستاوردهای بنگاه های شرکت کننده، رعایت اصل رازداری و امانت داری حرفه ای درحفظ اسرار و اصول محرمانه بنگاه ها، پرهیز از رویکرد های سیاسی در اعطای جوایز به برگزیدگان به منظور اعتباربخشی به برگزیدگان جشنواره و بکاربردن روشهای علمی برای ارزیابی و جلوگیری از اعمال نفوذ در داوری ها جزو منشور اخلاقی این جشنواره بود.
این گزارش می افزاید مجتمع تولیدی بین المللی دناصنعت یاسوج بزرگترین طرح اشتغالزایی و سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان تنها نماینده این استان در این جشنواره  حضور داشت.
شایان ذکر است در پایان این جشنواره بین المللی، مجتمع دناصنعت به عنوان برند برتر کشور معرفی و از مهندس لهراسب باقری مدیرعامل این مجتمع عظیم تولیدی با اهدا لوح سپاس و تندیس تقدیر شد.
این انتخاب زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که در  مراسم تجلیل از نام‌ها و نشان‌های ماندگار برندهای بزرگی همچون یک و یک، صحت، بانک شهر، سایپا، ایران خودرو، فولاد، اخوان، چای احمد و … به عنوان کاندیدای دریافت نشان حضور داشتند که از این میان مجتمع تولیدی دنا صنعت بعنوان برند برتر کشور انتخاب و معرفی شد.
dena sanaat (1) dena sanaat (2) dena sanaat (3) dena sanaat (4)
نام شما

آدرس ايميل شما

پیمان از گچساران
Iran, Islamic Republic of
تبریک به برادران باقری که زحمات بسیار زیادی در این شرایط بد اقتصادی برای صنعت استان کشیدن و میکشن...انشاله دیگر صنعت کاران استانی هم از این افتخار افرینان الگو بگیرند تا استان ما از محرومیت دربیاد وبسوی صنعتی شدن قدمهای مهم و آینده سازی بردارند و مشکل اشتغال استان کم کم حل شود انشاله...خواستن توانستن است.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1