تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۱۱۱۴۳۱

درسفر نماینده بویراحمد و دنا به روستای سروک چه گذشت؟/تصاویر

۰
کبنا ؛

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی ،فتا محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار استان  ،مهدی مدیرکل بنیاد شهید استان وبرخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی از روستای سروک بازدید و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی با اشاره به اینکه توجه خاصی به توسعه روستا ها دارم تاکید کرد :همواره روستاها نقش مهمی در توسعه کشور دارند که با خدمات دهی به این مناطق زمینه رشد و شکوفایی استعداد ها را فراهم میسازیم.
زارعی تصریح کرد: تلاش برای آبادانی روستاها مهمترین و موثرترین اقدام در جلوگیری از مهاجرت روستاییان و کاهش مسایل و مشکلات شهری است.
رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی ادامه داد:در بازدید های قبلی به سروک برای عمران و آبادانی در این منطقه معادل ۱۱ میلیارد ریال به این روستا اعتبار تخصیص دادیم.
وی احداث و بهنیه سازی شبکه های برق و روشنایی معابر آن با تخصیص شش میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: شبکه های برق و روشنایی معابر آن با تخصیص این اعتبار بطور ویژه احداث و تکمیل می شود.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: برای زیرسازی و آسفالت کوچه های این روستا نیز اعتباری معادل پنج میلیارد ریال ( ۵۰۰ میلیون تومان ) تخصیص دادیم که در هفته اینده با حضور معاون بنیاد مسکن  کشور این پروژه را افتتاح خواهیم کرد و به مردم سروک هدیه خواهیم داد.
وی همچنین  ساخت درمانگاه برای بهبود وضعیت بهداشت ودرمان سروک توسط سپاه فتح استان را به این مردم نویددادوگفت:بزودی توسط سپاه فتح استان در این روستا برای مردم درمانگاه ساخته خواهد شد تا بار دیگر شاهد خدمات دهی این نهاد انقلابی و مردمی در مناطق محروم باشیم.
زارعی از اختصاص یک میلیارد توامن برای احداث سالن ورزشی برای جوانان سروک خبرداد و افزود:در هفته آینده با حضور مسئولین ورزش وجوانان این سالن کلنگ زنی خواهد شد و قولم به جوانان سروک را ادا میکنم.
وی در ادامه به موضوع رفع معارضات محلی در بحث مشکل کنونی ” تپه سروک یاسوج ” اشاره و خاطرنشان کرد: تپه موردنظر به درخواست خود مردم به امورات عمومی واگذار و تدابیر دیگری برای رفاهیات روستانشنیان انجام می گیرد.
زارعی در این بازدید از مهندس تاج دینی مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی برای حل تپه سروک قدردانی کرد و از بنیاد مسکن خواست تا هرچه زودتر طرح پارک روستایی سروک را اماده کنند.
IMG_7836 IMG_7839 IMG_7849 IMG_7850 IMG_7853 IMG_7854 IMG_7858 IMG_7859 IMG_7858 IMG_7860 IMG_7861 IMG_7867 IMG_7868 IMG_7877 IMG_7876 IMG_7872 IMG_7870 IMG_7887 IMG_7883 IMG_7881 IMG_7879 IMG_7891
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند بدون بیمه
Iran, Islamic Republic of
اره اره. فک کنم به اسفند ماه داریم نزدیک میشیم در صندوق سروک اگه پنجاه رای داشته باشی هنر کردی اقای وکیل حتی اگه سردا نقدی رقیبت باشه دیگه به قول احمدی نژاد دست پاک !! اون ممه رو لو لو برد
مهمان
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت زارعی....
ل
Iran, Islamic Republic of
خوا بدونسمی چند تا از نامه های زارع به نتیجه مثبت ایرسه اوسو بمردمی؟
897
Iran, Islamic Republic of
نزدیک به ده تا از این نامه های زارع را بنده شخصا بردم ادارات هیچ بر هیچ ...... اصلا کسی به نامه های ایشون اهمیت نمیده
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1