تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۱۱۱۳۶۴

هاکی بازان گچسارانی چشم انتظار حمایتند

۶
۰
کبنا ؛آرش کنارکوهیhaki
پیشکسوتان هاکی باز گچسارانی چشم انتظار حمایت برای بازگشت به روزهای طلایی افتخارآفرینی سال های گذشته خود هستند.
هاکی این شهرستان که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا سال ۹۲ چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ برتر مردان و بانوان را در کارنامه افتخارات خود دارد این روزها به دلیل کمبود اعتبار، برخی تنگ نظری ها و اختلاف نسل نو و فعالان کهنه کار جایگاه خود را از دست داده است نیازمند حمایت دلسوزان امر ورزش است.
این شهرستان با وجود داشتن چهره های سرشناس در تیم ملی و زمین چمن مصنوعی هاکی که در کمتر شهرستان کوچک ایران وجود دارد اما نتوانسته از این قابلیت ها به خوبی بهره ببرد.
یکی از پیشکسوتان هاکی گچساران گفت: انحصاری شدن ورزش هاکی در دست عده ای خاص و خالی بودن جای همدلی ضربه های جبران ناپذیری به این ورزش مفرح در گچساران زده است.
عباس غنی زاده که از ۳۰ سال پیش تا کنون در این عرصه فعالیت دارد افزود: کمبود اعتبارنیز یکی از مشکلات ورزش هاکی گچساران است تا جایی که برخی ورزشکاران مطالبات چند سال پیش خود را دریافت نکرده اند.
وی اظهار کرد: احیای ورزش هاکی این شهرستان نیازمند راه اندازی مدرسه هاکی برای شناسایی استعدادهای نو و استفاده از تجربیات بازیکنان سال های گذشته است.
یک پیشکسوت دیگر هاکی گچساران با اشاره به قهرمانی ورزشکاران هاکی این شهرستان در سال ۱۳۵۳گفت: استفاده از ظرفیت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و بهره وری و درآمد زایی از چمن مصنوعی هاکی گچساران می تواند کمبود اعتبار را جبران کند.
اسماعیل پناهپوری اوج ورزش هاکی گچساران را سال های ۸۸ تا ۹۲ دانست و خواستار حمایت مسوولان از ورزشکاران این شهرستان شد.
رییس هیات هاکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبارات ۲۵میلیون ریالی هیات هاکی این استان در سال ۹۴ گفت: ارزان قیمت ترین چوب هاکی یک میلیون و نیم ریال و هر توپ هاکی ۲۰۰ هزار ریال اعتبار نیاز دارد.
شهلا گشتاسبی افزود: بهره وری از ظرفیت های شرکت نفت گچساران، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان از برنامه های ساماندهی و حمایت از ورزشکاران این رشته ورزشی است.
وی استفاده از تجربیات پیشکسوتان به عنوان سرمایه های اصلی هاکی در سایه مدیریت بهینه و ایجاد همدلی بین نسل گذشته و نسل جوان را از راهکارهای احیای این ورزش است.
گشتاسبی بیان کرد: با توجه به وجود زیرساخت های مورد نیاز و استعدادهای بازیکنان اولویت این هیات ،هاکی داخل چمن است.
وی بر فضای رقایت در سایه رفاقت در این ورزش تاکید کرد.
رییس هیات هاکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:واگذاری تنها زمین چمن مصنوعی رشته هاکی در این استان به فوتبال و محرومیت تیم هاکی بانوان نفت و گاز گچساران از حضور در لیگ برتر اوج مظلومیت ورزشکاران این رشته است.
وی با اشاره به واگذاری مسوولیت کمیته های هفت گانه هاکی به پیشکسوتان این رشته و تلاش برای راه اندازی دو مدرسه هاکی در شهرستان های گچساران و بویراحمد و بازپس گیری زمین چمن مصنوعی هاکی گچساران و فراهم شدن زمینه بازگشت بانوان هاکی بازگچساران به مسابقات لیگ برتر با تلاش مسوولان در فصل ۹۴ ابرازامیدواری کرد: بتوان در آینده نزدیک شاهد موفقیت ورزشکاران این استان بود./ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما

مصطفی حسینی
Iran, Islamic Republic of
هاکی گفتی داغ دلم تازه شد یاران قدیمی کجا رفتند من میدونم بازیکنان تیم هاکی کجا هستند خودم هم یک روز تو این تیم بودم قهرمان ایران هم شدیم هم تیمیهای من هر کدام دنبال کارگری هستند مهمود نگهبان یه ساختمان یوسف کارگر پمپ بنزین نیما نگو نیما بگو کاپیتان تیم ملی ایران تو قهوه خانه هست خودم هم نمیدونم
عین-قاف
Iran, Islamic Republic of
ایشالا حالا که ن...مافیا از هاکی استان رفته همه ی پیشکسوتایی که تو این سال ها حقشون خورده شد و کسی سراغی ازشون نگرفت سر کار بیان و دوباره هاکی رو احیا کنن
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
اشتغال رو درست کنید بعد برید سراغ ورزش
گچى
Iran, Islamic Republic of
هاکى که افراد غریبه برأى آن بازى میکنند براى چیست ؟ بومى سازى ما هاکى گچسارانى میخواهیم
دوست
Iran, Islamic Republic of
با این مدیران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
هرگز
سهامدار
Iran, Islamic Republic of
بچه های گچساران همه کم لطف هستند چرا فقط حرف میزنید بیاید تو صحنه ببینم چی دارید رو کنید حالا که کسی نیست که حقتون بخوره .حالا کجایید چرا نمیاید کار کنید .بیرون نشستید میگید لنگش کن همین .برید به روز بشید و غیبت نکنید تا موفق بشید .شمایی که به هم رحم نمیکنید مافیا هم براتون خوب بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1