تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۱۱۱۲۷۵

کاهش میزان ورودی پرونده به دادگستری گچساران

۲
۰
کبنا ؛dehghanرئیس دادگستری گچساران از کاهش میزان ورودی پرونده به دادگستری این شهرستان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. علی دهقانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و در پیش بودن هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: اجرای عدالت یکی از آرمان‌ها و آرزوهای جوامع بشری است.


وی با اشاره به اینکه وقتی بحث از اجرای عدالت می‌شود باید در همه ابعاد عدالت در جامعه ساری و جاری شود، بیان کرد: هدف دستگاه قضایی برطرف کردن اختلافات و کشمکش‌ها است.
رئیس دادگستری گچساران با بیان اینکه دستگاه قضایی پشتیبان حقوق فردی، اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن عدالت در جامعه است، تصریح کرد: عدالت باید به گونه‌ای در جامعه اجرا شود که مردم آن را محسوس و مشاهده کنند.
دهقانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر مبارزه با فساد در جامعه تأکید کرده‌اند، عنوان کرد: امنیت در جامعه در سایه اجرای عدالت ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید با دستگاه‌ قضایی همکاری کنند، تأکید کرد: در گچساران عزم جدی برای برخورد با همه مظاهر فساد وجود دارد.
رئیس دادگستری گچساران خاطرنشان کرد: هفته قوه قضاییه فرصت بسیار مناسبی بوده تا دستگاه قضایی عملکرد و تلاش‌های خود را در راستای اجرای عدالت به مردم ارائه دهد.
دهقانی از کاهش میزان ورودی پرونده به دادگستری گچساران در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
وی با اشاره به اینکه میزان جرایم در گچساران در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است، عنوان کرد: میانگین رسیدگی به پرونده‌ها در دادگستری شهرستان به کمتر از ۳ ماه رسیده است.

نام شما

آدرس ايميل شما

...
Iran, Islamic Republic of
ورودی پرونده ها اگه کم شده واقعا بخاطر اینه .................................................................................................................................................................................................................................................................
انتقاد به نحوه استخدام ها
Iran, Islamic Republic of
هفته قوه قضاییه پیشاپیش تبریک میگویم.
لطفا در استخدام منشی های دادگستری و کارکنان شورای حل اختلاف یک آزمون شهرستانی برگزار کنید.نه اینکه بدون آزمون ی... بکار بگیرید.
.. دادگستری مظهر عدالت است.پس چرا بدون آزمون نیرو بکار میگیرند؟؟؟؟؟؟بالاخره شورای حل اختلاف هم از بیت المال حقوق میگیرند.
حتی برای آبدارچی و نامه رسان هم آزمون شایستگی بگذارید.این به عدالت نزدیک تر میباشد.
موفق باشید.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1