تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۱۱۰۸۴۰

پرهیز مدیرکل از سیاه و سفید و بحث داغ خانه مطبوعات

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:
رسانه‌ها باید جامعه را به سمت امنیت و آرامش ببرند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نقش رسانه‌ها را در جامعه امروزی مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌ها باید جامعه را به سمت امنیت و آرامش ببرند.

رضا دهبانی‌پور در نشست مدیران مسئول نشریات کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدوارم برگزاری این نشست بتواند خروجی مثبتی برای رونق مطبوعات داشته باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نقش رسانه‌ها را در جامعه امروزی مهم ارزیابی کرد و افزود: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی باید جامعه را به سمت امنیت و آرامش ببرند.
وی با بیان این که فرهنگ و توسعه فرهنگی می‌تواند محور و اساس کار باشد، اظهار داشت: برای این که این زیرساخت ایجاد شود باید دانش‌افزایی، تعلیمات عمومی و آگاهی‌بخشی به توده‌ها افزایش یابد.
دهبانی‌پور افزود: یکی از محورها، نهادها و تشکل‌هایی که می‌تواند وظیفه آگاهی‌بخشی را به درستی به عهده گرفته و به سرانجام برساند، رسانه‌ها هستند؛ هرچند رسانه شمشیر دو لبه یا سکه دورویه‌ای است که می‌تواند تخریب‌گر و یا احیاء‌کننده باشد.
این مسئول فرهنگی استان با بیان این‌که رسانه‌ها می‌توانند امنیت ذهنی، روحی، روانی و امنیت مادی مردم را پاسبانی کرده و مردم را از آرامش برخوردار کنند، ادامه داد: رسانه می‌توانند محیط را آرام، به ساختارهای حکومتی و مردم برای زندگی آرام و جو روانی سالم کمک و از طرفی تردیدی نیست که رسانه‌ها می‌توانند این جو روانی را آشفته و مشکلاتی ایجاد کنند که ما گاهی اوقات شاهد این موضوع هستیم.
دهبانی‌پور با اشاره به این که مطبوعات و رسانه می‌تواند در این جامعه نوین از قدرت زیادی برخوردار باشد، ادامه داد: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی باید جامعه را به سمت امنیت و آرامش ببرند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسانه باید بتواند رسالت عظیمی که برای آن تعریف شده را به نحو احسن انجام دهد.
وی در زمینه خانه مطبوعات استان هم، گفت: خانه مطبوعات می‌تواند یکی از تشکل‌هایی باشد که کار این صنف را به خوبی پیش برده، در گذشته نیز این خانه وجود داشته و زحمات زیادی کشیدند که جای تقدیر و تجلیل دارد.
دهبانی‌پور با اشاره به این که باید در این زمینه تحولی ایجاد شود، یادآور شد: بنده با همه کسانی که به روش دموکراتیک انتخاب می‌شوند کار می‌کنم؛ یعنی احساس می‌کنم که این توانایی را دارم و سیاه و سفید نمی‌کنم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دوست دارم از قبل کار تشکیلاتی و تشریک مساعی خانه مطبوعات استان خروجی خوبی داشته باشد، زیرا که نماینده مطبوعات استان محسوب می‌شود.
وی افزود: با توجه به این که جشنواره مطبوعات را در پیش داریم باید خانه مطبوعات راه‌اندازی شده و این جشنواره با تکیه بر خانه مطبوعات راه می‌افتد و می‌توان کارهای صنفی مطبوعات و رسانه‌ها را از طریق این خانه پیگیری کرد.
دهبانی‌پور با بیان این که درج آگهی‌ها قوانینی دارد و باید به آن عمل کرد، گفت: باید طبق این قانون آگهی‌ها درج و نهادها، دستگاه‌ها و ادارات دولتی نیازهای خود را به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داده و این اداره براساس شناختی که از مطبوعات و توانایی آنها دارد توزیع آگهی‌ها را انجام می‌دهد.


نبود خانه مطبوعات عامل اصلی رکود در برنامه‌های مطبوعاتی کهگیلویه و بویراحمد
معاون ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، نبود خانه مطبوعات را عامل اصلی رکود در برنامه‌های مطبوعاتی این این استان دانست.
مروز در نشست مدیران ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با مدیران مسئول مطبوعات در این استان که برخی مسئولان وزارت ارشاد نیز حضور داشتند، مشکلات مطبوعات استان مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست آزاد خردمند معاون ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه کارهای مطبوعاتی در استان اکنون تا اندازه زیادی مختل شده است، اظهار کرد: برای مثال در برگزاری جشنواره مطبوعات با مشکل مواجه شده‌ایم.
این مسئول افزود: دلیل اصلی آن هم به نبود خانه مطبوعات در استان و عدم شکل‌گیری دوره جدید آن برمی‌گردد.
وی با درخواست از هیئت امنای خانه مطبوعات دوره گذشته برای حضور در نشستی برای پیگیری رفع مشکلات انتخابات دوره جدید اظهار کرد: از هیئت امنای دوره گذشته می‌خواهیم که در اسرع وقت جلسه‌ای تشکیل دهند و اساس‌نامه را برای برگزاری دوره جدید اصلاح کنند.
خردمند افزود: برای اینکه بتوانیم جشنواره مطبوعات را تا شهریورماه در استان اجرا کنیم باید وضعیت خانه مطبوعات روشن شود تا قبل از برگزاری جشنواره کشوری در استان این جشنواره برگزار شود.
وی اضافه کرد: تشکیل خانه مطبوعات علاوه بر تأثیر در برگزاری جشنواره مطبوعات در امور دیگری همچون کارت خبرنگاری، مسکن خبرنگاران و سایر اقدامات امری ضروری و لازم است.
عضویت بیش از ۲ هزار نفر در تعاونی مطبوعات کشور/واگذاری۸۰ واحد مسکن مهر به اصحاب مطبوعات

مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور، از عضویت بیش از ۲ هزار نفر در این تعاونی خبر داد و افزود: تاکنون ۸۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان مطبوعاتی واگذار شده است.
علی اکبر بهبهانی، مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور، شب گذشته در دیدار مدیران مسئول نشریات استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، گفت: ما به عنوان روزنامه نگاران، نمایندگان رکن چهارم آزادی و دموکراسی در برهه بسیار حساسی قرار داریم.
وی با بیان این که زورمداران بین المللی و استثمارگران تاریخ ترفندهای گوناگونی برای نظام و انقلاب دارند، افزود: ما باید تلاش کنیم که به دام این توطئه ها و ترفندها نیفتیم.
بهبهانی با بیان این که همه ما اعتقاداتی داشته و حفظ کشور و نظام مهم است، اظهار داشت: بنابراین نباید جبهه این طرفی و آن طرفی بگیریم و نقل قول از رادیوها و یا تلویزیون های بیگانه داشته باشیم و بیشتر آنچه را که خود می دانیم و به منفعت ملت و کشور ماست، آن را بیان کنیم.
مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور افزود: از روزی که دکتر انتظامی در وزارت حضور دارند برنامه کلاسی شده ای دارند که امیدوارم که این برنامه ها عملی و روزنامه نگاران به جایگاه واقعی خود برسند.
وی عنوان کرد: معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار گروه تشکیل داده که در این کارگروها افراد باسابقه روزنامه نگاری عضویت دارند.
بهبهانی یادآور شد: نخستین کسانی که توانستند بعد از سال ها مصوب کند که یارانه در صورت وجود بودجه برای شهرستان ها مثل تهران انجام شود ما بودیم و مصوب شد برای شهرستان ها در چهار نوبت یارانه تعلق گیرد.
در زمینه آگهی در شرکت تعاونی مطبوعات کشور که از طریق انتخابات تعیین می شود به غیر از این که یک نفر از تهران حضور دارند بقیه افراد همه شهرستانی هستند و مصوب کردیم ۷۰ درصد آگهی های دولتی به روزنامه های محلی و ۳۰ درصد به روزنامه های سراسری تعلق گیرد.
این فعالی رسانه ای خاطرنشان کرد: از ابتدای خرداد ماه جاری سیستم آگهی راه افتاده و روزنامه های سراسری و استانی هر کدام به پنج گروه دسته بندی و امتیاز بندی می شوند و در این زمینه حفظ َشعائر اسلامی، اخلاقیات اجتماعی، نقل مطالب در رادیوها و تلویزیون ها، سخن مدیر مسئول، یادداشت های مخصوص و مطلب تولیدی که توسط خبرنگار روزنامه تولید شده باشد همه جزء امتیازات روزنامه ها محسوب می شوند.
وی ادامه داد: هفته نامه و ماهنامه ها از روز سه شنبه نیز امتیازبندی و رتبه بندی آنها آغاز شده و به صورت غیر منتظره نسخه های هر هفته یا هرماه هفته نامه و ماهنامه درخواست و براساس ۴۰ فاکتور نمره بندی و رتبه بندی می شوند.
مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور تنها تشکل فراگیر موجود را خانه های مطبوعات دانست و افزود: شرکت تعاونی مطبوعات کشور فقط صاحب امتیاز مدیران مسئول روزنامه ها هستند ولی خانه مطبوعات خبرنگار، عکاس، نویسنده و فیلمبردار و همه کار اجرایی روزنامه، نشریه و خبرگزاری را در برمی گیرد و این افراد می توانند عضو آن باشند.
بهبهانی خطاب به اصحاب مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد، اذعان کرد: بحث خانه مطبوعات را جدی بگیرید که خانه بسیار مستحکمی است و می تواند به صورت جدی از شما حمایت کند.
وی به کارهای صورت گرفته توسط شرکت توسعه مطبوعات کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در زمینه غنی سازی مطبوعات اقداماتی از طرف شرکت توسعه مطبوعات کشور انجام گرفته و تا بی نیازی فاصله داریم.
مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور گفت: در قالب شرکت تعاونی در زمان دولت قبلی مسکن مهر را برای اعضای تعاونی مطبوعات کشور با قیمت ۲۵۰ میلیون ریال گرفتیم و بقیه اقساطی با شرط این که نقل و انتقال آن صورت گیرد.
وی از عضویت ۲ هزار نفر در تعاونی مطبوعات کشور خبر داد و با بیان این که ۸۰۰ نفر از این تعداد طی این دوسال عضو شده اند، بیان داشت: تاکنون ۸۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان مطبوعاتی واگذار شده است.
این فعال رسانه ای قرارداد با شرکت های لیزینگ را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت دانست و اظهار داشت: چون شرکت های لیزینگ معمولا سابقه خوبی نداشتند متقاضی برای محکم کاری ۴۰ درصد مبلغ را به نام خود در بانک واریز و روز تحویل خودرو در پشت فیش بانکی بقیه مبلغ را منظور می کند.
بهبهانی راه اندازی دانشگاه مجازی برای خانه مطبوعات را از دیگر اقدامات عنوان و افزود: مدیر مسئول می تواند ۱۰ نفر را معرفی کند و با توجه به پتانسیل ها می توان کلاس های نیمه حضوری در استان تشکیل داد و افراد فوق دیپلم و لیسانس از بین کارکنان کسانی که معدل سنی بالایی دارند هم می توانند در ۹ رشته تحصیلی ثبت نام کنند.
مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور تصریح کرد: اقدام مهمی که ۶ ماه قبل انجام گرفت کاغذ سفید را در تهران به زانو درآوردیم و با همکاری سرمایه دار قرار شد که سالانه ۲۰ نوبت کاغذ وارد کند و با بهره کمتری به دست مصرف کننده برساند که می توان کاغذ را زیر قیمت بازار سه ماهه و شش ماهه به صورت قسطی تحویل مطبوعات داد.

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آموزشگاه هنری نسیم خیال
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هیات همراه از آموزشگاه تجسمی نسیم خیال بازدید و در جریان برنامه های آموزشی صورت گرفته در این آموزشگاه از نزدیک آشنا شد.
رضا دهبانی پور در این بازدید هنرمندان را سرمایه های اصیل و حقیقی هر جامعه دانست و گفت: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به خود می بالد که گرانقیمتی ترین انسان ها را در کنار خود می بیند و برای بالندگی آنان تلاش و کوشش می نماید.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرهای تجسمی را مجموعه ای وسیع و پر طرفدار دانست و گفت: هنرهای تجسمی علاوه بر زیبایی و ظرافت ، پتانسیل درآمد زایی را در خود دارد و امید واریم آثار هنری هنرمندان این دیار با الگو گیری از جاذبه های بکر و کم نظیر در کنار دیگر محصولات و نیازمندی های روزمره به عرصه خرید و فروش وارد شوند تا هم جامعه و فضاهای خانگی و اجتماعی هنری تر گردند و هم قشر فرهیخته و هنرمند ما از قبل فروش محصولات و آثار هنری خود کسب درآمد نمایند.
فرهی نسب مسئول انجمن هنرهای تجسمی و آموزشگاه نسیم خیال هم ضمن خیر مقدم به مدیر کل و هیات همراه خواهان مساعدت و توجه بیش از پیش به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دنا شد.
درج ۱۴۰۸ خبر در سایت خبری فرهنگ وارشاد اسلامی استان
مجید بایگانی از درج یکهزار و چهارصدو هشتاد خبر در سایت خبری فرهنگ وارشاد اسلامی استان خبرداد
نخستین آیین انتخاب روابط عمومی برتر ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی استان در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برگزار شد.
مجید بایگانی مدیر روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شهرستان بویراحمد گفت: این مراسم با حضور رضا دهبانی پور مدیر کل، معاونین فرهنگ وارشاد اسلامی استان، باقرزاده مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و مدیران روابط عمومی ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار گردید.
وی اظهار داشت: در این آیین مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، روابط عمومی را از جنبه نظری یک علم عنوان کرد و با مثبت ارزیابی کردن نقش روابط عمومی ها در سازمان و رسالت بسیار خطیر این مجموعه " اندیشه، تکنیک های گفتاری، رفتاری و شنیداری  و همچنین قانون مداری" را از خصوصیات بارز یک مدیر روابط عمومی برشمرد.
مجید بایگانی شاخص های انتخاب روابط عمومی برتر ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی را در حوزه درج خبر"خلاقیت در تیتر زنی- رعایت عناصر خبری- اصول نگارش و ویرایش- جامعیت خبر- به روز بودن خبر و استفاده از تکنیک های خبری و عکس متناسب با خبر عنوان کرد.
مدیر روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان یادآور شد: تعداد یکهزارو چهارصدو هشتاد خبر در سال ۱۳۹۳ در سامانه خبری فرهنگ وارشاد اسلامی استان درج گردید. وی خاطر نشان کرد: تمام نلاش خود را در جهت تامین وتجهیز امکانات روابط عمومی ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی بکار خواهم گرفت.

روابط عمومی ادارات فرهنگی نسبت به ارزش های مردم رسالت بزرگی برعهده دارند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی در ساختارهایی که رسالت فرهنگی، فکری و در حوزه باور و ارزش های مردم کار می کنند رسالت بزرگی برعهده دارند.
رضا دهبانی پور امروز در نشست معرفی روابط عمومی برتر این نهاد، گفت: تجلیل از یک نفر به معنای نفی ارزش کار دیگران نیست؛ بلکه باید اساس فعالیت ها، تحرکات و تلاش هایی که در کار یک شخص صورت گرفته برجسته و باعث تقدیر، تشکر و تجلیل شود.
وی افزود: فرهنگ و توسعه فرهنگی در بحث توسعه همواره محوریت اصلی را داشته و می دانیم که فرهنگ همان تعریفی است که در کتاب ها خواندیم.
دهبانی پور با بیان این که مجموعه دست آوردهای بشری در طول حیات اجتماعی خود که می تواند ارزش ها، عقاید و یا هر آنچه که بعد معنوی دارد را فرهنگ دانست و عنوان کرد: البته بعد مادی را هم تمدن تعریف کرده اند و حتما بخش هایی از آن ملموس نبوده است.
این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این کارهای فرهنگی گاهی اوقات نامحسوس بوده و لذا رسالت روابط عمومی ها دو چندان می شود.
وی این موضوع را وظیفه مهمی برای روابط عمومی ها عنوان و ادامه داد: در ساختارهایی که رسالت فرهنگی، فکری و در حوزه باور و ارزش های مردم کار می کنند این رسالت بزرگی است.
دهبانی پور مسئولان روابط عمومی ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها را خطاب قرار داد و گفت: شما پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت و به عبارتی خاص دستگاه اداری خود هستید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که روابط عمومی می تواند این ارتباط را به درستی برقرار کند، بیان داشت: از طرفی هم گاهی می توانید با کاهلی، بی تفاوتی، بی اهمیت کردن و به راحتی از کنار مسائل گذشتن این ارتباط را با چالش روبرو کرده، کار دستگاه را برجسته نکنید و ارتباط بین مردم و دستگاه را برقرار نکنید که در این صورت این موضوع آسیب بزرگی محسوب می شود.
وی به مسئولان روابط عمومی ادارت ارشاد اسلامی شهرستان ها تاکید کرد: باید شغل خود را که شریف بوده، ارزشمند بدانید.
دهبانی پور در پایان اظهار امیدواری کرد: مسئولان روابط عمومی ادارات نهایت بهره برداری را از کارگاه آموزشی داشته باشند.

روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت هر سازمان است
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، روابط عمومی را بخشی از وظایف مدیریت هر سازمان دانست و افزود: روابط عمومی سامانه تشریفاتی نیست، بلکه یک فلسفه مدیریتی است.
محمدرضا باقرزاده امروز در نشست معرفی روابط عمومی برتر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های این استان، گفت: روابط عمومی را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: روابط عمومی صرفا منبع خبر نبوده بلکه باید اخبار را از بیرون بگیرد و ارتباط تنگاتنگی با اصحاب رسانه داشته باشد.
وی افزود: روابط عمومی به عنوان سامانه تشریفاتی نیست، مشورتی بوده و ابزار دست مدیر نیست؛ بلکه فلسفه مدیریت است و واحدی برای انتقادات سازنده است.
باقرزاده با تاکید بر این که کار روابط عمومی در حوزه فرهنگی هر دستگاهی تعریف شده و متاسفانه با چنین نگرش‌ هایی روابط عمومی‌ ها با مشکلاتی مواجه هستند، گفت: امیدواریم بتوان نوع نگرش را تغییر داد و حوزه روابط عمومی در سطح استان را ارتقا بخشید.
این مسئول اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروزه بر اساس آنچه که اتفاق می افتد از ما انتظار فعالیت تبلیغی دارند، یعنی ما را به عنوان یک مبلغ می دانند در صورتی که رسالت ما فراتر از آن چیزی است که اتفاق می افتد.
وی یکی از کارهای روابط عمومی را خبرنویسی دانست و افزود: مسئول روابط عمومی باید بتوانند حرفه ای عمل کرده و به اصول خبرنویسی آگاه باشد.
باقرزاده روابط عمومی را بخشی از وظایف مدیریت هر سازمان دانست و ادامه داد: روابط عمومی سامانه تشریفاتی نیست، بلکه یک فلسفه مدیریتی است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط عمومی سامانه دریافت و انتقال اطلاعات، بانک اطلاعاتی و پل ارتباطی بین سازمان و بیرون از سازمان است.
وی به وظایف این حوزه به صورت آیتمی اشاره و افزود: حضور آگانه در همه سفر هایی که رئیس سازمان حضور دارد، شرکت در گردهمایی ها، جمع آوری اخبار، پیگیری وعده های ریاست سازمان، مدیر کل یا مسئول شرکت به مردم، آرشیو فعالیت ها به صورت مستند، ایجاد فعالیت ها (نخستین فردی باشد که حسن خلق را در مجموعه و بین کارکنان ایجاد کند)، مستندسازی، سنجش افکار (انتظارات جامعه مخاطب را بررسی کند)، حضور در مراکز قانون گذاری، آشنایی با قوانین و برقراری ارتباط با شورای هماهنگی روابط عمومی ها از جمله این وظایف است.
باقر زاده خواستار توجه بیشتر به جایگاه روابط عمومی ‌های استان شد و گفت: روابط عمومی ‌ها در تبیین و تحقق شعار همدلی و هم زبانی مورد تأکید مقام معظم رهبری نقش مهمی و حساسی بر عهده دارند.
در پایان این نشست از کلیه مسئولان روابط عمومی ادارات ارشاد اسلامی شهرستان های استان تجلیل و مسئول روابط عمومی ارشاد اسلامی شهرستان گچساران به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و همه این افراد در کلاس آموزشی خبرنگاری شرکت کردند.
بازدید مدیرکل ارشاد از موسسه قرآنی دنا
برای چاره جویی و حل مشکلات اجتماعی فرهنگ دینی باید با عقلانیت و معنویت توام گردد. 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه در بازدید از موسسه قرآنی سبطین راه برون رفت از خرافات و افکار پوسیده را همراهی عقلانیت و معنویت برای ارتقاء فرهنگ دینی جامعه و به مدد آن چاره جویی و حل مشکلات اجتماعی برشمرد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا "دکتر دهبانی پور " در حاشیه بازدید از موسسه قرآنی سبطین با تاکید بر نگاه ویژه و فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقوله قرآن ودینداری گفت: نگاه به قرآن و مقوله دینداری امری مهم حساس و با اهمیت است چرا که با جان و آبرو و احترام افراد سر و کار دارد و از سویی دیگر نقش اجتماعی فرد در جامعه را ترسیم می کند و می طلبد مدرسان و مفسران قرآنی افرادی عالم و آگاه و تحصیلکرده آشنا به مسائل فردی و اجتماعی و جهانی باشند تا نسل نوجوان و جوان ما به ورطه تباهی و تحجر وارد نشوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر نگاه هنری و فرهنگی به قرآن کریم از هنرمندان متعهد و وارسته که انگیزه مذهبی و دینی دارند دعوت کرد آثار ماندگار فرهنگی و هنری با رویکردی دینی که مورد توجه و خواست عموم جامعه است خلق کنند تا در این حوزه هم شاهد آثار فاخر و برجسته و آموزنده در جامعه باشیم .
محمود آسن مسئول موسسه قرآنی سبطین حضور جمع کثیری از قرآن آموزان در کلاس های قرآنی را نشانه دلبستگی و تدین مردم این دیار دانست و ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد و کسب عنوان های قرانی توسط قرآن آموزان این شهرستان در استان و کشور همچنان ادامه یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ای دل غافل
Iran, Islamic Republic of
عملکرد مدیرکل خوب نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1