تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۱۱۰۷۸۰

پیام ستاد روحانی به جریانات سیاسی و مدیران کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
کبنا ؛رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در انتخابات سال ۹۲ در کهگیلویه وبویراحمد نیز در این همایش از حماسه آفرینی ملت بویژه مردم این استان در انتخاب جریان اعتدال و امید تقدیر کرد.
مهرداد باقری افزود: تحقق حماسه ۲۴ خرداد با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس دانستن رای ملت رخ داد.
مسئولان، گروه‎‌ها و جریان‌های سیاسی با هم افزایی و همدلی به فکر توسعه استان باشند
وی از حفظ انسجام، همدلی و وحدت میان آحاد مختلف جامعه به عنوان راهبردهای اساسی دولت اعتدال یاد کرد و گفت: مسئولان و مقامات اجرایی کهگیلویه وبویراحمد به همراه همه گروه‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی نیز باید با هم‌افزایی و همدلی بیشتر تنها وجه مشترک خود را توسعه همه جانبه استان قرار دهند.
۲۴ خرداد پیروزی تدبیر، عقلانیت بر خود محوری و افراطی گری است
رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سایه دولت اعتدال، تدبیر و امید در دل کشور جوانه زد.
باقری افزود: سالروز ۲۴ خرداد تنها یک همایش سیاسی نیست بلکه سالروز پیروزی تدبیر، عقلانیت، اعتدالگرایی بر خود محوری و افراطی گری است.
وی یبان کرد: این روز روز پیروزی یک گروه و جریان خاص سیاسی نیست بلکه حماسه باشکوه ۲۴ خرداد پیروزی همه ملت ایران است.
رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شعار دولت تدبیر و امید صلح، آرامش، توسعه و اعتدال بوده است، خاطرنشان کرد: این موضوع را در بحث سیاست خارجی بواسطه محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشور در عرصه بین المللی به منحصه ظهور رسیده است.
باقری تصریح کرد: بعد از سالها ایرانی که به ناحق بعنوان کشور مُخِل امنیت جهانی و مهد تروریست معرفی شده بود اینکه با واژگان صلح و لبخند در عین حفظ منافع ملی کشور، پرچم و نام ایران را در جهان بعنوان کشوری که مهد گفت وگو، مذاکره و تنش زدایی است به اهتزاز در اورده است.
وی ادامه داد: در گذشته ایران بخاطر افراطی گری های سیاسی از مسیر رشد و توسعه باز ماند. بگونه ای که در عرصه بین المللی و منطقه ای با چالشهای فراوانی روبه رو بود تا جایی که شأن و عزت پاسپورت ایرانی به پایین ترین حد معمول خود رسید و از قدرت برتر منطقه ای و نیروی تأثیرگذار در عرصه بین الملل نزول کرده بود اما هم اینک به لطف حضور با شکوه مردم و تدبیر مقام معظم رهبری که فرمودند «رأی مردم حق الناس است» شاهد روی کار آمدن دولت اعتدالی بوده ایم.
رییس ستاد انتخابات حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دولت اعتدالی نشان داد که با گفت و گو، صلح، اعتدال و تخصص ضمن انکه می توان بر آرمانهای خود استوار ماند در عین حال به آنکه در جستجویش هست، دست پیدا کنند.
باقری اضافه کرد: حامیان دولت تدبیر و امید با پیروی از سیاستهای اعتدالی دولت که ضمن پذیریش تکثر جریانهای سیاسی و طبیعی دانستن اختلاف نظرها در امور سیاسی به رشد و توسعه استان از همه نخبگان، فرهیختگان، اساتید، دانشجویان و آحاد ملت در جهت رشد و توسعه استان همدل و همزبان شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای باقری در دستگاههای دولتی استان و بخصوص دانشگاه علوم پزشکی بیش از اندازه با مقامات گذشته اصولگرا مماشات می شود وفکر نکنم که نباشند افرادی که بتوانند جای آنها را بگیرند و این ضعف بزرگ دولت است که به قول معروف مار در آستین پروش می دهد .
فهدسحاد
Iran, Islamic Republic of
بروید کازه کوزتون را حمع کنید، اقتدار نظام را تخطئه کرده اید بازهم رودارید همایش منافق گونه ترتیب بدید.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1