تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۱۱۰۵۳۳

پاسخ مدیرعامل به شائبه کیفیت آب شهرهای استان

۰
کبنا ؛


مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد از یاسوج و مادوان به عنوان مناطقی در استان یاد کرد که بیش از سایر نقاط سرقت آب و انشعاب غیرمجاز دارند.


به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سید علی لدنی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با ائمه جمعه شهرهای کهگیلویه و وبویراحمد با اشاره به در پیش بودن هفته صرفه جویی اظهار کرد: بایداز  همه ظرفیت های تبلیغی و رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب بهخصوص در زمینه آب شرب بهره ببریم.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به کاهش میزان بارندگی در سال های اخیر باید سعی کنیم از منابع آب به بهترین نحو استفاده کنیم.
emam-ab (4)
وی بیان کرد: یکی از مسائلی که باعث افزایش مشکلات در حوزه آب شرب شده است سرقت آب و تعدد انشعابات غیرمجاز در سطح شهرهای استان است که این موضوع در شهرهای یاسوج و مادوان بیشتر به چشم می خورد.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر انشعاب غیر مجاز تا هفت برابر انشعاب مجاز مصرف دارد که این موضوع علاوه بر اینکه مشکل شرعی دارد باعث ایجاد اخلال در روند آبرسانی به شهروندان می‌شود.
وی تصریح کرد: یکی از شائبه هایی که معمولا در میان عامه مردم وجود دارد بحث کیفیت پایین  آب در برخی شهرهای استان است که این موضوع به هیچ وجه واقعیت ندارد.
emam-ab (1)
لدنی نژاد عنوان کرد: خط قزمز در آب و فاضلاب شهری استان تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای شهروندان است و از این حیث شهرهای استان از آب شرب با کیفیت مطلوب برخوردار هستند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و وبویراحمد بیان کرد: امامان جمعه به دلیل نفوذ بالایی در میان اقشار مختلف جامعه دارند می توانند نقش تعیین کننده ای در ترویج مصرف بهینه آب و تببین آثار سوء، استفاده از انشعابات غیرمجاز داشته باشند.
وی عنوان کرد: هدف ما تعامل هرچه بیشتر در سطح شهرها استان با ائمه جمعه است و امیدواریم همچنان تریبون نماز جمعه جایگاهی برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و ارشاد مردم در این زمینه باشد.
emam-ab (3)
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: یکی از مشکلاتی که در سطح شهرهای استان وجود دارد موضوع شکستگی های در سطح خطوط و انتقال آب شرب شهرهاست که رفع این مشکل نیازمند زمان و اعتبارات کلان است و البته تاکنون رایزنی های خوبی در سطح ملی برای جذب این اعتبارات و رفع مشکلات در زمینه برداشته شده است.
گفتنی است در ادامه این دیدار ائمه جمعه نیز به بیان مشکلات و نظرات خود در مورد مشکلات آب شرب شهرای مختلف استان پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1