تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۱۱۰۵۲۸

حرف‌های که شهردار یاسوج تنفر داشت، بزند

۸
۰
کبنا ؛

شهردار یاسوج خطاب به مسئولان در شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج با وصله کردن زنده است.


محمدعلی جاوید امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تنفر داریم این حرف‌ها را بزنم و با بیان اینکه یاسوج به عنوان مرکز استان متعلق به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و همه مردم استان از این شهر و امکانات آن استفاده می‌کنند، افزود: تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس هم اظهار کردند که از محل سایر شهرستان‌ها حاضر به کمک به شهر یاسوج هستیم.
وی ادامه داد: این کمک باید برای حوزه‌های مختلف از جمله پارک‌ها و حمل و نقل و فضای سبز و وضعیت بسیار نامناسب شهری باشد.

جاوید با بیان اینکه حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده کهگیلویه از وضعیت بد عشایر استان و مشکلات آن‌ها سخن به میان آوردند ولی کسی از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت شهری بلاتکلیف و بعضا حاشیه‌نشین مرکز استان چیزی نگفت، افزود: این مردم در بدترین شرایط حاشیه‌نشینی زندگی می‌کنند.

شهردار یاسوج با بیان این که در ریزترین کارها در شهر یاسوج مانده‌ایم، تصریح کرد: خیابان‌های شهر یاسوج را به دلیل کمبود اعتبارت وصله می‌زنیم که در شأن شهر مرکز استان نیست.

وی با بیان اینکه به شهرهای کوچک به عناوین مختلف از جمله محرومیت‌ها و ارزش افزوده کمک‌هایی می‌شود، تصریح کرد: ولی ما نمی‌دانیم که از کجا و از چه محلی انی جمعیت عظیم را خدمات‌رسانی کنیم.

شهردار یاسوج با انتقاد شدید از مسئولانی که اجازه نمی دهند شهرداری مطالبات خود را از دستگاه‌ها دریافت کند، افزود: چرا وقتی می‌خواهیم سروقت دستگاه‌ها برویم و طلب خود را بگیریم اجازه نمی‌دهند به بهانه‌هایی مثل تعطیل شدن پروژه‌های عمرانی مطالبات خود تار بگیریم.

وی با بیان اینکه تنها ۱۰ درصد از مردم ساکن شهر یاسوج بومی خود این شهر هستند، گفت: آن تعداد بقیه هم موقع انتخابات شوراها و مجلس به شهرهای خود رفته و در انتخابات شرکت می‌کنند.

جاوید در پایان متذکر شد: درخواست داریم در شورای برنامه‌ریزی استان مبلغی برای مبلمان شهری یاسوج اختصاص داده شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

منصف
Iran, Islamic Republic of
من او هوای خش نشسیه و سی خوت دستور ایدی..مردم گچساران که گرما و دود نفت ایره من کمشو فضای سبز بیشتر ایخان یا یاسوج به قول خوت پایتخت طبیعت و آبشار؟ کو ترا به خدا بهلموووو !
شهروند بومی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای شهردار شما متاسفانه پتانسیل موجود درشورای شهر را دست کم گرفته اید متفکرانی که برای چاره جوئی درچنین مواقعی به وسیله آحاد مردم انتخاب شده اند توصیه می شود از تجربیات ودانش آنها بیشتر بهره ببرید.
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای .سلام . از دغدغه هات گفتی از دغدغه های مردم هم بگو ،فضای سبز...ک از اعضای شورا ،پارک تفریحی ومغازه های شهرداری رابه ...،چطوره امکان داره تمامی واگذاری ها به اعضای شورای به اصطلاح محترم شهرباشه درحالیکه به مناقصه گذاشته اند.راستی از ..در شهرکها چه خبر برگشته اند سرکارشون یا نزدیک انتخابات اونها را برای جمع اوری رای برمیگردانید. شایدهم ..خیلی محترم از وابستگان شورا ویا مدیران باشند ،وقرار است مشمول رافت اسلامی شوند ؟جوابش روخودم میدونم رافت اسلامی راه برون رفت مشکلات جانبی است...
م
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار محترم شما که خودتون هم کارفرمایی هم پیمانکار فکر کنم وصله زدن سودش بهتر باشه براتون اینطور نیست زندگی خرج داره بالاخره شما در قبال فامیلاتون مسیولیت دارین خرده کاری سودش بهتره
tehran
Iran, Islamic Republic of
اگه زد وبند ها ره کنترل کنی حل شدنی است شما انسان خوبی هستی
نشر عدالت
Iran, Islamic Republic of
آخ سی شرف آباد که و زیلایی بتره

کمک کنید حوزه ترمینال نیاز و مبلمان شهری داره!!!!!

خوته مسخره کردیه مبلمان شهری ایخم سی چه خهک و خل خردمونه من ای کوچیل خاکی... بیو شرف آباد مبلمان شهری و فضای سبز و هوشت ایره...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از تجربیات کی شهروند بومی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کتاب
Iran, Islamic Republic of
تا حالا هر چه بودجه گچساران رو کردید تو شکم یاسوج بسه دیگه . بزارید مردم بدبخت گچساران هم یه نفسی بکشن. درود بر شهردار و نماینده شریف گچساران.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1