تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۱۱۰۴۴۷

تعطیلی موسسات قرآنی در سایه کم‌کاری تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

۸
۱
کبنا ؛ترویج فرهنگ قرآنی همواره از دغدغه‌های علمای بزرگ اسلام بوده است و ترویج این فرهنگ در زندگی افراد جامعه بسیار تاثیرگذار است.
تعطیلی برخی موسسات قرآنی به‌دلیل کمبود اعتبارات
 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌دلیل کمبود اعتبارات برخی از موسسات قرآنی تعطیل و برخی دیگر در شرف تعطیلی هستند که انتظار می‌رود مسئولان اعتباراتی را برای فعالیت‌های قرآنی در نظر بگیرند.
حسین علی‌نسب امروز در گفت‌وگو با فارس، به برنامه‌های دارالقرآن کریم استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: همانند سال‌های گذشته طرح جزء‌خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که این طرح امسال در حسنیه ثارالله یاسوج برگزار و به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد پخش می‌شود.
رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کر‌د: آموزش کلی و عمومی قرآن کریم به‌صورت گسترده در خانه‌های قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن و دعوت از قاریان برجسته مصری، بین‌المللی، استانی و کشوری و حفاظ برتر جهانی از دیگر برنامه‌های دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان است.
وی به مشکلات پیش‌روی دارالقرآن کریم این استان اشاره کرد و گفت‌: به‌دلیل کمبود اعتبارات و مشکلات مالی برخی از موسسات قرآنی تعطیل و برخی دیگر در شرف تعطیلی هستند که انتظار می‌رود مسئولان استان خصوصاً نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اعتباراتی برای فعالیت‌های قرآنی در نظر بگیرند.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های خوب موجود، در صورت حل مشکلات مالی این آمادگی وجود دارد که برنامه‌های قرآنی مختلفی و متعددی در سطح استان برگزار شود.
علی‌نسب خواستار حضور و مشارکت خیرین قرآنی در استان کهگیلویه و بویراحمد شد و افزود: خیرین همان‌طور که در مدرسه‌سازی نقش فعالی دارند در فعالیت‌های قرآنی حضور داشته باشند تا برنامه‌‌های قرآنی بیش از گذشته و با کیفیت بهتری در استان اجرا شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، کمبود اعتبارات در سازمان تبلیغات اسلامی به عدم تعامل رئیس این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد با مسئولان بودجه‌ای کشور و استان برمی‌گردد به طوریکه وی نتوانسته از ظرفیت‌های خیرین، مشارکت‌های مردمی و ارتباط با مسئولان کشوری و استانی به کانون‌های مساجد و قرآنی رونق ببخشد که امیدوارم سازمان مرکزی تبلیغات اسلامی اسلامی کشور در این خصوص چاره‌اندیشی کند.
تعطیلی برخی از موسسات قرآنی دلیل این مدعا است.
نام شما

آدرس ايميل شما

همکار
Iran, Islamic Republic of
کبنا خیلی عقده ای قضاوت میکنی واقعا براتون متاسفم که اینگونه قضاوت میکنی دست اخر شما مسلمونید باید اماده ی جواب این قضاوتها در اخرت باشید اقای علی نسب کجا جملات اخر را گفتند اقای مدیر کل بهترین تعامل را با مدیران ارشد تبلیغات مرکز ومدیران ارشد استانی دارد شما مشکل دیگری داری که در اینده طی یک یادداشت ارسال خواهد شد
شمس
Iran, Islamic Republic of
کانونهای فرهنگی هنری چه ارتباطی باسازمان تبلیغات دارد معلومه کبنا تواین وادیها نیست
منطفll
Iran, Islamic Republic of
کار رسانه فرهنگ سازی است نه هجمه مغرضانه حواستون با شه خدا هست
پیمان از گچساران
Iran, Islamic Republic of
مشکل اشتغال رو حل کنید بقیه مشکلات از جمله گرایش مردم به مسائل دینی حل میشه..
رفیق
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه همشریان عزیز این خبر توسط خبرگزاری فارس منتشر شده وکبنا ازآن خبرگزاری نقل کرده وامانت داری راحفظ نکرده وتیتر خبر رابه میل خودتغییر داده ودرپایان متنی به این خبر اضافه نموده که برداشت شخصی ایشان است وخدا پسندانه نیست بلکه ازروی غرض ومسائل شخصی است. کبنا این سید خدایی دارد واز خوانندگان محترم تقاضامندم این دوخبر راکه هم خبرگزاری فارس وهم کبنانیوز منتشر کرده مقایسه کرده وقضاوت بفرمایید۰/
رفیق
Iran, Islamic Republic of
چرا نظریه هارا نمی نویسی چون واقعیت مشخص میشود این سید خدایی دارد کبنا
چته یواش
Iran, Islamic Republic of
میشه گفت تنها نهادی که خیلی شسته و رفته و کلاسیک با برنامه ریزی دقیق داره کار قرآنی میکنه همین سازمان تبلیغاته کبنا جان بیدار شو هنوز هم خوابی یا نه خودتو بخواب زدی سوء استفاده نکن از مصاحبه ها اینجا بحثه قرآنه بحث گرونی و تورم و .... که نیست
رستاخیز
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره کا این سایت مدیر مسئولیش مغرضانه در خصوص حاج آقای مرتضوی قضاوت می کنند واقعاً شما مریض هستید . یه بردی بنه سر حیش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1