تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۱۱۰۴۲۵

فعالیت های خوبی صنایع دستی در استان انجام داده است

۱
۰
کبنا ؛امام جمعه یاسوج با اشاره به ۲۰ خرداد مصادف با ۱۰ ژوئن روز جهانی صنایع دستی، عنوان کرد: انواع صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن برند مشخص و نبود بازارچه تولید و فروش به استان های همجوار ارسال شده و منفعت اقتصادی آن نصیب دلالان می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج ابراز داشت: تاکنون اقدامات مهمی در زمینه احیا و رونق صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از سوی متولیان امر و مسوولان اجرایی این استان انجام شده است.
وی افزود: توسعه روزافزون صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد و حمایت همه جانبه متولیان امر از آن می تواند در بهبود وضعیت اقتصادی مردم استان نقش بسزایی ایفا کند.
حسینی با  اشاره به ۲۷ خرداد روز جهاد کشاورزی، گفت: برنامه ریزی اصولی به منظور جلوگیری از ضرر و زیان قشر مولد و فعال کشاورزان همواره مدنظر مسوولان اجرایی و متولیان امر باشد.
وی افزود: گاهی اوقات نبود برنامه ریزی اساسی موجب می شود که یک یا چند محصول کشاورزی به دلیل وضعیت نامطلوب بازار و یا ذخیره سازی نامناسب هدر رفته و کشاورزان متضرر شوند.
وی بیان کرد: توسعه و پیشرفت هر کشور مستلزم عناصر مهم علم و تولید است و هر دوی آنها نیز مکمل یکدیگر بوده و هر کدام بدون دیگری بی فایده خواهد بود.
حسینی اظهار کرد: یکی از تولیدات مهم تمام کشورها از جمله ایران محصولات کشاورزی است و باید مسوولان اجرایی و متولیان امر نیز این بخش مهم اقتصادی را مورد توجه جدی قرار داده و برای رونق روزافزون آن بکوشند.
وی با اشاره به ۲۳ خرداد سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی، عنوان کرد: ایران اسلامی اکنون در جنگ فرهنگی با دشمنان قرار دارد و جنگ فرهنگی نیز خطرناک بوده و مقابله با آن به مراتب دشوارتر از سایر جنگ ها است.
حسینی ابراز داشت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب تلاش می کنند با روش های مختلف فرهنگ اسلامی، غنی و اصیل ایران را خدشه دار کنند و ملت ایران نیز برای پیروز شدن در این عرصه حساس باید هوشیار، آماده و مجهز باشند.
امام جمعه یاسوج ۲۶ خرداد سالروز شهادت سربازان دلیر دوران پیروزی انقلاب اسلامی شامل بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک نژاد را تسلیت گفت و افزود: این چهار نفر پس از مشارکت در ترور حسنعلی منصور نخست وزیر وقت رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و با حرکت ارزشمند خود امید را در دل ملت مبارز ایران برای مقابله هر چه مطلوبتر با رژیم طاغوت زنده کردند.
حسینی گفت: هر چند که یمن در جنگ نظامی نابرابر با عربستان سعودی تاکنون ضربات سنگینی را متحمل شده و بخش عمده ای از زیرساخت های آن نیز از بین رفته اما به لطف الهی ملت مقاوم یمن به زودی پیروز خواهند شد.
وی بیان کرد: ماه رمضان به عنوان ماه میهمانی خدا، رحمت، مغفرت، استغفار، توبه، خودسازی، مناجات، نیایش و مبارزه با شیطان و نفس اماره در پیش است و برای بهره گیری هر چه بیشتر از فیوضات و برکات ارزشمند آن باید آمادگی جسمی و روحی لازم را داشت.
حسینی با اشاره به نامگذاری ۱۶ تا ۲۲ خرداد هر سال به نام هفته محیط زیست، اظهار کرد: تخریب محیط زیست به معنای لطمه زدن به زندگی انسان ها و سایر موجودات زنده است و حفظ و صیانت از آن نیز وظیفه ای همگانی بوده و از عهده گروه خاصی برنمی آید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
انتظار داشتیم امام جمعه محترم یاسوج در هفته جهاد کشاورزی بعد از انتقاد آشکاری که به بی برنامه بودن جهاد کشاورزی در خصوص محصولات کشاورزی کردند ، حداقل از دوران طلایی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی تکرار نشدنی در آن سالها و خدمات کشاورزی سابق به نیکی یاد می کردند .
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1