تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۱۱۰۱۳۲

پوزش دسته‌گل و کلید را از کریمی گرفت

۱
۰
کبنا ؛


مراسم تودیع و معارفه سرپرستان فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، در این مراسم که  امروز در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، از زحمات «سید کرامت الله کریمی» فرماندار سابق کهگیلویه قدردانی و «علی پوزش» به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.



 فرماندار سابق شهرستان کهگیلویه در این آیین که با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران ادارات، نهادها و ارگان‌ها، روسای مراکز آموزش عالی، فرماندهان یگان‌های نظامی، انتظامی و بسیج، مسئولین بانک‌های عامل و موسسات اعتباری برگزار شد، اظهار کرد: رسیدن به توسعه و پیشرفت هر جامعه ای مرهون تلاش ها وخدمات صادقانه مدیرانی است که در راه آبادانی کشورمان تلاش می کنند.

تبریک کریمی به پوزش

وی اظهار داشت: تلاش های نمایندگان در ماههای اخیر منجر به نتایج خوبی برای استان خواهد شد و مادر تلاش بودیم سهم شهرستان در زمینه های مختلف بویژه در بخش های آب و راه لحاظ شود.

کریمی افزود : حفظ وحدت، توجه به امور عمرانی، توجه به مسائل امنیتی از جمله شاخص هایی بود که در دوران تصدی فرمانداری این شهرستان به آنها اهتمام جدی داشتم.

وی با تشریح عملکرد خود در نقاط شهری، روستایی و عشایری این شهرستان از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در انجام امور قدردانی کرد.

کریمی بیان داشت: در مدت تصدی ۹ ماهه خود بعنوان سرپرست فرمانداری کهگیلویه، همه سعی و تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته‌ام و برگزاری جلسات و پیگیری امور به صورت تمام وقت انجام شده است. که انشاالله مورد قبول درگاه خداوند و مردم شریف شهرستان قرار گیرد و به آقای علی پوزش تبریک عرض می‌نمایم.


در ادامه فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد:  تغییرات مدیریتی در هر دولتی امری طبیعی است و با الزامی که در دولت تدبیر و امید اندیشیده شده مقرر شده که از مجموعه استانداری برای فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها استفاده شود و این دلیل منطقی و عقلی و اجرایی برای این نگرش است که وزارت کشور باید از نیروهای متخصص خودش که از پایه در این سیستم رشد کرده‌اند، بهره ببرد.

پوزش وقتش را به کارهای غیرمفید نگذراند

 وی بیان کرد: انتظار دارم آقای پوزش بصورت شبانه‌روزی فعالیت کند و با جدیت و تلاش و همکاری مدیران، دقیقه‌ای وقت را برای کار غیر مفید نگذراند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در پایان سخنان خود از آقای کریمی سرپرست اسبق فرمانداری کهگیلویه قدردانی کرذ.

تلاش جدی توام با برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد

فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه گفت: توسعه این شهرستان نیازمند همدلی و هماهنگی تمام دستگاه‌های اجرایی و مردم است.

علی پوزش افزود: در راستای رفع مسائل و مشکلات آن تلاش جدی توام با برنامه ریزی صورت گیرد.

حاشیه‌ها


 از جمله حاشیه‌های این جلسه می توان به شلوغی آن و نبود صندلی کافی برای نشستن بعضی مسئولین و اصحاب رسانه وهمچنین به غیبت حجت الاسلام بزرگواری نماینده شهرستان و امام جمعه شهر دهدشت اشاره نمود.

فرماندار سابق کهگیلویه با دادن دسته گلی ورود آقای پوزش به عنوان فرماندار کهگیلویه به این شهرستان را تبریک و خوش آمدگویی گفت و همچنین او  را تا اتاق فرمانداری شهرستان بدرقه کرد.


kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

 
kohgiluyeh.ir

 
kohgiluyeh.ir

kohgiluyeh.ir

























----------------------------------
گزارش و عکس: مجید آذربارگون
---------------------------------

نام شما

آدرس ايميل شما

محسن از چرام
Iran, Islamic Republic of
جای .و .در جلسه خالی بود
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
1