تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۱۰۹۸۵۴

تکریم و معارفه رئیس میراث فرهنگی دنا

۲
۰
کبنا ؛مراسم تکریم ومعارفه رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان دنا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان ،با حضورامام جمعه شهر سی سخت ، معاونت توسعه ومدیریت اداره کل میراث فرهنگی ،فرماندار شهرستان دنا و اعضای شواری اداری این شهرستان برگزار شد.
معاونت توسعه ومدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به اینکه شهر توریستی سی سخت ،یاد آور استوره ها و حماسه های ایرانی است اظهار کرد: طبیعت دلنشین و وجود آثار باستانی ،شهر سی سخت و شهرستان دنا را از مهمترین نقاط گردشگری کشور نموده است.
سید جهانبخش احمدی مهریان تصریح کرد: این سرزمین وصف ناشدنی،عظمت خالق باری تعالی را جلوه گر و به عینه به اثبات رسانده است.
احمدی ادامه داد: از کوه گل،دشتک دنا و دامنه های بیاره و کوخدان تا کریک و پل تاریخی پاتاوه و آبشار بهرام بیگی تا سادات محمودی زیبایی جمال خداوند را نشان می دهند.
وی ابراز داشت:شهرستان دنا دارای ۳۶ نقطه شاخص گردشگری است که به ترتیب چشمه میشی سی سخت،کوهگل، پل تاریخی پاتاوه و حاشیه رودخانه بشار هر ساله  در فصل گرم سال شاهد حضور بیشترین گردشگر  می باشد.
معاونت توسعه ومدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد افزود:مدیریت میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری در این شهرستان بسیار مهم است چون شهرستان دنا هم در حوزه گردشگری هم در حوزه صنایع دستی و تاریخی از نقاط مهم در جنوب کشور است.
احمدی با بیان اینکه سیا ست های اداره کل در این شهرستان رشد و شکوفاهیی استعدادهای نهفته شهرستانها در سطح ملی است از رئیس جدید خواست از هیچ تلاشی برای محقق شدن این اهداف کوتاهی نکند.
فرماندار دنا نیز در این آیین گفت: این شهرستان به مرکزیت شهر سی سخت به لحاظ وجود جاذبه های مفرح یک دهکده توریستی کم نظیراست.
علی تاج امیری تصریح کرد : وجود گردشگاههای منحصربفرد نظیر کوه دنا، چشمه میشی، کوه گل، گردنه بیژن و دیگر سیاحتگاههای مفرح یک جلوه خاص به بخش گردشگری دنا بخشیده است.
وی اظهار کرد: چشم انداز باغ شهر سی سخت جزو دیدنی ترین شهرهای توریستی ایران است که سالانه پذیرای هزاران مسافر است.
تاج امیری توسعه گردشگری این شهرستان را نیازمند مشارکت بخش خصوصی دانست وگفت: اجرای طرح توسعه زیرساختهای کوه گل سی سخت با سه میلیارد ریال اعتبار بررونق گردشگری این شهرستان خواهد افزود.
وی ادامه داد :کوه دنا با ۹۳هزار هکتار وسعت به عنوان پارک ملی دنا باگونه های غالب کل وبز و داشتن بیش از دو هزار گونه گیاه خوراکی و دارویی بخش زیادی ازآن درشهرستان دنا واقع شده است.
در پایان این نشست از " محمدحسین آذرپیوند " رئیس سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دنا تقدیر و " سیدفرهاد مهدوی راد " دارای مدرک کارشناسی زبان انگلیسی و دانشجوی مدیریت ارشد اجرایی بعنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.
بر پایه این گزارش آذرپیوند به عنوان مشاور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری در حوزه مرمت آثار تاریخی منصوب می شود.
IMG_7223IMG_7179 IMG_7182 IMG_7184 IMG_7186 IMG_7189 IMG_7191 IMG_7192 IMG_7193 IMG_7194 IMG_7197   IMG_7215 IMG_7218  IMG_7223
IMG_7199
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سيد
Iran, Islamic Republic of
سلام... آقای آذرپیوند حالا برو از آقای زارعی طرفداری بکنید...
خردمند گچساران
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی موفقیت برای همکار قبلی خودم جناب آقای فرهاد مهدوی که قبلا در روستای بنستان همکار بودیم.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1