تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۱۰۹۸۱۰

شبکه دیجیتال چرام مشکل دارد

۰
کبنا ؛دیشموک و قلعه‌رئیسی مقصد بعدی کاروان همدلی «دولت و ملت»
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان همدلی «دولت و ملت» پس از ماه مبارک رمضان به شهر قلعه رئیسی و دیشموک سفر می‌کند.
سیدموسی خادمی ظهر امروز در جمع مدیران کل استان و مدیران شهرستان چرام اظهار کرد: کاروان همدلی «دولت و ملت» با هدف تحقق بخشی به فرمان رهبر معظم انقلاب راه‌اندازی شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جریان این کاروان مردم از نزدیک مشکلات و کمبودهای خود را به مدیران انتقال می‌دهند، عنوان داشت: ممکن است ایرادها و مشکلاتی در این کار وجود داشته باشد، بنابراین لازم است با همکاری و تعامل با یکدیگر در راستای بهتر و قوی‌تر شدن این برنامه تلاش کنیم تا نتیجه بهتری به دست آوریم.
وی با اشاره به سختی‌های ارتباط چهره به چهره، خاطرنشان کرد: شاید تلخی و تندی‌هایی در این برنامه وجود داشته باشد اما در نهایت به همواری مسیر کمک خواهد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد کاروان همزبانی «دولت و ملت» را یکی از روش‌های محقق کردن شعار سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» عنوان کرد و گفت: اگر در ارتباط با نحوه اجرا و بهتر برگزار کردن این برنامه، مدیران پیشنهادی دارند ارائه دهند تا در برنامه‌های بعدی اجرا شود.
خادمی، با بیان اینکه افتخاری برای ماست که در جایی نشسته و بتوانیم مشکلی از مردم را رفع کنیم، تصریح کرد: مقصد بعدی این کاروان پس از ماه مبارک رمضان سفر به شهر قلعه‌رئیسی و دیشموک است.
وی به مشکلات مردم چرام اشاره کرد و یادآور شد: عمده مشکلات و موارد مطرح شده مردم چرام در این سفر بحث اشتغال بود که این معضل در همه جای استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
مشکل شبکه دیجیتال چرام به زودی رفع می‌شود
فرماندار چرام گفت: مشکل شبکه دیجیتال این شهرستان به زودی رفع خواهد شد.
ابراهیم فتاح‌پور امروز در نشستی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران کل استان و مدیران شهرستان چرام با اشاره به کاروان همزبانی «دولت و ملت»، فلسفه وجودی این کاروان را استقبال مسئولان از مشکلات مردم دانست.
فرماندار چرام با بیان اینکه راه اندازی این کاروان در راستای شعار سال است، اظهار کرد: حضور بین مردم و پذیرش آنان مهمترین گام اساسی است که نتایج آن کارکردهای متفاوتی در شناسائی و حل مشکلات خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این دیدارها سبب اتحاد بین دولت و ملت می‌شود، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این کاروان نیازی به حضور مردم برای پیگیری مشکلات در مرکز استان، با توجه به فصل گرما و مسافت طولانی نیست.
این مسئول اضافه کرد: افزایش اعتماد اجتماعی با تاکید بر تعاملات اجتماعی مهمترین کارکردی بود که این جلسه داشت.
فتاح‌پور با اشاره به این مطلب که در خلال این کاروان برخی از نیازهای شهرستان چرام، مرتفع شد، عنوان داشت: مشکلات شهرستان چرام در این برنامه پالایش و دسته‌بندی شد و مورد بررسی قرار گرفت.
وی در بخش بعدی سخنان خود، تصریح کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای امروز امنیت و بنیان خانواده‌ها را نشانه گرفته‌اند و این ترفند و تکنولوژی که توسط نظام استعماری طراحی شده است، در خود غرب هم منتقدین جدی دارد.
مسئول ارشد اجرایی چرام، ادامه داد: امروز شبکه دیجیتال برای مردم شهرستان چرام که به عنوان یکی از مهمترین مطالبات جدی بود به همت مسئولان مربوطه و تاکید استاندار محترم، محقق شد.
فرماندار چرام در پایان تأکید کرد: طرح این ایده و اجرای آن توسط استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد، طرح نوینی است که به نوبه خود و به نمایندگی از مردم شهرستان چرام از آن تقدیر و تشکر می‌کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1