تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۱۰۹۷۴۱

کاروان مدیران در چرام و حاشیه‌های آن

۶
۰
کبنا ؛ 

اولین کاروان «همدلی دولت و ملت» با هدف بررسی مشکلات و رفع و پیگیری آنها در چرام مستقر شد.



امروز اولین کاروان «همدلی دولت و ملت» با هدف بررسی مشکلات و رفع و پیگیری آنها در چرام مستقر شد.

در ساعات اولیه ورودی این کاروان به شهرستان چرام و در منطقه سادات امامزاده علی، جعفر گوهرکانی رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد دچار عارضه قلبی شد.

با کمک نیروهای امدادی، گوهرکانی به مرکز درمانی سرفاریاب جهت معاینه انتقال یافت که به دلیل عدم امکانات جهت گرفتن نوار قلب با شرایطی نامناسب در جمع مردم چرام قرار گرفت و به شکایات آنان پاسخ داد.

 


 
گفتنی است پس از حدود یک ساعت درد قلب این مسئول شروع شده و وی را مجبور به ترک کاروان کرد.

از حاشیه‌های دیگر این برنامه، اجرای مراسم خوشامدگویی توسط دختر معاون فرماندار چرام بود که همهمه‌هایی را مبنی بر اجرای همیشگی برنامه‌های خوشامدگویی توسط وی، در پی داشت.

 


 


 
سرانجام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و جمعی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم چرام که از ساعاتی قبل در محل فرمانداری چرام تجمع کرده بودند، قرار گرفت.

 


 


 
*حاشیه جالب دیگر صحبت داریوش پاداش معاون فرماندار چرام در واکنش به شکایت خبرنگاران بود که چرا «فلانی» حق ورود به نشست را دارد و دیگر خبرنگاران منع می‌شوند و وی با سخنی سعی بر متقاعد کردن خبرنگاران داشت.

اولین شکایت مردمی مربوط به سید علی حسینی پدر و برادر شهیدان حسینی بود که برای دیدار با استاندار از کسی اجازه نگرفت و دیدار با مسئول ارشد اجرایی استان را خواسته به حق خود دانست.

 


 
در این برنامه، مردم از نزدیک و به صورت چهره به چهره با مسئولین دیدار و مشکلات شخصی و عمومی شهرستان را مطرح کردند.

 


 


 


 
در این جلسه ۴ ساعته که حدود ۲۵۰ شکایت بررسی شد، عمده مشکلات مطرح شده  را مسائل عمرانی، شهرداری و مشکلات شخصی تشکیل می‌دادند که پس از صدور دستورات لازم از سوی استاندار، توسط مسئولان مربوطه پیگیری شد.

 


حاکی از آن است که بیشتر مسائل مردم مربوط به بخش بهداشتی و درمانی و کشاورزی بود.
یکی از کشاورزان چرامی عرق‌ریزان و با صدای بلند از وضعیت باغات امامزاده بی‌بی رشیده گلایه داشت و گفت: این منطقه با وجود ۲۰ هکتار باغ انار و ۱۰ هکتار کشت برنج، نیازمند توجه ویژه و احداث کانال جهت آبرسانی است.

شهروند دیگری از وضعیت نامناسب کادر پزشکی چرام و نبود پزشک متخصص در این شهرستان شکایت داشت که مورد توجه استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

بررسی وضعیت جاده طسوج نیز از خواسته‌های کشاورزان این شهرستان بود که ۲ هزار هکتار باغ خود را در معرض خطر می‌دیدند.

پس از بررسی مشکلات و پاسخگویی به شکایات مردم چرام، مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات چرام نشستی با استاندار کهگیلویه و وبیراحمد داشتند که باز هم نبود فضای کافی حاشیه ساز شد.

 


 


 


 



گزارش تصویری مجموعه دوم

 chrom-karavn-yasuj (18) chrom-karavn-yasuj (17) chrom-karavn-yasuj (16) chrom-karavn-yasuj (15) chrom-karavn-yasuj (14) chrom-karavn-yasuj (13) chrom-karavn-yasuj (12) chrom-karavn-yasuj (11) chrom-karavn-yasuj (10) chrom-karavn-yasuj (9) chrom-karavn-yasuj (8) chrom-karavn-yasuj (7) chrom-karavn-yasuj (6) chrom-karavn-yasuj (5) chrom-karavn-yasuj (4) chrom-karavn-yasuj (3) chrom-karavn-yasuj (2) chrom-karavn-yasuj (1)chrom-karavn-yasuj (19) chrom-karavn-yasuj (20) chrom-karavn-yasuj (21) chrom-karavn-yasuj (22) chrom-karavn-yasuj (23) chrom-karavn-yasuj (24) chrom-karavn-yasuj (25) chrom-karavn-yasuj (26) chrom-karavn-yasuj (27) chrom-karavn-yasuj (28) chrom-karavn-yasuj (29) chrom-karavn-yasuj (30) chrom-karavn-yasuj (31) chrom-karavn-yasuj (32) chrom-karavn-yasuj (33) chrom-karavn-yasuj (34) chrom-karavn-yasuj (35) chrom-karavn-yasuj (36) chrom-karavn-yasuj (37)
------------------------------

گزارش: نسرین هاشمی

 گزارش تصویری مجموعه دوم: مرتضی فضلی زاده
------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

mmmmm
Iran, Islamic Republic of
امتیاز به مطلب ۱ نفر
روسای ۲۱ دانشگاه مشخص شدند، از جمله دانشگاه تهران
جامعه > آموزش - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه ای و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ،روسای ۲۱ دانشگاه کشور را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از مدت ها که حدود ۳۵ دانشگاه کشور بدون رییس و با سرپرست اداره می شدند بالاخره تکلیف ۲۱دانشگاه کشور معلوم شد و روسای آنها منصوب شدند.

بعد از آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که اعلام شد از این پس بررسی صلاحیت روسای دانشگاه ها در کمیته ای ۵نفره مرکب از رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه وزیر بهداشت وزیر علوم و دبیر و رییس هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام خواهد شد.

عده ای از در انتقاد وارد شده و تشکیل این کمیته را کم کردن اختیارات شورای عالی در انتخاب روسای دانشگاه ها دانستند.اما کارآمدی این کمیته بعد از یک هفته مشخص شد درست وقتی که بلاتکلیفی یک سال، سرپرستان دانشگاه یک هفته ای تعیین تکلیف شدند.

در مهم ترین این انتصابات رییس بزرگترین دانشگاه کشور یعنی دانشگاه تهران نیز منصوب شد. محمود نیلی احمد آبادی درست بعد از یک سال از صدور حکم سرپرستی اش به ریاست این دانشگاه منصوب شد. فرهادی صبح امروز نیز در جمع خبرنگاران از منصوب شدن روسای تعدادی از دانشگاه ها خبر داده بود.

اما آنطور که روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرده، محمد فرهادی در این احکام ، دکتر محمود نیلی احمد آبادی را به ریاست دانشگاه تهران ،دکتر محمد تقی احمدی را به ریاست دانشگاه تربیت مدرس ، دکتر حسن ولی زاده را به ریاست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دکتر فردین اخلاقیان طاب را به ریاست دانشگاه کردستان ، دکتر محمد علی اکبری را به ریاست دانشگاه ایلام ، دکتر شایان شا محمدی را به ریاست دانشگاه شهرکرد،دکتر محمود رضا رحیمی را به ریاست دانشگاه یاسوج ، دکتر مسعود نادریان جهرمی را به ریاست دانشگاه جهرم ، دکتر محمد میرزایی بادیزی را به ریاست دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته کرمان ، دکتر عبدالمجید مصلح را به ریاست دانشگاه خلیج فارس و دکتر بهمن حیاتی را به ریاست دانشگاه ملایر منصوب کرد.

وزیر علوم همچنین، دکتر علیرضا بندانی را به ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان ،دکتر ناصر مهرشاد را به ریاست دانشگاه صنعتی بیرجند، دکتر علی اصغر بهشتی رابه ریاست دانشگاه مهندسی فناوریهای نوین قوچان ،دکتر محمد حسین شفیعی میم را به ریاست دانشگاه بزرگمهر قائنات ،دکتر علی رضا باقری ثالث را به ریاست دانشگاه حضرت معصومه (س)،دکتر محمود نیلی را به ریاست دانشگاه صنعتی همدان،دکتر فرامرز میرزایی را به ریاست دانشگاه سید جمال الدین اسد آبادی، دکتر عباس کلانتری را به ریاست دانشگاه آیت الله حائری میبد ، دکتر امین رضا نقره آبادی را به ریاست دانشگاه صنعتی شهدای هویزه و دکتر فتح الله قدس را به ریاست دانشگاه خواهران سمنان (فرزانگان) منصوب کرد.

براساس این گزارش، این افراد پیش از این به عنوان سرپرست دانشگاه مشغول فعالیت بودند که پس از تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم احکام ریاست آنها را صادر کرد.
کارشناس توسعه
Iran, Islamic Republic of
این نوع کارها یادآور سفرهای دوره احمدی نژاد هست. هیچ لزومی به این کارها نیست. مسولین باید با برنامه ریزی و سیاستگذاری مدیریت کنند نه با کارهای پوپولیستی.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
دیدار خوبی بود
مرد حق
Iran, Islamic Republic of
سر چیل وش نیکنه
ببین چقد بی ارزش بوده که حتی یکنفر کاندید نشده یه پست ماست مالی هس در مجلس
ریس برنامه وبودجه دولت وکشور نوبخته
شم چقدر کم دارید
راستی بنر از طایفه گوهرگان و قله کهنی ندیدم .بزنید زشته
شما که نمیخواد پول بدید .فقط بگین اسم شما هم باشه
شهردار این هزینه ها را میده تا یه چند ماه دیگه خودشو جا بزنه
ولی جناب شهردار شتر در خواب بیند پنبه دانه
کلاغ خواست راه..................
ولی راه رفتن..........................
خیلی گند زدی .از دوست شدی وبه یار نرسیدی
در یک کلام گند زدی ..واقعا ای اندازه این پست ارزش داشت
مرگ بر خاین
از خودت شروع کند نويسنده ...!!
Iran, Islamic Republic of
هی بگید احمدی نژاد بده اون از سفرهای استانی که الان روحانی از اون استفاده می کنه اون از این کاروان که تقلیدی از سفرهای استانی احمدی نژاد به ویژه در مناطق مختلف تهران در دوره ریاست جمهوری بوده به عکس های آن دوره نگاه کنید بیشتر متوجه می شوید
دهدشت.سیتی
Iran, Islamic Republic of
فتاح محمدی باید عوض شود.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1