تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۰۹۷۳۴

دیدار رو در رو خادمی با مردم چرام

۲
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دولت یازدهم بدون شعارزدگی مشی خدمت مجدانه، صادقانه و قانون مدارانه را در پیش گرفته است، گفت: اهتمام به حل مشکلات اقتصادی مردم جدی ترین دغدغه رییس جمهوری و دیگر مسوولان دولت تدبیر وامید است.
سید موسی خادمی که به همراه شماری از مدیران اجرایی کهگیلویه وبویراحمد روز سه شنبه برای دیدار مردمی به شهرستان چرام در قابل کاروان همدلی و همزبانی، سفر کرده است، اظهارکرد: افزایش سفرهای استانی مقامات سیاسی و اجرایی کشور در دوسال گذشته به استان گامی در جهت اشراف بیشتر از مشکلات مردم و برنامه ریزی بهتر در جهت حل آن بوده است.
وی بیان کرد: درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت،همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، مدیران با سفر به مناطق کمتر توسعه یافته به سراغ مردم بروند زیرا تحقق این شعار تکلیف مهمی را برای مسوولان و ایجاد فرصت پاسخگویی برای شنیدن حرف مردم در قالب دیدارهای مردمی و تلاش بیشتر برای تحقق مطالبات آنها ایجاد کرده است.
وی به موقعیت سخت گذرکهگیلویه وبویراحمد و هزینه بر بودن سفر مردم برای مراجعه به مسوولان اجرایی استان اشاره کرد وگفت: مسوولان اجرایی استان در قالب کاروان تدبیر و امید در تمامی شهرستانها برای دیدارهای مردمی برنامه ریزی کرده و اولین گام این طرح امروز در چرام اجرایی شد.
استاندار کهیگلویه وبویراحمد به افزایش حدود دو برابری اعتبارات عمرانی استان در سال جاری اشاره کرد و بر لزوم توجه جدی مسوولان شهرستانی برای حل مشکلات ارباب رجوع در چارچوب قانون با نهایت همکاری و قانون مداری تاکید کرد.
خادمی افزود: مسوولان باید برای گره گشایی از کار مردم نهایت اهتمام را داشته باشند تا نیازی به مراجعه شهروندان به مدیران بالادستی نباشد.
وی مسایل مالی و معشتی، اختلافات ملکی با منابع طبیعی و اشتغال را از مهمترین درخواست های مردمی برشمرد افزود: دولت برای رونق بخش تولید و سرمایه گذاری تسهیلات خوبی فراهم کرده که مردم باید بیش از پیش از این منابع در راستای ایجاد اشتغال و تولید بهره برداری کنند.
هم اکنون تعداد پرشماری از مدیران کهگیلویه وبویراحمد در سالن فرمانداری شهرستان چرام در حال پاسخگویی به درخواست های مردمی هستند که این دیدار مصداق خوبی از ضرب المثل همدلی بهتر از همزبانی را به نمایش گذاشته است.
به گزارش کبنا نیوز، در ابتدای این برنامه از ورود خبرنگاران به جلسه خودداری شد که با تذکر خبرنگاران و استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرنگاران به جلسه ورود پیدا کردند.
برخی از مسئولان فرمانداری چرام در ابتدا مانع ورود خبرنگاران شدند و اعلام کردند که این جلسه مردمی است و خبرنگاران مزاحمت ایجاد می‌کنند که با پادرمیانی موحدپور رئیس دفتر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار چرام خبرنگاران به جلسه ورود پیدا کردند.
 
جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فشار کاری بالا و مراجعه کنندگان دچار شک قلبی شدند که وی را به بیمارستان چرام منتقل کردند و حال عمومی او کاملاً خوب است.
گزارش تصویری متعاقباً منتشر می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای /.چرا بهمئی ک. میای و میری ؟
چون خودت هم خوب می دونی که چقدر در حق بهمئی ظلم کردی
همه و از جمله خود شما خوب بهمئی را میشناسید ، بهمئی کوتاه نمیاد
سید منصور رستگار
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
انشاءالله خداوند همه مسئولان دلسوز و شایسته را در همه جای ایران اسلامی توفیق بدهد .
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1