تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۱۰۹۶۴۵

گزینه نهایی فرمانداری کهگیلویه مشخص شد

۲۴
۰
کبنا ؛ 
علی پوزش فرماندار کهگیلویه می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، بر اساس اطلاعات رسیده از منابع موثق علی پوزش فرماندار کهگیلویه می‌شود.پوزش
به گزارش کبنا، بعد از اینکه با فرمانداری کرامت‌الله کریمی ریس دفتر ستاد انتخاباتی حسن روحانی رییس جمهور در شهرستان کهگیلویه مخالفت‌های زیادی صورت گرفت، بنا بر اخبار رسیده، قرار است علی پوزش جایگزین کریمی شود.
بنابر این گزارش، محمود مومن‌نسب مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ناصررضایی فرماندار اسبق کهگیلویه و رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، محمد موحد‌پور مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد، نشاطی فر  مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری گزینه‌های بودند که قبل از این برای مسئولیت فرمانداری کهگیلویه نام آنها بر زبان‌ها می‌چرخید.
گفتنی است علی پوزش پیش از این در استانداری کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری را بر عهده داشت.
شایان ذکر است که کرامت‌الله کریمی از شهریور ماه ۹۳ به عنوان سرپرست در فرمانداری کهگیلویه مشغول به خدمت است. وی مسئولیت ستاد حسن روحانی رئیس جمهور را در انتخابات دوره یازدهم بر عهده داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

مخاطب
Iran, Islamic Republic of
به آقای دکتر خادمی تبریک می گویم - ولی ایشون توان دارد ولی در قاطیعیت و شجاعت اداره مدیریت در شرایطی که خیلی ها تن بکار نمی دهند با مشکل مواجه میشود
دلگیر از سوق
Iran, Islamic Republic of
.... همه شد.جناب استاندار شما که از خود اختیاری نداری و.. دست بزرگواری است بهتر آن است که استعفا بدهی
تبار
Iran, Islamic Republic of
تبریک به برادر شایسته، کاردان و مودب و متین خودم
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
####استاندار!
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
انتصاب شایسته ای بود تبریک می گوییم حداقل سوابق کار در مجموعه استانداری را دارد و توانایی کار اجرایی در شهرستان را دارد این انتصاب را به استاندار فهیم و مردم شهرستان کهگیلویه تبریک می گوییم.
یعقوب دمساز
Iran, Islamic Republic of
نگاه کن که خون سیاوش که ریخت *چنین آتش تند بر ما کبیخت
کسانی که از تخمه ویسه اند *دورویند وبا هر کسی پیسه اند
یعقوب دمساز
Iran, Islamic Republic of
مکن شهریارا گنه تا توان گناهی کزان شرم دارد روان
همشهري
Iran, Islamic Republic of
جناب کریمی عملکرد خوبی نداشته و کاملا ضعیف بودند و انتظارها را برآورد نکرد.
انشاله جای دیگر موفق باشند.
به جناب دکتر پوزش تبریک عرض میکنم
بادبان
Iran, Islamic Republic of
رضایی نیومدی حیف شد.درود بر رضایی جوان اینده دار
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مردم دهدشت خوشحال از بازگشت ناصر رضایی بودن .کبنا به یکباره اب سرد ریختی رومون
؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دهدشت یه فرماندار قوی،مردمی،جوان،بادرایت ، کارکشته، و...... داشت که اونم بخاطر محبوبیت روزافزونش که داشت تو یکسال کل قلب هارو تسخیر میکرد افتادن دنبالش تا بره. سید ناصر رضایی. واقعا درو همیشه به وجودت سید دوست داشتنی
Iran, Islamic Republic of
ناصر رضایی؟؟؟؟
رحیمی پور
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای پوزش از نیروهای با تجربه وپاکدست میباشد ایشان توانمند ومدیر بدون حاشیه است قطعا در این جایگاه موفق میباشد
بهلول
Iran, Islamic Republic of
خبر مهم
غلام محمد زارعی نماینده شهرستانهای بویراخمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، با امضای درخواست استیضاح وزیر آموزش و پرورش ، به گروه پایداری.
رستگار
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
باسلام و صلوات بر مجمد و آل محمد
فرمانداری شایسته و دلسوز و دارای دیدکاه مثبت و سازنده ومردمی مثل آقای سید کرامت الله کریمی که از سادات جلیل القدر است در دهدشت نیامده و نخواهد آمد- انشاءالله تعالی جناب اقای کریمی هرجا باشند خدمت گزار مردم وانقلاب خواهند بود-به هرحال سادات امامزاده علی باید قدر رایشان را بدانند-مگر دیگران چه کاری کردند که ایشان نکرد-فکر نکنم اقای بزرگواری بااین کار در انتخابات مجلس بعدی موفق شود اما در انتخاب کارگزاران باید به فرمایشات مولای متقیان حضرت علی علیه السلام در نهج البلاغه مراجعه کنیم اگر به شیعه بودن خودمان اعتقادداریم-خداوند عاقبت همه مارا ختم به خیر کند - با آرزوی ظهور اقا امام زمان عجل الله تعالی و فرجه الشریف و طول عمر با برکت مقام عظمای ولایت حضرت آیه الله خامنه ای و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی
رهی
Iran, Islamic Republic of
جناب کریمی: مقاله آقای فرماندار لنگش کن را دوباره بخوان
تقوي
Iran, Islamic Republic of
با سلام
همه ما که ادعای مسلمانی داریم نباید در مورد دیگران و حضورشان زود به قاضی برویم کدام یک از شما درباره دکتر پوزش تحقیق کرد ه اید؟ کدامیک از پاکی و سابقه درخشان ایشان خبر دارید یا اصلا سوال کرده اید؟من خودم اول فکر میکردم باند بازی شده ولی بعد از تحقیق و تفحص به این نتیجه رسیدم آقای دکتر پوزش انسانی کاملا وارسته متواضع و مهمتر از همه اینها پاک و با خداست واز طوایف مشایخ امامزاده محمود میباشن راستش چرا دروغ از حرفهای خویش که پشته سر ایشان زده بودم خیلی ناراحتم و امیدوارم در اسرع وقت از ایشان حلالیت بطلبم پس برادران و خواهران عزیزم قیل از گفتن مطلبی ندانسته قضاوت نکنید انشالله ایشان موفق باشند
با تشکر
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
اولا اقای بزرگواری برای کریمی هم نامه تاییدیه نوشت اقای کریمی انسان با منشی است ولی جاهای دیگر کار صورت نپذیرفت
صادق
Iran, Islamic Republic of
اقای رستگاراین توانمندی کریمی کجا بود فرماندار ضعیف تر از ایشون تا حالا نیومده بود همیشه حرف تکراری و بی مفهوم .فکر کنم خودش هم راضی به رفتن بود
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در پیام نور گچساران مسولان برگزاری امتحانات با حالت زننده ای جلوی درب سالن استادن و با فشار میگن باید فیش واریزی ۶۰۰۰۰ تومان سرویس بدین در حالیکه کارشون غیر قانونیه.چون پیام نور یک دانشگاه کشوریست یعنی همه اقدامات باید طبق بخشنامه از تهران باشه و کسی حق نداره الکی پول بگیره.قطعا دارن تخلف میکنن.لطفاپیگیری کنید تشکر
Iran, Islamic Republic of
جناب کریمی از هدایت کننده های فتنه ۸۸بودند
عطائی
Iran, Islamic Republic of
اقای پوزش از نظر کار اجرائی واقعا کارکشته هستند . ضمنا ساده زیست و خوش اخلاق هم هستند .
اصلاحاتی واقعی
Iran, Islamic Republic of
من تعجب میکنم نماینده ای که مضحکه عام و خاص مجلس هست که هیچکس در مجلس برای او تره هم خورد نمیکند چطور در استان ما اونم در دولت به اصطلاح اصلاحات اینقد قدرت دارد که ....
بازهم تبریک به ساداتیها
الله اکبر
این روزها نیز میگذرند
سخنی با ترکهای گچساران
Iran, Islamic Republic of
عکاشه و کمایی بخواند
سرپوش کردن خیابان شهید بلادیان یا سرپوش نهادن بر خیلی از مسائل !!!
(لذت نگاه به شهرم را با دنیا عوض نمیکنم ...) بی شک این جمله یکی از معروفترین و ماندگارترین جملات و تصاویری است که اکنون در عرصه مجازی در بین مردم گچساران دست به دست می چرخد جمله ای که پشت زمینه آن عکس تقاطع غیر همسطح شهید تندگویان ( یا همان زیر گذر ) می باشد.
تجسم احساس شهروندانم در انتشار این تصویر خیلی سخت نمی باشد ، نه به خاطر اینکه ساخت آن می تواند نماد توسعه این شهر باشد بلکه حکایت از این دارد که حق مردم این دیار خیلی بیشتر از این هاست و فاصله ما با ادای این حق نیز بسیار.
علی رغم تمامی تلاشها از دیرباز تاکنون در جهت زدودن چهره محرومیت از شهرمان باز هم شاهد مشکلات و نواقصاتی هستیم . یکی از کاستی های موجود که بخش بزرگی از مردم این دیار با آن سر و کار دارند بحث بافت فرسوده برخی مناطق شهر می باشد.
سالیان متمادی است که بافت فرسوده شهرستان گچساران و معضلات و خطرات احتمالی آن در دستور کار متولیان امر قرار گرفته است. خطر بالقوه ای که مردم این مناطق را تهدید می کند ضرورت یک نگاه ویژه در جهت حل این معضل را طلب می نماید.
شاید تعبیر زیبای یکی از اصحاب رسانه در این خصوص مبنی بر اینکه این ( شیر خفته روزی بیدار خواهد شد ) گویای وظیفه خطیری است که در این خصوص بر دوش همگان احساس می شود.
اما نکته ای که درخور توجه می باشد این است که در مساله بررسی بافت فرسوده به یکباره ، بحث زیبا سازی !! و سنگفرش نمودن خیابان شهید بلادیان مطرح گردید و این طرح طی فرایندی بسیار جالب !! امکان سنجی و مطالعات آن به یک شرکت خاص !! واگذار گردید.
شاید امروز می بایست مخاطب این نوشتار ، نماینده محترم ، جناب آقای تاجگردون قرار می گرفت چرا که در طی ۳ سال اخیر عکس های تبلیغاتی فراوان گرفته و مصاحبه های متعددی در باب مساله بافت فرسوده انجام داده اند.
اما وقتی که شرکت اجرا کننده طرح و مشاور آن ، خواهر زاده ایشان می باشد !!! پس انتظار خاصی نیز نباید از ایشان در باب انتقاد از سنگفرش نمودن خیابان داشت.
حال مشخص نیست وقتی که زیر ساخت های لازم فراهم نمی باشد و بنا به گواه اکثریت کارشناسان دلایل متعددی وجود دارد که سنگفرش نمودن خیابان شهید بلادیان یک اشتباه بزرگ است چرا ما شاهد اصرار فراوان بر اجرای آن هستیم !!
اگر بخواهیم تنها به برخی از ایرادات اشاره نماییم می توان گفت :
الف) باتوجه به اینکه این خیابان در واقع مرکز اصلی خرید مردم محسوب می شود قاعدتاً دستیابی آسان به مراکز خرید دغدغه مردم می باشد و چون در صورت اجرای طرح شاهد عدم تردد خودرو در طول خیابان خواهیم بود بنابراین می بایست مکانهایی برای پارک خودروها وجود داشته باشد.
حجم عظیم تردد روزانه خودرو در این مسیر به گونه ای است که در اطراف این خیابان حداقل وجود ۳ الی ۴ پارکینگ با ظرفیت بالا کاملاً ضروری است در حالی که ... ؟؟؟
ب)در صورت اجرای طرح سنگفرش و بستن خیابان ، تردد خودروها و دسترسی به مرکز اصلی شهر از طریق خیابانهای اطراف ( شهید کیامرثی و امینی و ... ) امکانپذیر خواهد بود که عرض ۶ متری این خیابانها عملاً سبب ایجاد ترافیک سنگین خواهد بود که تصور آن حتی در ذهن می تواند ملال آور باشد.
حال خود قضاوت کنید اگر در این زمان یک بیمار نیازمند انتقال به بیمارستان باشد یا آتش سوزی در نقطه ای از این مناطق رخ دهد تکلیف چه خواهد بود !!
ج)خیابان شهید بلادیان که تنها خیابان اصلی شهر می باشد خود در میان یک محدوده بافت فرسوده قرار دارد که در میان انبوهی از ساختمانهای فرسوده کوچه های اطراف محصور شده و از طرفی قدمت برخی از مغازه ها نیز به چندین دهه بر می گردد که طبق اصول مهندسی دیگر فاقد ایمنی لازم می باشد حال اگر این تصور در ذهن اجرا کنندگان طرح وجود داشته باشد که خیابان فرسوده را به مکانی لوکس با نورپردازی و کاشت درخت و مبلمان شهری تبدیل کنند این سوال به ذهن می رسد که آیا مصداق ( کبک و سر به زیر برف بردن ) تداعی نمی شود ؟
د) ....
آنچه که در سطور پیشین بیان شد تنها بخشی از ایرادات وارد بر طرح می باشد در صحبتهای به عمل آمده با برخی از کارشناسان و همچنین مردم عادی و کسبه بازار آنها نیز مخالفت خویش را با این طرح اعلام می نمودند و علی الظاهر در جلسات تشکیل شده نیز این موارد را به مسئولین انتقال داده بودند ولی انگار اراده ای خارج از خواست عموم مردم در این بین وجود دارد !!
در پایان باتوجه به اهمیت این موضوع و تبعاتی که می تواند اجرای این طرح برای شهروندان در پی داشته باشد بنابراین از امام جمعه محترم و همچنین شهردار مجرب و اعضای محترم شورا و سایر دستگاههای مسئول تقاضامندم که با بررسی همه جوانب و استماع اظهارات کارشناسان مجرب و بالحاظ قرار دادن خواست عمومی از اجرای شتابزده و غیر کارشناسی این طرح جلوگیری به عمل آورید چرا که سر پوش کردن خیابان شهید بلادیان به این شکل در واقع سرپوش نهادن بر مشکلات این شهر و مردم خواهد بود.
بنابراین لذت نگاه کردن به شهرمان را با تمامی نواقصاتش را فدای برخی مسائل نکنید ! هر چند که مردم خود بهترین قضاوت کنندگان خواهند بود.
(شهر من بوسه بر خاکت استواریت را می ستایم ... )
سعید رحمانی اصل
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1