تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۱۰۹۵۸۵

هشدار به پیمانکاران متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛رئیس انجمن صنفی پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته انضباطی برای برخورد با تخلفات پیمانکاران در این استان خبر داد.
پیمانکاران استان چه تخلفی را بیشتر انجام می‌دهند؟
حسن وکیلی امروز در جمع خبرنگاران جعل سند را بیشترین تخلفات گزارش شده پیمانکاران برشمرد و اظهار کرد: کمیته انضباطی برای مقابله و برخورد با تخلفات پیمانکاران تشکیل می‌شود.
رئیس انجمن صنفی پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:‌ کم‌کاری، پذیرفتن کار بیش از حد ظرفیت از دیگر تخلفات پیمانکاران است که با تشکیل این کمیته پیمانکاران منصف تقدیر و با پیمانکاران متخلف برخورد می‌شود.
پیمانکاران با چراغ سبز کارفرما تخلف انجام می‌دهند
وی با بیان اینکه هر جایی که تخلفی از سوی پیمانکاران انجام شود، طبق آیین‌نامه برخورد لازم صورت گرفته است، گفت: در پروژه‌های عمرانی مگر با چراغ سبز کارفرما تخلفی از سوی پیمانکاران صورت نمی‌گیرد.
این مسئول در ادامه بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۴۵۰ نفر پیمانکاران عضو اتحادیه پیمانکاران و برخی از این افراد فعال و غیر فعال هستند، ضمن اینکه سه هزار و ۸۹۰ شرکت ثبت شده پیمانکاری در استان وجود دارد.
وکیلی به مطالبات پیمانکاران اشاره کرد و افزود: مطالبات پیمانکاران استان کهگیلویه و بویراحمد ۱/۵ برابر بودجه عمرانی این استان است.
رئیس انجمن صنفی پیمانکاران با بیان اینکه عدم ایفای تعهدات دولت و عدم رعایت روابط و ضوابط سبب مخدوش شدن چهره پیمانکاران شده، بیان کرد: افزایش نرخ تورم، آزادسازی نرخ سوخت، تحریم‌ها و ... سبب ایجاد مشکلات و ضررهای برای پیمانکاران شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص احداث نمایشگاه بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت نمایشگاه‌ بین‌المللی استان کهگیلویه و بویراحمد که مجوز آن در سال ۸۵ توسط هئیت وزیران صادر شده است تحت بازی‌های سیاسی راکد مانده است.
سنگ‌‍اندازی در نمایشگاه دائمی ادامه دارد
این مسئول خاطرنشان کرد: عده‌ای با سنگ‌اندازی مانع ساخت این نمایشگاه می‌شوند که انتظار می‌رود استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه تصمیم مناسبی اتخاذ کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
چرا وکیلی برای تخلف انتخابات انجمن صنفی پیمانکاران کمیته انضباطی تشکیل نمیده !
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1