تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب : ۱۰۹۵۲۳

برگزاری نخستین دوره جایزه ملی «سقلاتون» در گچساران

۶
۰
کبنا ؛amirNoroozi

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: نخستین دوره جایزه ملی ادبی «سقلاتون» در این شهرستان برگزار می‌شود.

امیرحسین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران امسال اجرای برنامه‌های شاخص فرهنگی و هنری در سطح شهرستان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از برگزاری نخستین دوره جایزه ملی ادبی در گچساران خبر داد و افزود: برگزاری این جایزه ملی ادبی که سقلاتون نام دارد در دست مطالعه بوده و این جایزه ملی امسال در این شهرستان برای نخستین بار برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با اشاره به اینکه این جایزه ملی ادبی در بخش داستان کوتاه برگزار می‌شود، گفت: جایزه ملی ادبی سقلاتون در بهمن ماه یا اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
نوروزی خاطرنشان کرد: جزئیات برگزاری این جایزه ملی ادبی به زودی اعلام می‌شود.
وی تصریح کرد: این جایزه ملی ادبی با هدف مراوده فرهنگی و هنری در سطح اول کشور و معرفی و مراوده هنرمندان توانا و نویسندگان شهرستان به لحاظ رقابتی و استفاده و آشنایی نویسندگان نامدار کشور با جغرافیا و فرهنگ و آداب و رسوم این شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه این شهرستان در حوزه ادبی نویسندگان و هنرمندان توانمندی دارد و در سال گذشته ۴ اثر ادبی نویسندگان این شهر به چاپ رسید، عنوان کرد: برگزاری این جایزه ملی می‌تواند سبب ارتقای سطح کاری نویسندگان و هنرمندان شهرستان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخه مرد حسابی تا بوده ونبوده جایزه ادبی بنام مشاهیر و مفاخر ادبی نامگداری میشه نه بنام یه محل . مثلا اگر میذاشتی کارکنان دولت یا پونصد دستگاه درست بود؟
احسان قاسمی گلزار شهدای گچساران
Iran, Islamic Republic of
نا شناس عزیز.اسم مکان هم میتونه باشه مثل جایزه ادبی شیراز.جایزه ادبی اصفهان مرد حسابی خوب توجه کن که حتما مطالعه شده
سید
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم خیلی ها نمیدونن سقلاتون کجایه، اسم کوهیه بالای روستای ابشیرین که یکی از کارخانه های شرکت نفت بالای اونه به نظر من اسم خوبیه
منت
Iran, Islamic Republic of
احسنت
سینا
Iran, Islamic Republic of
جایزه ملی و ادبی اون هم سقلاتون !!! مرد بزرگ مثل این که چهار چوب جایزه بین المللی ، ملی منطقه‌ای ، استانی و روستایی را نمیدونی ! کجای این دعوی مطالعه شده است ؟ لابد برنده اش هم از همین حالا مشخص است . سنگی بر دارید حد اقل به اندازه وزنتان که زیرش له نشید. جایزه ملی ادبی را یک نهاد ادبی بین المللی شناخته شده که دارای ابزار و تزکارهای لازم است برگزار می کند نه یک اداره در ناکجا اباد !!!
فرید
Iran, Islamic Republic of
سینا جان. مهم نویسندگان و داوران هستن. ادبیات مکان و مرز نداره. و تقسیمات کشوری را به رسمیت نمی شناسه. اگر فکرتو محدود به این حواشی بی ارزش کنی نابود می شی چون اشتباه می کنی. همونطور که اسمت سینا نیست
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1