تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۱۰۹۳۳۷

امام جمعه بهمئی معرفی شد

۰
کبنا ؛طی مراسمی، حجت‌الاسلام محمدیوسف افروغی امام جمعه بهمئی شد.
حجت‌الله دلشاد فرماندار بهمئی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه امام جمعه این شهرستان در جلسه شورای اداری گفت: بخش بزرگی از موفقیت‌های انقلاب اسلامی مدیون جایگاه نماز جمعه و اجتماعات دینی و معرفتی ملت ایران است.
دلشاد با تقدیر از خدمات و زحمات حجت‌الاسلام سیادت در مدت سه سال خدمتگزاری به مردم شریف بهمئی در جایگاه مقدس و معنوی امام جمعه شهرستان، گفت: امیدوارم حجت‌الاسلام محمدیوسف افروغی نیز منشاء خیر و برکت برای این شهرستان باشد.
فرماندار شهرستان بهمئی با بیان اینکه جایگاه رفیع امام جمعه در هر منطقه، شهر و شهرستان یک جایگاه ارزشمند معنوی و تأثیرگذار بر پیشانی آن شهر است، تصریح کرد: نماز جمعه در بعد عبادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از اهمیت زیادی از جوانب مختلف برخوردار است.
دلشاد گفت: در این دوران که قریب چهار دهه از عمر پرخیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر اساس و مبنای همین تفکر نماز و مسجد و جمعه و جماعت شکل گرفت، می‌گذرد، همین تفکر مردم  ایران اسلامی را در مقابله با خوی استکباری و استعماری دول غرب روز به روز مستحکم‌تر می‌کند.
وی بیان کرد: بخش بزرگی از این توفیق مدیون همین جایگاه نماز جمعه و اجتماعات دینی و معرفتی است.
فرماندار بهمئی خطاب به مسئولین افزود: وظیفه همه ما در قامت خدمتگزاران به نظام اسلامی، در جهت ترویج و رونق بخشیدن به  فرهنگ نماز جمعه و جماعت یک وظیفه بزرگ و پر اهمیت و پر ارزش است.
وی بیان کرد: باید بر این امر مهم و مهم‌تر از آن مشارکت دادن مردم در نماز جمعه همه احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی داشته باشیم.
دلشاد گفت: باید در هر شرایط و در هر مقام و منصبی که هستیم حول شعار سال مقام معظم رهبری که یک سرمایه ارزشمند بوده یعنی با وحدت و همدلی گام برداریم و تردیدی نیست که خواسته مقام معظم رهبری از همه ما ایجاد رویه وحدت و همدلی و همزبانی  بین همه قشرهای مردم و مسئولین بوده که شایسته است این مهم مورد توجه و عنایت همه مسئولان قرار گیرد.
 

حرکت در راستای ولایت اولویت نخست تریبون نماز جمعه بهمئی
امام جمعه جدید شهرستان بهمئی با ارائه برخی برنامه‌های خود گفت: حرکت در راستای ولایت اولویت نخست تریبون نماز جمعه بهمئی است.


ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان آئین تکریم و معارفه امام جمعه جدید بهمئی برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمدیوسف افروغی در سخنان کوتاهی، حرکت در راستای دین، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را چارچوب اصول کاری خود بعنوان امام جمعه این شهرستان عنوان کرد.

امام جمعه بهمئی گفت: ضمن مهربانی، عمل‌گرایی و جدیدت در کار از ویژگی‌های کاری ما بوده که امیدواریم با کمک سایر مسئولان بتوانیم برای این شهرستان تلاش کنیم

حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تغیر و تحول را شامل حال همه کسانی که در منصب‌ها قرار دارند عنوان کرد و گفت: همه ما که در مسئولیت‌ها قرار گرفته‌ایم باید روزی این امانت را به دیگری واگذار کنیم.

وی با تقدیر از عملکرد حجت‌الاسلام سیادت امام جمعه سابق بهمئی گفت: حقیقتاً امام جمعه بهمئی منشاء خدمات و زحمات زیادی در این شهرستان در عرصه‌های مختلف بود که شایسته تقدیر است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همچنین از ادامه فعالیت حجت‌الاسلام سیادت به عنوان امام جمعه یکی از شهرهای استان فارس در آینده نزدیک خبر داد.

حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت امام جمعه سابق بهمئی خدمت کردن برای اسلام و مسلمین را در هر نقطه ایران اسلامی توفیق دانست و گفت: امیدواریم همه بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

وی با بیان گزارش عملکرد سه ساله خود در شهرستان بهمئی، ساخت مصلی نماز جمعه، برنامه‌های فرهنگی و تلاش در جهت رفع خرده فرهنگ‌های غلط را از مهمترین عملکرد خود عنوان کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1