تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۸
کد مطلب : ۱۰۹۰۵۳

توضیحات مدیرکل بحران در خصوص اتفاق یاسوج

۹
۰
کبنا ؛مدیرکل ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون حادثه عصر روز سه‌شنبه ۱۲ خرداد توضیحاتی ارائه داد.vafai
سید علی وفایی‌مقدم در گفت‌وگو  با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج، اظهار کرد: دقایقی بعد از اتفاقی که بر اثر وزش شدید باد در ورودی شهر یاسوج رخ داد، با هماهنگی ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌های خدمات رسان از جمله؛ شرکت برق، اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس راه استان برای خدمات‌رسانی در محل وقوع حادثه حاضر شدند.
مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد مدیریت بحران بر عهده ما است، بیان کرد: متأسفانه مسدود شدن راه خروجی یاسوج به سمت بابامیدان حادثه‌ای غیرمنتظره بود که با هماهنگی‌های صورت گرفته و حضور مسئولان شرکت برق استان و شهرستان بویراحمد و پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد، پایه‌های برق که تخریب شدند، در سریعترین زمان جابجا و پایه‎‌های برق دیگری جایگزین و روشنایی به نیمی از شهر یاسوج برگشت.
وفایی ادامه داد: تا پاسی از شب مأموران برق شهرستان بویراحمد مشغول به فعالیت و کار بودند که توانستند پایه‌های برقی را جایگزین پایه‌های خراب شده، کنند.
وی گفت: مدیریت اتفاقات بحرانی و غیره منتظره بر عهده ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد است و مدیرکل بحران باید در محل اداره کل بحران، دستگاه‌های عضو و خدمات‌رسان را هماهنگ کند و بر اساس قانون لازم نیست در محل اتفاقات حاضر شود.
مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمان این اتفاق من و کشیک ستاد بحران در محل کارمان حاضر بودیم و در کمترین زمان دستگاه‌ها را هماهنگ کردیم.
وفایی گفت: بر اساس وزش شدید باد سایبان آهن آلات «سمیعی» به پایه‌های برق اصابت کرد و ضمن شکستن آن پایه‌ها، نیمی از شهر یاسوج به خاموشی رفت.
وی تصریح کرد: خسارت‌های به برخی از خودروها وارد شد و افرادی هم مجروح شدند که خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.
وفایی با بیان اینکه برخی اذعان می‌کنند باید مدیرکل بحران در محل حوادث حاضر شود، یادآور شد: خلاف است که مدیرکل بحران در محل اتفاقات حاضر شود و مسئولیت هماهنگی و فرماندهی بحران‌ها، اتفاقات غیره منتظره و طبیعی بر عهده ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش کبنا نیوز، شب گذشته بر اثر شدید وزش باد و برخورد سایبان آهن آلاتی «سمیعی» با پایه‌های برق فشار قوی و متوسط، ضمن ایجاد ترافیک در خروجی و ورودی شهر یاسوج، نیمی از این شهر به خاموشی رفت، که با تلاش شرکت برق، پلیس راه، اورژانس، هلال‌احمر، پلیس راه و ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات برطرف و ترافیک باز شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هموطن
Iran, Islamic Republic of
مگه بحران مدیر کل داره؟!
این بار که نه زلزله اومد نه سیل بایک تند باد یک دقیقه ای یکروز برق شهر قطع شد اگه خدای نکرده اتفاق شدیدتری بیاد چی می شه؟
سانسور نکن
Iran, Islamic Republic of
وفایی نیروی دولت احمدی نژاد که بواسطه قوم خویشی و هم طایفه ای با استاندار ارتقا داده شد
نسیم
Iran, Islamic Republic of
بادی که یاسوج را دچار بحران کرد را با طوفانهایی وحشتناک که بعضی کشورها اتفاق می افتد مقایسه کنید ـوای اگر چنین وضعیتی را شاهد باشیم ـ مدیریت بحران فقط یک نام است و دیگر هیچ ـ مدیر کل بحران درست میگوید ـ صحیح نیست که ایشان در محل بحران حاضر شوند که مبادا اتوی کت و شلوارشان خراب شود ـ وقتی دنیا اینقدر پیشرفت کرده که همه چیز از راه دور قابل کنترل است چه لزومی دارد کسی وارد گود شود؟ دنیا باید بیاید از ما یاد بگیرد ـ
در تایید تایید شرمت ا...
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف دارد
رحمانی
Iran, Islamic Republic of
بله بر اساس اصول مدیریت بحران مدیر بحران وظیفه سازماندهی،هماهنگی،برنامه ریزی رو ب عهده داره اینکه فکر کنید مدیر بحران باید بیاد وسط بحران فریاد بزنه این کارو کنید تصور اشتباهیه این کاره یه مدیره سطح میانیه نه مدیر سطح عالی
علیرضا
United Kingdom
آقای عکاشه عزیز..چرا میترسی..هر کسی بیاد بگه که چرا به ووانتقاد میکنید و مردم رو تهدید به سایبر و سایبری کنه بیای کامنت ها رو حذف کنی..بنده به نشانه اعتراض به حذف کامنت های انتقادی در خبر آقای حجازی دیگه به سایت شما سر نمیزنم. استغفراله آقای وکه خدا نیست که نشه بهش انتقاد کرد..اگر جرات درج انتقادها از ایشان رو ندارید خبرهای مربوط به ایشان را انتشار ندهید یا اینکه سایت رو تعطیل کنید ما هم بریم دنبال کار و زندگیمون.درست نیست که ایشون به دلیل سیاستکاری هر روز و هر هفته بیاد بگه جشنواره مشک و ملار اینطوریه و اون طوریه. آقای حجازی خدا خودش میدونه جنابعالی به چه دلیلی گیر دادی به این موضوع و قصد و غرضت از بیان این حرفا چیه..دلیلش اینه که تاجگردون رو میخوای تضعیف کنی..ولی تا اسفند ۹۴ تحمل کن تا رای مردم رو ببینی.
اگاه
Iran, Islamic Republic of
خدا ترا دیده.عاشق احمدی نژاد بودی الانم مدیرکل این دولتی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
وفایی دروغگو و مدیر چند شناسنامه ای دیروز اصولگرا و امروز اصلاح طلب؟! البته چون فامیل سید رضا عسکری و استاندار است اشکال ندارد!
ضعیف ترین مدیر استان وفایی بی وفا است
بک لینک رایگان
Turkey
سلام سایت خوبی دارید . به سایت ما سر بزنید. بک لینک رایگان میدیم https://site.ir24.org/
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1