تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۱۰۸۹۲۹

نامه‌ای به امام جمعه گچساران

۶۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛یکی از جوانان شهر گچساران نامه‌ای به امام جمعه گچساران نوشته است که عیناً برای اطلاع خوانندگان گرامی منتشر می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، این نامه بدین شرح است؛
hejazi
محضر مبارک امام جمعه محترم و معزز شهرستان گچساران
با سلام و احترام
نامه خود را با سخن زیبایی از حضرت علی ( ع) آغاز می‌کنم، که فرمودند؛ « از مشورت دادن و حق گفتن با من دریغ نکنید که من برتر و عاری از خطا نیستم»
سرور گرامی
نزدیک به دو هفته از برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی« مشک و ملار» می‌گذرد. طی این دو هفته روزانه که به اینترنت سر می‌زدم و سایت‌های خبری استان کهگیلویه و بویراحمد را طبق معمول بررسی می‌کردم، هر روز که چه عرض کنم، هر ساعت یک متن بر له یا علیه جشنواره مذکور مشاهده و طبیعتا مطالعه کردم، که همه مطالب بعد از مصاحبه حضرتعالی پیرامون جشنواره مشک و ملار که احتمالا از سر دلسوزی و نصیحت پدرانه بود، قارچ گونه سر برآوردند.
حال قبل از هر چیز تشکر ویژه دارم از حضرتعالی که در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی شهر، تأکید کردید که بحث پیرامون جشنواره تمام شود.
سخن شما بر حقیر حجت و به همین دلیل از جشنواره «مشک و ملار» با وجود همه ابهاماتی که برای حقیر و دیگر دوستانم پیش آمده بود، می‌گذرم.
سرور عزیز
به منزل نخستین قدم بگذارید و به منزله نخستین قدم، قدر این قلم‌های بی‌طمع را بدانید و از کثرت این گونه نامه‌ها و نقدها استقبال کنید.
حقیر شما را به عنوان انسانی پاک، صادق و بی‌آلایش می‌شناسم، لذا به عنوان کوچکترین شهروند این شهر (از لحاظ عقلی) از حضرتعالی تقاضامندم با مردم این شهر گفتگو کنید و جواب ابهاماتی که در ادامه نامه ذکر می‌شود را علناً و نه در خفا بدهید.
۱_یکی از دلایل شما برای انتقاد از جشنواره «مشک و ملار»، استفاده از بیت المال بود! حال بعد از این همه انتقاد، برای حقیر و دیگر دوستانم ابهامات فراوانی پیش آمده است که مختصر به یک مورد اشاره می‌کنم.
در بهبوهه انتقادات از جشنواره مذکور، دو مراسم کاملاً سیاسی و در لوای مناسبت‌های مذهبی و ملی و با استفاده از امکانات دولتی برگزار شد.۱_ بزرگداشت سوم خرداد با حضور سردار حسین اله کرم: این مراسم ظاهراً برای بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگذار شده بود، آن هم با استفاده از امکانات دولتی. اما سخنران مراسم از هر جایی سخن گفت الی آزادسازی خرمشهر! از انتقاد به جشنواره «مشک و ملار» گرفته تا زیر سؤال بردن خانواده محترم نماینده مردم عزیز گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی! حال سؤال ما این است که چرت وقتی از بیت المال مستقیم در جهت امیال و اغراض سیاسی دوستان محافظه‌کار استفاده می‌شود، چشم‌ها بسته و گوش‌ها کر می‌شوند؟..آیا بیت المال با بیت المال فرق می‌کند؟
آیا می‌توان در حالی که نزدیک به ۹ ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و نزدیک به یک سال از دوره کنونی مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، مستقیم از مردم آن هم در یک مراسم ملی بخواهیم که به نماینده فعلی رأی ندهند چون پول دارد؟ واقعا چرا در مقابل این مسائل سکوت کردید؟ براستی این استفاده از بیت المال در جهت رسیدن به مقاصد سیاسی است یا جشنواره‌ای که حداقل کاری که انجام داد این بود که دل چند هزار مسلمان را چند ساعت شاد کرد؟ مگر امام صادق (ع) نفرمودند: خوشحال کردن قلب مؤمن از ۱۰ حج با فضیلت تر است؟ یا حضرت محمد ( ص) که فرمودند: هر کس دل مؤمنی که غم و اندوه دارد، شاد کند. خداوند دل او را در روز قیامت شاد می‌کند. حال قضاوت با شما، بیت المال در جهت مقابله با منافع مردم و تضاد و تفرقه خرج بشود بهتر است، یا در جهت شاد کردن دل مؤمنان؟
بحث مراسم دوم که در روز ولادت با سعادت امام زمان( عج) برگزار شد با سخنرانی دکتر ستار هدایت خواه، هم جداست.
برگزاری برنامه‌های سیاسی با پول بیت‌المال، چهره های کاملاً سیاسی، حرف‌های سیاسی و تفرقه‌افکنانه در جشن‌های مذهبی و ملی!
قضاوت با شما و مردم عزیز گچساران...
اما موضوع دوم؛
در روزهای گذشته نشستی با حضور جمعی از فعالان فرهنگی شهر گچساران در دفترحضرتعالی برگزار شد، که با کمال تأسف و تأثر در حضور شما، به مادران و خواهران گچسارانی توهین شد، آن هم توسط یک فعال فرهنگی ...
جواب این دوست عزیز فقط یک جمله کوتاه است است و بس؛
تنگ چشمان نگاه به میوه کنند، ما تماشاگران بوستانیم.
اما استاد عزیز
آیا رواست که مادرانی که صدها شهید، جانباز، آزاده و....تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند، توسط شخصی که تنها کار مفیدش در مسائل فرهنگی صرفا به دست آوردن منافع شخصی بوده است، توهین شود و شما به عنوان پدر فرهنگی شهر سکوت کنید؟ براستی چرا از این دوست عزیز نپرسیدید، از کدام بدحجابی حرف می زنید؟...
مگر مادران و خواهران گچسارانی مسلمان نیستند؟ مگر محب اهل بیت نیستند؟
امام صادق (ع) را قبول داریم یا نه؟
امام صادق (ع) می فرمایند: کسی که به منظور عیب جویی و ریختن آبروی مومن و اینکه او را از نظر مردم بیندازد سخنی را نقل کند، خداوند او را از ولایتش بیرون کرده، به سوی ولایت شیطان می‌فرستد ولی شیطان هم او را نمی‌پذیرد.
مأموران معاویه خلخال از پای دختر یهودی باز کردند، حضرت علی( ع) فرمودند مرد از این داغ بمیرد حق دارد. حال بر چه اساسی در شهری که همه ما مسلمان و محب اهل بیت هستیم، به خواهران و مادران این شهر توهین می شود و شما سکوت می‌کنید؟
سرور معظم
این عادت بعضی از دوستان ماست که برای توجیه بی‌اخلاقی‌هایشان با سرپوش گذاشتن بر نادرستی رفتار یا سو پیشینه، اوضاع را تاریک نشان دهند و یا به عقاید طرف مقابل هجوم ببرند.
اینها کسانی هستند که عادت کرده‌اند تاریکی بسازند تا بساط بنجل خود را با هر حیله و نیرنگی به فروش برسانند. روی سخن حقیر با افرادی است که فکر می کنند منورالفکرند و از روی عشق به خدا، بندگان خدا و در راه خدا، در حال نقد و ایراد گرفتن و به راه راست خواندن هستند. و به راستی که چه با منت هم چراغ هایشان را می‌فروشند تا با نورش این تاریکی ها روشن گردد و چه خوشحال می شویم برخی از ماها که با هزینه گزاف از عامل تاریکی، چراغ می خریم!!!
سرور گرامی و عزیز
تکلیف این دوست عزیز و هم فکرانش مشخص است و مردم قضاوت می کنند.اما به عنوان شاگرد کوچک شما انتظار دارم همانطور که خداوند در قرآن کریم سوره مائده آیه هشت می فرماید: «... و دشمنی با گروهی شما را وادار نسازد که عدالت نورزید، دادگری پیشه سازید که به تقوا ( پرواپیشگی) نزدیکتر است» در قضاوت‌ها و داوری‌هایمان نسبت به دیگران حتی دشمنان از جاده عدل و انصاف خارج نشویم و با توجه به نزدیک بودن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اشتباهات هر دو طیف فکری شهرستان را ببینید و خدای ناکرده این طور وانمود نشودکه تریبون نماز جمعه در اختیار یک طیف سیاسی است. قطعا بهتر از حقیر می‌دانی که در اختیار یک طیف سیاسی بودن تریبون نماز جمعه، هم به ضرر دین مقدس اسلام، هم جایگاه امام جمعه و هم نظام مقدس جمهوری اسلامی است. لذا همانطور که در روایات هم توصیه شده است« سید الاعمال، الانصاف»
عذر بنده کمترین رو بپذیرید
موفق، پیروز و سربلند باشید
----------------------------------------
ایمان محمدپورفتح- ۱۶ /۳ /۹۴
---------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

شهدای قشقایی
Iran, Islamic Republic of
ایمان محمدی پور فتح . شک نکن مادر شهید و خانواده معظم شهدا در چنین همایشهای که با عظت گچساران بازی میشو شرکت نخواهن کرد. باید به حال تو و دوستان تو تاسف خورد که با شرف مردم گچساران بازی کردین
الم قسقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه محترم که حرف دل تمام خانوادهای شهدا رو زدین . انشالا خداوند به شما طول عمر با عظت بدهد
افتخاروم نفسم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
ایمان دوباره تو پیدات شد . ای خدا نگاه کن به تحلیلگرای تاجگردون . جاسم دانشور . ایمان محمدی. .......
اسلامی
Iran, Islamic Republic of
ایمان خان مطمعن باش خانواده شهدا تحت هیچ شرایطی در مراسمات اینچنین شرکت نخواهن کرد . جای که با شرف مردم گچساران بازی شود خیانت است شرکت کردن
شهید مرادی
Iran, Islamic Republic of
خدا انشالا سایع امام جمعه محترم بالای سرمان باشد. درود به شرفت حاج اقا حجازی
شهدای قشقایی
Iran, Islamic Republic of
ایمان محمدی پور فنح مطمن باش خانواده معظم شهدا در چنین مراسماتی شرکت نخواهن کردبه این علت چنین همایشهای با عزت مردم گچساران بازی میشود.
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
عالی بود، احسنت
بسیج گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه محترم . که حرف دل تمام مردم گچسارانه زد . خیانت خیانت شما دنبال چی میگردی . اسب سواری با صورت گریم کرده . رق..برای شم ا
دختران وزنان غیور شهرستان گچساران
Iran, Islamic Republic of
عالی بودش

ولی اون فعال فرهنگی شهر که چنین حرفی در مورد زنان زده رو لطفا معرفی کنید

میخوام بدونم این فعال فرهنگی کیه

که از شهر گچساران خارجش کنیم

مردم گچساران مردم شهید پرور وولایت مداری هستند کسی جرات نداره به دختران وزنان این شهر توهین کنه

متاسفانه عده ای که خود را مسلمان(مثلا مسلمان) میدانند ومیگن به غیر اونا کسی نماز وروزه نمیگیره هر فکری در مورد دیگران میکنند وبه زبان میارند

متاسفانه در شهرستان گچساران هر کسی به خودش جرات میده به دیگران توهین کنه


مردم گچساران مردم شهید پرور ولایت مدار و عاشق چادر مادرشون خانم حضرت زهرا(س) هستند...


البته جای این نکته هست که بر اسب کردن زن و حرکت اسب جلوی مرد کار ناشایستی هست وپسندیده نیست

ولی شاد کردن مردم که مشکل نداره اونم مردم ما که کمبود شادی دارند در خونه با وجود این مشکلات زندگی


نتیجه گیری کلی:
۱- کسانی که به دختران وزنان این شهرستان توهین کردند خواهشا شهامت داشته باشند از رنان این شهرستان عذرخواهی کنند

۲-اقایان به اصطلاح فرهنگی که هیچ کاری در شهر نمیکنند وفقط به بهانه ر...(خواهشا کبنا این دو کلمه... بستن رو خواهشا درج کن) که توهین کردند عذرخواهی کرده وبگن تو شهرستان چه کار فرهنگی کردند که امروزه اینقدر ادعا دارند

۳-بر اسب کردن زن جلوی مرد غریبه کار ناشایست بوده و بانی این کار باس جوابگو باشه ودرج در پروندش بشه

۴-متاسفانه عده ای که از جناح ضد اقای تاجگردون هستند به بهانه جشنواره میخوان علیه ایشون حرف بزنند وهیچ دلشون برا اسلام وحجاب حضرت زهرا نسوخته وفقط غرایض سیاسی میباشد

ودر اخر از سایت کبنا نیوز خواهش میکنم که اجازه هر نوع درج مطلبی را از افرادی که اغراض سیاسی دارند درج نکند

"از طرف دختران وزنان زهرایی شهرستان گچساران به افراد فرهنگی شهرستان گچساران"
حسن
Iran, Islamic Republic of
برو بابا لیدر تاجگردون تو چی میگی
تبار ک الله
Iran, Islamic Republic of
تحلیلی بسیار زیبا خدا قوت
ایمانت مستدام ایمان راسخ
کانون فرهنگی.مسجد
Iran, Islamic Republic of
بهترین نصیحت من به این دوست نویسنده خواندن نماز است خواندن نماز است
سید اسلام الدین حسینی
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام به محضر محترم امام و نماینده ولی فقیه شهرمان وبا آرزوی سلامتی برای ایشان از شما خواهشمندم با اعلام بیطرفی خود از هر گونه جناحی یا سمتی، سوءاستفاده بعضی از جناحات از نصایح پدرانه شما مانع شود ضمناً از آقای محمدپور کمال تشکر را داریم چون حرف دل هزاران جوان گچسارانی را به گوش امام رسانید
Iran, Islamic Republic of
این اقایان درمحیطی ب..سنت برنویسنده محترم
افسرجوان
Iran, Islamic Republic of
باسلام جناب محمدپور احساس نمیکنی جملات واحادیثی که نوشتی وطبق معمول به نفع خودتان تفسیربه رأی میکنیدبراقلم وحلقوم تان سنگین است .لذا دوست عزیز استفاده ناصحیح ازبیت المال ازهرکس وهرطیف گروهی سربزندناپسنداست.پس اولاخواهشمندست شمایکی دم ازفرهنگ وولایت نزنید نکنه یادت رفته حضوربی دلیل آقای کواکبیان درشهرستان واستفاده ازبیت المال آموزش وپرورش وپخش تصویر فتنه گران وتوهین وجسارت به دخترمردم.نکنه یادت رفته حضوربه یادماندنی شجاع پوریان به اسم روزدانشجوکه سراسر کشوردولت محترم سوءاستفاده سیاسی ازش کرد.اون روز دردانشگاه پیام نور اصلاطلبان به ظاهراصلاح طلب شهربااون همه ریخت وپاش چه کارها که نکردن وجشنواره مشک وملار شما خودتون حاضرین خواهر یاهمسر تون درانظارعموم سوار برمرکب جاهلیت شود.البته ممکن است براتوجیه این ننگ رابپذیرید.وسلام
شهروند...
Netherlands
سلام به راستی که متن قشنگ و مر معنی بود.حاج اقا حجازی لطفا انان که به مادران گچسارانی توهین میکنن برخورد کنید...
محمد
Iran, Islamic Republic of
انتقاد امام جمعه از تشمال و پایمال شدن خون شهدا بود
Iran, Islamic Republic of
درجواب محمد یعنی خون شهدادرجشنواره مشک وملارپایمال شد عزیزم کم اوردی چه بگی اسم شهداراوسط نکش امام جمعه ودوستانش جمعیت رادیدند حس کینه توزی وحسادتشان گل کرد برنامه های دیگری درراه است که باعث میشودهمشون بترکند
باشت
Iran, Islamic Republic of
همین افراد هستند که این حس را در جامعه به وجود می آورند که بعضی مناصب در اختیار بعضی جریانات خاص است.
این افراد باید هر چه سریعتر کنار بروند
باشت
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستی تعریف میکرد ... وتعداد زیادی از جوانان اصلاح طلب دیداری داشتند با یکی از معاونتهای استانداری واین جوان وخیلی از آنها درجلسه ازکارهای فرهنگی بحث کرده وخیلی انتقاد داشتند که آقا کار فرهنگی کم صورت میگیره ولی اکثر آقایان نماز ظهر نخواندند جلسه که ادامه پیدا کرد باز هم جوانان شرکت کننده از کمبود کارهای فرهنگی انتقاد کرده که دراین هنگام معاون محترم استانداری به آقایان عرض کرده بهترین کار فرهنگی نماز خواندن است که شماها این واجب الهی راهم انجام نمیدهد
بازمانده جنگ
Iran, Islamic Republic of
وقتی ...حزب مؤتلفه ..در شب رحلت امام خمینی(ره).................. مراسم عقدکنان شرکت فعالی داشته است و حتی ///.. معلوم است که وضعیت فرهنگی شهر باید به چه صورت باشد .بیشترین حجم انتقادها علیه دولت تدبیر و امید از جانب گروه مؤتلفه و جریان هم سو با آن است ولی در شعار صحبت از آخرت و دیانت می کنند و آن وقت که :واعظان کاین همه قلب و دغل در کار داور می کنند ،چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند.
آقایان بس کنید برای رضای خدا یک سوزن به خودتان بزنید و در عوض یک جوالدوز که هیچ یک تیر به ما بزنید.
آقایانی که فقط بلد هستید انتقاد کنید آقایان نماینده ۱-نجفی۲-موحد۳- مرحوم نبی زاده۴- جعفری۵- حسینی و به تبع آن فرمانداران جناحتان وامامان جمعه و مراکز نظامی و امنیتی هم جناحانتان در این دیار در رأس کار بودند شماها در این مدت و در این چند سال از لحاظ فرهنگی چه دسته گلی بر سر این شهر زدید .به فرموده امام حسین((ع) اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید . بگذارید لااقل مدت زمان ۲۵درصد زمان شما در اختیار این گروه باشد و آن وقت انتقاد و تهمت ها و پرونده سازی و .. . را شروع کنید.
سازنقاره
Iran, Islamic Republic of
بچیل س...
مهندس
Iran, Islamic Republic of
به من هم پول می دادن و نوشته هم می دادن منم فقط اسممو زیرش می نوشتم آقای محمد پور این که کار سختی نیست
سید یاسر
Iran, Islamic Republic of
اما.مخمدپور.خود بگو خود بخند خود ..اما جمعه عزیزبا پختگان گواین سخن سوزش نباشد خام را.
سیدیاسک
Iran, Islamic Republic of
محمدپور خود بگو.خودبخند.خود مرد هنرمند...امام جمعه عزیز با پختگان گو ای سخن سوزش نباشد خام را.بادرود
یاسر
Iran, Islamic Republic of
اعتقاد بنده اینه که در جشنواره مشک و ملار منکرهایی وجود داشت که نباید به خاطر این منکرات .را گشود و اصل شادی رو زیر سئوال برد و باید پدرانه نصیحت کرد و اتفاقا گفت شادی رو ادامه بدید ولی در جلسات بعدی مثلا با حضور امام جمعه و بدون منکر در محیطی شاد برگزار شود و اما نکته بسیار بسیار مهم تر..حدود ۱۰۰ نفر نمازگزار در نماز جمعه شرکت می کنند به نظر من آقای حجازی باید دنبال دلیل این مسئله باشند.
انقلاب
Iran, Islamic Republic of
البته دوستان توجه داشته باشند طرفداران حق همیشه اندک هستند
Iran, Islamic Republic of
واقعا" شما انگار بیکارید که هنوز در صحبت های چند هفته پیش امام جمعه متوقف شده اید، عزیزم مگه عمر ما آدما چند روزه که شما به خاطر یه حرف منطقی حاج آقا حجازی تا این حد بهتون فشار اومده و هر روز دارید در این سایت بیانیه و نظر منتشر میکنید، به جای اینکه گوش به فرمان امام جمعه شهر باشید دو کلمه درس خونده اید و احساس میکنید علامه دهر و در هر زمینه ای صاحب نظر شده اید. عزیزم عاجزانه خواهش میکنم برو یه کار و شغلی برا خودت پیدا کن که تا این حد بیکار و الف نباشی که در این سن و سال تنها مشغله زندگیت انتشار چند کلمه در یه سایت استانی باشه.
روزبهان
Iran, Islamic Republic of
برادر انقلابی،، از کدوم حق سخن به میان میاری!! ؟
همون حقی که در انتخابات ۸۸ جهانیان شاهدش بودند؟
حقی که شما مدنظرتان است حقیقت نیست، این حق ساخته ی ذهن کسانی است که سالهاست ابزار قدرت در دستشان است و در ایران می تازند.
آگاه باشید فقط خداست که جای حق نشسته است.
طرفدار پیشرفت گچساران
United States
اگر تمام اصولگرها و اصلاح طلبان شاخص و تراز اول کشور جمع شوند و بگویند به تاجگردون رای ندهید مردم بیشتر میرن طرفش....میگی نه خو صب کن تا شب جمعه ۷ اسفند
غیرت
Iran, Islamic Republic of
برادری که نمیدونم کی هستی خودت رو ایمات معرفی کردی.در هر صورت بهت میاد نوچه نماینده گچساران باشی.کسی به زنان گچساران تهمت نزد شما چرا به جای نقد یک عمل منکر میگید به زنان توهین شد.شما از اونهایی هستی که برای منافع نماینده که هم
که شده داری چشمت رو از یکسری اتفاقات میبندی.اون دنیا باید جواب بدی .برو خودت رو اصلاح کن
سروش????
Asia/Pacific Region
چه عضوی به درد آورد روزگار ...دگر عضوها رو نماند قرار.
(درود بر تو ایمان)
نظرات
Iran, Islamic Republic of
آقا حقیقتش ما طرفدار تاجگردونیم
6209
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه حرف دل خیلی از جوونای شهرمون رو زدی جناب محمدی
عارف
Asia/Pacific Region
با سلام
خدمت دوستان.دلیل اصلی هجمه علیه جشنواره مشک و ملار هزینه ان نیست بلکه بی عفتی و بی بندباری بود که به وجود اوردین اما
در مورد هزینه صورت گرفته در برنامه سوم خردادو ارتحال امام(ره) شما می خواهین هزینه صورت گرفته در جشنواره بی عفتی رو با برنامه سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام مقاسیه کنین. سخت در خواب غفلت هستی دوست عزیز.دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ماست. جناب عالی که نگران پول بیت المالی پولی که در برنامه افتتاح دفتر مردم سالاری خرج شد از کجا امد ؟؟؟برنامه که در حمایت از فتنه گران سال ۸۸ بود .حالا فرض کنیم از جیب خودتان مکان برگزاری که مدرسه شاهد بود مکان دولتی! استفاده از مکان دولتی به منزله اقاید شخصی و جناعی مگه تصرف در بیت المال نیست.
شما که نگران توهین به خانواده های شهدا و ایثارگران هستید چرا در مدرسه شاهد همایش حمایت از فتنه گران برگزار میکنی مجری و همه کاره برنامه گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان.
اما در مورد مراسم ارتحال شما که خودتون رو ولایی میدونی اون وقت به پول خرج شده در مراسم ارتحال کسی انتقاد میکنی که صحبت هاش لرزه به پایه های استکبار انداخت میدونی اگه پیر جماران نبود الان نبودی که بخوای تو خبرگزاری دفتر نماینده مطلب انتشار بدی. در ضمن اگه نگران پول بیت المال هستی انزجار خودتو به کاخ نشینی و خرج های بسیار زیاد امثال ناطق نوری (اصلاح طلب) در حرم امام (ره) نشون بده.
شما بهتره نگران منافع خودتون تو دفتر نماینده باشین.
بصیرت بصیرت بصیرت
ولایت
Asia/Pacific Region
در جواب دوستم که گفت برنامه دیگر در راه است که باعث میشه همشون بترکن باید بگن یه حسین الله کرم اومد زمین رو به اسمون و اسمون رو به زمین اوردین که جلوشو بگیرین نتونستید اینا از ترس شب ادراریه
ولایت
Asia/Pacific Region
دوستان دم از ولایت میزنن اون ساده ترین حرف اقا کرسی ازاد اندیشی رو زیر پا گذاشتن. نظر شما پس از تایید تحرییه دفتر نماینده تایید خواهد شد.
جمع کن جیره خوار
بعد نمیدونم چرا نظرهایی که در تایید نامه نماینده که به اسم ایمان محمدپور انتشار یافته بیشتر لایک میخوره
سرباز امام زمان (عج)
Iran, Islamic Republic of
سلام
اولا جلسه مسجد شهیدان یک جلسه کاملا مردمی با حمایت نهادهای فرهنگی بوده است .دوما جلسه دکتر هدایت خواه یک دعوت شخصی و بدون یک ذره هزینه کردن بیت المال و توسط هئیت فاطمیون صورت گرفت و آقای به قول خودت دلسوز و شرکت کننده در جلسه دفتر امام جمعه چرا از واقعیت و تحریف دین فرار می کنیم بلاخره در جشنواره توسط مسئولین نهادهای جمهوری اسلامی ایران در گچساران حرام صورت پذیرفت و عمدا یا سهوا و یا اجبارا مسئولان حضور داشتند این جای تاسف است ما حمایت خود را از برنامه های فرهنگی شهر در مسیر امام و شهدا و ولایت مطلقه فقیه ادامه می دهیم
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدپور بازار هر شهری معرف فرهنگ آن شهر است اگه کسی خارج شهر بیاید و برخی زنان ودختران بدپوشش را در بازار ببیند ایا نمی گوید عجب مردم بی غیرتی که زنانشان اینگونه در بازار قدم می زنند؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اقای محمد پور بازار هر شهر معرف فرهنگ آن شهر است .بازار گچساران باید از وجود برخی بدحجابان پاک شود.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
زنده باد ایمان.زنده باد دکتتتتتتتتتترحااااااااااااااااااااااااج غلااااااااااااااااااااااااامرضا تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجگرددددددددددددددوووووووووووووووووووووووون
سید اولاد پیامبر
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم ایمان- گچساران توسط همین افراطیهای.نابود شد.اگر حجاب برخی زنان و دختران .بداست ..ید که زمانی که این مسئولیت به عهده شما بود به فکر منافع و جیبتان بودید.
زنده باد آزادی
آزادی اندیشه بدون قِر نمیشه!
از باشت
Iran, Islamic Republic of
آقای حجازی
«… و دشمنی با گروهی شما را وادار نسازد که عدالت نورزید، دادگری پیشه سازید که به تقوا ( پرواپیشگی) نزدیکتر است»
در جواب جناب مهندس
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس سلام
اولا که باید عرض کنم این نامه دقیقا با ادبیات ایمان محمد پور همسان و هم سازه
دوما باید بگم شما بار اولتونه میبینین ایمان محمد پور مطلب میزنه ؟؟
سوما اگر هیچ کدوم رو ندیدین حداقل حضور ایشون در انجمن اهل قلم رو سوال میکردین و این حرف سخیف رو نمیزدین
و خدمت دوستان بسیجی ام سلام
چرا خودتون رو پشت پرده ی ایل بزرگ قشقایی قایم میکنین
ایقد ضایع و ناجور کار های تخریبی همیشگیتون رو انجام دادین که مشخصه چند کامنت اولی کار خودتونه و شاید هم کار یک نفر باشه

و در جواب دوستان دلواپس باید بگم :
پرچم دکتر حاج غلامرضا تاجگردون حالا حالا ها بالاست

فقط میترسم روز ۸ اسفند که جشن پیروزی داریم اون جشن رو هم حرام اعلام کنین

روز و روزگار خوش
سید اسلام الدین حسینی
Iran, Islamic Republic of
خواهران و مادران گچسارانی پاکترینند مشکل اینجاست که آقایان جایی نرفته‌اند که ببینند وقیاس کنند و مشکل بعدی ما اینه که حجاب رو در پوشش زیر چادرهای سیاه اونم در دمای داغ گچساران میبینند، کمی انسانی به قضیه نگاه کنیم شخصیت و عفت در رفتار نه پوشش تا نوک دماغ
شین.دال
Iran, Islamic Republic of
باز هم گچساران و باز هم زنان گچسارانی و باز هم حجاب زنان گچسارانی!!!!!!حجابی که با گذشت سی و اندی سال از انقلاب به زعم آقایان بهتر نشده و حضرات فرهنگی هر از گاهی از آن چماقی ساخته اند برای کوبیدن بر سررقیبان خود. سوال اینست که اینهمه سال کار فرهنگی ومنبر رفتن شما اگر مشکل را حل نکرده است ایراد ...و .. یا ایراد از نماینده است که کارش منبر رفتن و موعظه کردن نیست و مرد عمل است.
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمد پور و درود بر دکتر تاجگردون شان وشخصیت دکتر تاجگردون خیلی بالاتر از این افراد هست
غلام
Iran, Islamic Republic of
اقای محمد پور هیچکس مخالف شادی نیست اما یک کمی هم انصاف داشته باشید رقص زن و مرد نامحرم در جلوی عموم حرام است
نفت
Iran, Islamic Republic of
به نظر این ...اگر در جشنواره مشک و ملار ..خوانی هم میزاشتن ، باز هم میگفتن خون شهدا رو پایمال کردن چون مهمانهای این جشن باب میل.. نبود
امین
Iran, Islamic Republic of
افرین برتو محمدپور عزیز اقای . فکراین همه جوان تحصیل کرده وبیکار نیست فقط .
مسچدی
Iran, Islamic Republic of
اقای محمد پور ۱۵۰میلیون وام گرفتی از طرف دفتر نماینده وبرادرت در شرکت نفت بکار گیری شد بفکر خانواده شهدا بودی
' گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر ایمان محمد پور عالی بود
' دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
درود بر ایمان محمد پور عالی بود
جویای کار
Iran, Islamic Republic of
پیشانی ار ز داغ گناهی سیه شود
بهتر ز داغ مهر نماز از سر ریا
نام خدا نبردن از آن به که زیر لب
بهر فریب خلق بگویی خدا خدا
مسجد شهیدان
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه لطفا حذف نکن نمی دانم مشک ملار مهم بود یا مراسم رحلت امام نه اقای محمد پور سرکت داشت نه دفتر نماینده
زنده باد مخالف من
Iran, Islamic Republic of
از قلم شیوای جناب محمدپور سپاسگزارم. جواب دهید تا متوجه شوند هر آنچیز را نگویند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ایرادی که به آقای رتاج گردون وارد هست اینه که با منتقدین خود نمی نشیند و حرف های آنها را نمی شنود باید جلسات وحدت بخش نماینده با منتقدین و حتی مخالفین خود برگزار کند حرف ها را بشنود با وحدت و رای بالا و جایگاه خوبی که ایشان در کشور پیدا کرده می شود استان را از محرومیت خارج کرد اگر با مخالفین پیر نمی شود کار کرد با جوانان و تحصیل گرده ها می شود کار کرد . همایش بگزارید با نخبگان شهر و نترسید که خدا با جماعت هست
کارگری از عسلویه
Iran, Islamic Republic of
... از تر س...پا به خدمه میگزارند و..برای احترام جیبشان خلاف جهت بادکبریت روشن نمیکنند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خرزی شیروم
عبداله عاصی
Iran, Islamic Republic of
جشنواره مشک وملابخشی ازفرهنگ ماآریاییهاست واین فرهنگ بادین مبین اسلام هیچ مغایرتی نداردوکاملاحجاب اسلامی درفرهنگ مارعایت میشوداشکال ازسیاسیون قبلی است که توجه اندکی به بحث رعایت حجاب داشتندوآنرابه سیاسون ودولتمردان تدبیروامیدمنتصب مینمایندبرای خوب جلوه دادن خوددیگران رابدجلوه ندهیدوبه جای خدامردم رابه بهشت وجهنم نفرستید
مرد حق
Iran, Islamic Republic of
مگ بر ضد ولایت فقیه
مگ بر خان و خانزاده وکدخدا
وباج گیر
ساعد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت بزرگمرد....ابراز تاسف برای آن هایی که مثل کبک سر در برف دارند....امثال این ها زندگی و سرنوشتشان در جهالت مقدر شده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شرکت مردم در نماز جمعه بسیار خوب هست چون شما نیستید ندیدی عزیزم ولی این چند هفته بدلیل گرمای فوق العاده زیاد و نبود سیستم خنک کننده مردم نمی توانند خوب شرکت کنند
پروانه 29
Iran, Islamic Republic of
درود بر ایمان
کاش این کلمه سرور را زیاد تکرار نمی کردی
روزبه تمن
Iran, Islamic Republic of
چه جالب خون شهدا و حق خانواده شهدا جانبازان فقط و فقط با بدحجابی زنان و دختران پایمال شده و ارزش های دینی را پایین میاورد
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این آقایانی که به قول خودشان طرفدار حجاب و خانواده شهدا و .... هستند ابتدایی ترین کلمات را غلط می نویسند و این نوع دفاع اینگونه القا می کند که بچه حزب الهی ها بیسوادند.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
همه ملت ها سقف آزادی دارند....
سقف آزادی رابطه مستقیم با قامت فکری مردمان دارد، با همت بلند مردمان سقف بلند میشود، در جامعه ای که قامت تفکر و همت مردم کوتاه باشد سقف آزادی هم به همان نسبت کوتاه میشود.
وقتی سقف آزادی کوتاه باشد، آدم های بزرگ سرشان آنقدر به سقف میخورد که حذف میشوند، آدم های کوچک اما راحت جولان می دهند، بعضی از آدم های بزرگ هم برای بقا آنقدر سرشان را خم می کنند که کوچک می شوند.
آن وقت سقف ها هی پایین تر و پایین تر می آید و مردم هی بیشتر و بیشتر قوز میکنند، تا اینکه تا کمر خم میشوند و دیگر نمیتوانند قد راست کنند.
مردم نیز آزادی شان میشود یواشکی و زندگی شان میشود جهنم!

متاسفانه فکرهای .ای در این شهر دامن گیر همه شده واین حرفها نتیجه افکار اینچنینیست...
درود بر همه انسانهای ازاد اندیش و ازادی خواه...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
همه ملت ها سقف آزادی دارند....
سقف آزادی رابطه مستقیم با قامت فکری مردمان دارد، با همت بلند مردمان سقف بلند میشود، در جامعه ای که قامت تفکر و همت مردم کوتاه باشد سقف آزادی هم به همان نسبت کوتاه میشود.
وقتی سقف آزادی کوتاه باشد، آدم های بزرگ سرشان آنقدر به سقف میخورد که حذف میشوند، آدم های کوچک اما راحت جولان می دهند، بعضی از آدم های بزرگ هم برای بقا آنقدر سرشان را خم می کنند که کوچک می شوند.
آن وقت سقف ها هی پایین تر و پایین تر می آید و مردم هی بیشتر و بیشتر قوز میکنند، تا اینکه تا کمر خم میشوند و دیگر نمیتوانند قد راست کنند.
مردم نیز آزادی شان میشود یواشکی و زندگی شان میشود جهنم!

واین صحبتها نتیجه افکار ایست وامیدوارم ریشه این افکار از بین بره و شاهد روزهای خوش و شاد برای این شهر باشیم....
درود بر همه انسانهای ازادی خواه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1