تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب : ۱۰۸۹۲۶

آیا وزارت اطلاعات در وظیفه‌اش موفق بود؟

۶
۰
کبنا ؛امنیت کشور مرهون مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای مسلح می‌باشد.etlaat
بی‌شک امنیت یکی از شاخصپ‌های اساسی توسعه در هر کشوری می‌باشد. بدون امنیت و آرامش امکان پیشرفت در هیچ حوزه ای وجود ندارد.بررسی وضعیت کشورهای مختلف به خوبی ارتباط مستقیم امنیت با توسعه و یا عدم توسعه این کشورها را نشان می‌دهد. خاورمیانه علی رغم وجود ذخایر عظیم نفت و گاز بواسطه فقدان امنیت امروز شرایط بسیار حادی دارد و آوارگی، جنایت، قاچاق انسان و... از جمله تبعات این ناامنی می‌باشد. به کشورهای منطقه که نگاه شود هیچ کدام حتی ترکیه‌ای که خود را توسعه یافته تر از بقیه می‌داند به وضوح قابل مشاهده است که خطر انفجار بمب و رفتارهای انتحاری آرامش را از شهروندان آنجا گرفته است و هر لحظه احتمال یک فاجعه انسانی وجود دارد. این وضعیت حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز دیده می‌شود و آنجا هم افراطیون و بنیادگرایان اقدام به جنایت میکنند اما در ایران امنیت در بالاترین سطح دیده می شود و به ندرت اخباری از جنس اتفاقات منطقه به گوش می‌رسد. حال آیا تاکنون از خود پرسیده‌ایم این مهم مرهون چه می‌باشد؟
نکته جالب در این میان آن است که بسیاری از همین گروه‌های سلفی و تروریستی در منطقه در اظهارات و رفتارهای خود جمهوری اسلامی ایران را به عنوان دشمن شماره یک معرفی می‌کنند و قطعا بیشترین تلاش‌شان برای ضربه زدن به ایران می‌باشد و در این راه از هیچ کوشش و توطئه‌ای فروگذار نمی‌کنند. پس علت ناکامی تروریست‌ها چیست؟ چرا آنان تاکنون موفق به اجرای نقشه‌های شوم خود علیه مردم ایران نشده‌اند؟ جواب این سوالات به یک نکته ظریف بر می‌گردد و آن هم اقتدار امنیتی نطام می‌باشد که این امر در وهله اول مرهون رهبری داعیانه مقام معظم رهبری و در مرحله دوم به هوشیاری و شهامت و از خود گذشتگی نیروهای امنیتی بر می‌گردد. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران به گواهی دوست و دشمن یکی از مقتدرترین و توانمندترین دستگاه‌ها امنیتی در جهان می‌باشد که اتفاقاً از یک ویژگی برجسته دیگر که سایر دستگاه های امنیتی در جهان از آن بی‌بهره‌اند برخوردار می‌باشد و آن هم مردمی بودن آن است. اعتماد متقابل بین دستگاه امنیتی کشور و مردم سبب بالا رفتن توانمندی این نهاد انقلابی گردیده است و امروز اغراق نیست اگر ادعا نماییم که بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) همه مردم از لحاظ معنوی عضو وزارت اطلاعات می باشند.
عملکرد وزارت اطلاعات به اندازه هوشمندانه و به دور از هیاهو و تبلیغات می‌باشد که گاهی این احساس بوجود می‌آید که شاید چنین دستگاهی وجود نداشته باشد در حالی که همین نوع نگاه خود نتیجه مستقیم عملکرد وزارت و نیروهای مخلص آن می‌باشد و این نوع از کار و مدیریت در کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر جای دیگری از کشور به چشم می‌آید.
این هفته به مناسبت میلاد خجسته حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) به نام هفته سربازان گمنام نامگذاری شده است که جا دارد در این مناسبت فرخنده را به محضر این بزرگواران تبریک گفته و از مجاهدت های خاموش و خالصانه این عزیزان و هم چنین نیروهای مسلح و همیشه بیدار مملکت تقدیر و تشکر نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
من هم نیمه شعبان و این روز را به بچه های اطلاعات استان تبریک میگویم.

اما چند توصیه برادرانه به اداره اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد:

اولا دوستان وزارت اطلاعات در استان کمی روی استخدام های ادارات بخصوص شرکت نفت گچساران و سازمان بهداشت و درمان استان و شهرداری ها و صورت هزینه های جاری و عمرانی این سازمانها و نیز در وزارت راه و شهرسازی استان و نهادهایی مثل تبلیغات اسلامی و امور مساجد و اوقاف نظارت کنند تا خدای ناکرده پول های بیت المال در جاهای بیخودی حیف و میل نگردد.

دوما امسال سال انتخابات است خدای ناکرده نگذارید انسانهای شریف و متخصص و مستقل با جهت گیری سیاسی برخی افراد در برخی نهادها یا جهت گیری های قومیتی برخی افراد در شهرستانها رد صلاحیت شوند یا جلوی پایشان مانع گذاشته شود.

این هم بدانید که هر چه فضای سیاسی استان بازتر باشد نیروی خوشفکر تر و با عرضه تر کاندیدا میشوند و به مجلس میروند و هر چه فضا بسته بماند بی عرضه های نون به نرخ روز خور و چاپلوس و کار نابلد و بیسوادهای مدرک گرفته و پر ادعا و تو خالی به مجلس میروند.

موفق باشید
رفیعی
Europe
بله خدا قوتشون بده ،،سربازان گمنام امام زمان هستن
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
حالا مثلا جرات شیر داری که بگی موفق نبوده است
همشهری
Iran, Islamic Republic of
میلاد امام زمان بر همه عاشقان اهل بیت مبارکباد. فقط می توانیم بگوییو اجر انها با امام زمان باشد.
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه اگه تا الان وزارت اطلاعات نبود ایرانی هم نبود اینان هستند که بدون هیچ هیاهو و چشم داشتی کشور عزیزمان را محافظت میکنند پس یک خداقوت برادر از ملت بزرگ ایرات طلبکارند.
Iran, Islamic Republic of
بدون هیچ چشم !!!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1