تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۱۰۸۷۷۰

مدیران حرکتشان را به نفع شخص خاص تنظیم نکنند

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس گفت: مدیران استان از حرکت به نفع اشخاص و گروه‌های سیاسی دوری کنند.
سیدموسی خادمی امروز در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور محمدkhadmiرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، برخی از جانبازان بالای ۷۰ درصدی جنگ‌تحمیلی و مدیران استان برگزار شد، خدمت به جامعه ایثارگری را افتخاری بزرگ برای همه مدیران دانست و گفت: جامعه ایثارگری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جامعه مشابه خود در سایر استان‌ها دارای مشکلات فراوانی هستند.
استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار حل مشکلات جامعه ایثارگری استان شد و افزود: این قشر از جامعه در بحث رفاهی، درمانی، امکانات و اشتغال برای خانواده و فرزندان خود با مشکل مواجه هستند که حل دغدغه‌ها و مشکلات این افراد مورد توجه دولت تدبیر و امید است.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم توجه به جامعه ایثارگری را سرلوحه کار خود قرار داده اظهار کرد: دولت تلاش ‌می‌کند مطالبات معوقه این قشر از جامعه را پرداخت کند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود حضور خیرین در این استان را مایه خیر و برکت دانست و گفت: این استان در عرصه مدرسه‌سازی، بهداشتی و درمانی، حوزه علمیه، کتابخانه و سایر قسمت‌ها نیازمند حضور خیرین است که حضور این افراد باعث حل بخش از مشکلات شده است.
خادمی به جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: سال گذشته با مشارکت خیرین بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به امر مدرسه‌سازی در این استان اختصاص داده شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در دانشگاه تهران گفت: این مراسم روز دوشنبه بیست و پنجم خرداد سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
وی به اقدامات بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی اشاره کرد و افزود: اقدامات این بنیاد برای ایجاد و تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان کار پسندیده‌ای است، ضمن اینکه انتظار می‌رود زیرساخت‌های لازم برای حضور خیرین فراهم شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهت حل مشکلات مردم از هفته آینده کاروان همدلی دولت با حضور مسئولان ارشد و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام نقاط استان برگزار می‌شود.
خادمی اضافه کرد: در این برنامه‌ها مدیران و مسئولان با حضور در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان از نزدیک با مردم گفت‌وگو می‌کنند و با مشکلات آنها آشنا می‌شوند که استارت این برنامه‌ هفته آینده در شهرستان چرام، زده می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در دیدار با مردم در مناطق مختلف استان حتماً خود مدیران دستگاه‌ها حضور داشته باشند.
وی به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: طبق سخنان اخیر روحانی رئیس جمهور دولت در انتخابات دخالت نمی‌کند و به عنوان مجری بر سالم برگزار شدن انتخابات نظارت خواهد داشت و از آرای مردم حفاظت می‌کند.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران دستگاه‌های مختلف استان، گفت: مدیران حرکت‌های خود را به نفع شخص خاصی تنظیم نکنند و از حرکت به نفع اشخاص و جناح‌های سیاسی اجتناب کنند.
خادمی در ادامه به بودجه سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: بودجه سال ۹۴ استان اعلام شده که در جلسه شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد این بودجه تقسیم شهرستانی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلگیر از سوق
Iran, Islamic Republic of
کو گوش برای مسئول شنوا ، کو کسانی که دقدقه آسایش وآرامش مردم را داشتند،کو چشمان بینایی که مشک وملار را در گچساران دیدند ولی امروز مشک های خالی از آب مرم سوق را نمی بینند.آقای استاندار ،اقای فرماندار ،اقایان امام جمعه ،گناه مردم سوق چیست .باید به کی پناه ببرند........این مردم چندروز است آب ندارند کسانی که دقدقه دین مردم را دارید دراین دیار اب برای خوردن گیر نمی ایدچه برسد به وضو.چقدر مظلومیت .چقدر سکوت .اقای استاندار چشمانت را باز کن .عینک آفتابیت را بردار.آقای مدیر کل آب وفاظلاب باچه رویی شیر آب خانه ات را باز می کنی درحالی که این مردم چند روز است اب ندارند .اقای دکتر چمن ،اقای..............به داد این مردم برسید .هیچ می دانید اینها همان قومی هستند راه را برسرلشکر همپایی بستند .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1