تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۰۸۶۸۹

بخشائی: هدف تکمیل پازل ناتمام فرهنگ گچساران است

۱۶
۰
کبنا ؛bakhshayi
عضو شورای شهر دوگنبدان با اشاره به تحول چشمگیر اجرای برنامه‌های فرهنگی در گچساران، گفت: ما به دنبال این هستیم که پازل ناتمام فرهنگ را در گچساران تکمیل کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حمید بخشایی عضو شورای شهر دوگنبدان ظهر امروز در حاشیه بازدید میدانی از طرح‌های اجرایی شهرداری و شورای شهر دوگنبدان، اظهار کرد: طی دو سال اخیر خوشبختانه با تعامل خوب و سازنده شهرداری و شورای شهر دوگنبدان کارهای خوبی در سطح شهر انجام شده است.
وی با اشاره به برگزاری جشن‌های محله‌ای به مناسبت اعیاد شعبان در دوگنبدان، افزود: برگزاری جشن‌های محله‌ای ویژه اعیاد شعبانیه از مهم‌ترین مصوبات جلسات شورای فرهنگی شهرداری و شورای شهر دوگنبدان بوده است.
عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه هدف از برگزاری جشن‌های محله‌ای، ایجاد مشارکت و حضور مردمی در برنامه‌های فرهنگی شهر است، تصریح کرد: در سالیان گذشته نقش بازاریان و کسبه در احیای سنت‌ها و برگزاری مناسبت‌های دینی در محلات بسیار پر رنگ بوده و امروز هم حضور مردم، مسئولین در مراسمات مختلف تاثیر بسزایی در پر بار شدن این حرکت فرهنگی دارد.
بخشایی به شعار سال جدید تحت عنوان همدلی و همزبانی اشاره کرد و گفت: بزرگداشت اعیاد شعبانیه به صورت جشن‌های محله‌ای با شعار همدلی در راستای ایجاد انگیزه مشارکت نسل جوان در اجرای برنامه‌های فرهنگی در محلات در دستور کار شورای شهر و شهرداری دوگنبدان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه امید است که روند شادی‌محوری جشن‌های محله‌ای فراگیر و دائمی باشد، خاطرنشان کرد: تحول جزء اجتناب‌ناپذیر زندگی انسان‌ها است.
عضو شورای شهر دوگنبدان در ادامه با بیان اینکه شعار ما اعضای شورا همیشه بر پایه تحول فرهنگی نوین و به‌روز بوده است، با اشاره به تحولات بسیار عمرانی و فرهنگی در حوزه شهر دوگنبدان، اذعان کرد: با پیشنهاد شهردار بحث تحول اولویت‌ کاری شورای شهر و شهرداری دوگنبدان قرار گرفت.
وی ادامه داد: رویکرد تغییرات در زمینه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی در راستای توسعه نشاط و آرامش در شهر توسط اعضای شورای شهر کلید خورد.
بخشایی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف در مناسبت‌های مختلف ملی و دینی با بیان اینکه هدف ما تکمیل پازل ناقص فرهنگی شهر است، گفت: ما به دنبال راهکارهای جدید جهت برگزاری هرچه بهتر اعیاد و مناسبت‌ها و همچنین اجرای طرح‌های فرهنگی نوین در سطح شهر هستیم.
عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه در مجموعه شهرداری و شورای شهر دوگنبدان هیچ‌کس به دنبال این نیست که کار یا توسعه‌ای را به نام خود بنامد، خاطرنشان کرد: ما با رویکرد آیند‌نگری تنها به دنبال این هستیم که پازل ناتمام فرهنگ را در گچساران تکمیل کنیم.
این مسئول با اشاره به استقبال اعضای شورای شهر و شهرداری دوگنبدان از نقد سازنده، با بیان اینکه اختلاف سلیقه‌ها باعث تحول می‌شود، اظهار داشت: سعی ما بر این است که مشارکت مردم را در فرآیند دولت پر رنگ‌تر کرده و در این مسیر نیز از حضور اصحاب رسانه جهت تقویت ارتباط مردمی حمایت و استقبال می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

زمانی
Iran, Islamic Republic of
merccc mohanddeeeees
بهارستان
Iran, Islamic Republic of
لطفابازدیدی ازانتهای کوچه های ۱تا۳بهارستان بفرماییدکه چندین سال است محل نخاله های ساختمانی است درصورتیکه قراربود پارک وفصای سبزکنن به امیدجواب مسئولین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
تاجایی که بنده شنیده ام بحث جشن های محله ای راهکار شخص اقای زینل زاده بوده و شورای شهر کوچکترین اطلاع و نقشی نداشته است .و بعضی اعضای شورا از ابتدا اغاز جشن صددرصد مخالف بودند حالا که با استقبال مردمی همراه بوده میگید کار شورا بوده است . مردم همه چیز را بخوبی میدانند کمی هم در گفتار صداقت داشته باشید .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
به جای این پارتیهای برپا میکنید جهت شهرت به فکر شهر باشید
کار خاصی در این شهر نشده یه چند تا چراغ اون هم در جاهای که تو دید می باشد شد هنر
تازه چقد کیف میکنید که تو این شهر این شده واون شده
اگه جای باقری بودیید که این اندازه فضای سبز شهرسازی پارک خیابان کشی جدول کشی وآسفالت انجام داد چه میگفتید
تازه فکر کنید عباسی تا قبل از کندن زیر گذر بیشترین خدمت را به این شهر نمود بالای ۹۰کوچه وخیابان شهر را جدول زیر سازی وآسفالت نمود.شما چه
شهرداری هر شب یه ساعتی حتا وچند شب یهکبار حتی زباله مردم را قادر به جمع آوریش نیست با اون ماشینهای داغونش که بوی لجنش صدای عجیبشان وحتی نداشتن چراغشان در شب هر آدمی را به تعجب میندازه
جداولی که شده پر از لجن وکسی یا نمیخواد جواب بده ویا پاسخگو نیستن .چه شده این شهرداری وشورا را چرا از مسولین نمیخواهید یا دنبال دلیلش نیستید
چه بر سر این شهر دارد می آید حضرات
سینا
Iran, Islamic Republic of
این هم ازخلاقیت های تاج گردون است که هرکس کپ برداری میکنه بنام خودتمامش میکنه
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقا و یا خانم شهروند
هویت شما برای همگان مشخص گردیده.چاپلوسی و مواجب گیر آقایان ی.ب و... هستید.اتفاقا کارهای عمرانی در شهر گچساران باهمت دکتر تاج گردون در بحث اعتبارات و مدیریت خوب شهرداری از لحاظ اجرایی و نظارت خوب شورای محترم شهر از کارهای نادر درتاریخ آبادانی شهرو دیارمان است.
راه دور
Iran, Islamic Republic of
سلام.مهندس!!!لیسانس اصلاح نباتات هم مهندسیه؟؟؟
ناظر
Iran, Islamic Republic of
یعنی رئیس شورا شدن خیلی برات مهمه مهندس!!!!!ببخشید لیسانس کشاورزی
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
نگاهی هم به قسمت پشت پارک دوستی کنید که زباله دان شده و هم چنین چه لزومی داره محل پارکینگ پارک دوستی به افرادی جهت نسب وسایل بازی کودکان اجاره داده بشه و با سیم خردار و فنس حصار کشی بشه بهتر نیست شهربازی را راه اندازی کنید و این بساط جمع اوری بشه
محمود
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون چه کرد چه کرد با این ادعا هیچ کاری نکرد مهندس پولادی با دوماه سمت مدیر عاملی بیشتر کار کرد تا یه نماینده دوساله باشی با این تفاوت اون یه مدیر نفتی واین نماینده وهمه چی در دستش هست هیچ کاری انجام نداد کدوم کارگاه راه انداخت دونفره برن سر کار برو بیمارستان شهر ونفت که مهندس پولادی زدن روبینید طرح زیر گذر جاده دوبانده گناوه ووووووو درود بر غیرت که نداشتن قدر ندونستن هر چند خیلی ها میگن این کارهارو تاجگردون وبقیه انجام دادن بیسواد هستن آخه مطالعه ندارن
لیزه
Iran, Islamic Republic of
توی این کامنت ها بوی گند قوم گرایی به راستی آدم را کلافه میکنه !!!!
مهندس
Iran, Islamic Republic of
تو که خودت تو هیچ جشنی نبودی،دم از خوب بودنش نزن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خوش تیپ دوستت داریم موفق باشیدو سر بلند .
اخلاق را از الگوی اخلاق جناب بخشایی یاد بگیریم.
مهندس
Iran, Islamic Republic of
مگه تو بودی تو جشنا،داری تعریف میدی،خودت نمیای از کجا میدونی،علم غیب داری
پژمان
Iran, Islamic Republic of
خطاب به محمود زمان مدیریت فولادی چند نفر بومی در شرکت نفت مشغول به کار شدن ؟ دکتر تاجگردون از صفر شروع کرد تمام گندکاری های نماینده های قبلی و یکی مثل فولادی رو جمع کرد .درود بر دکتر حاج غلامرضا تاجگردون شیرمرد گچساران و باشت . به امید پیروزی در انتخابات اینده
محمود
Iran, Islamic Republic of
در جواب پژمان بند ه خدا تو کجای کاری مهندس... رو کشید بالا به وزارت خونه شکایت کرد از طرز نیرو استخدامی هاش بعدشم اصلا فرصتی شدفولادی خودشو نشون بده بعد تو این سه سال کجا با دوماه فولادی مقایسه میکنی بعدشم تاجرگدون جز جدول وچراغ وچمن مصنوعی چه کر ده جوونی که پول نداره بیکاره به نظرت این چیزا به چشمش میاد بعدشم مهندس پولادی برو بخون مطالعه کن چه کارهایی کر....ما تاجگردون تا یه جدول رنگ میزنه دنیارو خبر میکنه آیا این منت گذاشتن سر مردم نیست اینکه میگه خدمت بی من دروووووووووووود بر مهندس با غیرت ودلسوزدیارمان فولادی وندا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1