تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۱۰۸۴۰۶

حاج رحیمی؛ داور یا ذخیره طلائی؟!

۴۳
۰
کبنا ؛بهنام عکاشه-سردبیر کبنا نیوزrahimiوقتی حاج بهرام در دور چهارم کرسی آن موقع سرخ مجلس را به موحد واگذار کرد همه چپ های شهر تصمیم گرفتند به مدرسه هاشان بروند و این کار را هم  کردند.
خواجوی و انجمن قدرتمند اسلامی معلمان که پایگاه مرکزی تصمیم گیری اصلاحات گچساران بود با یک تصمیم، انجمن اسلامی را به سکوتی معنادار و فعال در عرصه سیاست گچساران برد.
اما در آن روزها خوش بین ترین افراد هم فکر نمی کردند سرنوشت چپ های قدرتمند گچساران به جائی برسد که برای کرسی از دست داده باید ۲۰ سال منتظر بمانند و حاج رحیمی هم یکی از آنها بود که به این سرنوشت دچار شد و کمی بدتر از آن.
وقتی حاج بهرام دست او را بر بلندای تریلی، بالا برد و ۲۰ هزار رای آورد، کارشناسان سیاسی در آن روزها، آینده آن جوان جاه طلب را مثبت می دانستند ولی اتفاقاتی که بعدها در انتخابات های مختلف افتاد حلقه سیاست را بر او تنگ کرد تا او بعد از ۱۴ سال و در ۴۷ سالگی تازه فرماندار شود و این برای رویاهای او کمی کوچک می نمود.
حاج رحیمی اما در فرمانداری تجربه هائی فراتر از انتظار کسب کرد.
لغو سخنرانی ها، فشارها برای انجام مراسمات، مدیران ضعیفی که با واقعیات موجود شهرستان همخوانی نداشتند و چه بسا با سامانه سیاسی پیشین دم خورند، رودرروئی با جناح مقابل بر سر موضوعات مختلف، رابطه تنظیم نشده با رسانه ها و... تنها گوشه ای از اتفاقات دوره فرمانداری او در گچساران بود.
او به عنوان سپربلای اصلاح طلبان این روزها مورد انتقاد جدی مخالفین جریان است و هواداران برای سکوت آزاردهنده اش همچنان پاسخی درخور نیافته اند.
رحیمی از طرفی فرماندار جریان اصلاحات و از طرف دیگر برگزار کننده انتخاباتی سخت میان خاستگاهش و منتقدینش می باشد و شرکت او در نشست های طیف مقابل پاسخی به منتقدینش مبنی بر نقش فکر سیاسی در عمل اجرائی اوست.
حاج رحیمی با اظهارنظر درباره مسائل مختلف گچساران نشان داده بر اوضاع اشراف داشته و نمی خواهد لحظه ای در انجام وظایفش درنگ کند.
هواداران بخشی از جریان اصلاحات، کسوت فعلی او را بر قامت او تنگ می بینند، او اما واقعیات سیاسی در گچساران را حساس دانسته، درک کرده و توانسته منهای برخی موارد که به او ایراداتی هرچند کوچک وجود دارد، انتظارات این طیف را برآورده نماید.
او تا کنون فرماندار موفقی به نظر رسیده ولی اوضاع نشان می دهد مخالفینش که این روزها فراتر از منتقد هم نشان داده اند قصد ندارند این روزهای نسبتا آسان ادامه یابد.
حاج رحیمی روزی ذخیره طلائی اصلاح طلبان نامیده می شد ولی این روزها نقش داور میان جریانات را بازی می کند و باید دید داوری او در زمستان امسال چگونه خواهد بود و تیم رقیب با قضاوتش چه رفتاری خواهد کرد.
رفلکس های سیاسی او این روزها به نظر می رسد بهانه های مخالفین جریان اصلاحات را گرفته است ولی آنها ثابت کرده اند هیچ وقت برای گرفتن بهانه دیر نیست و چنین نیز کرده اند.
حاج یهرام نمونه ای جلوی چشمان رحیمی است. باید دید آنها با حاج رحیمی مثل حاج بهرام رفتار می کنند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما

باوی
Iran, Islamic Republic of
درود برفرماندار گچساران جناب اقای حاج رحیمی
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار گچساران جناب اقای حاج رحیمی
sh
Europe
همش ۶الی ۷ماه دیگه باقی نمانده است تا خداحافظی دیگری برای اصلاح طلبان باش ضعیف ترین مدیران این دوره بودن...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ولا اگه تاجگردون نبود ۵۰ رای هم نداشت خانواده
خودش بخاطر اخلاق گندش بهش رای نمیدن تا برسه به مردم عادی ....
حسن کلید ساز
Iran, Islamic Republic of
ولمون کن جون خوت. ...فرماندار موفق. ..جان خودتون این فرماندار که لیدر اصلی تاجگردون هست رو عوض کنید. ..
ohk
Iran, Islamic Republic of
ضعیفترین فرماندار گچساران خودش بوده چه عملکرد مثبتی داشته عکاشه اگه راست میگی اینو حذف نکن
sh
Norway
به زودی از عزل ونصب فرماندار باشت به گوش میرسد،که مثل فرماندار گچساران ضعیف بود واقعا تاجگردون هیچ مدیرخوبی ندارد جای تعصف داره باشت باوی دیگر گول چنین حرف هایی رو نمیخورد..
غلام
Iran, Islamic Republic of
برای خود و خانوادهاش خیلی خوب بود برادرش را از رانندگی از خیرآباد به معاونت هلال احمر رساند
سادات
Iran, Islamic Republic of
بچه بودم وقتی حاج بهرام سخنرانی کرد دستشو بالا بردبعد رحیمی سخنرانی کرد خیلی گریه کرد نمیدونم گریه رحیمی برای رد حاج بهرام بود یاخوشحالی لطفا یکی اینوجواب بده تامنم بعد این همه مدت جریان گریه رابدمنم
sadatnews
Iran, Islamic Republic of
حاج رحیمی انسانی پاک فرهیخته و درعین حال تواتمندی است. به یمن این روح صداقتش موفقیتش بیش از پیش خواهد درخشید.
آنهایی که ادعا دارند به رهبری معظم انقلاب نزدیکترند باک مک به آرامش روحی و روانی شهر و منطقه بگذارند مسیرتوسعه شهرستان شتاب بیشتری بخود گیرد.
این روزها گچساران در اوج حرکت است پس بیایید با همدلی وهمزبانی این مسیر را مطلوبتر از دیروز طی کنیم اگر اشکالی هم در کارها هست که هیجچ کاری همبی اشکان نیست، صادقانه و برادرانه گوشزد کنیم اما جوسازی وفضاسازی و سیاه نمایی نکنیم . چون هیچ کس کارش بی عیب ونقص نیست و فقط ۱۴معصوم کارشان بی عیب و نقص بوده است.
اینک گچساران با این مشکلات زیادی که بویژه درزمینه بیکاری دارد، البته صندوق مهر رضا (ع) فکر کنم تو کشور اول شده از لحاظ پرداخت وام ، بیش از هر زمان دیگر به همدلی مسوولان ،ائمه جمعه و دلسوزان انقلاب و نظام نیازددارد.
باعلی مدد/
آرو
Iran, Islamic Republic of
انصافا عملکرد حاج رحیمی در کسوت فرمانداری او را متمایز از هم قطارانش کرده.رفتار، کردار، منش،برخورد و سعه صدر، قدرت رهبری،هوش سیاسی و ذکاوت فوق العاده،ثبات در تصمیم گیری،مهربانی و رئوفت،از او فرمانداری ممتاز و بی نظیر ساخته است.به امید موفقیت روزافزون و پیشرفت شهرستان بدستان توانای این مدیر سیاسی شهرستان. زحمات و تلاشها و پیگیریهای خستگی ناپذیر حاج رحیمی را ارج می نهیم و از ایشان تشکر مینماییم.از سنگ اندازیها و تهمتها و دروغ بستنهای مخالفانت دلسرد مشو.آنان مثل کبگی میمانندکه سر در زیر برف فرو برده اند.درود و صد درود فرماندار محبوب و مردمی.
لر
United States
ﻃﺮﻑ ﺣﺪﺍﮐﺜﺮ ﭘﺴﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺳﻪ ﻣﺎﻩ
ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﻧﻔﺖ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺩﺭ ﻫﻤﻮﻥ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﺻﻮﻟﮕﺮﺍ ﭼﻨﺎﻥ ﺑﺎ ﺧﻔﺖ ﻭ
ﺧﺎﺭﯼ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻨﺶ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ …ﺟﺪﯾﺪﺍ ﯾﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﻣﯿﺎﻥ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﺪﻥ
ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺍﻫﺎﻥ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺷﻬﺮ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍﯼ ﺑﺪﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﻮ
ﻭﺯﺍﺭﺕ ﻧﻔﺖ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﺑﺮﺍ ﺷﻬﺮ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﻭ ﺍﻭﻥ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺟﺰ
ﭘﻮﻻﺩﯼ … ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻋﺰﯾﺰ ﻭﺯﯾﺮ ﻧﻔﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﻮﺑﺖ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺗﺎ ﺩﮐﺘﺮ
ﺗﺎﺟﮕﺮﺩﻭﻥ ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺷﻤﺎ ﻣﯿﺎﯼ ﻣﯿﮕﯽ ﭘﻮﻻﺩﯼ ﻧﻔﻮﺫ ﺩﺍﺭﻩ …
ﻓﻮﻻﺩﯼ ﮐﺠﺎ ﻧﻔﻮﺫ ﺩﺍﺭﻩ … ﺍﮔﻪ ﻧﻔﻮﺫ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﺮﮐﻨﺎﺭﺵ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﻣﺪﯾﺮ
ﻋﺎﻣﻠﯽ ﺍﻭﻧﻢ ﺗﻮ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﺻﻮﻟﮕﺮﺍ
ﺍﺯ ﺑﯽ ﻋﺮﺿﮕﯽ ﻭ ﻧﺪﺍﻧﻢ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺮﮐﻨﺎﺭﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺍﻻ ﮐﺪﺍﻣﯿﻦ
ﻋﺎﻗﻞ ﺑﺎﻭﺭ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻓﻮﻻﺩﯼ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﻔﺖ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻦ ﺑﺒﺮﻥ
ﯾﺎﺳﻮﺝ ﺑﺮﮐﻨﺎﺭ ﺷﺪ
ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻓﻮﻻﺩﯼ ﺑﺮﮐﻨﺎﺭ ﺑﺸﻪ ﻭ ﻧﻔﺖ ﺭﻭ ﺑﺒﺮﻥ ﭘﺲ ﭼﺮﺍ
ﻧﺒﺮﺩﻥ .… ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﻭﻝ ﺍﯾﻦ ﺩﺭﻭﻏﯽ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻋﺰﯾﺰ ﺗﺮﮎ ﺑﺮﺍﯼ
ﻣﺤﺒﻮﺑﯿﺖ ﻓﻮﻻﺩﯼ ﻭ ﻭﺭﻭﺩ ﺍﻭ ﺑﻪ ﻣﺠﻠﺲ ﮔﻔﺘﻨﺪ … ﭘﺎﮐﺪﻝ ﮐﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪ
ﺭﺍﺳﺘﯿﻦ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﺑﻮﺩ ﻭ ﯾﻘﯿﻨﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺁﻗﺎ ﺯﺍﺩﮔﺎﻫﺶ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ
ﻣﯿﺪﺍﺷﺖ ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻨﺎ ﭘﺎﮐﺪﻝ ﻫﻢ ﭼﻨﯿﻦ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺍﯼ ﻧﻤﯿﺪﺍﺩ ﺿﻤﻦ ﺍﯾﻨﮑﻪ
ﺍﺻﻼ ﭼﻨﯿﻦ ﺗﺼﻤﯿﻤﯽ ﻧﺒﻮﺩ ﻭ ﺍﻻ ﺍﮔﺮ ﺑﻮﺩ ﻫﺮﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺑﻮﺩ
ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻭﺯﯾﺮ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﺭﻭ ﺍﺟﺮﺍ ﻧﮑﻨﻪ … ﭘﺲ ﻓﺮﯾﺐ ﺍﯾﻦ ﺩﻏﻞ
ﺑﺎﺯﯾﺎ ﺭﻭ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻫﺮﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﺠﻠﺲ ﺑﺮﻭﺩ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ
ﺍﯾﻦ .… ﻫﺴﺘﻨﺪ ﭼﻮﻥ … ﺍﺻﺎﻟﺘﺎ ﻣﺎﻝ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﻟﺮ
ﺯﺑﺎﻥ ﮔﭽﺴﺎﺭﺍﻥ ﻋﻘﺪﻩ ﺩﺍﺭﻥ
ﮐﺒﻨﺎ ﻟﻄﻔﺎ ﭼﺎﭖ ﮐﻦ
باوي
Iran, Islamic Republic of
بنده حاجی رو به عنوان یه انسان خوب قبول دارم ، در رابطه با فرمانداریش نظری ندارم ، ولی در کل باید یه ادم بی طرف داور مسابقه ی انتخابات باشه . وسلام
سیدمجتبی کاظمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر رحیمی .انسان شایسته ای هستن خدا حفظش کنه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
متاسف برای مدیران این دوره یکی از بدترین دوره مدیریت توی این استان بخصوص گچساران بود.اقای تاجگردون خراب کردی خودتو با این مدیرانت
آرخلو
Iran, Islamic Republic of
فرماندار زحمت کش مقید به چهارچوب قانون
فقط حاج رحیمی
آشنا
Iran, Islamic Republic of
سرباز راهنمایی
خدایی تا حالا ک ۲۰ماه از خدمتم گذشته هر مسئول که تو خیابونای شهرمون جریمه کردم با من سرباز بدرفتاری و بداخلاقی کرده اونم برا ۱۰یا۲۰هزار ت ولی ی روز ی مگان نقره ای ک راننده اون خودش و همراهشو معرفی نکرد من ی قبض۵۰هزار ت جریمه دادم دستشون درحالی ک کت شلوار پوش هم بودند هیچ حرفی ب من سرباز نزدند و تشکر کردن ...
خداییش بعد از چند ماه از این برخورد ک ب عنوان سرباز نمونه شهرستان انتخاب شدم ودر صبحگاه لوح تقدیر از دستش گرفتم تازه فهمیدم ک اون فرماندار شهرمون بود که...
در حاشيه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای لر جملات جنابعالی چه ربطی به نقد فرماندار محترم داره برو یک فکری به حال مریض خودت بکن
فتح
Iran, Islamic Republic of
بهنام عزیز کاش رفتارهای سیاسی رحیمی را در انتخابات گذشته یاد آوری می کردی که در زمانی که اصلاح‌طلبان کاندیدا نداشتند از چه کسانی حمایت کرده بود
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اگه خدابخواد کسی رابزرگ کنه تمام انس وجن نمیتونه جلوی اونوبگیره وبالعکس به نظرمن رحیمی ازاین دستهاست باحسادت وتنگ نظری بعضی ها ..اوهرروزموفق تروعزیزترمیشود خداییش بااینکه ازنظرسلیقه مخالفش بودم ولی مدیری لایق وشایسته است
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
عملکرد ایشان عالی و بعنوان یک بومی کارخود را خوب بلدند. در کل درست است ک همه ی اقشار چه رسد به سیاسیون مخالفین خاص خود را دارند اما اخلاق و شیوه مدیریتی ایشان برای این استان بسیار بسیار مناسب و بجا بوده و هست.
جواب لر
Iran, Islamic Republic of
آقای که به نام لر کامنت گذاشتی. ..متاسفم برات که چنین تفکراتی داری شما یک آدم تفرقه انداز و به دنبال نفاق هستی... ببین حاج فولادی رو بخوای تخریب کنی تو عددی نیستی. ..حاج فولادی هر بدی داشته باشد یک انسان مومن و مطیع رهبر معظم انقلاب هست یکی از یاران امام خمینی در زمان انقلاب بوده و هست. .. ما لر ترک برادریم شما تفرقه افکنان هستید که به دنبال منافع شخصی هستید
دیما
Iran, Islamic Republic of
ستاره ای که بدرخشید و ماه مجلس شد.درود فراوان برشما فرماندار عزیز.
ش.د
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رحیمی یکی از بهترین فرمانداران تاریخ گچساران هستند. گرچه سالهاست که من در آن شهر ساکن نیستم اما دورادور از طریق سایتها از بخشی از کارهای ایشان مطلع شده ام و وقتی می بینم که علاوه بر مسئولیتهای خودشان در تمام فعالیتهای اجتماعی ( حضور در بیمارستان برای تشکر از پرستاران به مناسبت روز پرستار , حضوردر مراسم درخت کاری در شهر و .......)نیزشرکت دارند به خودم میبالم که شهرم اینچنین فرمانداری دارد.از خداوند بخواهیم به بندگانی که تلاششان در جهت آبادی شهر و شادمانی روزافزون مردم است توفیق روز افزون عنایت دارد.
مرادی
Iran, Islamic Republic of
سست ترین و ضعیف ترین و ناکارامد ترین دوران مدیریت در گچساران را گچساران مظلوم در این زمان دارد تجربه می کند ....مدیران تملق گو پست پرست و ....اما تا کر کردن گوش فلک دارند تبلیغ خالی از واقعیت می کنند/
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعا مرد شریف و پرتلاشی هست
گم شید
Iran, Islamic Republic of
جواب به جریمه وخم به ابرو نیاوردن فرماندار
اگه راست میگی با ماشین خودش جریمه اش کن
این مگان مال شهرداری میباشه اصلا چه اهمیتی داره جریمه بشه یا نشه .۰پیگیر جریمه شو ببین قبضشو کجا انداخته
پس گم شو
مخ
Iran, Islamic Republic of
یا حق
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب رحیمی یکی از بهترین ها در گچساران بوده اند.حتی با وجود تفرقه افکنی ها و کارشان ها بازهم با روی خوش با همه مردم ازجمله مخالفین خود برخورد کرده اند.روحیه مدیریتی و سعه صدر ایشان برای همه جالب و مفیدبوده است.خداوند حفظش کند و موفقیت بیش از پیش عطافرماید
حسنی
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین فرماندار در بین فرمانداران استان
شین.دال
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رحیمی یکی از بهترین فرمانداران تاریخ گچساران هستند. گرچه سالهاست که من در آن شهر ساکن نیستم اما دورادور از طریق سایتها از بخشی از کارهای ایشان مطلع شده ام و وقتی می بینم که علاوه بر مسئولیتهای خودشان در تمام فعالیتهای اجتماعی ( حضور در بیمارستان برای تشکر از پرستاران به مناسبت روز پرستار , حضوردر مراسم درخت کاری در شهر و .......)نیزشرکت دارند به خودم میبالم که شهرم اینچنین فرمانداری دارد.از خداوند بخواهیم به بندگانی که تلاششان در جهت آبادی شهر و شادمانی روزافزون مردم است توفیق روز افزون عنایت دارد.
رامین ملکی
Iran, Islamic Republic of
یکی از ضعیف ترین مدیران در تاریخ گچساران را درحال حاضرتجربه می کنیم . یکی از آنها مدیریت شبکه بهداشت گچساران است که تحمل کوچکترین انتقادی را ندارد وفقط بدنبال افراد تملق گو وستایشگر است . متأسفم برای این مدیریت ضعیف .
محمد
Europe
من کاری به حزب و گروه ندارم اتفاقا بین کاندیدهایی که بودن چون تاجگردون اصلح تربود بهش رای دادم
ولی متاسفم برای تاجگردون که فرماتدارش رحیمی باشه
ایشون لیاقت مدیریت یک مجتمع آموزشی را هم نداره
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اگر انشب ما در جلسه بودیم و دکتر تاجگردون صورت جلسه حکمیت انتخاب کاندید پیشنهادی بین شریفی و عبدی پور و پرویزی را نوشت ایشان ذخیره طلایی نبود
محمود
Iran, Islamic Republic of
در جواب لراکانت دوازده عزیز برادر زنگنه هر شب خونه مهندس پولادی میخابه تو چی داری میگی این که میگی میخاد وقت بگیره همش شایعه هستش تو گول نخور مهندس پولادی دوازده بار جز مدیران ارشد وزارت نفت شد اینکه برکنار شد از بی عرضگی وندونم کاری های مسولین وقت ونماینده بود کدوم مدیر عامل تا الان اومده گچساران که این همه کار انجام داد هر کی که اومد فقط به زور درخود شرکت بودجه میآورد به زور وسایل خود شرکت رو بگیرن یا تعمیر کنن مهندس پولادی وقتی که آمدن چندتا کارخانه بسته باز شد چندین طرح از جمله بیمارستان نفت وبیمارستان شهر زدن طرح زیر گذر وپرواز مستقیم برا تهران چی داری میگی برو مطالعه کن نهایت پستش مدیر عملیات زاگرس جنوبی معاون مدیر مناطق نفت جنوب مدیر اجرایی بند کرخه و دشت آزادگان مدیر عامل نفت غرب کرمانشاه ووووووو تو خاموشی چاه نفت شهر وچند تا چاه دیگه نقش موثر ی بازی کرد پس تاجگردون چه کرد تو این چند سال کدوم کارگاه کدوم اشتغال زایی رو آورد جز جدول رنگ زدن ویران زدن ادعا تاجگردون وبس
حسین آذربو
Iran, Islamic Republic of
حاج رحیمی بهترین و موفق ترین فرماندار گچساران طی ادوار گذشته
حالا
Iran, Islamic Republic of
فرماندار ح رف نداره تک
آشنا
Iran, Islamic Republic of
سرباز راهنمایی

اول اینکه ادب خوب چیزیه...
دوما پلاک مگان شخصی بود..
حرف من جریمه یا مبلغش نیست ... حرف من اینه ب دروغ نگید فلان کس بد اخلاقه یا...
بی دفاع
Iran, Islamic Republic of
سلام به نظر من ضغیف ترین مدیریت ها را شهرگچساران داره تجربه میکنه فرقی نداره چه فرماندار وبقیه مسولین شهرستان واقعا ضعیف هستند دلیلش هم اینه که نماینده به خاطر رای یک عده ادم چاپلوس ومتملق گو رادوربرخودش جمع کرده وپست داده ،خواهشا یک سری به شبکه بهداشت بزنید ببینید طرفدار شب اتخابات نماینده چه گندی به بالا اورده همه را به جان هم انداخته وهیچ کسی هن به فکر مردم وپرسنل شبکه بهداشت نیستش از جمله همین فرماندار شهرستان ،مدیر شبکه ومعاون ایشان اقای ملکی دارند تقرقه شدیدی در شبکه بوجود اورده اند که باید در تاریخ نوشته شود وان وقت یک عده ادم بی سواد دارند از فرماندار ونماینده تعریف وتمجید میکنند بابا به فکر مردم وروز قیامت باشید
حمید رضا رضایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان وهمشهریان عزیز
حمید رضا رضایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوستان وهمشهریای عزیز .باید چشمها رو شست جور دیگر باید دید .تا چند ین سال پیش حتی نمیدونستیم کی فرمانداره وچه میکنه .حالا که عزیزی از شهر خودمون داره واقعا زحمت میکشه دور از انصاف که خسته نباشید بهش نگیم .واز نظر اخلاق چون معلمم من بوده واقعا عالیه .وخدا وکیلی فرماندر زحمتکشی بیاید قدرشو بدونیم
اگاه
Iran, Islamic Republic of
من توجلسات استان بوده ام اتفاقا ازهمه فرمانداران سرتره
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی تاجگردون کدوم مدیرش خوب بوده و به درد گچساران خورده که این دومیش باشه عکاشه تو چرا با ظرافت و غیر مستقیم داری سنگشو به سینه....اینایی که تعریف میکنن حس مینم کاسه لیسای تاجگردون باشن بهنام خدایی اینو بذار و نترس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1