تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۱۰۸۲۹۹

ای مشک! تو آبروداری کن...

۶۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛محمد رمضانی

بازی مشک وملار، ایجاد دو جبهه تصنعی طرفداران و مخالفان نشاط و شادی وقلم فرسایی…
و بهره گیری سیاسی در راستای اهداف مرموز جریان خاصی بود.mashk
طرح و ترویج آداب، رسومات و ورزشهای بومی در مقابل تهاجم سنگین فرهنگی نظام سلطه که به قصد اختلال و انحطاط در اخلاق جامعه، خصوصا جامعه جوان است.می تواند از اهرم های بازدارنده باشد و هیچکس با هرسلیقه ای به خود اجازه مخالفت به آن نمی دهد و منکر آن نمی شود. مهمتر اینکه عملیاتی کردن این سبک ، هنگامی نشاط آور و غرور آفرین است که بتواند در مقابل این هجمه سنگین، در ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی موثرو هدایتگر باشد و جوان ایرانی را در الگوگیری از منش ایرانی اسلامی یاری نموده ودغدغه های اولیاء محترم را در مقابل ناهنجاری های اجتماعی برطرف کند.درغیر این صورت چندان مفید و مثمرثمر نخواهد بود وصرفا پرکردن اوقات فراغت یا وسیله ای برای تشویش اذهان عمومی است.که جشن مشک وملار، نمونه ی بارزی از آن است.مهم اینکه ساختار و چارچوب این گونه فرهنگ ها قائدتا باید پیش بینی ، حدود و ثغور آن مشخص  و همچنین  متولی ومجری مطابق قانون باشد.تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد..در همه در در همه امورات باید به قانون تن داد. وقتی قانون گریزی ویا به تعبیری تداخل و اختلاط در کارها آن هم توسط قانون گذار(نماینده محترم) ومجری قانون در شهرستان ( فرماندارمحترم) نادیده گرفته شود از دیگران چه انتظاری است!؟
و در سالی که باید دولت وملت همزبان و همدل باشند. تا درمقابل تحریم ها و تهدیدهای استکبار جهانی فتح الفتوحی صورت پذیرد. حساس کردن جامعه با اعمال این گونه مدیریت های معیوب و غیرمسئولانه درهمایش های نمایشی ، کاری ناپسند و شبهه بر انگیز است. در کجای قانون چنین اذنی به متولیان این همایش داده شده است؟
جهان چون خط و خال و چشم و  ابروست /  که هرچیزی بجی خود نیکوست  
سوال اینجاست  ورزش بومی و سنت های گرانبها و ماندگار فرهنگی مردمان این دیار که با یادآوری آنها ، کوله بار سختی ها از دوش پدران و مادران برداشته می شود و به جوانان جهت می دهد، کار نیکی است؛  اما در قانون وظایف متولیان  این گونه همایش ها مشخص است.و ورود فرمانداری محترم که خود می بایست بمانند حلقه وصل، ادارات را به هم متصل کند و نیازمندی های جامعه را با محوریت خود و مجری گری ادارات مربوطه برطرف کند. نه این که خود بازیگردان ایده های کارگردانی  نماینده محترم در آستانه انتخابات باشد.
لذا از استاندار محترم انتظار می رفت تا نسبت به این بی نظمی ها که مرتب به بهانه های مختلف در این شهرستان اتفاق می افتد که خود شاهد عینی همایش مشک وملار بودند و ملاحظه نمودند که رئیس میراث فرهنگی شهرستان متولی  قانونی این همایش بدون ایفای نقش در میان تماشا گران حاضر بودند. با تذکری به مجریان، قانون مداری را گوشزد می نمود،تا شاید خط بطلانی بر پیکریه نخ نما شده ی بی قانونی از سوی دولتمردان این شهرستان باشد و مرهم زخمی بر دل مردمان با فرهنگ و همیشه در صحنه گچساران باشد.اما صد افسوس که این قصه سر دراز دارد... .چقدر زیبا شاعری قرن ها پیش در وصف مدیران مدبر این دیار بیتی سروده است!

خشت اول گر نهد معمار کج/تا ثریا می رود دیوارکج         
همان گونه که ذکر شد محتوا و خروجی این دست، همایش ها غالبا سیاسی بوده و متاسفانه با هزینه گزاف ادارات و کارگردانی دفتر نماینده محترم اجراء می گردد.لازم به ذکر است این هزینه های گزاف از جیب همان اداراتی خارج می شود که ناله ی بی پولی ونبود ردیف بودجشان در اکثر مناسبت های فرهنگی گوش فلک را کر می کند.اما چیزی که به گمان حقیر نگران کننده می باشد این که در کمال تعجب یکی از سخنرانان مراسم، با استناد به آیات نورانی کلام الله وحی تلاش در مشروعیت بخشی  به این عمل ناشایست می نماید که این خود عذر بدتر از گناه است. لذا با چشمهای بی بصیرت حقیراین آیه را  در قرآن مجید جویا شدم نیافتم واین ذهنیت برایم پیش آمد که نکند این سخنران محترم بدون از توجه و مطالعه این اظهارات را کرده باشد. که در این صورت  باید اشتباه خود را به سمع حاضرین در آن همایش و خوانندگان محترم برساند. یا این که اگر صلاح میدانند و احساس می کنند درست وصحیح گفته است آدرسی جهت رفع ذهنیت لطف نمایند. البته شادی وسرور در روایات کاملا مورد توجه بوده واز نیازهای فردی واجتماعی است. ولی حدود ومیزان آن نیز مشخص شده است. این که محتوا و خروجی همایش مشک و ملار با معارف دینی وفرهنگ ملی همخوانی داشته یا نه، بستگی به قضاوت کارشناسان دینی و فرهنگی و مطلع از مراسم دارد.مشکل فرهنگی، هنگامی جدی می شود که نخبگان و افرادی که در مسند مدیریت فرهنگی قرار می گیرند معنای حقیقی نشاط و سرور را فراموش کرده، یا انکار نمایند و یا آن که صورت دنیوی و سکولار آن را به رسمیت شناخته و هدف قرار دهند که در این صورت به جای آنکه مدیریت فرهنگی در جهت حراست، حفاظت، بسط زمینه ها و ذخیره های فرهنگی مطلوب عمل کنند در مسیر حذف و نابودی آنها اقدام می نمایند.
نتیجه:
فضاسازی های قبل و بعد از همایش مشک وملار با هدف فعال سازی جریان سیاسی خاصی با محوریت دفتر نماینده و اهرم ادارات، جهت الم کردن دو جبهه مخالف و موافق نشاط و شادی بواسطه قلم بدستانی... به منظور سرپوش گذاشتن به عدم تحقق شعارهای انتخاباتی... و همچنین تقویت ادعای کارآمد بودن نماینده و تبلیغ جهت انتخابات آتی مجلس بوده است.و متعاقب آن چاپ چند مقاله در یکی از سایتهای بومی بعضا برای ۲۴ ساعت و متهم کردن و جوسازی علیه امام جمعه محترم شهرستان مبنی برمخالفت با شادی مردم بوده و همچنین ارائه تصویری عبوس افسرده از مومنین می باشد.واز طرفی یکی از سخنرانان این مراسم که برای صحه گذاشتن بر دیدگاه و تفسیر شخصی خود ازنشاط در دین، به بیان وجود آیه ای دال بر شادی از کلام الهی که دارای بینات ومحکمات می باشد نمودند.که آدرس این آیه را متذکر نشدند. همه این ها نشان از حرکت مرموز برای ایجاد فضای دو قطبی کردن جامعه درمخالفت و موافقت نشاط وشادی است. گرچه واقعیت امر انتظار شرکت کنندگان در این همایش ازمقامات پارلمانی و اجرایی استان در این دیدار و در این جشن ملی و مذهبی تحلیل وقایع جهانی، اقتدارنظام و گزارش عملکرد ۳ساله و ۲ساله این بزرگواران  در خدمت به مردمان این دیار بود که اتفاق نیفتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوستدار صلح
Europe
یادته آقای سرهنگ در روز سخنرانی حاج جعفری باجناق جنابعالی پیش هتل پاسارگاد مهتر میزد....از نظر هیچ کسی هم اشکال ندارد
حسن کلید ساز
Iran, Islamic Republic of
کو گوش شنوا به کی بگی کی بشنوه. .. همشون خودشون رو زدن به کر گوشی تازه افتخار هم میکنن به مشک ملار. ..وقتی نماینده اینجور باشه فرماندار که دیگه هیچ
ییدزرد
Iran, Islamic Republic of
شما خودتون در صدر مهتر زناییت
زمین محراب
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون باید زده بشه
6209
Iran, Islamic Republic of
برید پی کارتون.
چیزی که شمارو ترسونده تهاجم فرهنگی و اینجور چیزا نیست.
شما از موج حمایتهای مردم میترسید که رو به تاج گردون آوردنه...
شگردتون همینه که از الان تخریب کنید.ولی به حق محمد و آل محمد اینبارم چنان سرپوزی بخورین که حالتون جا بیاد.
سینا
Iran, Islamic Republic of
اقای رمضانی امثال شما بعنوان انسانهایی فرصت طلب معروفیدهرچه حرف بزنید بیشتربنفع تاج گردونه
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
نعل وارونه نزن برادر
پروژه پرونده سازی و حذف تاجگردون از طرف شما و یدالله مرادی و عبودی و حجازی دیگه نخ نما شده است
فتح
Iran, Islamic Republic of
کسی با مهتیر مخالف نیست ما بارقص زنان پاک دامن مان جلوه‌ها مخالفیم
مافیا
Iran, Islamic Republic of
آقای رمضانی فعلا بواسطه آقای قلندری خبرنگار کبنا نیوز که از بستگان و هم طایفه ای شما میباشد نهایت استفاده را برده تا خود را معروف بکنی ،چون کسی تو را نمیشناسد.با این مطالب غیر کارشناسی چرا محبوبیت نداشته خود را بازهم کمتر میکنی
صادق
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم واسه چنین تفکری ..من تعجب میکنم چرا از شادی ملت میترسین ..اره خوب از بس امثال شما تو غم غصه بودید چشم ندارید مردم رو شاد ببینید و به کوری چشم هر کی که نمیخواد ببینه اینقد از این جشن ها میزاریم تا بشوزن هر کی نمیخواد ببینه ..در تاریخ ١١/٣٩۴ کارکنان پارک کوچه ١۴ جنوبی جشن هست ملت بیاین
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
البته از اینکه شما ها جای مردم حرف میز نید وخودتان پرونده میسازید وخودتان تحقیقات میکنید وقضاوت وصدور حکم واجرا هم دست خودتان باید گفت الفاتحه شما چگونه محاسبه می کنید وحال هم مشک آب حضرت ابوالفضل را آویزون شدید بدان دیگر حنای شما رنگی نداره خودتون خسته نکنید که مردم علاقه شان به تاجگردون بیشتر می شود برو جای دگر تحلیل کن که دیگه فایده نداره
رضا
Iran, Islamic Republic of
بابا جانه خودت تو یکی دیگه ساکت خستمون کردین.کجایه قانون گفته مردم شاد نباشند .جلوی شادی مردم را نگیرید .زمانی که خودتان جلوی هتل پاسارگاد مهتر میزدن چرا اونجا گناه نبود اینجا گناه بود بی زحمت از گزافه گویی دست بردارید خسسسسسسستتتتتتتههههههههههههه شدددددددددیییییییییییمممممممممممممممم
دلاوری نویی
Iran, Islamic Republic of
به والله از روی بغض وکینه مطلب نوشته ای چرا بخاطر منافعتان کام مردم راتلخ میکنید؟کبنا مدیونی اگه چاپ نکنی.
دیارخامی
Iran, Islamic Republic of
مشک و ملار دامنگیر تشک ضربه فنی
بالاخره افکارعمومی و مردم خودبهترین داورها هستند در موضوع تجزیه وتحلیل رویدادها از جمله جشنواره مشک ملار که انگ آلود شد و بهانه برای تخریب سیاسی .
انچه که یک شخص را معرفی می کند کلیت عملکرد آن فرد است نه یک موضوع کوچک و موردی
زیرا عقلان بهتر گفته اند:
آنچه در حال عیان است چه حاجت به بیان است:
نماینده شریف مردم گچساران از جمله فرزندهای نیک انقلاب است که عملکرد آن در سطح ملی شاخص است تاچه رسد به استان و شهرش.
آنچه امروز عده ای که جایگاه مردمی هم ندارند وسعی می کنند حتی مشک و ملار را بهانه انتقاد کنند، ناشی از حسرت محبوبیت تاجگردون در میان توده مردم است.
عملکرد این فرزند خوشنام انقلاب که خود خون داده انقلاب است با تقدیم جوانی رعنا و برادری رشید از تبار دلاور مردان انقلاب اسلامی نطیر احمدرضا تاجگردون / و نیز خود بسیجی بوده اند و اکنون در صف مجاهدان خدمتگزار این نظام هستند.
این قلم فرسایی های کم توفیق چیزی از یک چهره خدوم ومردمی که اینک به برکت عقل تدبیر و مدبریت آن در دوسال گذشته گچساران و باشت را در مسیر توسعه قرار داده نمی کاهد.
انتقاد های سیاسی وسیاست زده دوراز تقوا از نماینده ای که جای جای کشور نام گچساران با ناوی عجین شده است و می درخشد و نیز جای جای شهرستان گچساران وباشت اینک در پرتو تلاش او به کارگاه سازندگی و عمران آبادانی تبدیل شده راه به جایی نمی برد.
آنچه در کنف تلاش و دلسوزی نماینده خوشنام گچساران این روزها نصیب مردم مستحق خدمت گچساران وباشت شده برکتی از برکات انقلاب است ، خدمتی از خدمات انقلابی و نظام ادراین برهه است چیزی که باید از برخی تریبون ها گفته شود امام متاسفانه این خدمات بزرگ نایده گرفته می شود و مردم هم می دانند که ناگفته ماندن این خدمات شاخص از سوی کسانی که باید مردم را به انقلاب ، نظام ودلگرم و امیداوارکنند، چیست.
جشواره مشک وملار فرصتی برای یک نشاط وسرگرمی سالم بوده همانگونه که در دیگر مناطق کشور هرروز نظیر این جشنواره در حال برگزاری است.
شاید براین جشنواره ها اشکالات جزیی وارد باشد که نیاز به تذکر د و راهنمایی دارددر یک فضایب مناسب دارد اما نا به شانتاژهای که مردم خودمیدانند...........
حال جای این سووال باقی است ، چطور میشود درجشنی که چند هزارانسان شریف و با نجابت ودلسوز و وفادار به انقلاب حضور دارند همه را به لهو و لعب متهم وتوصیف کرد.
آیا باید شادی را در جامعه تعطیل کرد.
نگارنده نظیر دیگر مردم شریف وبانجابت معتقداست که ولنگاری در جامعه مقبولیت ندارد وبا فرهنگ دیدنی ما منافاغت داردو ازطرفی شادی ونظان وبرنامههای ایینی را نباید فدای تنگ نظرهای ناجا وسیاست زده کرد.
امید است در گفته ها نقد ها وانتقاد ها ا آنچه بیان می شود کمی به اعتداد انصاف وتقوی الهی نزدیک شود، مردم نجیب روستایی را متهمبه لهو لعب نکینم ودر سالیکهبه نام همدلی ومزبانی است کمی مهربانتر باشیم و اشکالات را درفضای دوستانه و مبتنی بر مسیر عقلانی به هم گوشزد کنیم .

کلام آخر بالاخره هرکس انتقادی دارد حتما اهدافی دارد و اصل براین است که برای خیرصلاح است، امید است این انتقادها را بیشتر پالایش کنیم تا خود را مقبول تر به افکارعمومی عرضه کنیم
در پایان تشکر از بچه های کبنانیوز که شفافگرایی نمی کنند.
دیارخامی
Iran, Islamic Republic of
تشکر ازمجال اطلاع رسانی دوستان کبنا
مشک و ملار دامنگیر تشک ضربه فنی
بالاخره افکارعمومی و مردم خودبهترین داورها هستند در موضوع تجزیه وتحلیل رویدادها از جمله جشنواره مشک ملار که انگ آلود شد و بهانه برای تخریب سیاسی .
انچه که یک شخص را معرفی می کند کلیت عملکرد آن فرد است نه یک موضوع کوچک و موردی
زیرا عقلان بهتر گفته اند:
آنچه در حال عیان است چه حاجت به بیان است:
نماینده شریف مردم گچساران از جمله فرزندهای نیک انقلاب است که عملکرد آن در سطح ملی شاخص است تاچه رسد به استان و شهرش.
آنچه امروز عده ای که جایگاه مردمی هم ندارند وسعی می کنند حتی مشک و ملار را بهانه انتقاد کنند، ناشی از حسرت محبوبیت تاجگردون در میان توده مردم است.
عملکرد این فرزند خوشنام انقلاب که خود خون داده انقلاب است با تقدیم جوانی رعنا و برادری رشید از تبار دلاور مردان انقلاب اسلامی نطیر احمدرضا تاجگردون / و نیز خود بسیجی بوده اند و اکنون در صف مجاهدان خدمتگزار این نظام هستند.
این قلم فرسایی های کم توفیق چیزی از یک چهره خدوم ومردمی که اینک به برکت عقل تدبیر و مدبریت آن در دوسال گذشته گچساران و باشت را در مسیر توسعه قرار داده نمی کاهد.
انتقاد های سیاسی وسیاست زده دوراز تقوا از نماینده ای که جای جای کشور نام گچساران با ناوی عجین شده است و می درخشد و نیز جای جای شهرستان گچساران وباشت اینک در پرتو تلاش او به کارگاه سازندگی و عمران آبادانی تبدیل شده راه به جایی نمی برد.
آنچه در کنف تلاش و دلسوزی نماینده خوشنام گچساران این روزها نصیب مردم مستحق خدمت گچساران وباشت شده برکتی از برکات انقلاب است ، خدمتی از خدمات انقلابی و نظام ادراین برهه است چیزی که باید از برخی تریبون ها گفته شود امام متاسفانه این خدمات بزرگ نایده گرفته می شود و مردم هم می دانند که ناگفته ماندن این خدمات شاخص از سوی کسانی که باید مردم را به انقلاب ، نظام ودلگرم و امیداوارکنند، چیست.
جشواره مشک وملار فرصتی برای یک نشاط وسرگرمی سالم بوده همانگونه که در دیگر مناطق کشور هرروز نظیر این جشنواره در حال برگزاری است.
شاید براین جشنواره ها اشکالات جزیی وارد باشد که نیاز به تذکر د و راهنمایی دارددر یک فضایب مناسب دارد اما نا به شانتاژهای که مردم خودمیدانند...........
حال جای این سووال باقی است ، چطور میشود درجشنی که چند هزارانسان شریف و با نجابت ودلسوز و وفادار به انقلاب حضور دارند همه را به لهو و لعب متهم وتوصیف کرد.
آیا باید شادی را در جامعه تعطیل کرد.
نگارنده نظیر دیگر مردم شریف وبانجابت معتقداست که ولنگاری در جامعه مقبولیت ندارد وبا فرهنگ دیدنی ما منافاغت داردو ازطرفی شادی ونظان وبرنامههای ایینی را نباید فدای تنگ نظرهای ناجا وسیاست زده کرد.
امید است در گفته ها نقد ها وانتقاد ها ا آنچه بیان می شود کمی به اعتداد انصاف وتقوی الهی نزدیک شود، مردم نجیب روستایی را متهمبه لهو لعب نکینم ودر سالیکهبه نام همدلی ومزبانی است کمی مهربانتر باشیم و اشکالات را درفضای دوستانه و مبتنی بر مسیر عقلانی به هم گوشزد کنیم .

کلام آخر بالاخره هرکس انتقادی دارد حتما اهدافی دارد و اصل براین است که برای خیرصلاح است، امید است این انتقادها را بیشتر پالایش کنیم تا خود را مقبول تر به افکارعمومی عرضه کنیم
حق گرفتني نيست
Iran, Islamic Republic of
درود بر زبانت و قلمت حاج رمضانی عزیز ، اینا که زیر بار نمیرن ، فردا هم چند تا یادداشت از ادمهای گمنام میزنن که فلان و بهمان ، صاحب نیست جلو تاج و دارودستشو بگیره ؟؟!!!! اهای سپاهی ها اهای اطلاعاتی ها اهای روحانیون اهای مردم مؤمن کجایید ؟؟؟!!!! به پا خیزید به پا خیزید ، مردم بسه سکوت
حق گرفتني نيست!
Iran, Islamic Republic of
درود بر زبانت و قلمت حاج رمضانی عزیز ، اینا که زیر بار نمیرن ، فردا هم چند تا یادداشت از ادمهای گمنام میزنن که فلان و بهمان ، صاحب نیست جلو .و دارودستشو بگیره ؟؟!!!! اهای سپاهی ها اهای اطلاعاتی ها اهای روحانیون اهای مردم مؤمن کجایید ؟؟؟!!!! به پا خیزید به پا خیزید ، مردم بسه سکوت
Iran, Islamic Republic of
واقعا کلمه دری وری رو برا این نوشته اختراع کردن
استاد دانشگاه آزاد یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خیلی برام جالبه که چرا نظرات این پست اینقدر منفی داره

به نظرم بیشتر خصومت شخصی هست با جناب سرهنگ تا مشکل با اندیشه ها

عالی بود آقای رمضانی ما به شما بابت گفتن حرف حق تبریک میگم
موفق وسربلند باشید
رامین ملکی
Iran, Islamic Republic of
آقای رمضانی ؛ خوب می دانی جناح منتسب به تاجگردون روز به روز در حال افول است به همین دلیل با فرستادن فرماندار به میدان وبه تبع آن اجبار مسئولین ادارات به شرکت در جشن ، آخرین زور خودرا برای برگشتن آبروی ریخته شده بکار می برند . نماینده خوب می داند که اوضاعش چگونه است . به همین دلیل در چند ماه مانده به انتخابات در هر تجمعی شرکت نموده وعرض اندام می کند اما شتر درخواب بیند پنبه دانه .....
علی ف
Iran, Islamic Republic of
شما و. جوانان و نخبگان شهرستان هست دیگر لازم نیست بیایید مقاله بنویسی.شروع کن به گزارش.. در تهران تا بلکه فرجی بشه و سر تاجگردون را هم زیر اب کنید.شما که رای بیست چند هزار نفر را که در حقیقت حق الناس بود در زمان قبولی بهرام تاجگردون با گزارش نویسی پایمال و نابود کردید حالا هم استین بزن بالا و خیانت تازه در حق مردم گچساران و باشت را کلید بزن. کار امثال شما فقط خیانته و از همین جا درود میفرستم به سید قدرت حسینی که ریشه شما و دوستانت را خشکانید و گر نه تاجگردون زورش به شما نمیرسید. به جز خودت و دوستانت کسی نمیدونه قدرت حسینی با خرد کردن شما و دوستانت چه خدمتی به جوانان و مردم گچساران کرد.یه جوان جرئت نمیکرد دست از پا خطا کنه که شما و دوستانت با پرونده سازی و اتهامات واهی او را از زندگی ساقط میکردید.فقط برو به خاطر گذشته سیاهتان از درگاه خدا طلب مغفرت کن
رامین
Iran, Islamic Republic of
جناب سرهنگ سیاسی کار چرااز سازو دهل خطخودت نمیگی ....که حتی مهر بین المللی هم برای ساخته بود نمیگویی؟کو وجدانت؟
زینلبندری
Iran, Islamic Republic of
والله .و قافله .کجا ؟.کجا؟بابا برو اصالتت رو فراموش نکن وبدون مردم زنده را میخواهند نه مرده وکشنده بله دکتر تاجگردون شهرمان وخودمان را دوباره احیاءنمود .. بی ..-نگذارید طومارها برعلیه شما که وصیت امام (ره) را زیر پاگذاشته وبرخلاف ولایت ..کاری میکنیدو امام جمعه ای که بجای .... پوست بره اصولگرا یش که این مملکت را به تاراج برده به تخریب نماینده و چهره ملی
(جناب دکتر حاج غلامرضا تاجگردون) میپردازند-به رهبرمعظم انقلاب بنویسیم.ن-ماشهیدندادیم که فرصت طلبان به جای فرصت طلبان برسرکاربیایند
گپ
Iran, Islamic Republic of
رمضانی در این متن تشخیص خلاف بودن یا نبودن را به اهلش (کارشناسان سپرده است )
ایشون اهداف همایش ، غیرمسئولانه بودن ، اختلال در کارها و وجود آیه ای که صراحت در نشاط و شادی داشته باشد که سخنران گفتند حرف زده است .
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید قدرت که راه را برای تاجگردون آزاد کرد.دست شما را ازهمه چیز کوتاه کرد.
عشق فقط گچساران
Iran, Islamic Republic of
با یک بررسی از محتوای مطالب و نام ونشان و عملیاتی که به کار بردند
ومیزان سواد که نخوانده کامنت دادند مطالب از دفتر ن -ت توسط آقای م - ب بصورت عمده و یکبار ارسال شده:

دوستار صلح : ظریف
بیدزرد : سوء استفاده از روستایی که بچه هشون بیکار است
۰۲۰۶: ماشین اسباب بازی فرزند ن- م
سینا : بدنام کردن نامهای نیک ایرانی
اصلاح طلب: ت را بعنوان اصلاح طلب قبول ندارند
فتح : روستای صداقت اما یک نفر جیره خوار ۱۵۰۰۰۰۰۰۰میلیون وام
مافیا : نتیجه اقدامات آقایان
امیر علی : سوءاستفاده از نام مقدس
رضا : مهمان ایرانیان و افتخار
دلاور نویی: از رمضانی که صاحب نظرند از طایفه دلیر نویی مطلب بخواهید
دیار خامی: امید مردم گچساران در خنثی سازی توطئه ها به بلندی خامی
ناشناس : ادبیات دفترنشینان
علی ف : علی همه زندگی بصیرت در مقابل ....
همه کار یک نفر از تیم عملیات روانی و حقوق بگیر
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند خیلی باتون سخت بود . تا حقیقت جا بیفتد زمان می برد
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
راستی سخنران گفتند آیه ای به صراحت در قرآن وجود دارد کدام آیه
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
حقیقت تلخ است ..عوامل وامکانات دولتی را بمانند اسبی سوار شده و می تازد
انصاف
Iran, Islamic Republic of
لطفا کامنتهای به حمایت از رمضانی بیاورید منتظرم
محمد
Iran, Islamic Republic of
من اقای رمضانی را نمی شناسم اگر هستند طبق فرمایشان امام( ره) ورود نیروهای نظامی در مسایل انتخابات و اظهار نظر در مورد کاندیدها ممنوع می باشد
عقده ای هستی
Asia/Pacific Region
سکوت کن سکوت.....
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقای رمضانی آنکه باید خوب و بد را تشخیص بدهد ، مردم هستند . شما و امام جمعه و سایرین نظرتان را بگویید . از امام جمعه محترم و شما میپرسم ، شماها که دغدغه دین دارید ، چه کار اصولی برای حذب جوانان و پرکردن مساجد و نماز جمعه کردید ؟ علت خالی بودن مساجد و نماز جمعه چیست ؟ آیا این عدم حضور در نماز جمعه و خالی بودن مساجد ، نتیجه ناتوانی شما مدعیان دین نیست ؟ آقای رمضانی شما یک نظامی هستید ، چه خدمتی به شغل خودت کردی ؟ هر کسی میتونه صبح بره جای شما و ظهر برگرده خونه ، شما به اندازه تواناییتان حرف بزنید نه بیش از آن . خودتان را صاحب اختیار دانسته و بر دیگران خرده میگیرید که چرا اینطور شد و یا نشد . شما چه تاثیری در حوزه وظائف سازمانیتان دارید ؟ بخدا به اندازه نوک سورنی تاثیر ندارید . شمایی که در حوزه ی وظایف سازمانی بی تاثیر هستید ، چگونه به خودتان حق میدهید که وارد حوزه ی کاری دیگران شوید ؟ شما صرفا برای تخریب تاجگردون قلم فرسایی کردید . این را بدان که این قلمفرسایی عبث و بیهوده است و این نشان میده که شما مدام بر طبل بیهودگی میکوبید و با ساز بیهودگی میرقصید .
گچ
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب سرهنگ
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی جامعه آرام باشد ورود .به مسائل ممنوع ولی وقتی مورد دسیسه قرار بگیرد .نباید سکوت کند
جناح چپ بعد از بهرام تاج نیمه جانی گرفته که با تشریف بردن غلامرضا همه چیز به حالت عادی برمیگردد
دیگر حضرت ..نیست که ضمانت خرابکاری ها و هنجار شکنی های غلامرضا شود
جناح چپ همیشه تند رو بوده و مرزها را یکی پس از دیگری می شکند
سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
ضمنا جناب محمد نظر ۳۱ ادرس فرمایش امام را بدهد
یا بیشتر و دقیق تر فرمایشات امام را مطالعه کند!!
شمس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون میخاست شهر رو زیر و رو کند ولی طرح ها همان طرح های زمان جعفری است. مستند در کتاب ایشان ذکر شده
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
..مهتران و خطیران .
لی
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار جناب آقای رمضانی این تحلیل زیاد جالب وهویت خاص ندارد مگه ماها مثل شما ها و امثال شما یار و یاور انقلاب و گوش به فرمان ولی فقیه سید بزرگوار و رهبر عزیز نیستیم چرا همیشه مخالف اب و از روی کینه صحبت می کنید و حاضر نیستید شادی مردم و جسارت و شهامت نماینده محترمممان را ببینید البته چشم بصیرت میخاهد و صداقت در کلام مگه میشه خدای نکرده بر علیه شخص خاص و یا نظام شعاری یا حرفی زده شده که شمشیر از رو بستید مردم نیاز مبرم به شور و شعف دارند نه فقط انتفاد خالی چرا شما بعنوان یک فردی که استخوان خرد کرده انقلاب و تحصیل کرده این شهر هستید و در سالی که مزین شده به نام دولت و ملت ،همدلی وهمزبانی با هر جا سخنی از شما برادر محترم وبزرگوار میخانیم متضاد است
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام.... مطلبی باچندعکس درخصوص جشنواره عشایراردبیل زده بود خداوکیلی جشنواره مشک ملاردرمقابل اوعددی نبودرقص زنان عشایر اردبیل باحضورمسیولین رانشان میدادواقعا برای عده ای ارتجاع دراین شهرستان متعاسفم که از خوشحالی اندک هم بیماراند
احمد
Iran, Islamic Republic of
برو بابا
اون موقع که همر...مهتر و دهل می نهاد به فکر .. نبودی؟
اون موقع که یدالله مرادی در میراث فرهنگی مهتر و دهل مینهاد از دیل تا تهران به فکر.. نبودی؟
اون موقع که دولت پ.. سرمایه های بیت المال را به یغما میبردند ... به فکر اشتغال و ..ن نبودین؟
و ....
عدالت خواهان
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم بدخواهان اصلاح طلبان روز به روز پیروزترخواهند بود وخواهی دید .
برخی ها فریاد غرق شدن هایشان را سرمی دهند.
دوست
Iran, Islamic Republic of
...مقابل مسئولین ارشد استانی جای تاسف است
در پاسخ به محمد
Iran, Islamic Republic of
نه ایشون عضو هچ اداره ای نیستند. هیچگونه محدودیتی برای اظهار نظر ندارند. اگر امکان دارد یک جوری با تطمیع دهانش را ببندیئد
گروه مدافع طبيعت ومحيطزيست
Iran, Islamic Republic of
..جان درابتدای به ساکن ...د وبواسطه حقوق وپست ومقامی که کسب کرده اید پیش وجدان خودت مراجعه کن واقعا مستحق ان هستی.. اینطور که شما دست بقلم شده اید نیست همه ارزشها پهلوی شماها نیست خیلیها رفته اند جنگ زجر کشیده اند اما درگمنامی مطلق فرو رفته اند نه لباس سبز پوشیده اند ونه حقوق ومزایای بالا نصیبشان شده ونه صاحب زمین وملک وسرمایه های دیگر سیلی سرخ کرده اند وبانداری وعزت نفس گذران دوروزه دنیا را می کنند نه پست ومقام ومال منال درلفافه دین ومذهب اغوایشان کرده که سخن سرایی کنند وقلمی بدست بگیرند واظهار تخصص درمسائل گوناگون کنند وازاز قبل ان دلخوشی تصنعی به انها رخ دهد واسم ورسمی برای خودشان رقم زنند ومردم عوام هم بگویند فلانی قبلا درمناصب سپاه بوده والان هم وارد ومتخصص درحوزه های فرهنگ واخلاق وسیاست وغیره است سرهنگ جان فقط این میدونم که غرورانسان ناشی ازجهالت اوست خدایا هرنعمتی را که به ما می خواهی عطا کنی اول ظرفیتش را ارزانی فرما تابدان جارسیددانش من که همی دانستم که نادانم /بوعلی سینا
دبیر
Iran, Islamic Republic of
اول برو باد بگیر علم رو با کدوم .مینویسن بعد مقاله بنویس . اموزشی که به ش.
باشت
Iran, Islamic Republic of
اقای رمضانی برید کاسه و کوزهتان را جمع کنید دیگه حنای شما بوی نداره مردم دیگه خوب شما را شناختنه به امید خدا و امام زمان روز ۷ اسفند ماه بار دیگر و با حضور مردم همیشه در صحنه گچساران و باشت و با حمایت از دکتر تاجگردون معمار بزرگ اقتصاد ایران بار دیگر ایشان را رهسپار مجلس خواهیم کرد انشالله
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
تو خودت سردسته مهتران و خطیران هستی!
.ساندیسی
Iran, Islamic Republic of
همین کارها را شما میکنید آقای X که بعضی از جوونا یه متر ریش گذاشتن.تسبیح هم توی دستشون اما اصول دین را بلد نیستن.
.انجیر سیاه
Iran, Islamic Republic of
جناب سرهنگ سرشما بین .. لطفا برای مطرح شدن خودتان را هزینه نکنید که درا بازار این مطاع را به دانه .....که افتاد .بالانیامد شماکه دیگه معلومه نمیتوانیددربرابرمردم بایستید بریدکنار وخودتان راخسته نکنید چون مقبولیت ندارید.
مجاهد از دشت مور
Iran, Islamic Republic of
از همایش مشک و ملار اعلام شکایت دارم زیرا نه دوغی گیر مردم شهرما امد و نه کره البته شاید هم
فراموش کرده بودند که ماست بریزند داخل مشک یاشاید...
رزمنده از دشت مور
Iran, Islamic Republic of
از اقای رمضانی تشکر میکنم و به اقای فرماندار و نماینده ی محترم شهرمان احترام میگذارم اماسوال
میگویند هر فاعلی از انجام فعلش یک هدف و غایتی دارد ایا مجریان همایش مشک و ملار واقعا هدفشان شادی مردم بود؟
قطعا که نه
شاید بهتر این بود که اینقدر که برای انجام یک همایش جنجال برانگیز و بسیج امکانات مادی و معنوی شهرستان های گچساران و باشت و روزها تشکیل جلسات متعدد وصرف هزینه های بسیار تا اینکه ملار به میدان بیایدومشکی به شاخه های ملار اویخته شودوبانویی بزرگواری اززنان ایلم دسته ی ملار رادر دست بگیرد و با عمق جان مشک و ملار را تکان بدهد و در پایان متوجه شد که براساس سیاست مدیریت رایج کارگردان اصلی دستورداده بود که درون مشک ماست نریزند
درپایان بانوی بزرگ ایلم متوجه شدکه درون مشکش نه کره ای وجود دارد ونه دوغی بلکه پراز هوای هواپرستان بود
بهتر بود صرف این هزینه واین زمان را اختصاص میدادند به حل مشکلات کشاورزان منطقه ی لیشتر-دشت مور-باباکلان-امامزاده جعفر-دیل و ارو و سرزمین بزرگ باشت و باوی
کشاورزانی که هرساله هرچه بیشتر هزینه میکنند کمتر برداشت میکنند!!!! به راستی تا کی باید مردم بزرگ شهر من بازیچه ی دست سیاست بازان و سودجویان باشند؟؟؟؟
تا خون نژاد پارس در رگ ماست
نه چپ متاعی است نه راست
زیرا سعادت وطن مرام و مسلک ماست
امیدمردم
Iran, Islamic Republic of
آنقدر ملار آبرو ریزی کرده که دیگه آبرو داری از دست مشک هم ساخته نیست
جمال
Iran, Islamic Republic of
حاجی شما که تو سیاستین نمیدونید بانیان از مشک ملار چند کیلو کره گرفتند بعد کره را کی برد و دوغ رو کی خورد. به ما هم بگین بدونیم
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
آبرویی که بخواد با پوست بز بدست بیاد نیاد بهتره
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بابا سرهنگ ول کن این حرفا رو دنیال چی هستی که شادی مردم رو بگیری بابا مشکل ما بیکاری و....
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
سلام
..

من درباره نیت حرفای شما .نظر نمیدم اما یک چیزی را میدانم که اینگونه جشن ها در زمان دولت احمدی نژاد و زمان نمایندگی آقای سید قدرت حسینی و علیمراد جعفری هم بوده چرا شما آنموقع اعتراض نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا همزمان با جنابعالی بعضی شخصیتهای تندرو اصولگرا در گچساران و مرکز استان که با آقای تاجگردون مشکل داشتن فورا روی این موضوع مانور سیاسی دادن و حمله به تاجگردون را در سایتها و نشریات استانی شروع کردن؟؟؟؟؟؟
اگر شما با اونها همفکر نیستید و قصد و نیت شما خیر است چرا به آنها نهیب نمیزنید که موضوع ربطی به نماینده ندارد؟؟؟؟؟؟

چرا دوستان و طرفداران جناب عالی اسمی از فرماندار گچساران یا رئیس ارشاد گچساران یا رئیس میراث فرهنگی گچساران نمیارن و فقط کلید کردن روی آقای تاجگردن؟؟؟؟؟اینه که من میگم مشکوکه و به نیت خیرخواهی شما و دوستان شما شک دارم!!!!!!!

چون اگر اعتراضی هم باشه باید به مسئولین برگزاری کرد نه نماینده جز اینکه نقشه و نیت حضرات سیاسی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

حرف آخر:جناب ... اینجوری پیش برید اصلاح طلبان و اعتدال گرایان گچساران و انسانهای اصولگرای مستقل و مومن به نظرات سیاسی شما در نماز جمعه بدبین میشوند و کم کم نماز جمعه را ترک میکنند چون ممکن است عدالت شما در نظر آنان زیر سوال برود.

من خودم قبلا ذهنیت منفی به شما نداشتم اما مثبت مثبت هم نداشتم.
اما داره نظرم درباره شما شبهه ناک میشود که خدای ناکرده با حب و بغض سیاسی دارید به امور دینی شهرستان و مردم نگاه میکنید.

چون در احادیث داریم که حتی کار خیر را اگر با نیت دیگری انجام دهید از ثواب آن کم میشود.

در پایان به شما بگویم من اعتقاد قلبی زیادی به مرحوم حاج آقا متقی کاشانی امام جمعه اسبق گچساران داشتم و تا روی که ایشان را با آن تشیع جنازه باشکوه در خاک گذاشتن هیچ وقت اعتقادم کمرنگ نشد.چون انصافا با سو نیت به مسائل سیاسی و مذهبی مردم و شهرستان نمینگرید و همیشه منصف و عادل بود.انشااله شما هم در این راه بمانید.

برای روح مرحوم متقی کاشانی روحانی مجاهد بخوانید فاتحه
والسلام
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضی به خدشو اجازه میدن با چرت و پرت گویی به شعور مردم توهین کنند
حسین
Iran, Islamic Republic of
اینکه بعضی از دوستان در مقابل گفتار سرهنگ رمضانی بصورت هماهنگ و با ادبیات نزدیک بهم به هتاکی پرداخته اند نشان دهنده سازماندهی بین انهاست و این برای سلامت اتیه شهرستان خسارت بار و مایوس کننده است و بوی استبداد از ان می اید و گچساران حقش بالاتر از این نگاههای تنگ و استثماری است و تنویر افکار عمومی بسیار ضروری می نماید و در سطح ملی هم ما شاهد چنین رویه ای از سوی دولت مردان تدبیر و امید هستیم
دیما
Iran, Islamic Republic of
یاداو روزل که دی وبو خرس خونون وریسان تش بریکردن چی من کتری درس ایکردن وبو ارسییل ایپوشی ایرتب بی حیون ودی ماس ایرت من چمتر ودوایزه.کره جم ایکه من شربتین وبعد وریسا ارد بی او قاطی ایکه و خمیر درسی که نون سر تاوه درس کنه و...........؟ای ککاه چه مونده فقط خاطرهشو مونده وامروز ماوخاطره شون زنده ایم.
دیارم کمبل
Iran, Islamic Republic of
والا مشک ابروداری کردشمایید که باعث .. هستید،بخاطر بغض وکاینه ای که نسبت به نما ینده محترم مردم دارید دست به چنین کارهایی میزنید.ومکرو خیرالماکرین
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
باشت شماره ی ۴۲ حنا رو واسه رنگش استفاده میکنند نه واسه بوش
در پاسخ به محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند از آنجاییکه رمضانی را مردم این شهر می شناسند . سواد ودیدگاه ایشون را میدانند.
۱- ایشون سرسپرده هیچ یک از جریانات سیاسی نبوده ونیست.
۲- بعضیها متن را نخونده قضاوت کرده اند ایشون سر چند موضوع حرف دارد الف) شادی ونشاط را تایید کرده ومی گوید باید هدفمند باشد
ب)می گوید حدود ۸ماه مانده به انتخابات باید سیستم اجرایی ونظارتی انتخابات از کار شبهه دار باید پرهیز کند
پ) میگوید نباید فرماندار اقدام کننده ایده های نماینده محترم باشد.استقلال خودش را حفظ کند.
ت) میگوید فرصتها باید برای همه جریات سیاسی باشد حتی بخشی از جریان سیاسی اصلاحات که روی نماینده حرف دارند
ث)گفته اینکه سخنران محترم یک دشمن فرضی به عنوان مخالفت با شادی در سخنرانی مطرح می کند و استناد به آیه صریح قرآن می کند باید احتیاط کند اسلام برای شادی نگاه مثبتی دارد ولی اینکه می گوید آیه صریح قران است باد اشتباه باشد این قرآن واین هم شما.
ج)دوستان صاحب نظر مطالعه کنند ونظر کارشناسی بدهند شما با این توهینها بنده خدا نماینده و فرماندار را هم زیر سئوال می برید .
ح)همه میدانند مطلب رمضانی علمی اعلمی است وثقیل است شاید درک آن برای بعضی عوام سخت باشد لذ دلیل نمی شود بد و بیراه به او بگوییم.
چ)پاسخ مستدل بدهید. دوستان به ایشون گفتند مورد توهین قرار می گیری .که درجواب گفته خودم اشکال نداره ولی به بهانه من نباید به دیگران توهین شود .
از درگاه حق طلب مغفرت برای همه
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند از آنجاییکه رمضانی را مردم این شهر می شناسند . سواد ودیدگاه ایشون را میدانند.
۱- ایشون سرسپرده هیچ یک از جریانات سیاسی نبوده ونیست.
۲- بعضیها متن را نخونده قضاوت کرده اند ایشون سر چند موضوع حرف دارد الف) شادی ونشاط را تایید کرده ومی گوید باید هدفمند باشد
ب)می گوید حدود ۸ماه مانده به انتخابات باید سیستم اجرایی ونظارتی انتخابات از کار شبهه دار باید پرهیز کند
پ) میگوید نباید فرماندار اقدام کننده ایده های نماینده محترم باشد.استقلال خودش را حفظ کند.
ت) میگوید فرصتها باید برای همه جریات سیاسی باشد حتی بخشی از جریان سیاسی اصلاحات که روی نماینده حرف دارند
ث)گفته اینکه سخنران محترم یک دشمن فرضی به عنوان مخالفت با شادی در سخنرانی مطرح می کند و استناد به آیه صریح قرآن می کند باید احتیاط کند اسلام برای شادی نگاه مثبتی دارد ولی اینکه می گوید آیه صریح قران است باد اشتباه باشد این قرآن واین هم شما.
ج)دوستان صاحب نظر مطالعه کنند ونظر کارشناسی بدهند شما با این توهینها بنده خدا نماینده و فرماندار را هم زیر سئوال می برید .
ح)همه میدانند مطلب رمضانی علمی اعلمی است وثقیل است شاید درک آن برای بعضی عوام سخت باشد لذ دلیل نمی شود بد و بیراه به او بگوییم.
چ)پاسخ مستدل بدهید. دوستان به ایشون گفتند مورد توهین قرار می گیری .که درجواب گفته خودم اشکال نداره ولی به بهانه من نباید به دیگران توهین شود .
مافیا
United States
هی تاجگردون تاجگردون دکتر دکتر
پس کو ووو.چهار سال گذشت و یک درصد از بیکاری کم نشد
اینم مثل رییس جمهورش فقط حرفه حرف
شهروند
Iran, Islamic Republic of
لطفا این مطلب به نام .را بردارید چون دانایی ه..ست و یک دل ویک جانند . این یعنی بی انصافی
وکاری غیر اخلاقی است
که به موقعش باید دوستان سایت جوابگو باشند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
لطفا این مطلب به نام .را بردارید چون دانایی هم پسر. است و یک دل ویک جانند . این یعنی بی انصافی
وکاری غیر اخلاقی است
که به موقعش باید دوستان سایت جوابگو باشند.
مرزبان از باشت
Iran, Islamic Republic of
باسلام

همایش مشک و ملار رو هم موافقین و هم مخالفین به عشایر غیور ربط داده اند

ببخشید در زمان برگزاری این همایش همه ی عشایر

منطقه ی گرمسیر کوچ کرده بودند و راهی استان های

سردسیر کشور شده بودند لذا هیچ عشایری در منطقه ی

گچساران و باشت حضور نداشت .
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1