تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۱۰۸۱۲۹

زارع‌پور: مدیران مدارس با آزمون انتخاب می‌شوند

۶
۰
کبنا ؛جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرستان چرام در منطقه گردشگری طسوج این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، در این مراسم مدیران کل آموزش و پرورش، اموراجتماعی استانداری، میراث فرهنگی و گردشگری، فرماندار چرام و اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان حضور داشتند.
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: اثربخش‌ترین نوع مدیریت، مدیریت مشارکتی می‌باشد و در سایه این نوع مدیریت مسائل حل شدنی است.
زارع‌پور مدیریت مشارکتی را مبتنی بر خردجمعی، اظهارنظر همه افراد و گروه‌ها دانست و گفت: نتیجه اثربخش این نوع مدیریت تعالی افکار و عقاید می‌باشد.
وی با اشاره حدیثی از امام علی (ع) که همه آرا و اندیشه‌ها را به هم بزنید تا بهترین متولد گردد، گفت: جلسات انجمن اولیا و مربیان از همین سنخ می باشد و خروجی این جلسات حل بسیاری از مشکلات فروبسته آموزش و پرورش می‌باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه خواستار خارج شدن جلسات انجمن اولیا و مربیان از حالت صوری و تشریفاتی شد و گفت: باید این جلسات را به شکل واقعی تبدیل کنیم.زارع پور با اشاره به بودجه کم و سرانه ناچیز مدارس، از درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش گفت و بیان کرد : استفاده مطلوب از فضاهای آموزش و پرورش می تواند درامدهای خوبی برای آموزش و پرورش باشد.
وی در پایان از انتخاب مدیران مدارس متوسطه بر اساس آزمون و کسب نمره قبولی برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.
رئیس آموزش و پرورش چرام  گفت: احداث مرکز مشاوره و راهنمایی از نمونه های همکاری آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان می باشد.
صدرالله عزیزی رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام مشی اعتدال و میانه روی درامور را از سفارشات اهل بیت دانست.
وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم توجه خاص و ویژه ای به جایگاه انجمن اولیا و مربیان داشته است، افزود: جایگاه انجمن اولیا و مربیان به قدری مهم است که وزیر محترم آموزش و پرورش آن را وزارتخانه ای در قلب وزارت آموزش و پرورش تعبیر کرده است.
عزیزی رویکرد اصلی آموزش و پرورش را استفاده بهینه از از ظرفیت والدین در تربیت دانش آموز دانست و گفت: سه عامل و به بیانی مثلث موفقیت یک دانش آموز که بسیار تاثیرگذارند و نبود حتی یکی از آنها موفقیت را به وحود نمی‌آورد، یکی خود دانش آموز، دیگری عوامل اجرایی مدرسه و ضلع سوم آن حضور اولیا در مدارس می‌باشد.
عزیزی فعالیت های آموزش و پرورش چرام در حوزه انجمن اولیا و مربیان را برشمرد و گفت: گسترش بحث کلاس های خانواده که با زحمات امام جمعه محقق شده و همچنین بررسی مشکلات دانش آموزان با احداث مرکز مشاوره و راهنمایی که برای اولین بار در استان در سطح شهر چرام راه اندازی شد از نمونه فعالیت های همکاری آموزش و پرورش چرام و انجمن اولیا و مربیان می‌باشد.
amozsh-parvarsh (1) amozsh-parvarsh (2) amozsh-parvarsh (3) amozsh-parvarsh (4) amozsh-parvarsh (5) amozsh-parvarsh (6) amozsh-parvarsh (7) amozsh-parvarsh (8) amozsh-parvarsh (9) amozsh-parvarsh (10) amozsh-parvarsh (11) amozsh-parvarsh (12) amozsh-parvarsh (13) amozsh-parvarsh (14) amozsh-parvarsh (15) amozsh-parvarsh (16) amozsh-parvarsh (17) amozsh-parvarsh (18) amozsh-parvarsh (19) amozsh-parvarsh (20) amozsh-parvarsh (21)
----------------------------------------
خبر و عکس: مرتضی فضلی زاده
----------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

sh
South Africa
ضعیف ترین مدیران تو استان اداره اموزش وپرورش هست سطح علمی خیلی پایین اومده..یکیش اردشیر یاری هست..
رونده شده از اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اول بگو سهراب چکاره ووچو چه ایکنه دوم نعمتی دلش ایخو که و تن اصلاحات نبو سوم مجیدی و بی کیه اصلاح طلب یا حزبی و آخرش هم مو نونم عزیزی کی ور گشت اصلاح طلب وا بی
آزاد سرو
Iran, Islamic Republic of
سهراب عضو انجمن اولیا ومربیان وعضو شورای آموزش وپرورش شهرستان وعضو شورای انجمن اولیا ومربیان وعضو شورای آموزش وپرورش استان ودوستدار چرام و طسوج
آزاد سرو
Iran, Islamic Republic of
سهراب به دلایل ذیل انجا تشریف دارند:
۱-عضو انجمن اولیا ومربیان شهرستان گچساران
۲-عضو شورای آموزش وپرورش شهرستان گچساران
۳-عضوشورای انجمن اولیاو مربیان استان
۴-عضو شورای آموزش وپرورش استان
۵-ارادتمند وعاشق چرام وطسوج
لطفا دلواپس حضور سهراب نباشید.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اقای مدیرکل تو را به خدا ریس اموزش برورش یاسوج را بردارید که دل هزاران فرهنگی را بدرد اورده ولایق مدیریت نیست
فرهنگیان
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع بور شما که مدیر خوبی هستید نگذاریداین مدیران نلایق مثل مدیر یاسوج که واقعا نالایق وبی ارزش میباشد وسوابق خوبی ندارند ودرهفته سه روز بیشتر سررکار نمی اید وهروز ساعت یازده میزند بیرون باابروی شما بازی نکند
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1