تاریخ انتشار
جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۱۰۸۰۰۰

مواضع امامان جمعه در خصوص مذاکرات هسته‌ای و جشنواره مشک و ملار

۶
۰
کبنا ؛ملت ایران زیر بار ذلت بازرسی از مراکز نظامی نمی‌رود
امام جمعه دهدشت با ابراز نگرانی از جریان مذاکرات هسته‌ای گفت: ملت ایران زیر بار ذلت بازرسی از مراکز حساس نظامی نخواهند رفت.
حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌ دوم نماز جمعه دهدشت با ابراز نگرانی از  جریان هسته‌ای اظهار کرد: تیم مذاکره‌کننده مورد اعتماد ملت و رهبری است، اما باید دقت بیشتری در این زمینه به خرج دهند.
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که مردم نگران مذاکرات هسته‌ای هستند و حق هم دارند که نگران باشند، عبور از خطوط قرمز را تهدید برای کشور و باعث نگرانی مردم خواند و با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که اجازه نمی‌دهم از مراکز هسته‌ای بازرسی شود، اضافه کرد: چیزی که نگران‌کننده است، جریان بازجویی از دانشمندان در جاهای حساس و بازرسی از مراکز هسته‌ای است.
حسینی پذیرش پروتکل الحاقی را متذکر شد و گفت: معنای این پذیرش این است که طرف طبق میل خود از هر جایی می‌خواهد می‌تواند بازرسی داشته باشد.
وی با تاکید بر این‌که ملت ما هیچ وقت زیر بار این ذلت و خواری نخواهند رفت، تاکید کرد: پذیرش پروتکل الحاقی خطر بزرگی است که ایران اسلامی را تهدید می‌کند.
حسینی با اشاره به تحلیل‌های کارشناسی از مذاکرات هسته‌ای با درست خواندن اظهارنظر برخی تحلیل‌گران تصریح کرد: در این تحلیل‌ها وضعیت بازرسی از مراکز حساس نظامی عراق و سرنوشت این کشور بیان شده و نسبت به حساسیت موضوع هشدار داده شده است.
امام جمعه دهدشت با بیان این‌که این‌ها می‌خواهند تحت عنوان بازرسی قانونی آژانس از مراکز حساس نظامی ما جاسوسی کنند، متذکر شد: با نقشه‌برداری از این مراکز اطلاعات در اختیار فرماندهان جنگ آمریکا قرار می‌گیرد و سرنوشتی مشابه عراق را برای ما رقم خواهند زد.
حسینی مسئله هسته‌ای را یک بهانه برای براندازی انقلاب و نظام دانست و با اشاره به ادعای غرب در تروریست بودن ایران به خاطر حمایت از فلسطین، سوریه، عراق و یمن گفت: البته تیم مذاکره‌کننده ما تلاش می‌کنند و باید هم مورد حمایت باشند، اما باید با هوشیاری تمام به نگرانی‌های ملت توجه داشته باشند.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش جشنواره مشک و ملار در گچساران را یادآور شد و با اشاره به اجرای برنامه‌های این جشن گفت: این مراسم نگرانی‎هایی را به وجود آورده است و مسئولان باید توجه کنند.
خطیب جمعه دهدشت با بیان این‌که چه ضرورتی دارد یک دختر سوار بر اسب در ملاء عام بتازد، با ضد فرهنگ دینی خواندن این اقدام افزود: آیا مرد در این کشور نیست تا یک دختر بخواهد اسب‌سواری کند؟
امام جمعه دهدشت هم‌چنین وضعیت بهداشتی شهر را متذکر شد و توجه به پاکیزگی شهر دهدشت با توجه به فرارسیدن فصل گرما را ضروری خواند و با بیان این‌که فضای سبز شهر باید مورد دقت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: وضعیت فاضلاب مسکن مهر دهدشت خطرناک است، فاضلاب رها شده بیماری‌زاست و باید فکری به حال این معضل کرد.
امام جمعه دهدشت در خطبه نخست نماز جمعه با اشاره به سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به تبیین ابعاد انقلاب پرداخت و تصریح کرد: شناخت امام به واسطه شناخت اثر اوست، انقلاب دستاورد حرکت تاریخی امام راحل و نجات از ظلمت بود.
حسینی با مقایسه نسبی وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب یادآور شد: در گذشته مردم از معرفت دینی محروم بودند اما امروز معرفت و بصیرت دینی و سطح آگاهی از احکام بالا رفته است.
وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) مردم را از جهالت دینی نجات داد و به نور معرفت دینی دعوت کرد، خاصیت حاکمیت طاغوت را دعوت انسان به گناه و تاریکی دانست و افزود: اگر انقلاب نبود حتی گرایش‌های مذهبی در دنیا از بین می‌رفت، امروز به برکت انقلاب حرکت‌های مذهبی در دنیا رواج یافته است.
حسینی با مقایسه انقلاب با حکومت طاغوت در بعد بصیرت سیاسی خاطرنشان کرد: در حکومت طاغوت حتی مسئولان کشور در نگاه مردم ناشناخته بودند اما امروز ملت یاران هوشیار، آگاه و بیدار از حرکت‌های مسئولان اطلاع دارند.
امام جمعه دهدشت در بعد اقتصادی نیز ایران را قابل قیاس با قبل از انقلاب ندانست و گفت: کشور ما وابسته به استکبار و نوکر بی‌اختیار برای آمریکا، اسرائیل و انگلیس بود، امروز به برکت انقلاب وضعیت متفاوت با حکومت جور است، دیروز فقرا روز به روز فقیرتر و اغنیا ثروتمندتر می‌شدند، اما امروز عامه مردم رشد اقتصادی پیدا کرده و قدرت خرید بالا رفته است.
حسینی همچنین در بعد علمی انقلاب پیشرفت و توسعه در حوزه علم را متذکر شد و تصریح کرد: البته امروز استکبار با توسعه و تعالی علمی ما مخالف است، جریان هسته‌ای یک توسعه علمی است که دشمن ولو با تحریم و ترور دانشمندان با ما مقابله می‌کند تا از آن محروم شویم.
بازرسی از مراکز نظامی‌ به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود
امام جمعه موقت لنده گفت:‌ بازرسی از مراکز نظامی همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود.
حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان لنده با دعوت نماز گزاران به رعایت تقوای الهی ‌به اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) اشاره کرد و افزود: ‌حضرت علی‌اکبر پرورش یافته و شاگرد مکتب سرخ حسینی بوده و در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و در عبادت خضوع و خشوع و در تواضع شجاعت و فصاحت را به عنوان ویژگی‌های خود پرورش داده و با شجاعت در راه اسلام به شهادت رسید.
‌الهی‌نیا به روز جوان اشاره کرد و اظهار داشت: جوان ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی و انقلاب همگام و همراه با امام خویش به میدان رزم شتافتند و حماسه جاودان هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند.
وی خاطر نشان ساخت: حضرت علی‌اکبر(ع) بهترین الگو برای جوانان بوده که می‌توان با بهره‌گیری از فضائل اخلاقی و رفتاری و کرداری آن حضرت در مسیر صحیح حرکت و تکاپو و سعادت قرار گرفت.
خطیب نماز جمعه این هفته لنده در ادامه یادآور شد: توجه ویژه به قشر جوان و برطرف کردن مشکلات آن‌ها در عرصه‌های مختلف بسترساز تحول و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف خواهد بود؛ امروز جوان به عنوان محور حرکت در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و ... است.
‌الهی‌نیا افزود: جوانان ما امتحان خود را در عاشورای زمان و دفاع مقدس به شایستگی پس داده و نتیجه‌ای در خور توجه کسب کرده که جهانیان را انگشت بر دهان گذاشته است.
وی با تأکید بر توجه تهاجمات فرهنگی دشمنی به جوانان گفت: امروز شدید‌ترین حملات و تهاجمات فرهنگی دشمنان ‌علیه جوانان ما در حال ساماندهی و انجام بوده که اگر بصیرت و هوشیاری آن‌ها نباشد این قشر آسیب‌های فراوانی را متحمل خواهد شد.
مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: ایستادگی و مقابله با تهاجمات فرهنگی بر جای خود ولی مسئولان نظام و کشور و دولتمردان باید نیازهای جوانان که اشتغال، مسکن و ازدواج و سلامت اوقات فراغت است درست ساماندهی کنند.
‌الهی‌نیا به روز جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و گفت: بسیاری از امراض کنونی در جامعه بر اثر استفاده از دخانیات بوده و این مصرف خود دروازه‌ای به جهان مواد مخدر و اتلاف عمر انسان خواهد بود.
وی افزود: صحبت‌های بسیاری در حوزه مقابله با مصرف دخانیات انجام شده ولی تا فرد و یا جامعه خود به این باور نرسند که مصرف دخانیات عمر انسان را تباه و فرد را به ورطه نابودی می‌کشاند نمی‌توان اثرات دخانیات را از جامعه پاک کرد.
‌الهی‌نیا به سالروز میلاد منجی عالم بشریت (عج) اشاره کرد و گفت: در مکتب اسلام مسأله ظهور مصلح مقتدر که ناجی جهان و جوامع انسانی است از مهمترین مسائل اسلامی به شمار می‌رود و معتقدند که آینده روشن با تشکیل حکومت صالحان بر روی زمین مستقر خواهد شد.
وی خاطر نشان ابراز داشت: انقلاب اسلامی ما نقطه شروع انقلاب امام عصر(عج) بوده که با محافظت و صیانت از آرمان‌های آن می‌توان این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش مهدی موعود(عج) سپرد.
امام جمعه موقت لنده با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) عنوان کرد: چشمان تیزبین و پر درایت سربازان گمنام امام‌زمان(عج) تا کنون بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را در نطفه خفه کرده و حراست و حفاظت از انقلاب را بر عهده دارد و امروز ایران اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است.
وی با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: سخن گفتن در خصوص ابعاد شخصیتی و جایگاه والای و اندیشه‌های تابناک امام خمینی(ره) که در قرن ۲۱ عامل وحدت‌بخش جامعه اسلامی و پدید‌آورنده شگفت‌انگیزترین انقلاب قرن بوده بسیار دشوار و سخت است.
‌الهی‌نیا افزود: توکل، معرفت، صبر، اخلاص و تدین امام خمینی(ره) بوده که انقلاب اسلامی را ثمربخش و استکبار‌ستیزی را در جهان نهادینه ساخته است.
وی ابراز داشت: یاد امام و راه امام برای همیشه جاوید خواهد ماند چراکه خلف صالح و نایب برحق امام زمان(عج) سکاندار این کشتی طوفان‌زده است.
‌الهی‌نیا گفت: مجلس خبرگان رهبری با بصیرت و هوشیاری تمام در شرایطی که همه فکر می‌کرد با وفات امام طومار انقلاب در هم پیچیده‌ خواهد شد با انتخاب مقام معظم رهبری جان دوباره به انقلاب اسلامی داد و اجازه نداد انقلاب لحظه‌ای از رشد و تکاپو و تحرک عقب بماند.
وی به درایت و تیزبینی مقام معظم رهبری اشاره و ابراز داشت: امروز یکی از مهمترین مسائل جامعه بحث مذاکرات هسته‌ای بوده که تیم مذاکره کننده با هوشیاری هرچه تمام‌تر باید چشم به دهان رهبر بوده و رهنمودهای آن معظم له را چراغ راه خود قرار دهند.
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی لنده یادآور شد: دولت نباید با توافق بد چهره خود را در میان مردم زشت و ناپسند کند بلکه باید با رعایت اصول انقلاب و ارزش‌های دینی و معنوی جامعه عزت و سربلندی نظام و کشور را در نظر بگیرد و مذاکرات را به پیش ببرد.
‌الهی‌نیا افزود: دستاوردهای توافق هسته‌ای باید شرایط موجود را تحکیم بخشیده و نیازهای کشور را برطرف سازد و مانعی برای رشد و ترقی و پیشرفت علمی و فنی کشور به همراه نداشته باشد.
وی خاطر نشان ساخت: بازرسی از مراکز نظامی همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود.
بانیان جشنواره «مشک و ملار» به وصیت‌نامه شهدا مراجعه کنند
امام جمعه سوق با بیان این که در جشنواره مشک و ملار برخی حریم‌ها شکسته شد، گفت: بانیان جشنواره «مشک و ملار» به وصیت‌نامه امام مراجعه کنند.
حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر سوق با بیان این که غربی‌ها وقت خود را در مذاکرات هسته‌ای بیش از هر چیز کار دیگری گذاشته‌اند تا بتوانند جلوی ایران اسلامی و نفوذ آن را در جهان بگیرند اظهار کرد: وقتی جان کری می‌گوید باید مجسمه مرا بسازید چون توانستم کاری بزرگ کرده و جلوی ایران را بگیریم نشان دهنده اهمیتی است که مذاکرات هسته‌ای برای آن‌ها دارد.
امام جمعه سوق گفت: وقتی هفت شبانه‌روز بدون کمترین تنفسی برای مذاکرات هسته‌ای وقت می‌گذارند و یا این که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا ۹ شبانه‌روز همه برنامه‌های خود را تعطیل می‌کند و در متن مذاکرات است، نشان می‌دهد که تا چه اندازه این مذاکرات و نتایج آن برای غربی‌ها اهمیت دارد.
عمرانی‌نژاد تصریح کرد: اما آن‌ها هدفی بیش از مذاکرات هسته‌ای دارند چرا که کشورهای دیگری مانند هند و پاکستان سلاح هسته‌ای دارند و برخوردی مثل ایران با آن‌ها نمی‌شود.
وی جهان را وابسته به انرژی ممالک اسلامی دانست و گفت: ۵۰ درصد از انرژی آن‌ها توسط کشورهای اسلامی تأمین می‌شود به همین خاطر منطقه و کشورهای آن برای غربی‌ها اهمیت زیادی دارد.
عمرانی‌نژاد با بیان این که آن‌ها از سال ۹۲ تا ۹۴ بخشی از فعالیت هسته‌ای ایران را تعطیل کرده‌اند، اظهار کرد: غنی‌سازی را ابتدا از ۲۰ درصد به ۵ درصد و اکنون به ۳٫۵ درصد رسانده‌اند و تعداد ۲۵۰ دانشمند و نخبه هسته‌ای را بیکار و خانه‌نشین کرده‌اند تا بتوانند به منافع خود از رهگذر مذاکرات دست یابند.
وی در ادامه خطبه دوم با اعتراض به برگزاری جشنواره مشک و ملار در استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی حرمت‌شکنی‌ها که در این جشنواره صورت گرفت، افزود: کاری بسیار بد و حرمت‌شکنی بود که دختری را با لباس نامناسب آرایش کرده و سوار بر اسب کنند و حرمت‌شکنی صورت گیرد.
امام جمعه سوق تأکید کرد: باید به وصیت‌نامه شهدا مراجعه کنند تا ببینند که آن‌ها برای چه شهید شدند و در این خصوص چه سفارش‌هایی کرده‌اند.
موضوع هسته‌ای ایران در صورت زیاده‌خواهی غرب به حالت اول برمی‌گردد
امام جمعه یاسوج گفت: موضوع هسته‌ای ایران در صورت زیاده‌خوای همانند مصاحبه با دانشمندان به حالت اول خود برمی‌گردد.
آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دوباره به مناسبت اعیاد شعبانیه از جمله تولد حضرت علی‌اکبر و روز جوان و همچنین تبریک نیمه شعبان روز ولادت حضرت صاحب‌الامر(عج) اظهار کرد: روزهایی باشکوه در پیش رو داریم که لازم است از فیوضات آن‌ها بهره لازم را ببریم.
وی گفت: علاوه بر این روزها در خرداد و روزهای آینده مناسبت‌های بزرگ دیگری از جمله روز تاریخی ۱۵ خرداد و همچنین روز تلخ ۱۴ خرداد را در پیش خواهیم داشت.
حسینی با بیان این که روز ۱۵ خرداد برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط است، اظهار کرد: این روز مقدمه‌ای بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.
امام جمعه مرکز استان با تأکید بر این که سخنرانی تاریخی امام راحل در روز ۱۵ خرداد سال ۴۲ مقدمه‌ای برای ادامه نهضت و پیروزی‌ها آینده شد، تصریح کرد: باید از آن روز الگو بگیریم تا بتوانیم در مقابل حوادث و بحران‌ها سربلند باشیم.
حسینی در خطبه نخست با اشاره به این که در روز قیامت گواهانی هستند که علیه و یا به نفع انسان شهادت می‌دهند از ۶ دسته شهود در روز قیامت سخن به میان آورد که هر یک این کارهای خوب و بد را شهادت خواهند داد و اولین و مهم‌ترین شهود پروردگار جهانیان است.
وی گفت: دومین دسته ائمه و پیامبران الهی هستند که در خصوص کارهای خوب و بد ما نزد پروردگار شهادت خواهند داد.
سومین دسته شهود در روز قیامت نسبت به اعمال انسان، اعضا و جوارح هستند که حسینی به آن‌ها اشاره کرد و گفت: چشم و گوش و زبان و پوست ما حکم جاسوسانی خواهند داشت که از کردار و اعمال ما نزد خداوند شهادت می‌دهند.
زمان و مکان چهارمین و پنجمین شهودی هستند که خطیب جمعه یاسوج به آن‌ها اشاره کرد و گفت: زمانی که در آن گناه کرده‌ایم و کار خوب انجام داده‌ایم و مکانی که این کارها در آن واقع شده همه در روز قیامت شهادت لازم را خواهند داد.
حسینی از فرشتگان به عنوان کسانی یاد کرد که جز شش دسته از شهادت دهندگان نزد پروردگار در روز قیامت هستند.
امام جمعه یاسوج در خطبه دوم با اشاره به برنامه هسته‌ای ایران اسلامی و دشمنی و عداوتی که غربی‌ها نسبت به این موضوع دارند، اظهار کرد: نباید شعار زیبای انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست رو به سکوت برود و این شعار را باید همه جا و همه زمان تکرار کنیم تا دشمن بفهمد که از حق مسلم خود کوتاه نمی‌آییم.
وی گفت: در بحث هسته‌ای همه باید متوجه باشند که قبل از هر چیز تمام تحریم‌ها باید پس از توافق برداشته شوند و دوم این که حق و حقوق ایران در داشتن انرژی مسالمت‌آمیز هسته‌ای حفظ شود و دست آخر این که نظارت باید طبق توافقات بین‌المللی باشد نه این که زیاده‌خواهی در آن مانند مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای وجود داشته باشد.
حسینی تصریح کرد: مسئولان بدانند که اگر طرف مقابل نقض عهدی انجام دهد باید به حالت اولیه و قبل از توافق برگردیم.
 

هرگونه توافق تحقیرآمیز عواقب ویرانگری در پی دارد
امام جمعه کبگیان گفت: هرگونه توافق تحقیرآمیز با غرب در مذاکرات هسته‌ای عواقب ویرانگری در پی دارد.


حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبگیان بخش عمده‌ای از خطبه‌های خود را به موضوع مذاکرات هسته‌ای اختصاص داد و گفت: وزیر خارجه فرانسه به تازگی اظهاراتی در خصوص مذاکرات داشته و شروطی مطرح کرده که نشان دهنده خوی استکباری این کشور است.
امام جمعه کبگیان افزود: این که بخواهند از همه تأسیسات نظامی یک کشور بازدید کنند و یا مصاحبه و بازجویی با دانشمندان و کارشناسان داشته باشند بندهایی از یک توافق تحقیرآمیز است.

وحدانی‌فر بیان کرد: با رجوع به فرمایشات رهبری می‌توان فهمید که غربی‌ها در مذاکرات به دنبال چه هستند و چه اهدافی را دنبال می‌کنند که تیم مذاکره کننده با استفاده از این رهنمودها باید در مذاکرات حاضر شوند.

خطیب جمعه کبگیان تصریح کرد: مذاکره کنندگان باید در مذاکرات به اصولی توجه داشته باشند که از جمله مهم‌ترین این اصول حفظ و استمرار تحقیقات هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی کشور است.

وی با اشاره به یکی از اصول مهم دیگر مذاکره گفت: مذاکرات باید در حد متعارف و در چارچوب عرف‌ بین‌الملل باشد که می‌بینیم فراتر از این عرف اقدام می‌کنند.

وحدانی‌فر با اشاره به این که نباید زیر بار توافق تحقیرآمیز برویم با ارائه مثالی از توافق‌های تحقیرآمیز گفت: برای مثال رژیم صدام گوش به زنگ آن‌ها شد و در ادامه زوال و نابودی آن رژیم را شاهد بودیم که نشان دهنده تن دادن به توافق تحقیرآمیز با غربی‌ها بود.

 حمایت نمازگزاران جمعه دهدشت از مواضع هسته‌ای رهبری

نمازگزاران جمعه در دهدشت با امضای طومار حمایت از مواضع هسته‌ای رهبر انقلاب و مخالفت با پذیرش ذلت در مذاکرات را اعلام کردند.


نمازگزاران جمعه در دهدشت ظهر امروز با امضای طوماری، با حمایت از مواضع هسته‌ای رهبر معظم انقلاب و ایستادگی در برابر تحریم‌ها، به زیاده‌خواهی‌های آمریکا اعتراض کردند.‌‌
مردم مومن و متدین دهدشت با مضامینی از قبیل «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست»، «ذلت نمی‌پذیریم» و « تابع رهبریم» بر حمایت خود از مواضع هسته‌ای رهبر انقلاب تاکید کردند.








توزیع بیانیه بسیج دانشجویی پیام نور دهدشت و قرائت از تریبون نماز جمعه نیز بخش دیگری از حمایت نمازگزاران از مواضع هسته‌ای رهبر و ایستادگی در برابر تحریم‌ها بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

صادق
Iran, Islamic Republic of
در جواب این عزیزان محترم....شمایی که میگویید ملت نگران هستند بله حق باشماست ولی نگرانی ملت از افکار شماست که خودتان هم خوب میدانی اگر توافق هسته ای انجام بگیرد ..مردم با خودشان میگویند ما چرا بر سر موضوعات دیگر توافق نکنیم .. بخدا تین ملت نگران این هستند ..واگر میخواستن راه قبلی رو ادامه بدن که به جلیلی رای میدادن پس بدانید این ملت میخواهد با دنیا تعامل داشته باشد و شما هم نگران نباشید
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام بااین امام جمعه های استان ماشنبه نماز میخانیم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دختر لر همیشه غیرت داشته..این چه توهینیه که دارید به ما و دختران ما میکنید !!؟ اخ سی بی غیرتیمون...
اگر میگین تا واسه اب خوردن هم از شما اجازه بگیریم؟!
سخن پیامبر چی شد؟!؟!؟
عشایر زاده
Iran, Islamic Republic of
زاهدان کز هر سلاحی فتنه و شر میکنند
از عبا هنگامه؛ وز عمامه محشر میکنند
یک سخن کز دل برآید بر لب این قوم نیست
گر چه از بانگ اذان گوش فلک کر میکنند
در دل مردم هراس کیفر اندازندگان
خود چرا کمتر هراس از روز کیفر میکنند
ساقیان کوثرند؛ اما شب از دست خُمار
پای خم هم می خزند؛ هم می به ساغر میکنند
در کمین اهل ایمان؛ با کمند کید و کین
پشت هر سنگی که می یابند سنگر میکنند
آنچه دین در قرن ها؛ کافر مسلمان کرده بود
این حریفان جمله را یک روزه کافر میکنند
چون حقایق مسخ شد؛ دین جز فسانه بیش نیست
کور دل آنانکه این افسانه باور میکنند
وای از این بد خبره عطاران؛ که از خبط دٍماغ
پِشک را نایب مَنابِ مشک و عنبر میکنند
در خرابات آی کین جا؛ مسلم و گبر و یهود
جمله از یک جرعه؛ دل با هم برابر میکنند

استاد شهریار
سلام
Iran, Islamic Republic of
مشک وملار از فتنه ۸۸ بد تر شده
داریوش
Iran, Islamic Republic of
خدا و امام جمعه یل استان .. پیغمبر
چندتا بی سواد طوطی صفت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1