تاریخ انتشار
جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۱۰۷۹۸۷

بوی کودتا در احکام شرعی می آید/مسئولین عذرخواهی کردند

۸۶
۰
کبنا ؛امام جمعه گچساران خواستار برگزاری مراسم رحلت امام«ره»در گچساران به صورت باشکوه و آبرومند شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، حجت‌الاسلام حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گچساران، گفت: مراسم سالگرد امام (ره) به نحو احسن و باشکوه تمام و دشمن شکن برگزار نمائیم و کاروان زیارتی مرقد امام راحل را حمایت و از همه مدیران و مردم می‌خواهم به این عمل عظیم و الهی بپیوندند.
حجازی به وقایع این روزهای گچساران اشاره کرد و گفت: همه می‌دانیم بهای سنگینی برای این نظام داده شده است، تبعید امام، آزار و اذیت خانواده امام، زندان و شکنجه جوانان و روحانیت، خاصه مقام معظم رهبری و صدها هزار جوانان این مرز و بوم به مقام عظمای شهادت رسیدند.
امام جمعه گچساران ادامه داد: همه اینها به خاطر این بود که حکومت اسلامی شود، احکام اسلام بر این مملکت حاکم شود. به این دلیل نبود که محمدرضا پهلوی عزل بشود و زید و عمرو بیایند حاکم شوند. منظور زوال طاغوت بود و آیات قرآن و شریعت اسلامی در حکومت اسلامی پیاده شود، این هدف بود.
حجازی افزود: بنابراین بزرگانی در سطح کشور و استان، نسبت به وضعیت در استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد تذکراتی داده اند. در استان ما معضلات به جهاتی بیشتر از سایر استان‌هاست، روحانیت معظم در چهارمحال و بختیاری فریاد زدند که آقا چرا دولت جلوی کنسرتی را که بر علیه مشی اهل بیت(علیهم السلام) است و حرام است را نمی‌گیرد و حتی آن را برگزار می‌کند. ما در جلسات دو نفری، پنج نفری، در استان و در شورای اداری شهرستان گچساران عرض کردیم که حکومت اسلامی است کمی بیشتر تلاش شود موازین شرعی رعایت شود. شما سعی‌تان را بکنید ما هم در نمازجمعه از شما تشکر می کنیم و گلایه نمی‌کنیم. ولی متاسفانه جور دیگری شد. گاهی آدم احساس می‌کند که در احکام بوی کودتا می‌آید. یعنی وارنه کردن احکام شرعی.
وی با اشاره به خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته، اظهار کرد: در نماز جمعه قبل گفتم الان هم می‌گویم روایت است، دستور پیغمبر است، دستور ائمه است که  موسیقی، غنا، نوازندگی و ارگی که مناسب مجلس لهو و لعب باشد و موجب غفلت انسان از خداوند باشد حرام قطعی قطعی قطعی است و هیچ شبهه ای بر آن وارد نیست. بنابراین چون حکومت اسلامی است و مسئولین قاعدتا فرهیختگان از بین ملت هستند، این عزیزان را گفته‌اند شما مسئول شوید خدمت کنید و اجازه ندهید احکام شرع اسلام لگدمال شود ولی بر خلاف انتظار خود مسئولین با پول بیت المال و جمهوری اسلامی، مرتکب چنین اعمالی بشونند. خدا را شاهد می گیرم از چندین نقطه با من تماس گرفتند می گویند چندین کلیپ فرستاده اند و با تعجب می پرسند آیا تو در گچساران هستی؟ خیال کردند نمی‌دانند من خیلی مسائل را می‌دانم.
حجازی افزود: من در جمعه قبل از حیثیت مردم گچساران دفاع کردم الان هم می‌کنم. الان هم به هم‌استانی‌هایم و به مردم سایر نقاط کشور اعلام می‌کنم بدانید مردم گچساران یک مشت رقاصه و نوازنده نیستند. اینجور دارند می‌گویند شما مردم گچساران یک مشت رقاصه و نوازنده هستید. این توهین به حیثیت و آبروی مردم و خون شهدا است. گچساران معبرالشهداء است و مقدس است، نباید اینجور آلوده شود.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: من از حیثیت و شرف آن خانمی که سوار بر اسبش کرداند و جلوی نامحرم اسب دوانی کرد و از شرف خودش و خانواده اش دفاع  می‌کنم. به عنوان یک عروسک، عروسک بازی می‌کنید و این خلاف نظر شرع،  امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین جهان است.
وی افزود: این را هم برای بعضی‌ها عرض کنم که می گویند من از نظرات آقا اطلاع ندارم، من اطلاعاتم از نظر آقا بیشتر از بعضی هاست، چرا من اطلاع دارم و شما ندارید، منظورم با مخاطب خاص است.
حجازی بیان کرد: برخی مسئولین با تماس تلفنی و برخی هم باواسطه از من عذرخواهی کردند که در جلسه خلاف شرع شرکت کرده‌اند.
وی با اشاره به عذرخواهی برخی از مسئولان، گفت: می‌گویند ما امنیت شغلی نداریم و نمی‌توانستیم شرکت نکنیم. هر آن امکان دارد ما را عزل کنند، گفتند ببخشید و ما را حلال کنید، خواهش می‌کنم اسم ما را در تریبون نمازجمعه نبرید، راهی نداشتیم، این عیب نیست؟
امام جمعه گچساران ادامه داد: نیازی به استیضاح نیست، بروید در سایت‌ها ببینید عکس همه مدیرانی که شرکت کرده بودند. همه مردم خوب مدیرانی را که شرکت کرده بودند شناختند و متاسفانه برخی سایت‌ها نادانسته خیال می‌کردند دارند تبلیغ می‌کنند ولی بد شد و بر علیه مسئولین تلقی شد.
وی تاکید کرد: نیازی به بردن اسم از آنها نیست و برخی عذرخواهی کردند و سایت‌ها هم خوب استیضاح کردند، سایت‌ها آنها را استیضاح کردند و نشان دادند چه کسانی سخنرانی کردند و چه کسانی چه چه و به به گفتند، این عیب است.
وی افزود: توصیه‌ام به مسئولین نظام جمهوری اسلامی این است که متدین باشند و اهل حرام و حلال باشد و بیت‌المال را خرج آبروی عشایر بکنند، عشایر که فقط ارگ نیست، اما گفت عشایر آبروی مملکت است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی گچساران گفت: می‌گویند آخوندها با شادی مخالفند، ولی این که شادی نیست. این مشابه مخدر است. امام و رهبری هم نظر بودند که کسی حق ندارد تحت عناوین محلی، سنتی و میراثی، موسیقی حرام را حلال جلوه دهند، حالا من اطلاع دارم از نظرات رهبری یا شما؟
حجازی افزود: موسیقی سنتی حلال است؟ کی می‌گوید؟ آقا فرمودند همین موسیقی بود که ما با آن مخالف بودیم و گذشتگان ما نهی کردند و همین بود که در کاخ سلاطین اجرا می‌شد و علما اعتراض می‌کردند. شما می‌آئید مردم متدین و انقلابی گچساران را یک مشت نوازنده، مطرب و رقاص  معرفی‌کنید، توهین به مردم است، باز هم بگویم.
وی گفت: خواهش می‌کنم و کسی تصور نکند که من جناح بازی می‌کنم، بنده برایم دین مهم است و احکام شرعی مهم است. من به عنوان طلبه کوچکی که در این شهر اجازه و حکم دارم ، اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی مردم بازی کند و بد معرفی کند.
امام جمعه گچساران در پایان گفت: برخی مسئولین توبه کرده‌اند، بقیه هم توبه بکنند و از پیغمبر و اهل بیت عذرخواهی کنند، این صفت که منکر را رواج بدهیم و معروف را مورد بی‌توجهی قرار بدهیم این صفت منافقین است و منافقین فاسق هستند.
 
hejazi
IMG_9384 IMG_9381 IMG_9366 IMG_9369 IMG_9372 IMG_9374 IMG_9378 IMG_9364
--------------------------------------------------
حبیب قلندری
--------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

بهار
Iran, Islamic Republic of
در اسفند ثابت میشه که مردم طرف شمان یا شخص خاص.
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر آقایان عکاشه و قلندری..مردم این شهر به شما و سایت کبنانیوز افتخار میکنند،بعضی از مدیران دکتر تاجگردون واقعا ضعیف هستند . سایت کبنا نیوز باید این .را پوشش دهد
دایی
Iran, Islamic Republic of
از نماینده محترم انتظار نداریم درچنین جشنهای شرکت کند چون هم احکام شرعی رامیدانی حاجی هستی خانواده شهید هستی
عدالت
Iran, Islamic Republic of
از مدیر محترم سایت کبنانیوز خواهش میکنیم این موضوع رو به رای بگذارید تا مردم نظرشونو در مورد جشنواره مشک و ملار اظهار کنند.
با تشکر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ممکنه دقیقا توضیح بدین کدوم یک از مسئولین شهر اومدن از حضرتعالی عذرخواهی کردن؟؟؟
هیچکس برای برپایی سنت های سرزمین مادریش عذرخواهی نمیکنه.
صادق
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا ..شما که اداعای صف پیغمبری میکنی انشالاه هم همینطور است ..پشت همچین تریبونی ..مردم یک شهر رو بخاطر یک جشن یک شادی که ملت دوس داشتن خودشون شرکت کردن و میگویی رقاصه و مرتب بخدا خوب نیست ...واقعا اگر به اخرت اعتقاد دارید زدن این حرف به یک شیعه علی درست نیست ..شما بدانید این ملت انقدر فهم و شعور دارن که خوب و بد را تشخیص دهند...از شادی مردم نترسید بلکه خوشحال باشید که در ایران اسلامی ملت امیدوار و خوشحال هستند ..وهمین ملت هستند که از اسلام محمدی دفاع میکنند ...البته نه اسلام تحریف شده و سلیقه ای
عباسی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حجازی نه تنها حاضر به پذیرش اشتباه خودشون در خصوص لهو و لعب خواندن رسومات مردم گچساران و باشت نیستند بلکه با فرار به جلو سعی در مقصر جلوه دادن نماینده مردم دارن.
منظورتان از اینکه مسئولین از سمتشان عزل میشوند چیست ؟؟ متاسفانه جناب حجازی قصد جبران مافات ندارند و کماکان بر موضع خود پای فشاری میکنند
باشتی ضد تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
این حق اون پیرمرد تازیانه خورده هست. قربونت خدا
مردی از دیار تاریکی
Iran, Islamic Republic of
جشن رو به رای گیری بزارید...
من اونم که
Iran, Islamic Republic of
خیلی حال کردم که مدیران عاجزانه اعتراف کردند اگر شرکت نکنیم فردا عذر ما خواسته میشه. آخه من بهت گفته بودم مدیرانی انتخاب میکنی که اگه تا صبح بهشون بشین پاشو بدی خم به ابرو نیارن. مدیران رابطه سالار. هواپیمای تاجگردون هنوز تو فرودگاه گچساران فرود نیومده که استاندار و معاونینش با گل به استقبالش صف کشیدن
سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا از تعجب انگشت به دهن موندم چه اتفاقی افتاده که یک شهر صد هزار نفری.؟
آقای حجازی لطفا به این موضوع فکر کنید
علی
Iran, Islamic Republic of
آن مرد آمد
آن مرد ..با شلاق آمد
آن مرد برای جمع کردن منال بیشتر از برداشت آمد
گرچه کبنانیور این کامنت رانخواهد زد
ر جواب دوست خوبم مهدی مظفری
Iran, Islamic Republic of
اون ۸ سال. ودزدی کجا تشریف داشتید
طلا
Iran, Islamic Republic of
از جمعیت .ه مردم روز به روز از نم.ه خاطر خداناپسند شما
مطلع
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه ..اول مشک و ملار بود و کلیپ ها رو ..فرستاده. اینارو مردم باید خوب ند
Iran, Islamic Republic of
حیف اینهمه ...این مصلی ...ا این تعداد .تو مسجد شهیدان هم میتونستن نماز .
دنا
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا به نظرش این جشن اشکال شرعی دارد ولی باید یاد اوری کنیم که حضرت اقا نماینده در استان دارند اگر لازم باشد ایت الله ملک حسینی اعلام نظر خواهند کرد بنابر این لازم نیست نظر شخصی خودت را به اقا نسبت بدهی ولی اظهار نظر شخصی ازاد است ولی خواهشا نظرات شخصی تان را در نماز جمعه انعکاس نفرمایید .. واین جشن .با دین ندارد ونظر همه روحانیون یکی نیست نباید مانع شادی .شد وبه نام مردم نباید حرف زد
رضا
Iran, Islamic Republic of
به قول وزیر کشور داعشی ها تا مرز ۵۰ کیلومتری مرزها هستند باید هوشیار باشیم
الم
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه محترم شهرم عزیزم گچساران با تمام وجود به شما افتخار میکنیم . شما مشت محکمی به دهن این افراد ......... زدین. درود به شرفت
شاگلی
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه عزیز ؛ من با جشن مشک وملار موافق نبودم نه به دلیل خود جشن بلکه بخاطر استفاده انتخاباتی جناح تاجگردون. فکر می کنم با این ادبیات آنهم در نماز جمعه وبیان الفاظی مانند ارگ ، مطرب ،نوازنده و ... گروهی از مردم را با این کلمات تحقیر کنید ، ایراد شرعی دارد . فکر خوبی نیست که چون آخوند هستید ، ادعا کنید که مسائل شرعی را بهتر از بقیه می دانید . آیا می دانید. هم نوازندگی می کنند ؟ وساز خاصی را می نوازند ؟ آیا می دانید در هنگام عقد حضرت فاطمه {س} پیامبر {ص} از حاضرین خواستند که شادی کنند و دف بزنند ؟ آیا شبکه های تلویزیونی نظام اسلامی را می بینید ؟ آیا شبکه نسیم را که هر شب ساعت ۱۰ شب پخش می شود و موسیقی بندری پخش می کند و شرکت کنندگان دست می زنند و گاهاً حرکات موزون { بخواتید رقص } دارند را می بینید ؟؟ فکر می کنم بخاطر بیان این الفاظ باید از همان تریبونی که جوانان را از گریزان نموده اید ، از مردم شریف گچساران عذرخواهی کنید وتوبه نمایید . با احترام آقای عکاشه لطفاً بدون حذف کلمات ، منتشر نمایید و از شما هم ممنونم
نارگ .
Iran, Islamic Republic of
د بست...
گچساران
United States
درود بر تاجگردون
تاجگردون انقلابی صد درصد انتخابی
سینا
Iran, Islamic Republic of
اقای حجازی حرفهای اشتباامیزهفته گذشته رامیخوای توجیه کنی بدترش کردی باورکنیداگرمسولی عذرخواهی کرده بودحالاازهمین تریبون ابروشومیبردی شماناراحتی که خودت ودوستانت بین مردو وجهه ای ندارید کمترصحبت کن واگرصحبت میکنی منطقی وعاقلانه تامحبوب بمانی
ولایی
Iran, Islamic Republic of
دوستان فک کنم تشریف نیوردن یاهم اگه اومدن درکشون پایینه بنده به شخصه اونجابودم وچنین چیزایی که شما ازسخنان حاج آقافهمیدین دقیق برعکس برداشت کردین
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
بابا دلت خوشه
بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
فرهنگی

حاج اقا لطف کنن توضیح دهند چرا از ایشان عذر خواهی کردن مگه حساب وکتاب اون دنیام با امام جمعه شده ؟وقتی خداوند با اون عظمتش بدترین بنده هاشو می بخشه ما کی هستیم اقای موسوی ؟ به خدا پناه ببریم از ادمایی که به اسم دین ضربه به دین میزنن........
مرتضی
United Kingdom
شایسته است .د. دراختیار دفتر مقام معظم رهبری قرار داده و از حضرت آقا در این زمینه استسفار لازم بعمل آید.
بینا
Iran, Islamic Republic of
به گمانم دوستان اصول گرا باز هم توهم زدند

حالا که اتحاد با حیات علی هم پاسخ گو نیست
"از باب دین برای تخریب تاجگردون وارد شدن و به دنبال نامه نگاری مستند سازی علیه ایشان هستن"

خدا وکیلی شما مسلمون ..(کریم هم اینو میگفت )
لازم باشه اینو با احدیث معتبر نه اون احکام ساختگی تفسیری شما اثبات می کنیم
از تعداد افراد پشت سرتان مشخص است چند نفر به این خطبه های شما اعتقاد دارند
خدا رحمت کنه مرحوم متقی ، .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید برای صحت فرنایشانتون اسامی اداراتی که توبه کردند ودست استغفار بالا بردند رو بزارید ردی سایت.بابا جقدر با شعور مردم بازی میکتید کدوم مدیر کدوم رییس اومده توبه کرده اینا از همون شانتاژهای سیاسی همیشگیه
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام.ما باتمام وجودمان ازسنت مان بیش از هرچیز دیگر حمایت میکنیم و۹۵درصدمردم از این نوع صحبتهای شما ازورداند اگر تحمل ندارید تشریف ببرید
حسن
Iran, Islamic Republic of
جالبه واقعا !! مث اینکه بعضی از دوستان اصلا نماز جمعه نمیان چون میگن نماز جمعه خلوت بوده! اگه من بودم که اتفاقا اینقدر شلوغ بود که جا کم اومد.
خیلی از دوستان هم که اصلا نمیدونن امام جمعه شهرشون کیه!! میگن آقای موسوی!؟
با این اوصاف بهتر نیست سکوت کنین و بیش از این روح شهدا و امام شهدا رو و خصوصا امام زمان رو آزرده نکنید. تو رو خدا دلمون برا امام زمانمون بسوزه کار به هیچ شخصی هم نداشته باشیم.
فقط اینو میدونم که تا امام زمان غایبه یعنی کار هممون اشتباهه و هیچ شادی ای بخدا شادی نیست.
اميد
Iran, Islamic Republic of
کسی می خواهد توبه کند باید از چه کسی توبه بخواهد؟
سلطان
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا ...میکنی باورر کن مردم ..وحاشیه سازی رواصلا دوست ندارن چراجمعیت حاضر در جشنواره چند ده برابر نمازگذاران روز جمعه است شما چه بلای بر سر جون ها آوردید تورو خدا بسه دیگه جشنواره کاملا سالم برگذار شد
غریب
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا من آگر بجای شما بودم می رفتم امام جمعه شهری دیگر می شدم چون گچسارانیها قدر شما را نمی دانند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هر دختر لری که سوار اسب شد،دلش خواست،دوست داشت، هیچکس حق جسارت به لر و غیرتش و ناموسش رو نداره...
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا شما .. یه نگاه ی به زیر .کنید ببینید چند نفر از یه شهر ۱۲۰ هزار نفری نشسته اند و ان تعداد اندک هم یا پیر مردند یا مسولین که ...امده اند
از خدا بترسید و از شادی مردم نترسید
بخاطر مسایل سیاسی یه جشن ساده را اینقدر منکر نکنید
منکر پول این ملت بود که ۸ سال بر باد رفت
منکر این فساد است که ریشه مملکت را در اورده
منکر اون زن فقیری است .
بازم بگم
از خدا بترسید
زندی
Europe
اقای عکاشه حسابی داغ کردیا. منم جای شما بودم با این پولی که از اقای تاجگردون گرفتی باید ازش دفاع میکردم. تاجگردون . ننگ گچساران
روزگار
Iran, Islamic Republic of
اقای امام جمعه اینهمه ت.. به مردم تاختن که شادی کردن یعنی چه مگه شما میزان هستید از خدا نمیترسید والا توهین بالاتر از این نیست کاری نکن که مردم دره منزلت بریزند واز این شهر بیرونت کنند هر کس که دراین شهر زندگی میکنه عقل وشعور ودانایش ازرفقایت بیشتره
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه در حضور حضرت امام خمینی ره سرود شهید مطهری با بعضی ازهمین آلاتی که شما آنها را آلات لهو و لعب نامگذاری کردید اجرا نمودند و ایشان نظر منفی در خصوص آنها ذکر نفرمودند ۰ ثانیا مدیرانی که بخاطر ترس از عزل نزد شما توبه کردند اصلا لیاقت مدیر بودن را ندارند زیرا پذیرش توبه مخصوص باریتعالی بوده .... ۰الله اعلم بما فی الصدور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مگه مسولین جرمی مرتکب شده بودندکه عذرخواهی کنند.
رسانه
Iran, Islamic Republic of
در ۳۶سال گذشته همواره در مناسبتهای آیینی مردم موسیقی م حلی وجودداشته البته در همه نقاط ایران این برنامه وجوددارد.
هفته گذشته در جشنواره کوچ عشایر ۹استان کشور در یاسوج گوشه های از موسیقی محلی مناطق مختلف این استانها نواخته شد.
مردم ما اصیل وبافرهنگند اهل لعب لهو نیستند، ازاین تعابیرروح آنها آإزارده شد.

بازی های بومی محلی فرصتی شد تا مسوولان در جمع مردم حضور پیداکنند. یک نشاط اجتماعی سالم فراهم شود.
مردم روستایی وعشایری تاکید برادامه این برنامه ها دارند تا مناطق ومشکلات آنها معرفی شود.
انگ زدن و متهم کردن یک برنامه محلی واصیل به لهو و لعب زیبنده شان دینی مردم و مسوولان نیست .
مردم روستایی وعشایری ماخود اهل دین دیانتند، واقعا توصیف خوبی برای مردم بکارگرفته نشد.
خدیان چنان کن سرانجام کار خپتوخشنودباشی ئواما رستگار
۳۶ساله که در برنامههای مختلف موسیقی محلی وجودداشته
یک مرتبه لهو لعب شد>>>>>>> همه مردم نقطه حرفشان روی این یک کلمه است ،
نگاه افزاطی در هیچ چیزی جواب نمیدهد حتی امور دینی .
شاید در جشنی برگزارشود برخی رفتارها اشکال داشته باشد باد همه آن یک مورد را تذکر دهند نه کلیت آن برنامه را که بسیار
مردم پسند است زیرسووال برد......
در جشن مشک وملار آحاد مردم با فرهنگ دیندار، ایثارگر و همه قشرهای مردم حضور داشتند آیا این لهو لعب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عشایر زاده
Iran, Islamic Republic of
زاهدان کز هر سلاحی فتنه و شر میکنند
از عبا هنگامه؛ وز عمامه محشر میکنند
یک سخن کز دل برآید بر لب این قوم نیست
گر چه از بانگ اذان گوش فلک کر میکنند
در دل مردم هراس کیفر اندازندگان
خود چرا کمتر هراس از روز کیفر میکنند
ساقیان کوثرند؛ اما شب از دست خُمار
پای خم هم می خزند؛ هم می به ساغر میکنند
در کمین اهل ایمان؛ با کمند کید و کین
پشت هر سنگی که می یابند سنگر میکنند
آنچه دین در قرن ها؛ کافر مسلمان کرده بود
این حریفان جمله را یک روزه کافر میکنند
چون حقایق مسخ شد؛ دین جز فسانه بیش نیست
کور دل آنانکه این افسانه باور میکنند
وای از این بد خبره عطاران؛ که از خبط دٍماغ
پِشک را نایب مَنابِ مشک و عنبر میکنند
در خرابات آی کین جا؛ مسلم و گبر و یهود
جمله از یک جرعه؛ دل با هم برابر میکنند

استاد شهریار
احسان
Iran, Islamic Republic of
حاج آقای تورو خدا مرا ببخشید

من توبه میکنم و به درگاه شما پناه می آورم

آه من را از آتش برهانید
حاج آقا شما آخرش بودی و من بنده کم مقدار ندانسته رفتم اسب سواری

الان هم سر به بیابان نهادی و تا بخشش شما برنگشتنی


اون جمله بالا هم الکی بوده که نوشته

“از باب دین برای تخریب تاجگردون وارد شدن و به دنبال نامه نگاری مستند سازی علیه ایشان هستن”
بانوی دنا
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها باشادی مردم درچهارچوب قانون موافقن .لطفا بعضیا قاتی نکنن وبه هر طیفی اهانت نکنن
جاسم
Iran, Islamic Republic of
ای کاش انتقادات دلسوزانه می بود نه غرض ورزی وعقده گشایی! فقط خداست که از دلها آگاه است.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه عکسها را قبل از شروع خطبه ها گرفتند خوب بود بعد از خطبه ها هم عکس می گرفتید تا تعدادافراد شرکت کننده در نماز دیده می شدند ازچه می ترسید؟
سراب
Iran, Islamic Republic of
با احترام خاص و ویژه که نسبت به امام جمعه شریف شهرمان دارم
عرض میدارم عین همین حرکت در روستای هفت چشمه لیشتر توسط نماینده اصول گرای شهرمانه و طرفدارش و البته با.. و... برگزار شد ولی هیچ کس اعتراض ننمود ولی برای برگزاری بازی های بومی وحفظ سنت همه نسبت به بر گزاری ان معترض هستند اولا" این همه اعتراض یک مقصد بیشتر ندارد و انهم اعتراض به نماینده محترم و پر تلاش شهرمان در صورتی من موافق ایشان و یا به عبارتی هم رای ایشان نیستم ولی نامبرده جزء مدعوین این جشن بودند ودر ضمن هیچ مسئولی از ان بانوی محترم دعوت نکرده بود که بیاد آسب سواری کند آزادانه و با کسب اجازه از ولی قانونیش و اختیاری و اومده تو اون مجلس اومده اونو به نماینده و دستگاههای متولی ربط داده نشه ولی در مجموع هدفی جزء تشکر از مردم زحمت کش روستا نبود و دکتر و استاندار جزء مدعوین بودند
با احترام و سپاس از امام جمعه شهرمان
س
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا تشکر
قم
Iran, Islamic Republic of
موسیقی در ایران دو نوع داریم کلامی ومطرب. مطرب ان است که باعث تحریک افراد شود چه تحریک جنسی چه تحریک افراد به حرکات دون شاءن. موسیقی کلامی هم موسیقی ایست که در راستای عقاید مشروع فرد یا ملتی باشد و موجبات تبلور وبرجسته شدن ارزشهای انسانی شود مثلا موسیقیی که با مضامین شعری شجاعت و غیرت و جود و ازخود گذشتگی عجین باشد مثل دایه دایه وقت جنگه که قطعا موسیقی کلامی از این دست مشروع و حلال است یا نتهای موسیقی شعرای ایرانی که مورد استفاده برخی عرفا ومورد تایید بعضی علمایی مثل ... چون از نوع نواختن خبر ندارم موضعی در قبال ان ندارم اما به نظرم میرسد باید مسیولین صرف نواختن مهتر را در این مراسمات شادی ندانند بلکه به متن وپیام موسیقی هم توجه کنند ولی در هر حال سوار بر اسب شدن و رقص وپایکوبی حرکاتی است که نماینده را به مثابه .و پادشاهان و..را به مثابه رعیت دون شان تبدیل میکند از این گذشنه . سوار بر اسب شدن زنان با نوع لباسی که در عکس دیده ام نوعی تبرج محسوب شده و نشان دادن هیچ بخشی از زندگانی عشایر زجر کشیده در زیر گرما با طی مسافت فراوان نیست بلکه نص صریح ایات این حرکات را نوعی تبرج دانسته و از ان نهی کرده است . در هر حال ضمن تشکر از سایت وزین کبنانیوز از انعکاس مواضع امام جمعه گچساران و منتقدین خدمت حضرات عرض کنم علت مشکلات از این دست برخی .. فرهنگی در متن زندگی استان ماست که نه مجال تفکیک وتوضیح به علمای مارا میدهد، که حتی یک حدیث وروایت از پیمبر را به عنوان شاهد موضع خود قرار نمیدهند وشاید خدای نکرده از اساس مطلع نباشند که در این مقال به ان نمیپردازم . ولی در هر حال به نظر قاصر حقیر میرسد اگر چنانچه میخواهیم حکمی بر جلسه ای و حرکتی بار کنیم همه ابعادش را مورد مداقه قرار بدهیم تا موجبات وهن و یاس از قبیل مخالفت روحانیون با شادی متصور نشود
باشتی
Iran, Islamic Republic of
از ... که مردم روز به روز به خاطر ..از نماز جمعه.. به خاطر اقدامات خداناپسند شما
ایلیاتی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا مشکل از نماینده گچساران است که فکر میکنه با تبلیغ برنامه هایی تحت عنوان آزادی مدنی یه بار دیگر رای بیاره از قدیم تا الان ندیدیم که اونی که آب باوی را خورده باشه اعتقادی به دین و مذهب داشته باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم از این همه شلوغ کردنها اونیکه ما دیدیم لهو و لعبی نبود یه مراسم رسمی سنتی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه روحانی محترمی که ازقم کامنت گذاشته متاسفانه شما هم دچار غیبت وافترا گردیدید دختر خانمی که سواربراسب بود باپوشش ولباس محلی وکاملاباحجاب به همراه برادر وپدر محترمشان سوار برسه اسب بودند وحداقل بیش ازپنج هزار نفر مردم متدین شهرستان حضورداشتند وشهادت میدهند.لطفا باغیبت وفریب دنیای مجازی اخرت خودرا به بادندهید.
...
Iran, Islamic Republic of
هی بزنید تو سر هم.چرا این جوونای ما اینقدر کم عقل شدن.بابا اینا همون مسئولایی هستن که شهرو به گند کشیدن.بیکاری شهرو نابود کرده.ساعت هفت بعدازظهر به بعد بریت شهر اوضاع فرهنگی رو ببینید.اینه شاهکارهای تاجگردون و حسینی و جعفری.حالا هی بزنید تو سر هم.مطمئن باشد اگه کسی دلش برا شهر بسوزه همین حجازیه.به کی قسم اکثر این مسئولا به فکر پست خودشونن...
....
Iran, Islamic Republic of
هی بزنید تو سر هم.چرا این جوونای ما اینقدر کم عقل شدن.بابا اینا همون مسئولایی هستن که شهرو به گند کشیدن.بیکاری شهرو نابود کرده.ساعت هفت بعدازظهر به بعد بریت شهر اوضاع فرهنگی رو ببینید.اینه شاهکارهای تاجگردون و حسینی و جعفری.حالا هی بزنید تو سر هم.مطمئن باشد اگه کسی دلش برا شهر بسوزه همین حجازیه.به کی قسم اکثر این مسئولا به فکر پست خودشونن...
رها
Iran, Islamic Republic of
ایشالله خدا فتنه ی افراد ی رو که دنبال تخریب شخصیت های خاص هستند رو به خودشون برگردونه !!!!
کاش می دونستم دقیقا به دنبال چی هستین؟؟!!
کاش می دونستم چرا ... با شادی ملت مخالفین ؟!!
چرا با این کاراتون مردم رو از دین دلزده می کنین؟!!
همشری
Iran, Islamic Republic of
اقایاخانم ایلیاتی توحین به جمع بزرگترین گناه است نماینده دل مرده رامیخواهدزنده کندهمان طوری که بایداول شالده ساختمان ساخته شود بعدساختمان دین ازباوی شروع شدهمچه مردی مثل بهرام تاج گردون که قبل ازانقلاب انقلابی بودوهنوز هم هست شماهانون رابروز بخورید قیامت وجوددارد افسوس که این نماینده مال اومنطقه یه خداپشته وپناهت باشه
استقلال
Iran, Islamic Republic of
من که دیگه .
فردا میگن نفس کشیدن.
زن گرفتن ..عروسی کردن حرام
ولی فعلا حلال تا خودشون به بن بست بخورن همه چیز حرام میشه
بابا جم کنیدتفکراتتون را
والا به قران با این نوناشون.....
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که نظر دادند افراد خیلی کمی در پای منبر حاج آقا حجازی نشتند به نظرم تو طول عمرشون پاشون به نمازجمعه باز نشده و حتی نمیدونن که نماز جمعه چه روزی یا اصلا چه طور خوانده میشه یا کجا برگزار میشه و قبلا چند نفر میومدن .
. sssssssssss
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدکاظمی چرا ازخدانمیترسید چرابدون اطلاع میگین حاج آقاتوخونه شرکت میشینه یا ازماشین شرکت استفاده میکنه چرا ازخدا نمیترسید شما اگه بدونید حاج آقا تواین چند سالی که اومدن گچساران چه سختیهایی کشیدن هیچوقت به خودتون اجازه نمیدهدین چنین حرفایی بزنین واقعا متاسفم براتون.حتما تحصیلکرده هم هستین
سربدار از گچساران
Iran, Islamic Republic of
پناه بر خدا .... ولی خوب خیلی از شهدا از خطه دلاور خیز باویست ایلوتی
ابده گاه
Iran, Islamic Republic of
یه فکری به حال فقر و بدبختی مردمی کنید که به نون شب محتاجند و ارزوی یه کار با حفوق پانصدتومنی دارند شما و اطرافیان که مشکل کار و مسکن و خرج دکتر که ندارید فقط حرف می زنید و جای خدا تصمیم می گیرید
امیر از گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مردم شریف وبا فرهنگ گچساران خدمت امام جمعه محترم عرض کنم که فرمودند مدیران توبه کردند بفرمایند مگر چه گناه کبیره ای کرده اند که توبه کردند خیلی تابلوست که این حرف ها همش سیاسی وجناحی است وباعث محبوبیت بیشتر وبیشتر نماینده شریف وزحمت کش شهرمان جناب دکتر تاجگردون میشود قطعا
پایداری
Iran, Islamic Republic of
سخن امام جمعه گچساران و باشت باید بوی امام خامنه ای را بدهد نه بوی حمید رسایی و کوچک زاده!
رستم بی رخش
Iran, Islamic Republic of
هیچ مسوولی عذر خواهی نکرداگر راست می گویینددر نماز جمعه از مردم عذر خواهی کنند چون این بنده خداها کار نکرده بودند که عذر خواهی کنند همراه استاندار خود در جشن شرکت کردند اگر نسبت به اختلاسها اینقدر دل مان می سوخت ایران گلستان شده بود درود بر مسوولان که هیچکدام آنها عذر خواهی نکردند
. sssssssssss
Iran, Islamic Republic of
متاسفمممممممممممممممممممممممممممممممم.برا نفهما
معنی رقص محلی لر
Iran, Islamic Republic of
...
شما حتی مفهوم و معنی رقص لرها را نمیدانید
رقص ما یک رقص تحریک کننده و آن چیزهای چرندی که تو برای منافع خودت ده روز است در گوش مردم میخوانی و آرامش مردم را برهم زده ای نیست.
ابتدا بگویم آن روز فقط مردها رقصیدند و این زنهایی که میگویند دختران ۴-۵ ساله بودند که با لباس محلی وسط نشسته بودند
حال مفهوم رقص لر:
در کنار هم قرار گرفتن زنها و مردها (که در مشک و ملار نبود) : نشان دادن حق برابری زن و مرد
چرخاندن دستمال : ما با استقلال خود زندگی خود را قادریم بچرخانیم
کوبیدن پا بر زمین : پاسداری از وطن
بالا و پایین بردن دستمال ها : در طول تاریخ زدگی فراز و نشیب هایی دارد
حرکت سریع انتهای رقص : ولی با وجود این فراز و نشیب ها میتوان دوباره بلند شد و با امید به زندگی ادامه داد(زندگی در جریان است)
اشنا
United States
جناب اقای حجازی...
امام علی (ع)میفرماید با اکثریت باشید.که رحمت خدا با جماعت است.و از تفرقه بپرهیزید که جدا ماندن از مردم بهره شیطان است.همانگونه که گوسفند دور افتاده از گله نصیب گرگ بیابان میشود..
هوشیار
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حجازی امام جمعه محترم گچساران،
سلام علیکم،
قرآن انسان را به فرونشاندن خشم وچشم پوشی از خطای مردم تشویق وترغیب میکند. میفرماید بهشت برای پرهیزکارانی آماده شده که خشم خود را فرو خورد با مردم با عفو و گذشت برخورد نماید،
دلواپس
United States
تمامی کامنتها متعلق به تعدادسه الی چهار نفر بیکار واجاره ای است که بصورت سازماندهی شد
اجیر شده اند هیچ گونه اطلاعات ومعلوماتی درخصوص مافیای قدرت وثروت ندارندفقط ۳۲حرف فارسی را به میچبند ویک جمله آبکی ازش بیرون میادودلشون به این خوش است ولی عزیز منفعت را کس دیگری به جیب میزتدهمانهای که درزمان ستم شاهی منفعت میبردند به تاریخ حبس شده در سینه گذشتگان خود مراجعه کنید ببینید که منال یعنی چه
محمد کاظمی
Iran, Islamic Republic of
عزیز گرامی که خودتو به اسم ssssssssکامنت گذاشتی اگه خبر نداری متوانی تشریف ببری کارمندا کوچه ۲رجایی بعدش متوجه میشی که حاج آقااستفده میکنه یا نه
اکبر
Asia/Pacific Region
. چرا نمیخواهید بپذیریت با افکار سلیقه ای و موزه گرفتن جناحی نمیشود با مردم سخن گفت قبول کنید .
ماهور
Asia/Pacific Region
.. چرا نمیخواهید بپذیریت با افکار سلیقه ای و موزه گرفتن جناحی نمیشود با مردم سخن گفت قبول کنید .. و اونی که باید توبه کند وعذر خواهی از مردم فهیم این شهر بکند فقط شمایید آگر از خودت حرفی داری با ..از تریبون جایگاهتان به دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ربطش ندهید این کار شما اصل دین گریزی و اسلام حراسی است
شیرین
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ! قربون اون بزرگیت برم !!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه جرات داری جلوی هرج و مرج های داخل تالارها ..بگیرید فقط منافع خودتان را در نظر دارید مردم از حرف تکراری خسته شده اند
از طرف .
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا ! . . یادت میاد . همونی که همرا آدم از بهشت رانده و در زمین .. خدا جون ! می دانی که من توی آن ماجرا هیچ گناهی نداشتم. اولا تقصیر آن ماری بود که شیطان رفته بود تو جلدش و دوم هم که تقصیر خود جناب آدم بود. من که اونجا جام خیلی خوب بود . سوار اسب می شدم . لای جنگل و چشمه‌های بهشتی می چمیدم و لای سبزه و چشمه می لمیدم و این کارها توی بهشت در آن زمان چون انتخاباتی وجود نداشت اصلا گناه نبود. خدایا آدم اینجا خیلی بد اخلاقی می کنه و به هر بهانه ای مخصوصا موقع انتخابات می زنه توی سرم و مرا اضافی می دونی . مگه من چه گناهی کرده که باید مرغ سفره عروسی و عزای آدم بشوم . خدا جون لطفی کن و مرا از دست آدم نجات بده
سعید
Iran, Islamic Republic of
می ترسم از فردا با متر ریش آقایان را اندازه گیری کنند.و اعلام کنند خانم ها با نقاب به خیابان بیایند.به فکر رفاه و اسایش مردم باشید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی این حرفها که مزنید حرف خودتونه یا یداله مرادی وخواجه زاده یا عزیز رحمانی می باشد نمازی که شما برگزار می کنید رسول اله نیز برگزارش می کرد لطف کنید حرفی از این تریبون نزنید که مردم دین گریز شوند
حسن
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی این حرفها که مزنید حرف خودتونه یا ی.. می باشد نمازی که شما برگزار می کنید رسول اله نیز برگزارش می کرد لطف کنید حرفی از این تریبون نزنید که مردم دین گریز شوند
. sssssssssss
Iran, Islamic Republic of
خو بنده با اطمینان کامل گفتم ودقیق خبردارم من مثل بقیه بی گداربه آب نمیزنم میتونید برید یه سال جلوی اون خونه بشینین ببینین اصلا کسی اونجا هست یانه بعد بیایید خبرشوبدین .مدیونی اگه نری اون خونه روببینی
حسن
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام خدمت آ. . اولا اسلام دین مهربانی و دوستی می باشد .و شاد بودن هم در آن حرام نمی باشد.همین افکار بود که باعث شد مو سیقی سنتی ما از بین برود و موسیقی غربی مبتذل جای آن رابگیرد.که دیگر
نمی توان جلوی آن را گرفت .ثانیا شما شدید سخنگوی یک جریان سیاسی جهت تخریب نماینده پر تلاش شهر گچساران شده ایدکه از عدالت و انصاف دور می باشد. و اگثریت مردم با نظر شما مخالف می باشند.
شير مردي از ديار باشت
Iran, Islamic Republic of
اقای حجازی چه بخوای چه نخوای آقای دکتر تاجگردون حالا حالا ها نماینده هست فقط یک شرط داره که نباشه اون هم که خودش بخواد نیاد که این کاره هم بعید هست ولی ما باید بریم ازش التماس کنیم که بیاد نماینده ما بشه خیلی از شهرهای بزرگ تاسف میخورند که نماینده مثل دکتر حاج غلام رضا تاجگردون جانباز جنگ تحمیلی خانواده شهید یار و یاور امام و رهبری ندارند و حثرت چنین فردی را میخورنند دکتر تاجگردون افتخار ایران استان و گچساران و باشت هست باور کن دکتر تاجگردون نه برای قدرت هست و نه برای ثروت ایشان فقط به این خاطر نماینده شده که حق این مردم مظلوم و محروم گچساران و باشت را که همیشه از اول انقلاب تا الان پایمال شده هست را بگیره دردود بر تاچگردون چشم حسودان کور بشه انشاالله
باشت
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اقایان حجازی و عبودی اقای دکتر تاجگردون حالا حالاها نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت هستند و به امید خداوند خواهند بود ... همه تخریب و صحبت علیه ایشان بیابید دست به دست هم دهیم و میهن خویش را با کمک معمار بزرگ اقتصاد جناب آقای دکتر تاجگردون کنیم آباد چون که تنها کسی که میتواند مردم .. را از این وضعیت خارج کند فقط دکتر تاجگردون هست و بس اون هم به دلیل اینکه با همه مسئولان کشور در ارتباط و فعال می باشد
ییدزرد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
سرور همتونه
روحانی از قم
Iran, Islamic Republic of
اقای کامنت شماره ۵۴شما معنی تبرج وغیبت را نمیدونید اگه میدونستید مارا متهم به گناه کبیره غیبت نمیکردید چون اصلا غیبت در تحلیل معنی نداره قارداش
Iran, Islamic Republic of
دوستان گرامی این هم سندی بر اجرا شدن این جشنها در دیگر نقاط استان
https://www.kebnanews.ir/106371/
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1