تاریخ انتشار
جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۱۰۷۹۴۶

ما را به خیر تو امید نیست؛ شر مرسان

۲۰
۰
کبنا ؛مخاطب کبنا نیوز-تارتن۰۰۱۹۵۲۳۱
سلام برادر ارجمند اسماعیل زارعی
مطلب شما تماما مغالطه و یکسره به قاضی رفتن است. نعوذ بالله خدا را با بنده در یک ردیف قرار میدهید!!! آفرینش جهان بازی نبوده چه ربطی به مشک و ملار و فوتبال و اینترنت و… دارد. حسب گفتار شما تمام امور جز آنچه شما گفتید لهو و لعب است. اینطور که شما میفرمایید همه چیز تعطیل شود تا مشکل بیکاری که معلول هزار مساله است یک شبه حل شود.
استاد ارجمند کلمات و جمله ها بار حقوقی و اخلاقی دارند.چه کسی گفته که مسوولان شهر یا کشور باید تنگدست باشند؟؟؟ استدلال شما کاملا اشتباه و تفسیر به رای کلمات بزرگان دین و سیاست است.
ملغمه ای چیدمان شده که دست آخر ارتباطش و تناقض با مشک و ملار و شادی مشخص نشد. و نفرمودند ایجاد اشتغال و تولید ثروت حرام است یا خیر چون علی الاصول و طبق گفتار شما همگان خاصه مسولان باید در ردیف فقرا باشند!! نه عزیز !! باید درد فقرا را فهمید و حس کرد
حضرت علی«ع» می فرمایند:«فرح و شادمانی موجب بهجت و انبساط روح و مایه نشاط است» و از امام رضا«ع» نقل است:« از لذایذ دنیوی نصیبی برای کامیابی خویش قرار دهید و سایر احادیث...
برادر جوان!
تفریح به مطلق، مصداق لهو و لعب نیست بلکه لازمه سلامت جسمی و روحی می باشد. فرحین که شما نام بردید به معنای کسانی است که خوشگذرانی افراطی می کنند یا در اصطلاح فرحناک یا (manic) هستند وگرنه شادی و تفریح از مورادی است که ائمه اطهار در کنار معیشت روزانه و یاد خداوند، به آن سفارش اکید کرده اند.
از تفریحات مورد نظر اسلام می توان به شادی به وقت اطاعت خداوند، گره گشائی از کار مومن و شادیدر اعیاد اسلامی، ورزشی، مسابقه، صله ارحام، اطعام میهمان و ایتام و سیروسفر نام برد.
برادر جوان!
شرکت کنندگان در جشنواره مشک و ملار همان کسانی هستند که هنوز بعد از گذشت بیش از سی سال با شنیدن نام محمد جهان آراا، باکری و همت و... ناخودآگاه اشک اشک در چشمان شانحلقه می زند.
همان جوانانی که شما به لهو و لعب متهم شان کردی هنوز ذره ای از خاک وطن را به دنیائی نمی دهند و با جان و مال شان از ناموس مملکت و آئین شان دفاع کردند و خواهند کرد.
درد جوانان امروز ما اشتغال نیست، ثروت نیست، ازدواج نیست، جوان امروز فقط محتاج یک نگاه خالصانه است. درد جوان امروز درک شرایط و ذره ای محبت است.
شما و دوستان تان اشتغال برای شان فراهم نکنید(که در اوج ثروتمندی ۸ ساله نکردید) اما همین شادی را هم از آنها نگیرید.
ما را به خیر تو امید نیست؛ شر مرسان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیمان
Iran, Islamic Republic of
احسنت
شاه غلام
Iran, Islamic Republic of
شما اگه راست میگید خوتان را معرفی کنید
زمین محراب
Iran, Islamic Republic of
فرد مغرور و وومثل وارزش اینهمه توجه و وقت را ندارد. بزرگترش با ترفند زمین از فامیلش می .و الان ...باشت شده .! نمیدنم چرا وقتی اسم و.را میشنوم، فورا مال .به ..!
باشتی ضد تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
آن مرد با اسب، تازیانه به دست آمد و محصولات کشاورزان را برد
باوی
Iran, Islamic Republic of
.. میکنه میری جشن مشک و ملار خوش میگذرونی؟؟! چقدر فرد باید نمک نشناس باشه!!رفتار و ژست هایی که میگیری خیلی دخترانه هست
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت
Iran, Islamic Republic of
برادار عزیز این عدالت است از طرفداران نماینده کنونی ۱۵۰میلیون وام میگرد وبردارشرگت نفت بکارگیری می. شود
زندی
Norway
چقدر تحلیل زشت و بی ربطی بود
.....
Iran, Islamic Republic of
یه سوال از نویسنده محترم..کجای دین و شریعت ما اجازه داده زن در مقابل چشم نامحرم رقاصی کند...?? جناب نویسنده چرا همین جوانان که میگویید فقط،تعداد انگشت شمار انها در جلسات شادی امامان شرکت میکنند..یعنی حتما باید ساز و دهل و یا رقاصی باشد که جوانان شرکت کنند...
.....
Iran, Islamic Republic of
در ضمن جناب نویسنده لذا کمی صحه صدر هم خوبه هست لذا شما با قرار دادن این متن و صد البته با تشویق کردن جوانان به سمت ساز و دهل دچار گناه میشوید و لذا از خداوند منان هم باید کمی ترس داشت..
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم، معلومه افکار آشفته ای داری که اینطور متنی نوشتی.من قبول دارم مشکل بیکاری و اشتغال جوانان تا حدی به دولت و جامعه برمیگرده ولی علت اصلی بیکاری در خیلی از موارد مربوط به خود فرد هست. من یه دخترم و الان در یکی از استان های مجاور استان ک.ب مشغول به کارم و خدا رو شکر راضی هستم در صورتیکه خیلی از آقایون همشهری و هم استانی من حاضر نیستن در یه شهر دیگه از یه استان دیگه کار کنن و بعد زمین و زمان رو مقصر بیکاری خودشون میدونن.نویسنده عزیز، شما تا زمانی که طرز فکر خودتو عوض نکنی، نه دولت اصولگرا و نه دولت اصلاح طلب نمیتونه مشکل بیکاری شما و سایر جوانان رو حل کنه.
دوستدار نظام
Iran, Islamic Republic of
شما بیکار و درمونده شدی، چیکار به امام خمینی(ره)، رهبر عزیزمون و سایر عزیزانی داری که برای حفظ کشور اسلامی و امنیت امروز جامعه ما از جان مایه گذاشتن؟ نکنه خدای نکرده فکر میکنی مقصر مشکل بیکاری شما و سایر جوانان شهر و استان و کشور، امام(ره)، رهبر و سایر بزرگوارانی هستند که در تصویر هستن؟نه عزیزم مشکل بیکاری شما و بسیاری از جوانان،از طریق انتخاب رشته صحیح در دوره مدرسه و دانشگاه،تلاش واقعی برای پیدا کردن کار در شهر و استان محل سکونت یا استان های دیگه و کاهش توقعات برای دریافت حقوق و مزایا در شروع کار حل میشه نه با صرف هزینه های بیهوده برای درس خوندن و مدرک گرفتن در رشته هایی که از اولش معلومه، آخرش جز بیکاری نتیجه ای نداره.
دوستدار نظام
Iran, Islamic Republic of
در زمینه مسایل دینی و احکام، بعد از ولایت فقیه و مراجع تقلید باید مردم به صحبت های امام جمعه محترم گوش بدن نه تفاسیر شخصی افراد مختلف جامعه که تفاوت های بسیاری با هم داره. اگه قرار باشه در زمینه مسایل دینی، هر کسی به سن بلوغ برسه شروع به نظریه پردازی کنه، در اینصورت فاتحه مردم اون جامعه خونده ست و نمیدونن به اظهار نظرهای شخصی کدوم فرد جامعه توجه و عمل کنن.خدا رو شکر جامعه ما ولی فقیه و نماینده ولی فقیه و اما جمعه داره که در زمینه حلال و حرام مسایل، علم و اطلاعات خیلی بیشتری نسبت به من و شما دارن. پس لطفا" در زمینه ای که صاحب نظر نیستید، اظهار نظر نفرمایید. با تشکر
باوی
Iran, Islamic Republic of
عکاشه و همکاران مرد نیستید که کامنتهای سراسر حقیقت را سانسور میکنید. آخه نوکر غلام و حمید بیسواد هم شد کلاس و آبرو
سید
Iran, Islamic Republic of
سلام و خسته نباشید به اقشار مختلف .
بر حسب وظیفه چند نکته را مختصر بیان میکنم .
۱ - در کشوری که رهبر وجود دارد و قوانین که از سوی آن مطرح میشود (احکام شرع ) باید نسبت به آن قوانین آن کشور نوشته و اجرا شود .
خب سوال بنده از نویسنده این مطلب این است که آیا ما در کتاب قانون مان چنین حرکاتی نوشته شده !!، اگر بیان شده به ما هم نشان دهید .؟؟؟؟
دوم اینکه عکس شهدایی رو به این مطلب عنوان داده ای که هزاران فرسخ با عمل شهدا دورست ... واقعا چرا ؟؟؟
سوم اینکه هر شخص باید نسبت به داشته های خودش سخن بگوید نه نسبت به بیگانگان و نوع رفتار و عمل آنان !!!ببین که کجا نشسته اید و کجا زندگی می کنید ... اینجا ایران است نه ایران زرتشت !!! بلکه ایران اسلامی است.
بنگر .... !!!
.
.
.
یا حق
رضا
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگن تاجگردونها از فلان جا تا فلان جا زمین دارند چندش آوره آخه با تازیانه صاحب مال مردم شدن هم شد افتخار؟؟؟؟
اشکانی
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب نوشته ای ولی حقیقت برای دوستان خیلی سخت است
صادق
Iran, Islamic Republic of
در جواب شخص ......! شمایی که میگید مردم در جشن امامان حضور ندارند ..پس چشمت رى بستی و نمیبینی ..عزیزم نمونه بلرز احترام این ملت همین اخری هست که ١٧۵شهید غواص رو پیدا کردن ببین این ملت چطور برای انها احترام میگذارند .ان هم جوانانی که اگر ظاهر انها را ببینی میگویی مگر میشود ..و من در جواب میگویم بله میشود چون این ملت با چشم دل میبینند ولی امثال شما فقط خوتان را میبینید
.......................؟
Iran, Islamic Republic of
من چند بار هم گفتم اقای اسماعیل زارعی دست از این کارا بردارید شما دارید کار خیر میکنید وتوی بوق وکرنا میگید که من این کارو کردم

اون از از برنامه شهادت حضرت زهرا بودش که اومدید با تبلیغات خودتون وعکس خودتون در سایت ها ثواب خودتون رو از بین بردید اینم از این سخنانتون


واقعا عذر میخوام مردم ما میدونند چی خوب هستش چی بد

بهتر هستش یکم به خودتون بیاید.

از سایت کبنا نیوز هم خواهشمندم که از درج چنین مطالبی پرهیز کند مطالبی که بیشتر بوی تظاهر میده

امیدوارم همه ما به راه راست هدایت بشیم.

والسلام
بهلول
Iran, Islamic Republic of
اما بیادتان بیاورم ده سال قبل را وقتی داشتید دولت شهید رجایی را احیا میکردید؟؟؟!!!
برای تبلیغ ،عکس سیاه و سفید کاندیدایتان را کپی میکردید و دورش چفیه بسته، به قصد تبرک به ما هدیه میدادید.
یادتان هست میگفتید پول از دست آقای احمدی نژاد گرفتن همانند گرفتن پول از دست امام زمان است.
فیلم ظهور ساختید و آقای رییس را فرمانده سپاه حضرتش کردید و در مدرسه ها بچه های معصوم را از دین وایمان و امام زمان دور کردید؟
هاله ی نور و دروغهای تهوع آور دیگر را که به نام دین و ایمان به خورد مردم دادید یادتان هست؟؟!
چهار سال بعدش را یادتان هست دو شب مانده به انتخابات در شهر و روستا سهام عدالت ….تقسیم میکردید و با پول بیت المال رای می خریدید ؟!!چرا در چهارسال قبل و چهار سال بعدش از این پول ها یک شبه تقسیم نشد و سهام عدالت ،خجالت شد؟؟!!
یادتان بیاورم که در سایه عنایات دولت مورد حمایتتان تورم چهل وپنج درصدی کمر مردم ما را خم کرده بود؟؟! چهل و پنج هزارتومان اهدایی که قرار بود نفت و گاز را بر سر سفره مردم بیاورد،در طی چند سال از صفر هم کمتر شد و نفت و گازی که وعده اش داده بودید بر سر سفره مردم نیامد.
راستی درامد نفت و گاز که وعده کردید به سوی کدام سفره سرازیر شد ؟؟!
یادتان می آورم.
فرشاد امیرخسروی و بابک زنجانی در سایه حکومت و حمایت کدام سردار و سرداران رشد کردند؟؟!!گمان میکنی ما فراموش کرده ایم؟
آقای خاوری را پس از چهار سال بازنشستگی ،دعودت کردید تا میلیاردها دلار از سرمایه این ملت مظلوم را با همکاری و حمایت زیر دستان و فرادستان غارت کند و سپس فرستادید تا در کانادا به ریش این ملت بخندد و حلقه اتصال قطع شود تا دیگران لو نروند.
در کجای دنیا دولتی دیده اید که معاون اولش،رییس ستاد مبارزه با قاچاقش، رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادیش رییس سازمان میراث فرهنگی و گردش گریش و…..،همه از مفسدین باشند.بعد معلوم شود معاون اول رییس جمهور میلیاردها پول از رییس جمهور (بیت المال) گرفته تا بدهد به نمایندگان حامیش تا در حوزه ها رای بخرند و از او حمایت کنند.
شما حامی دولتی بودید و برایش سینه چاک میکردید وتقدیس میکردید که پول اختصاصی برای داروی بیماریهای خاص را لوازم آرایشی میخرید ؟
پول درمان مردم کشورش را پورشه های میلیاردی می خرید ،نام حکومت مهر ورزی و امام زمانی بر خود می نهاد و با عالم اشباح در ارتباط بود.
از پوزش خواستن خجالت میکشید؟؟!!
پوزش لازم نیست و ازشما توقع آن را هم نداریم.
در لحظه تحلیف حکم رییس جمهور بعدی شانزده میلیارد را به حساب دانشگاه شخصی خود انتقال میدادید و میگفتید حکومت امام زمان را تشکیل داده اید.
هم زمان با این ریخت و پاش ها و دزدی ها و اختلاس ها ما رکورد مسافرت دخترانمان به دبی را برای تن فروشی شکستیم.تبریک بسیار دارد.
اقتصاد مملکت در سایه تحریم هایی که کاغذ پاره می خواندید به ورشکستگی رسید،تا جاییکه امروز تنها پیش شرط ما برای دادن همه چیز، حذف همین تحریم هاست.آری در سایه رونق بازار کسب و کار در چین جوانان ما را بیکار و اقتصاد مقاوتیمان را نابود کردید.صندوق ذخیره را خالی و جیب اختلاس گران را پر کردید.تا جاییکه به رکورد اختلاس در دنیا دست یافتید.
آن فضاحتی که شما کردید در کجای تاریخ این سرزمین سابقه داشت؟؟!!
اگر بخواهم لیست سیاه تمام آنچه را که کرده اید بیان کنم مثنوی هزارمن کاغذ خواهد شد.
از کاهش سهممان از دریای خزر(از پنجاه درصد به زیر ده درصد)،زوال ارزش پول ملی مان نابودی محیط زیستمان،
آمارهای …،فرار سرمایه های مادی و معنویمان،افزایش نرخ بیکاری و تدیل کشورمان به مقصد کالاهای بنجل چینی ،همه از شاهکارهای قابل افتخار شما و دولت مورد حمایتتان است.این همه ،درست زمانی رخ داد که قیمت نفت در بالاترین حد جهانی خود سیر میکرد . درحالیکه همسایگان ما به رشد اقتصادی و سرمایه گذاری و خرید شرکت های بزرگ و سود ده جهان می اندیشیدند،شما سرزمین ما را خوان غارت زده ای پنداشته و کردید آنچه را که نمی باید.
..
من خود از منتقدان برخی از رفتار این دولت و وعده های عمل نشده اش هستم.اما سابقه ی شما ..از آن است که امروز …و برای ارزش ها و مردم این سرزمین اشک تمساح بریزید.
البته امروز آنانکه در سایه تحریم ها و تحریف ها نان خورده و فربه شده اند، از حل مناقشه ی هسته ای در هراسند و از هر آنچه بتوانند در عقیم گذاشتن مذاکرات کوتاهی نخواهند کرد.
مثلث شوم اسراییل ،عربستان و دزدان و مختلسان داخلی شمشیر دشمنی با ملت ما را از رو بسته اند و افسوس که گاهی .. با آنان هم راهی میکنند.
و صد البته از سیاه کاری آنان آنچه رو شده و میدانیم یک از هزار آنچه کردند نیست.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1