تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۱۰۷۸۱۰

اعتراف عجیب محمدی در خصوص کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد

۹
۰
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ضربان سیاست در این استان تند است گفت: خط بازی و باند بازی دراین استان همواره مقوله چالش برانگیز برای کارمدیران است .
[ضربان سیاست دراین استان تندمی تپد]
به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح محمدی روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات جوانان گچساران، کوتاهی در عرصه خدمت را بزرگترین خیانت به نظام اسلامی دانست و افزود: برگزاری این نشست ها برای تقویت هویت اسلامی همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوانان بسیار مفید است.
وی با بیان اینکه مسوولان اجرایی منکر مطالبات و درخواست های قشر جوان نیستند بیان کرد: هر مطلبی را که شما جوانان مطرح کنید ما مسوولان موظف به پاسخگویی آن بصورت قانونی هستیم.
وی ابراز کرد: مسوولان این استان ملزم به پاسخگویی سریع و به موقع ، مطالبات مردمی هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد به معضل اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: ۵۳ هزار نفر دانشجو در دانشگاه های این استان هم اکنون مشغول به تحصیل هستند.
محمدی ادامه داد: درصورتی که سالانه ۱۰ هزار نفر در رشته های مختلف از دانشگاه های این استان فارغ التحصیل شوند فرصت ایجاد اشتغال در اداره های دولتی برای این افراد امکان پذیر نسیت.
وی با بیان اینکه اشتغالزایی در برخی از کشور های از جمله ژاپن به سمت بخش خصوصی است اظهار داشت: کشور ژاپن با ۱۵۰ میلیون نفر جمعیت تنها ۳۰۰ هزار نفر شاغل در ادارات دولتی دارد در صورتی که ایران ۱۰ میلیون نفر در اداره های دولتی مشغول به کار هستند.
محمدی افزود: نگاه جوانان به اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمدباید تغییر کند که بخشی از آن به دولت بر می گردد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت موظف به ایجاد فرصت شغلی برای جوانان جویای کار است.
محمدی ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با بهره کم و کاهش مالیات از مهمترین راهکار برای رفع معضل بیکاری در کشور است.
وی با بیان اینکه دولت خدمات زیادی تاکنون در زمینه اشتغال زایی و اجرای طرح طوبی و باغات در کشور انجام داده گفت: به عنوان مثال دولت ۸۵ درصد هزینه آبیاری قطره ای باغات و همچنین واگذاری انواع نهال به خصوص در مناطق کوهستانی را پرداخت و تامین می کند.
محمدی ابراز کرد: برخی از مشکلات موجود در جامعه به ما برمی گردد.
وی با بیان اینکه قسمت اندکی از مشکلات به دولت مربوط می شود، تصریح کرد: در شهرک صنعتی خان احمد و مجتمع گلخانه ای فدک باشت هیچ سرمایه گذاری از کهگیلویه و بویراحمد حاضر به سرمایه گذاری در این مناطق نشده است.
محمدی بیان کرد: دولت در سال جاری برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال سود تسهیلات بانکی در بخش صنعت را از ۲۳ درصد به ۱۲ درصد و در بخش کشاورزی از ۱۶درصد به ۹ درصد کاهش داده است.
وی گفت: متاسفانه بیشتر جوانان حاضر به سرمایه گذاری در بخش خصوصی نیستند و به دنبال کارهای دولتی می باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد فاصله تاریخی محرومیت با کشور دارد گفت: این استان در طول دوران انقلاب از ارز ۷۰ ریالی استفاده نکرده حتی تا زمانی که ارز به ۱۰ هزار ریال رسید نیز از مزایای آن بی بهره بود.
وی دلیل استفاده نکردن این استان از ارز ۷۰ ریالی را مدیریت غیر بومی و رعایت نکردن عدالت اعلام کرد و گفت: برای برطرف کردن این فاصله تاریخی باید بیش از پیش تلاش شود.
محمدی خطاب به جوانان گچساران گفت: مطمئن باشید اگر نگاه به سمت اشتغال تغییر نکند فارغ التحصیلان دکتری این استان در آینده نزدیک در خیابان ها سبزی فروشی خواهند کرد.
وی با اشاره به پروژه پتروشیمی و طرح های صنعتی در گچساران، ابراز کرد: امیدواریم با راه اندازی پتروشیمی گچساران مشکل بیکاری تعدادی از جوانان این شهر برطرف شود.
محمدی با بیان اینکه جوانان تحصیل کرده زیادی در این استان وجود دارد افزود: در اداره ها از جمله استانداری نیروهایی به اشتغال مشغولند که به اندازه یک ریال هم کار نمی کنند.
وی ادامه داد: این استخدامی ها غیراصولی در دولت گذشته در سطح اداره های این استان انجام گرفته که این امر موجب شده نتوانیم از ظرفیت های خوب علمی و نخبه استان استفاده کنیم.
مجمدی گفت: نفت یک سرمایه در کشور است ولی تا کی می توان از این سرمایه استفاده کرد.
محمدی بیان کرد: ایده و فکر نقش مهمی در توسعه یک کشور می تواند داشته باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت امکانات زیادی در اختیار جوانان قرار داده که جوانان باید از آن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه تئاتر دوگنبدان در کهگیلویه و بویراحمد حرف اول را می زند افزود: حق جوانان این شهرستان نفت خیز است فرهنگ سرای آنها تکمیل شود.
محمدی گفت: وظیفه دولت تدبیر و امید فراهم کردن زیرساخت است و مناطق محروم از جمله گچساران نباید مشکل فضای ورزشی داشته باشد.
محمدی افزود: بیشتر جوانان این استان مشکل مالی ندارند و دلیل ازدواج کردن آنها نامعلوم است.
وی اظهار داشت: درصد طلاق در استان کهگیلویه و بویراحمد خیلی کمتر از استان های دیگر است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشجویان ما باید کارآفرین از دانشگاه خارج شوند.
محمدی گفت: در زمینه آزادی بیان در دانشگاه های این استان هیچ گونه نگاه امنیتی تاکنون نبوده و ظرفیت برای سخنرانی افراد بسیاری در دانشگاه ها فراهم شده است.
فراهم نکردن زیر ساخت ها از سوی دولت، توجه نداشت دولت به معضل بیکاری و ازدواج، گرایش جوانان به سمت قهوه خانه های سنتی، رعایت نکردن عدالت، تکمیل نشدن پروژه ها، استخدام غیرقانونی در حراست نفت، بی اعتمادی جوانان به دولت، توجه نکردن مسوولان استانی به جوانان، ساماندهی امور جوانان، تشکیل خانه جوانان و یکطرفه کردن خیابان های شهر دوگنبدان از مهمترین سووالات مطرح شده از سوی جوانان این شهرستان در این نشست بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

د کریم
Iran, Islamic Republic of
انهائی که به اندازه یک ریال کار نمی کنند.چقدر حقوق میگیرند وحکم شرعیشان چیست.
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
معاون سیاسی: برخی در استانداری یک ریال کار نمی کنند! این یک حقیقت بسیار دردناک و تلخ است که یه تعدای از مدیران هم رسوخ کرده و باید .............................
حیدر کرار
Iran, Islamic Republic of
یکی از مشکلات اساسی در رشد نرخ بیکاری جوانان استان جذب سلیقه ای و عدم رعایت عدالت است .البته میتوان با راه اندازی بانک اطلاعاتی از طرف اداره کار و امور اجتماعی برای افراد بیکار، و برگزاری ازمون مرتبط با نیازادارات با رعایت اصول اداری و استخدامی به همه فرصت مساوی داد نه اینکه هر مدیری به سلیقه خود نیرو جذب کند کاری که تاکنون صورت گرفته است .تا زمانی که مدیران جوابگوی جذب نیرو با سلیقه خود نباشند همچنان عدم توازن در جذب نیروادامه دارد . این بررسی و برخورد با تخلفات جذب خود سرانه به عهده استانداری است که امیدوارم پیگیری شود
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت اقای مخمدی عزیز لطف کنید کمی انصاف داشته باشید تا جایی که من میدانم قریب به ۸۰نفر در اموزش و پرورش گچساران استخدام شد که نزدیک به ۶۰نفر ان به اصطلاح چپی محض بودند پس بیایید انصاف داشته باشید تا جایی که من سراغ دارم در گچساران استخدامهایی است که لازمه پذیرفتن باید یا از طرف غلام تاجگردون نامه داشته باشی یا حمید تاجگردون و حتی شرکتهای خصوصی مثل روغن سازی گچساران و نزدیک به ۱۵ نفر را در گمرگ خوزستان رفتند سرکار که باز هم همه از طرف اقای تاجگردون پس بقیه باید از شهر گچساران بروند مخالفلن تاجگردون قریب به ۶۵درصد هستنر.
شیپور
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی،در بنیاد شهید هم افرادی استخدام شدند که نیم ریال هم کار نمیکنند،این ظلم به دیگران هست
جوانی از دیار مشک و ملار
Iran, Islamic Republic of
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بیشتر جوانان این استان مشکل مالی ندارند و دلیل ازدواج کردن آنها نامعلوم است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شاگلی
Iran, Islamic Republic of
لطفاً یه سری هم به شبکه بهداشت کبزنید تا ببینید در زمان همین استاندار فعلی چه تعدادی از افراد به بهانه کارگر خدماتی جذب شده اند اما همگی فقط بادی گارد مدیر شبکه هستند و هر روز از صبح تا آخر وقت اداری در دفتر مدیرشبکه نشسته اند و کارانه و حتی حق فنی هم می گیرند . جناب محمدی یک روز سرزده تشریف بیارین واز نزدیک بستگان مدیر شبکه را در قالب کارگر خدماتی یک جا مشاهده نمایید که علی رغم تأکید بهداشت محیط ، لباس کار هم نمی پوشند وخودرا کارگر خدماتی نمی دانند.
رامین
Iran, Islamic Republic of
لطفاً یه سری هم به شبکه بهداشت .بزنید تا ببینید در زمان همین استاندار فعلی چه تعدادی از افراد به بهانه کارگر خدماتی جذب شده اند اما همگی فقط بادی گارد مدیر شبکه هستند و هر روز از صبح تا آخر وقت اداری در دفتر مدیرشبکه نشسته اند و کارانه و حتی حق فنی هم می گیرند . جناب محمدی یک روز سرزده تشریف بیارین واز نزدیک بستگان مدیر شبکه را در قالب کارگر خدماتی یک جا مشاهده نمایید که علی رغم تأکید بهداشت محیط ، لباس کار هم نمی پوشند . از طرف دیگر مدیر شبکه مرکز گذری را به ۳ قسمت تقسیم نموده وخود را بعنوان پزشک هر ۳قسمت معرفی واز هر کدام ماهانه ۱ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان وجمعاً ۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان هر ماه از مرکز گذری دریافت می کند . در حالی که ایشان مدیر شبکه هستند و اضافه کار کامل و کارانه کامل هم از مرکزبهداشت وهم از بیمارستان دریافت می کنند وهر روز هم ساعت ۹ سرکار می آیند و به قول شما جزء همان یک ریالی ها باید وی را محسوب نماییم .
حسی
Iran, Islamic Republic of
بانک مسکن گچساران هر سال بی صدا و بدون اطلاع رسانی جهت عموم مردم و با پارتی بازی اقدام به جذب نیرو به شکل پیمانکاری می نماید

لطفا نماینده و فرماندار محترم پیگیری نمایند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1