تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۱۰۷۸۰۰

آنچه را دیگران متوجه نشوند، خبرنگاران هم متوجه نشوند مطلوب نیست

۲
۰
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برخی سوءبرداشتی که از سخنانش در یک مراسم معارفه شده است، گفت: همواره در اظهاراتم ناظر به افراد سخن نمی‌گویم
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در آیین معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان اظهاراتی در خصوص لزوم و چگونگی کارکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای عملکرد بهتر داشت که برخی در محافل مختلف این اظهارات را گلایه از شخص و یا اشخاص خاصی می‌دانستند.
در همین خصوص بعد از ظهر امروز و در حاشیه دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج در پاسخ به این سؤال که آیا اظهارات شما در نشست معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه یا انتقاد از افراد خاصی بوده است، اظهار کرد: در این نشست در خصوص آن‌چه که معضلات استان بوده صحبت کردم، نه این‌قدر بی‌انصاف هستم و نه قدر صحبت‌های خود را پایین می‌آورم که ناظر به یک نفر اظهار نظر کنم.
نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: نه ناظر به مدیری و نه ناظر به شخص نماینده‌ای سخن گفتم بلکه اظهاراتم در خصوص آن‌چه که از گذشته‌ها تاکنون اجرا می‌شده، بوده است.
وی با گلایه از این نوع استفهام از اظهارات خود، افزود: اگر آن‌چه را که دیگران متوجه نشوند خبرنگاران هم متوجه نشوند مطلوب نیست.
آیت‌الله ملک‌حسینی تصریح کرد: گفتم که انفصال و اتصال یک سازمان مشکل را برطرف نمی‌کند چه این سازمان زیر مجموعه باشد و چه مستقل، پس اگر قرار باشد به صورت مستقل عمل نکند مشکل برطرف نمی‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: لذا کارها باید درست باشد و با جابه‌جا کردن مجموعه‌ها اتفاقی نمی‌افتد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بعد از سخنان آیت‌الله ملک‌حسینی در معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی از حاضرین تصور می‌کردند که آیت‌الله ملک‌حسینی خطاب به نماینده یا شخص خاصی این صحبت‌ها را کرده است که وی با این گفت‌وگو تلاش کرد سوءتفاهم‌ها را برطرف کند.
-------------------------------------------
داریوش بهنیازاده
-----------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

سازمان نوچه های تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
اخیرا اومدن یه کلیپی بعنوان “ککا ککانه درک ایکنه” ساختن که دوباره با شعور مردم بازی کنن! آهای تاج گردون تند مزاج و فخر فروش، دیگه مردم آگاه شده اند. پماد رز ماری حتما بگیر که ۸ اسفند به کمرت بمالی چون معمولا کمر دردتون وقتی اوت میکنه که قدرت را واگذار میکنید
کپه زن
Iran, Islamic Republic of
احتمالا تا هشت اسفند هشت ماه از وفات تو گذشته، از بس دق ایکنی، خدا رحمتت کنه کا فلونی،زیاد فشار باخودت نیاز خوب نر، ولی به پیشنهاد دارم برات ، سرت را بکن توچال دستشویی قیره، بزن، تاجگردون شیره ، انشاالله با ۵۰ رای برنده بلا منازل انتخابات خواهد بود، هبببببببببه،
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1