تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۱۰۷۶۴۴

در رقابت اصولگرایان بویراحمد؛ دود سفید به نفع چه کسی بیرون می‌آید؟

۸۹
۰
کبنا ؛روز جمعه نشست اصولگرایان بویراحمد در یاسوج به منظور انتخاب کاندیدای واحد و نهایی این جریان برای حضور در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.BOYER
به گزارش کبنا نیوز و بر اساس اطلاعات رسیده، روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه سال جاری نشست اصولگرایان بویراحمد و دنا به منظور انتخاب کاندیدای نهایی این جریان سیاسی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود و گفته می‌شود گزینه نهایی اصولگرایان بر اساس انتخاباتی که در این روز برگزار می‌گردد، انتخاب می‌شود.
بنابر این گزارش در نشست روز جمعه اصولگرایان برای مشخص کردن کاندیدای واحد و نهایی این جریان سیاسی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا انتخابات برگزار می‌کنند.
گفته می‌شود ۸ نفر برای معرفی خود به عنوان کاندیدای نهایی اصولگرایان با هم به رقابت خواهند پرداخت.
خلیفه خلقی‌پور، کرامت‌الله فدایی، مراد علی پیوند، حبیب‌الله پیشوا، کرم‌الله جانی‌پور، محمد مهدی روشنفکر، شیرعلی خرامین و ایروان مسعودی گزینه‌هایی هستند که در جلسه روز جمعه اصولگرایان بویراحمد بر اساس  ۳۲ شاخص‌ تعیین شده با هم به رقابت می‌پردازند.
این جلسه در شهر یاسوج برگزار خواهد شد. اطلاعات دقیقی از شرکت کنندگان در این نشست مهم در دست نیست.
به گزارش کبنا نیوز، باید ببینم در نشست اصولگرایان بویراحمد بر اساس انتخابات و رأی حاضرین، دود سفید به نفع چه کسی بیرون می‌آید.
گزارش مبسوطی از این رقابت منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

واقع گرا
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان با توجه به شرایط حاکم و موجود نیاز به یک نیروی جدید،جوان، کار بلد و شناخته شده در در سطح ملی دارند،کسی که بتواند روحی تازه به این گروه سیاسی بدمد و از افکار پوسیده سنتی ها اصولگرایان را برهاند.
کسی که با همه جاذبه ها و توانمندی های اثبات شده شده اش مورد قبول جوانان،دانشجویان و اکثریت مردم باشد.
در این میان درسته که هرکس نظر شخصی خودش رو میدهد،ولی واقعا بیاین یه کم منطقی و با دید باز و بدون حب و بغض نسبت به قضیه نگاه کنیم.
به نظر بنده حقیر فردی مثل دکتر مسعودی جوان،با انگیزه و شناخته شده نیاز واجب برای هر گروه سیاسی هست.
انشاالله که ایشان قبول کند به خاطر خواسته مردم به صحنه بیایند.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
مناسب ترین گزینه دکتر ایروان مسعودی اصل است
اصولگرای دلسوز
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم دوستان به دور از هرگونه احساسات و حساسیت انتخاباتی وجدان خود را قاضی بگذارید و با تحلیل درست و روشن سابقه های اجرایی و مدیریتی هرکدام از افراد را بررسی کنید،اونوقت نظر بدین.
بنده بعنوان یک اصولگرای واقعی تحقیق و تفحص زیادی درباره دکترمسعودی داشته ام،سوابق و حوزه های کاری ایشان کاملا مرتبط با مجلس بوده و روندهای مدیریتی ایشان در سطح کلان همه نشان از توانمندی ایشان میباشند،و به نظر من که دلسوز جریان فوق میباشم،در میان اسامی مطرح برای جریان اصولگرایی بدون شک دکترمسعودی بهترین گزینه هستند.
بویر احمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
ایروان مسعودی یک چهره ملی وبا تجربه و تاثیر گزار در مجلس خواهد بود چون سالهاست در تهران با سیاست مداران بزرگ نشست وبر خواست دارد ومسئولیت های مهم ایشان در سمت های اجرائی کشور از ایشان را در اوج جوانی به پیری با تحربه تبدیل کرده است که می توان کمک بسزایی به استان نمود
لوداب
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب دکتر مسعودی لواب ومارگون و بویر احمد سفلی یک پارچه خواهد شد چون به مطالبات به حق خود نرسیدند و مورد بی مهری قرار گرفتند وجوان دانشمند بزرگ خویش را وارد صحنه خواهند کرد وبا تمام قدرت از او پشتیبانی خواهند کرد
س.عسکری
Iran, Islamic Republic of
موارد زیر بخشی از سوابق اجرایی متعددکتر مسعودی در سطح ملی و کلان میباشد:

معاون کنونی فرهنگی و اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس
عضو هیئت علمی دانشگاه
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد کشور
ریاست منطقه ۱۶ دانشگاه آزاد کشور
معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی کشور
مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس
مدیرکل امور مجلس کمیته امداد کشور
معاون پژوهشی و فناوری مجمع نخبگان ایران

دیگه قضاوت و مقایسه با خودتون......
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
با رعایت احترام و حریم سایر افراد دکتر مسعودی فردی جامع، علمی و دارای گستره فکری و تخصصی بالا و قابل اتکا برای جامعه بزرگ اصلاح طلبان و اصولگرایان روشنگرا و روشنفکر در مرکز استان میباشد. در یک کلام تاجگردون بویراحمد میباشد
کاکان
Asia/Pacific Region
ان چیزی که مهم است اینده شهرستانها میباشد و باید به جد و معقول در این وادی وارد شویم کسی باید خروجی باشد راه و روش را بلد باشد و بتواند با قذرت چانه زنی بالا به این امر خطیر بپردازد ضمن احترام به سایر کاندیداها منطق حکم میکند فردی جوان اما باتجربه تحصیلکرده و مجلس شناس را به عنوان کاندیدای منتخب معرفی کنیم
یزدانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی هیچ نیازی به حضور در انتخابات ندارند، چون همینجوریش ایشون صاحب جایگاه ملی و دارای ارتباطات و نفوذ در بدنه نظام هستند، هر چند با توجه به سوابق متعدد ملی ایشون و همچنین شناخت زیاد ایشون از فضا و روابط حاکم بر مجلس و وزارتخانه ها ، افرادی مثل ایشون باید نماینده مردم باشند.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار باشد انتخابی صورت گیرد باید طبق عقل ومنطق انتخاب شود وکسی را انتخاب کنند که بتواند درد دل مردم را بفهمد و کسی باشد که شایستگی داشته باشد و بتواند ارتباط موثری با مدیران ملی بر قرار کند وتجربه این کار را نیز داشته باشد ودر سطح ملی کار کرده باشد به نظر من دکتر مسعودی با توجه سوابق ارزنده ای که دارد می توان بهترین انتخاب باشد
حمید
Iran, Islamic Republic of
درود بر مسعودی
غریبی
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی با توجه به جوان بودن، مقبولیت اجتماعی و کاربلد بودن و نفوذی که در مجلس شورای اسلامی و همجنین ارتباط نزدیکی که با مسئولین کشوری دارند و نیز جایگاه مردمی بالا و ارتباطی که با دانشگاهیان دارند و همچنین با توجه به این که از حمایت قاطع بویر احمد سفلی و حمایت های قشرهای عظیمی از بویر احمد علیا و همراهی بزرگان جریان های مختلف و حمایت قاطع حاج محمد موحد و طیف وسیعی از گرمسیری های مقیم یاسوج و همراهی طایفه های بزرگ تامرادی،بادلانی،باباملکی،طاس احمدی، قاید گیوی و دیگر طوایف سرافراز بویراحمد و دنا اگر وارد عرصه انتخابات شود، قطعا پیروز انتخابات خواهند شد.
صادقی
Iran, Islamic Republic of
ایروان مسعودی با توجه مسئولیت های مهم و کلیدی که داشته اند مثل معاونت دانشگاه ازاد کشو . ومعاونت سازمان تامین اجتماعی کشور . ومعاونت پارلمانی کمیته امداد کشور . معاونت مرکز پزوهش های مجلس شورای اسلامی . وهمچنین رئیس منطقه ۱۶دانشگاه ازاد . وچندین مسئولیت مهم دیگر می تواند بهترین گزینه برای اجماع باشد
شفیعی
Iran, Islamic Republic of
به نظر می اید با توجه به شناختی که من دارم ایروان مسعودی گزینه ای معقول. و معتدل و مناسبی باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط هدایتخواه
اصولگرای محض
Iran, Islamic Republic of
اینا دیگه کین ه هیچ‌کدومش شناسی ندارن برای قبولی باید فردی مثل فروغ فرد بیاد که کل بویراحمد سفلی ازش حمایت میکنن
هوادار
Iran, Islamic Republic of
آبگوشت پرسی چند؟؟؟؟
جوان اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خدمت تمامی بزرگان اصولگرایان عزیز
این یک واقعیت هست که جامعه فعلی خصوصا جوانان فهیم و دانشجویان عزیز خواهان نیروی جوان و کارامد و شناخته شده هستن، کسی که ارتباط در راس داشته باشد نه فقط شرکت در مراسمات فاتحه خوانی،کسی که بتواند به خواسته های جوانان باسخگو باشد، کسی که در مرکز با بزرگان سیاست نشست و برخاست داشته باشد.
واین نیرو باید جوان و فردی مانند دکتر ایروان مسعودی اصل باشد.
بزرگان اصولگرا باید کمک کنند تا نیروی جوان و کار بلد رو نماینده خویش معرفی کنن و انشالله به مجلس بفرستن که توان دفاع از شهرستان و استان را دارا باشد.
عماد الدین.ب
Iran, Islamic Republic of
سال های مداوم کار علمی و پژوهشی در سطح معاونت و مدیرکلی مرکز پژوهشهای مجلس، دوره های مختلف معاونت و مدیرکلی امور مجلس و حقوقی در سازمان های مختلف و همچنین مسئولیت معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد کشور از دکتر مسعودی اصل پیری با تجربه در جوانی و گزینه ای شایسته برای نمایندگی مجلس ایل سرافراز بویر احمد ساخته........
ای کاش بزرگان و سیاسیون اسیر انحصار طلبی های همیشگی نشوند...
چون شخصیت ایشان چند بعدی و فرا جناحی و پوشش دهنده جمیع خواسته ها و سلیقه هاست ......
دانشجوي دكتري جامعه شناسي
Iran, Islamic Republic of
با احترام به تمام گزینه ها ، به نظرم اجماع برای انتخاب دکتر خرامین شایسته ترین تصمیم است .
اقبال عمومی مناسب دکتر خرامین نزد اکثریت جمعیت تعیین کننده سرنوشت انتخابات، فرصت مناسب پیروزی اصولگرایان است .
دوستدار اصولگرایی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک اصولگرا باید خدمتتون عرض کنم شرایط خیلی حساس است،بزرگان جریان اصولگرا باید هر چه سریع تر اوضاع را جمع جور کنند که به مشکل بر نخورند،در شرایطی که اصولگرایان سنتی با هم اختلاف دارند و هنوز درگیر حضور یکی از خودشون هستند و البته به توافق نمی رسند و دارند اشتباه هم میکنند، چون در حال حاضر باید یک نیروی جوان،کارامد و قوی که مورد توافق همه باشد را انتخاب کنند.

به نظرم باید تلاششون رو بکنند که اگر اقای دکتر مسعودی برای حضور در انتخابات راضی می شوند، ایشان را وارد صحنه کنند،چون ایشان با توجه به سوابق اجرایی مهم و نوع نگاهشون به مسایل سیاسی،هم می تواند مورد تائید اکثریت طیف های مختلف جریان اصولگرایی باشد و هم از طرفی ایشان به جهت اصالت بویراحمد سفلایی هستند و به همین دلیل حمایت اکثریت بویراحمد سفلی از ایشان قطعی است،بنابراین بهترین گزینه برای توافق دکتر مسعودی هستند.
يكي از طايفه جليل
Iran, Islamic Republic of
مثل روز روشنه ، اگر هدف پیروزی و رای آوری باشه : دکتر خرامین گزینه قطعی است .
اگر نیت سهم خواهی چند نفر معلوم و شناخته باشد ما هم خروجی را می تونیم حدس بزنیم .
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
اخی بیو که دلل سی مسعودی گرته
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
آخی بیو که ده دلل سی مسعودی گروته
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد هم نیاز به یک تاجگردون دارد.
بعد از آقای سیدباقر و هدایت خواه تنها کسی که می تواند جریان و خون تازه ای در روح بویراحمد و دنا بدمد و بویر احمد و دنا را از این وضعیت اسفناک نجات دهد،جناب اقای دکتر مسعودی است که سالها در مجلس شورای اسلامی حضور دارد و ادبیات مجلس را بلد است و با توجه به ارتباطات فراوان ملی در مورد هر موضوعی می تواند با بزرگان مجلس و کشور رایزنی کند.
تامرایی
Iran, Islamic Republic of
کاندید ما مرتضی فروغ فره الکی میخوان رای گیری کنن
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر مسعودی
لوداب
Iran, Islamic Republic of
آقای پیشوا به بویراحمد و دنا چه ربطی داره ایشان بره دهدشت ثبت نام کنه
میلاد صمدی
Iran, Islamic Republic of
بله وقت ان شده است که که یک کاندید جوان کلاسیک و به روز داشته باشم جوان بدین معنی که جوان باشد وانگیزه داشته باشد وجوانان را در یابد و کلاسیک یعنی دارا ی پرستیک اجتماعی وکلاس نماینده بودن را دارا باشد و به روز یعنی باسیاست و دانش روز اشنا باشد مثل دکتر ایروان مسعودی اصل
جوان بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
جلسه قرار است ۸ اردیبهشت برگزار شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد پور
Iran, Islamic Republic of
جریان اصولگرا باید دنبال یک فردی باشد تا بتواند هم ارائ بویر احمد سفلی را جمع کند و هم بتواند ارائ بویر احمد علیا و هم بتواند جوانان و دانشگاهیان را با خود همراه کند دکتر مسعودی علاوه بر اینکه این پتانسیل را داراست . گرمسیری های مقیم یاسوج هم او را همراه خواهند کرد .
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی فوق العاده عالیه و بهمراه دکتر جانی پور حقوقدان بهترین گزینه هستند.چون با وجود اصولگرا بودن میتوانند با اصلاح طلبان و دولت اعتدال تعامل خوبی داشته باشند.

آقای زارعی نماینده فعلی خیلی ضعیف عمل کرده و مصلحت نیست بماند.

دکتر هدایتخواه هم دورش را خط بکشید چون مجلس آینده صد درصد نزیکتر به دولت روحانی و اعتدالگرایان خواهد بود پس به نفع بویراحمدی ها نیست که مخالف افراطی دولت روحانی را بفرستند مجلس و گرنه وضعیتشان از دوره زارعی و دوره قبلی هدایتخواه بدتر میشود.

امیدوارم اصولگرایان بویراحمد با تدبیر عمل کنند و یک گزینه میانه رو انتخاب بشود.

البته من حدس میزنم ۲ اصولگرا یا ۳ اصولگرا در بویراحمد کاندیدا بشود و وحدت ایجاد نشود.
نه چپ نه راست
Iran, Islamic Republic of
برای انتخاب شخص شایسته برین سوابق هرکدوم از اینا رو چک کنین و بعد تصمیم گیری کنین
برین ببینین کدوم یک از اینا در سطح کشوری شناخته شده تر هست
فقط شخص دکتر مسعودی چهره شناخته شده کشوری است
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه اقای مسعودی هستش چون جوان .با انگیزه .کار امد .وباتجره ودارای تحصیلات تکمیلی و دارای قدرت جذب می باشد
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد بویر احمد سفلی دکتر ایروان مسعودی اصل
گرمسیری ساکن بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چی من ای حرفل نی...
بهامین
Iran, Islamic Republic of
اجماع بر روی گزینه ای امثال دکتر مسعودی می تواند اثار مثبتی را به همراه داشته باشد ۱٫ موجب پیشرفت استان می شود ۲٫موجب نفوذ جوانان استان در مرکز می شود ۳٫موجب رضایت مردم می شود ۴٫ سبب می شود عدالت در استان رعایت شود ۵٫ سبب می شود افراد شایسته به حق خود برسند ۶٫ موجب می شود با توحه به ارتباط ایشان با مسئولین کشوری شاهد شکوفایی استان باشیم ۷٫باتوجه به جوان بودن جوانان را درک کند
فلکه هفت تیر
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا چیه ؟ ول کنید . اینهایی که نام بردید و بقیه که نام نبردید ، همشون دوزار به درد مردم نمیخورند . چون اصولگرایان فقط بلدند جیب خودشان را پر کنند .
جوان مارگونی
Iran, Islamic Republic of
ازجوانان مارگون هستم وقتی از شایستگی های اقای مسعودی شنیدم به عنوان یک سفلایی اماده استقبال از ایشان با برگه های سبز رای در اسفند ماه ۹۴ خواهیم بود
شاگرد
Iran, Islamic Republic of
مادانشجویان اماده همراهی استاد برجسته خود در انتخابات هستیم .دکتر مسعودیه فرهیخته منتظرهستیم یا صاحبالزمان
ممل
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر بویراحمد دکتر علی خرامین
حسینی
Iran, Islamic Republic of
خدای متعال را شاهد بگیریم و قضاوتی منصفانه داشته باشیم،مردم ما بسیار فهیم و با درایتند و عملکردهای سران و صاحبان نظر در هر حزب و جناحی را بخوبی درک کرد ه اند و میکنند.
در میان گزینه های فوق،دکتر مسعودی به خاطر دلایل زیر گزینه ای مناسب هستند:
سوابق مدیریتی متعدد در سطح کلان و ملی
کاربرد سیاسی،علمی و فرهنگی ایشان در سطح کلان
مدیریت پرسابقه و با درایت ایشان در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
شناخت جامع از پتانسیل ها و بحرانهای موجود در استان و کشور
سطح علمی ایشان در حوزه های مختلف
جوان بودن ایشان که پتانسیل مهم و کاربردیست تا با دید باز به مشکلات موجود توده جوانان و دانشجویان استان بپردازد.
افراد باید با درایت و دور اندیشی به موضوع نگاه کنند و از انتخاب چهر ه های ازمایش شده بپرهیزند.
یاس
Iran, Islamic Republic of
با سلام/اقای خرامین هم ارای گرمسیر مقیم یاسج می تونه بدست بیاورد. هم در مرکز استان پایگاه بسیار خوبی دادر.....
اصول گرا
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دکتر ایروان مسعودی اصل می باشد
مرادیان
Iran, Islamic Republic of
اصول گراها بزرگترین خدمتشون به استان و مملکت اینه که کلا بیخیال انتخابات شن یعنی ۸ سال گذشته خوب کیسشون پر نشده
بخشی
Iran, Islamic Republic of
اقای مسعودی نیروی کاردان است
پارسا
Iran, Islamic Republic of
شایستگی، در لغت به معنای داشتن توانایی، مهارت، دانش و صلاحیت است و در اصطلاح با توجه به کار و حیطه شغلی فرد معنی می یابد. هر کاری توانایی، مهارت و لیاقت ویژه ای را می طلبد و در مجموع، صلاحیت و شایستگی فرد را برای امر به عهده گرفته شده، می رساند. بنابراین، برای انتخاب شایسته ترین افراد در کارها، باید به توانایی ها، شاخص های رفتاری، باورها، ویژگی های شخصیتی، بینش ها و مهارت های آنان توجه شود.
هرگز جایز نیست کسی جز آن که اهلیت مقامی را دارد، عهده دار آن شود یا افراد بی کفایت به کاری گمارده و انتخاب شوند. در غیر این صورت، جامعه مسیر اصلی توسعه و کمال را نخواهد پیمود. هرگاه در مدیریت جامعه،روابط دوستانه و خویشاوندی و دیگر معیارهای نادرست ملاک واقع شوند، افراد شایسته و کاردان از صحنه خارج خواهند می شوند.
با توجه به مواردی که اشاره شد و نیز سوابق مدیریتی مرتبط جناب آقای دکتر مسعودی اصل در سطح کلان و کشوری،ایشان یکی از بهترین و شایسته ترین افراد برای نمایندگی مردم فهیم بویراحمد است.
یاوری
Iran, Islamic Republic of
کسی که اشنایی کامل با مجلس دارند وبا همه کمیسیون ها ارتباط دارد دکتر مسعودی است
یزدان پناه
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد لودابی اقای مسعودی بزرگوار
دنا
Iran, Islamic Republic of
فقط استاد هدایت خواه
بويراحمدي
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست کی خروجی باشه .هرکسی باشه ماهمه متحد هستیم چه پیشوا چه مسعودی چه خرامین چه جانی پور چه خلقی پورچه پیوندوچه روشنفکروفدایی همه یکی هستند.اتحاد.اتحاد.اتحاد
یزدان کیش
Iran, Islamic Republic of
دکتر مسعودی با جوانیش از همه با تجربه تره....
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط پیشوا
رضا.ف
Iran, Islamic Republic of
بااحترام به گزینه های مطرح شده ونادیده نگرفتن خدمات آنهادرزمینه خدمت رسانی به مردم بهترین گزینه دکترمسعودی میباشد.
دکترمسعودی دراین چنددوره اخیرباتوجه به رزومه پرزرق وبرق خودبا ین سن کم بیانگریک سیاست مدارحرفه ای بوده است.
چرادکتر مسعودی گزینه مطلوب برای مجلس میباشد...؟
** دانش: مهمترین ویژگی یک سیاستمدار حرفه‌ای، دانش او از وضعیت کشورش و همچنین از محیط های مختلف است. منظور از دانش، مواد خام نیست. مواد خام باید تجزیه و تحلیل شود و با استنباط حرفه‌ای و عقلی و منطقی همراه باشد. این استنباط به آسانی به دست نمی‌آید و با مطالعه روزنامه‌ها، بولتن‌ها و شبکه‌های خبری دست‌یافتنی نیست.
یکی از دلایلی که در کشور ما، اشتباه و سعی و خطا فراوان است، به موجب درس خواندن تکه‌تکه و بدون دقت و تمرکز افراد، پس از سال‌ها کار اجرایی است. شمار کسانی که اول درست درس خوانده و سپس کار اجرایی را پذیرفته‌اند، بسیار محدود است. فهم چندبعدی و عمیق مسائل یک کشورکار آسانی نیست.
** ابزار تصمیم‌گیری: تصمیم بر اساس واقعیت ضمن در نظر گرفتن افق‌ها و آرمان‌ها مهمترین مهارت یک سیاستمدار است. او برای ‌تصمیم‌های عقلایی هم خود باید ظرفیت‌های تحلیلی و منطقی از واقعیت و امکانات داشته باشد و هم گروهی که دایره نخبگان فکری و نخبگان ابزاری او را تشکیل می‌دهند، از چنین قوه‌هایی برخوردار باشند. سیاستمدار کسی است که می‌خواهد مسائل را حل کند و مشکلات را تخفیف بخشد و نگرانی‌ها را بکاهد، نه آنکه با جهل و بی‌دانشی و حُبّ نفس خود،‌ مشکلات را ‌‌تصاعدی گسترش دهد. سیاستمدار فردی ایدئولوژیک و یا جزمی نیست که به ذهنیت‌های بسته، غیرواقعی و غیرقابل دستیابی، محصور بماند؛ سیاستمدار هم قدرت را درک می‌کند و هم محدودیت‌های آن را.
سیاستمدار مدیریت گزینشی ندارد بلکه مشکلات به صورت هرمی در ذهن او و زیرمجموعه او شکل گرفته‌اند و تقدم و تأخر دارند.او تمرکز دارد و دچار ذهن پریشانی و رفتار پریشانی نیست.
** خلقیات: خوبی نظام حزبی این است که مدتی طول می‌کشد تا عامه مردم و نخبگان، افکار و خلقیات فردی و سیاسی او را بشناسند و بتوانند در مورد او، قضاوت‌های دقیقی انجام دهند. این وضعیت را مقایسه کنید با شرایطی که ‌۲۳ روز فرصت برای قضاوت کردن هست. بعد هم طیف وسیعی از افراد، پشیمان می‌شوندوازانتخاب خودسرخورده هستندورنج میبرند.
سیاستمدار حرفه‌ای کسی است که از غرایز (کینه، عقده، حسد، طمع و امثالهم) وحتی هوسهای مادی ودنیوی عبورکرده است.
مهمترین خصلت خُلقی سیاستمدار این است که با رقیب و مخالف خود، انسانی و در فرهنگ ما با اخلاق اسلامی رفتار کند شخصیت سیاستمدار باید هم‌وزن افکار او باشد و هر دو کفه با هم رشد کرده باشند. او باید در حدی خودسازی کرده باشد که عصبانیت خود را مدیریت کند و واکنش‌های خود را سال‌ها به تأخیر اندازد.
تربیت رفتاری و فکری در خانواده، مدرسه، دانشگاه و محیط اجتماعی در رشد شخصیت سیاستمدار تعیین‌کننده‌اند. مانع و ترمز اصلی در مقابل سوءاستفاده‌ها، دزدی‌ها، اختلاس‌ها و حرام‌خوری‌ها قبل از آنکه فکر و قانون باشد، شخصیت و اصالت فرد و سیاستمدار است که پس از سال‌‌ها، بلکه دهه‌ها عملکرد در عرصه سیاست قابل شناخت است.
** نکته آخر: سیاستمداری و عرصه سیاست گذرگاه عمومی نیست که هر کسی در آن ورود و خروج داشته باشد. پس از هزاران سال تاریخ ایران و تولید حجم چشمگیری از متون به موازات تجربیات گسترده، اکنون لازم است برای تضمین ظهور سیاستمداران حرفه‌ای از یک طرف، نظام حزبی را جدی بگیریم و از طرف دیگر، ارتباط جامعه با سیاست، از حسی و کوتاه‌مدت به عقلایی و درازمدت تقویت شود. به خاطر داشته باشیم که تجربه دو قرن اخیر بشر نشان می‌دهد که همیشه مسائل و مشکلات در ساختارها حل می‌شوند.
(بسیاری ازدوستان وهمشهریان ومسءولین به وضوح شاهداین خصوصیات به صورت مادرزادی درشخصیت دکترمسعودی بوده اند.)
محسن
Iran, Islamic Republic of
انشا اله با امدن سید باقر موسوی کاسه کوزه اصول گرایان عوام فریب جمع خواهد شد
محمودب
Iran, Islamic Republic of
برادران اصول گرا ازمحمدرضا رحیمی چه خبر
یزدان
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم تمام کامنت های ایروان مسعودی را یه نفر نوشته و مینویسد
کاملا تابلو هستش
یاحق
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه انتخاب فردی کامل هست اون هم کسی نیست جز دکتر خرامین
رضایی
Iran, Islamic Republic of
معقول ترین گزینه دکتر ایروان مسعودی است
م د
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیر کبیر بویر احمد مسعودی قهرمان
دلاور
Iran, Islamic Republic of
درشرایطی شفاف وانتخاباتی بدون شک وشبهه اصول گرایان مشکلات زیادی خواهند داشت.
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
خوهشا بصورت طایفه ای و حداقلی به موضوع ننگرید اکثر بزرگان و تحصیل کردگان جریان های اصلاح طلب و اصولگرای روز و طوایف بویراحمد به دکتر مسعودی علاقه مند هستند
با این همه طوایف بزرگ و تاریخ ساز در بویراحمد سردسیر و گرمسیر زشته در کامنت ها به طوایف با جمعیت حداقلی نام برده شود!
مهندس
Iran, Islamic Republic of
کاندید بویراحمد سفلی آقای فروغ فرده ما فقط از چنین افرادی حمایت میکنیم
@
Iran, Islamic Republic of
فقط مهندس فروغی فرد.
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
در جواب هوادار
تو اگه انسانی و به قول خودت اصولگرایی ،.حرف زدن رو یاد می گرفتی .بویراحمد سفلی اگه نمیدونن آبگوشت پرسی چنده به خاطر ده تا آدم کوتاه فکر و بدبخت مثه تو هست . برو خودتو درست کن.
خیراندیش
Iran, Islamic Republic of
اگه هدف اصولگرایان پیروزی هستش باید خروجی دکتر خرامین باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر خرامین محبوب
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
اگه دکتر خرامین خروجی نشست اصولگرایان باشه بنا به دلایل زیر پیروز قطعی انتخابات هستش :
۱- حمایت قاطع ۷ تا ۸ هزار دانشجوی پرورش داده شده توسط ایشان
۲- حمایت قاطع دهدشتیهای مقیم یاسوج
۳- حمایت قاطع سپاه کل استان
۴- سفلی بودن ایشون و حمایت قاطع از ایشون
۵- حمایت قاطع طایفه بزرگ جلیل
۶- حمایت اساتید و همکاران
۷- حمایت جامعه روحانیت استان
۸- حمایت جامعه دانشگاهی
۹- محبویت و مقبولیت در بین اقشار مختلف مردم
۱۰- نفوذ بسیار بالا در تهران و در بین افراد بانفوذ ایران و حمایت آنها از ایشون
۱۱- نداشتن دید سفلی و علیایی, سردسیری و گرمسیری
و ......

فقط دکتر خرامین
یار
Iran, Islamic Republic of
دکتر خرامین بخدا هزار تومان نداره
شما
Iran, Islamic Republic of
پیشوا تنها گزینه ای است که هم بویر احمد سفلی وهم علیا وهم گرمسیریهای مقیم یاسوج با اجماع می تونند او را روانه مجلس بکنند. کاردان، سرشناس ، حقوقدان، کار بلد، دنیا دیده، مجرب، شجاع، مردمدارو............ یاحق
غیرت
Iran, Islamic Republic of
جای استاد هدایت خواه خالی است.این همه نظر گذاشید باز هم طایعه ای صحبت می شود
رضا.ف
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی یک گزینه مطلوب برای مجلس میباشد چراکه یک سیاست مدارحرفه ای است وباخواندن متن زیربه شخصیت اوپی خواهی برد. بسیاری ازدوستان شاهدنکات زیردرعملکرد دکتر مسعودی بوده اند.
** دانش: مهمترین ویژگی یک سیاستمدار حرفه‌ای، دانش او از وضعیت کشورش است. منظور از دانش، مواد خام نیست. مواد خام باید تجزیه و تحلیل شود و با استنباط حرفه‌ای و عقلی و منطقی همراه باشد. این استنباط به آسانی به دست نمی‌آید و با مطالعه روزنامه‌ها، بولتن‌ها و شبکه‌های خبری دست‌یافتنی نیست.
یکی از دلایلی که در کشور ما، اشتباه و سعی و خطا فراوان است، به موجب درس خواندن تکه‌تکه و بدون دقت و تمرکز افراد، پس از سال‌ها کار اجرایی است. شمار کسانی که اول درست درس خوانده و سپس کار اجرایی را پذیرفته‌اند، بسیار محدود است. فهم چندبعدی و عمیق مسائل یک کشورکار آسانی نیست.
** ابزار تصمیم‌گیری: تصمیم بر اساس واقعیت ضمن در نظر گرفتن افق‌ها و آرمان‌ها مهمترین مهارت یک سیاستمدار است. او برای ‌تصمیم‌های عقلایی هم خود باید ظرفیت‌های تحلیلی و منطقی از واقعیت و امکانات داشته باشد و هم گروهی که دایره نخبگان فکری و نخبگان ابزاری او را تشکیل می‌دهند، از چنین قوه‌هایی برخوردار باشند. سیاستمدار کسی است که می‌خواهد مسائل را حل کند و مشکلات را تخفیف بخشد و نگرانی‌ها را بکاهد، نه آنکه با جهل و بی‌دانشی و حُبّ نفس خود،‌ مشکلات را ‌‌تصاعدی گسترش دهد. سیاستمدار فردی ایدئولوژیک و یا جزمی نیست که به ذهنیت‌های بسته، غیرواقعی و غیرقابل دستیابی، محصور بماند؛ سیاستمدار هم قدرت را درک می‌کند و هم محدودیت‌های آن را.
او به پیامد سخنان و تصمیم‌های خود آگاه است؛ تصمیم‌گیری یک سیاستمدار حرفه‌ای برای رضایت فرد و گروهی نیست بلکه برای کل کشور و سعادت و آینده آن است.
** خلقیات: خوبی نظام حزبی این است که مدتی طول می‌کشد تا عامه مردم و نخبگان، افکار و خلقیات فردی و سیاسی او را بشناسند و بتوانند در مورد او، قضاوت‌های دقیقی انجام دهند.
سیاستمدار حرفه‌ای کسی است که از غرایز (کینه، عقده، حسد، طمع و امثالهم) وهوس های مادی ودنیوی عبور کرده است؛مهمترین خصلت خُلقی سیاستمدار این است که با رقیب و مخالف خود، انسانی و در فرهنگ ما با اخلاق اسلامی رفتار کند.شخصیت سیاستمدار باید هم‌وزن افکار او باشد و هر دو کفه با هم رشد کرده باشند. او باید در حدی خودسازی کرده باشد که عصبانیت خود را مدیریت کند و واکنش‌های خود را سال‌ها به تأخیر اندازد.همچنین‌ نه ‌‌رسمی و تصنعی بلکه ‌‌واقعی به شخصیت و افکار انسان‌ها احترام بگذارد.
مانع و ترمز اصلی در مقابل سوءاستفاده‌ها، دزدی‌ها، اختلاس‌ها و حرام‌خوری‌ها قبل از آنکه فکر و قانون باشد، شخصیت و اصالت فرد و سیاستمدار است که پس از سال‌‌ها، بلکه دهه‌ها عملکرد در عرصه سیاست قابل شناخت است.
** سیاستمداری و عرصه سیاست گذرگاه عمومی نیست که هر کسی در آن ورود و خروج داشته باشد. پس از هزاران سال تاریخ ایران و تولید حجم چشمگیری از متون به موازات تجربیات گسترده، اکنون لازم است برای تضمین ظهور سیاستمداران حرفه‌ای از یک طرف، نظام حزبی را جدی بگیریم و از طرف دیگر، ارتباط جامعه با سیاست، از حسی و کوتاه‌مدت به عقلایی و درازمدت تقویت شود. به خاطر داشته باشیم که تجربه دو قرن اخیر بشر نشان می‌دهد که همیشه مسائل و مشکلات در ساختارها حل می‌شوند.
منبع:آسمان(دکترسریع القلم)
ارم
Iran, Islamic Republic of
کبوتر نگران باش که شاهین امد اقای زارع تسلیم شو که سید باقر اومد
ارم
Iran, Islamic Republic of
فقط سلطان قلبها سید باقر موسوی
اشکفت سیاه
Iran, Islamic Republic of
سلام اولا که هیچ خبری از دکتر خرامین دکتر مسعودی وآقای پیشوا و روشنفکر در انتخاب آقایان اصولگرا و بچه های بالا نیست و هیچ زمان امکان ندارد که بچه هایی بویر احمد سفلی را حمایت کنند ثانیا نیاز نیست که اصولگرایان نیرو انتخاب کنند و نماینده این دوره اصلاح طلب خواهد شد
اکبرجوجه
Iran, Islamic Republic of
کاندید بویراحمد سفلی بزرگ مردی به نام مرتضی فروغ فرده این اسامی بدرد خودتون میخوره
جوان تامرادی
Iran, Islamic Republic of
فروغ فرد اصلا قابل مقایسه با این جوجه ها نیست حیف که وضع مالی خوبی نداره با این حال اگه فقط ندا بده جونمون رو واسش میدیم
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد مفید مسعودی در استان چه بوده ؟جز اینکه چند تا جایگاه آن هم بیشتر افتخاری برای خودش پیدا کرده،چه کار مثبتی برای این استان انجام داده است؟دو سه نفر از فامیلان خودش هم براشون کار پیدا کرده.کارنامه ی ایشان در استان چه بوده؟مردم آگاه شدند.دکتر هم زیاد شده و بس.
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
آقای فروغی فرد از بقیه بهتره اگه نامزد بشه احتمال قبولیش زیاده...
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای پیشوا بویراحمدی نیست که بخواد کاندید بویراحمد بسه.. نمی دونه چی کارشون کنه
رضا.ف
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه مطلوب برای مجلس دکترمسعودی است؛دکتریک سیاست مدارحرفه ای است ودارای دانش سیاسی.
**. دانش: مهمترین ویژگی یک سیاستمدار حرفه‌ای، دانش او از وضعیت کشورش است. منظور از دانش، مواد خام نیست. مواد خام باید تجزیه و تحلیل شود و با استنباط حرفه‌ای و عقلی و منطقی همراه باشد. این استنباط به آسانی به دست نمی‌آید و با مطالعه روزنامه‌ها، بولتن‌ها و شبکه‌های خبری دست‌یافتنی نیست.
یکی از دلایلی که در کشور ما، اشتباه و سعی و خطا فراوان است، به موجب درس خواندن تکه‌تکه و بدون دقت و تمرکز افراد، پس از سال‌ها کار اجرایی است. شمار کسانی که اول درست درس خوانده و سپس کار اجرایی را پذیرفته‌اند، بسیار محدود است. فهم چندبعدی و عمیق مسائل یک کشورکار آسانی نیست.
رضا.ف
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی دارای قدرت تصمیم گیری میباشد.
**. ابزار تصمیم‌گیری: تصمیم بر اساس واقعیت ضمن در نظر گرفتن افق‌ها و آرمان‌ها مهمترین مهارت یک سیاستمدار است. او برای ‌تصمیم‌های عقلایی هم خود باید ظرفیت‌های تحلیلی و منطقی از واقعیت و امکانات داشته باشد و هم گروهی که دایره نخبگان فکری و نخبگان ابزاری او را تشکیل می‌دهند، از چنین قوه‌هایی برخوردار باشند.
سیاستمدار کسی است که می‌خواهد مسائل را حل کند و مشکلات را تخفیف بخشد و نگرانی‌ها را بکاهد، نه آنکه با جهل و بی‌دانشی و حُبّ نفس خود،‌ مشکلات را ‌‌تصاعدی گسترش دهد. سیاستمدار فردی ایدئولوژیک و یا جزمی نیست که به ذهنیت‌های بسته، غیرواقعی و غیرقابل دستیابی، محصور بماند؛ سیاستمدار هم قدرت را درک می‌کند و هم محدودیت‌های آن را.سیاستمدار مدیریت گزینشی ندارد بلکه مشکلات به صورت هرمی در ذهن او و زیرمجموعه او شکل گرفته‌اند و تقدم و تأخر دارند.
تصمیم‌گیری یک سیاستمدار حرفه‌ای برای رضایت فرد و گروهی نیست بلکه برای کل کشور و سعادت و آینده آن است. عقلانیت سیاستمدار حرفه‌ای آنجا بروز می‌کند که چند سال پس از تصمیم‌گیری، پیامدهای مثبت آن نمایان شود.
رضا.ف
Iran, Islamic Republic of
دکترمسعودی دارای خلقیات سیاسی میباشد.
**. خلقیات: خوبی نظام حزبی این است که مدتی طول می‌کشد تا عامه مردم و نخبگان، افکار و خلقیات فردی و سیاسی او را بشناسند و بتوانند در مورد او، قضاوت‌های دقیقی انجام دهند.سیاستمدار حرفه‌ای کسی است که از غرایز (کینه، عقده، حسد، طمع و امثالهم) عبور کرده است.
مهمترین خصلت خُلقی سیاستمدار این است که با رقیب و مخالف خود، انسانی و در فرهنگ ما با اخلاق اسلامی رفتار کند. شخصیت سیاستمدار باید هم‌وزن افکار او باشد و هر دو کفه با هم رشد کرده باشند. او باید در حدی خودسازی کرده باشد که عصبانیت خود را مدیریت کند و واکنش‌های خود را سال‌ها به تأخیر اندازد.
تربیت رفتاری و فکری در خانواده، مدرسه، دانشگاه و محیط اجتماعی در رشد شخصیت سیاستمدار تعیین‌کننده‌اند. مانع و ترمز اصلی در مقابل سوءاستفاده‌ها، دزدی‌ها، اختلاس‌ها و حرام‌خوری‌ها قبل از آنکه فکر و قانون باشد، شخصیت و اصالت فرد و سیاستمدار است که پس از سال‌‌ها، بلکه دهه‌ها عملکرد در عرصه سیاست قابل شناخت است.
رضا.ف
Iran, Islamic Republic of
نکته آخر: سیاستمداری و عرصه سیاست گذرگاه عمومی نیست که هر کسی در آن ورود و خروج داشته باشد. پس از هزاران سال تاریخ ایران و تولید حجم چشمگیری از متون به موازات تجربیات گسترده، اکنون لازم است برای تضمین ظهور سیاستمداران حرفه‌ای از یک طرف، نظام حزبی را جدی بگیریم و از طرف دیگر، ارتباط جامعه با سیاست، از حسی و کوتاه‌مدت به عقلایی و درازمدت تقویت شود. به خاطر داشته باشیم که تجربه دو قرن اخیر بشر نشان می‌دهد که همیشه مسائل و مشکلات در ساختارها حل می‌شوند.
(این مشکلات فقط وفقط بدست دکترمسعودی حل میشوند.)
شرف
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که مرغابی بود بر سر آن شهر رسوایی بود
وقتی .و .که عملکردشون باعث .نیروهای بومی و عدم اعتماد دوباره به نیروهای استان شده انتخاب کنندگان شورا باشند این جلسه چیزی جز نابودی اصولگراها به دنبال ندارد
دیندار
Iran, Islamic Republic of
به و الله تمام نظرات مسعودی توسط تعداد افراد محدودی نوشته شده.
ارم
Iran, Islamic Republic of
نمیخواد به اب اتیش بزنید دکتر مسعودی شخصیت بالای خودش را حفظ کرد و انصراف داد دمت گرم دکتر جان
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر کرم جانی پور.فقط جانی پور
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1